abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 april 2005 @ 19:19:48 #1
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26177655

Welkom bij de Fok!MC!

Dit is een gezellig motorclubje met toffe, jonge mensen! We hebben al verschillende meets gehouden waarbij de eerste meet in november 2003 was, met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam. Intussen zijn er al zo'n 6 officiële meets gehouden. Ook wordt er regelmatig afgesproken met leden onder elkaar.

Voor foto's van meets kun je hier kijken Deze pagina bevat niet alle foto's, maar er zijn hier en daar nog wat foto's in oude Fok!MC topics terug te vinden.

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag!
Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht.

Overzichtje van de Fok!MC motoren:

• Honda CBR600F '96 - (Rausdouwer)
  • Honda CR500 '86 - (Patrick281)
  • Honda VFR750 '94 - (Mercy_symbol)
  • Kawasaki ZXR400 '94 - (Makster)
  • Kawasaki ZXR400 '95 - (One_Punch_Mickey)
  • Kawasaki ZXR400 '96 - (hollander172)
  • Kawasaki ZX6R '01 - (Ploderus)
  • Kawasaki ZX6R '98 - (Youssef)
  • Kawasaki ZX9R '97 & Kawasaki Z750 '80 - (ZX9R)
  • Suzuki GSF600N Bandit '96 - (hicham)
  • Suzuki GSF600S Bandit '04 - (Rietvaerder)
  • Suzuki GSX600F '91 - (stinkie)
  • Suzuki GSX-R 750 '05 - (Romius)
  • Suzuki SV1000S '05 - (RB)
  • Suzuki SV650N '04 & Kawasaki KLX650C '93 - (PatrickM)
  • Suzuki SV650S '00 - (bwt)

FAQ (Frequently Asked Questions):

Ik wil best eens een keer mee rijden met jullie, hoe geef ik me op?
    Gewoon melden in het topic en dan kom je op de lijst

Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
    Er word, afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden, vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
    Door het hele land, de ene keer word er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

Hoe ver van te voren hoor je of er word gemeet?
    Meestal 2 á 3 weken van tevoren wordt er een vaste datum geprikt. De dagen daarvoor worden de weersvoorspellingen gepeild.

Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
    Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

Wie maakt er eventueel foto's?
    Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

Word er zomaar wat gereden of word er een route gereden?
    Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en gereden door een Fok!MC'er.

Waar komen jullie vandaan?
    Dat staat meestal in het profiel van het Fok!MC lid en zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

Wie maakt de topics?
    Degene die als laatst reageert in een vol topic is 'verplicht' de nieuwe te openen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kun je hierrrrrr vinden.

Wat is het laatste nieuws?

De data voor een eventuele meetplanning zijn al geroepen. Namelijk 16 & 17 april, kijk dus alvast even of je dan kan en hou die data vrij. Suggesties, vragen, opmerkingen en mensen die de meet willen organiseren kunnen dat altijd neerplempen in dit topic.

Youssef zegt: Het ombouwen van de motor kostte me rond de 180 euro. De papieren werden vervolgens ingeleverd bij de motorzaak en die heeft het geheel opgestuurd naar de RDW. Vervolgens moet ik er gewoon op wachten dat het in de bus valt. De zxr400 kan officieel pas vanaf 1999. Zie http://www.kawasaki.nl -> informatie -> vraag & antwoord -> 25 kw. Hihi doei

Laatste topics :

http://forum.fok.nl/topic/685130
    http://forum.fok.nl/topic/685651
    http://forum.fok.nl/topic/686110
    http://forum.fok.nl/topic/686928
    http://forum.fok.nl/topic/688008

•   dinsdag 12 april 2005 @ 19:20:34 #2
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
      dinsdag 12 april 2005 @ 19:21:08 #3
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26177723
    SuperMotard met een lange adem?

een CR500 om de ca. 50 uur zuiger wissel
    een willekeurige Husky elke 1500 km olie wisselen + grote kans op brekende klepstelen

dinsdag 12 april 2005 @ 19:23:37 #5
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
      dinsdag 12 april 2005 @ 19:23:43 #6
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_26177761
    zit al een uur op marktplaats te kijken wat er zo allemaal is aan veredelde crossbrommertjes

en vind deze wel iets hebben

leuk kleurtje en aardig prijsje ook

beetje nostalgie vond deze vroeger ook tof
    ride like a devil...... feel like a god !
    Let's race
    Buienradar
      dinsdag 12 april 2005 @ 19:27:29 #7
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26177849
    Nieuws van het front, dankzij FS die even voor mij ging bellen.
    Ik had al 2 keer gebeld de afgelopen week.
    quote:
    zuiger komt morgen hopenlijk binnen dan moeten ze hem nog slijpen
    donderdag komt dan de zuiger (edit: cylinder schat ) geslepen terug en moet hij in elkaar gezet worden
    dus vrijdag eind van de dag pas klaar (op voorwaarde dat de zuiger er morgen bij zit)
    pi_26177894
    Zou het van het weekend dan toch lekker weer worden?

dinsdag 12 april 2005 @ 19:29:53 #9
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26177905
    quote:
    Op dinsdag 12 april 2005 19:22 schreef PatrickM het volgende:
    SuperMotard met een lange adem?

een CR500 om de ca. 50 uur zuiger wissel
    een willekeurige Husky elke 1500 km olie wisselen + grote kans op brekende klepstelen

Tja je moet er wel wat voor over hebben.
    quote:
    Op dinsdag 12 april 2005 19:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
    zit al een uur op marktplaats te kijken wat er zo allemaal is aan veredelde crossbrommertjes

en vind deze wel iets hebben

[afbeelding]

leuk kleurtje en aardig prijsje ook

beetje nostalgie vond deze vroeger ook tof
    Ach ja is een begin.
      dinsdag 12 april 2005 @ 19:35:17 #10
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
      dinsdag 12 april 2005 @ 19:44:54 #11
    61089 Free-Spirit
    de mening niet voor het denken
    pi_26178257
    quote:
    Op maandag 11 april om 16:08 schreef Rausdouwer het volgende: Ik heb gehoord dat ik morgen al naar het ziekenhuis kan i.p.v. 11 mei. Ik ben dus reuze blij. Hopelijk komt er ook wat uit, maar ik heb er niet zo heel veel vertrouwen in. In het bloed was tot nu toe namelijk niets te zien en ik denk dat ze het vooral van de bloedtests moeten hebben. Maar hopelijk komt er toch wat uit en ben ik snel van het hele gedoe af. En kan ik weer lekker motorrijden.
    Hoe gaat het met Raus, al iets bekend?
    Als ik blaf stem ik nog niet in..
    pi_26178325
    Haha SuperMotard met een lange adem !! In ieder geval zijn er wel MC Fokkers met een lange adem want het houdt maar niet op over de SuperMotards hier.
    Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
      dinsdag 12 april 2005 @ 19:52:06 #13
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_26178428
    quote:
    Op dinsdag 12 april 2005 19:44 schreef Free-Spirit het volgende:

[..]

over ongeveer 2 weken krijgt ze de uitslag
    ride like a devil...... feel like a god !
    Let's race
    Buienradar
    pi_26178504
    quote:
    Op dinsdag 12 april 2005 19:44 schreef Free-Spirit het volgende:

[..]

Er is nog niet zo veel duidelijk (maar daar had ik ook niet op gerekend). Vandaag is mijn knie leeggehaald (vocht eruit; klinkt allemaal even vies). Dit wordt getest. Ik heb een ontstekingsremmende vloeistof in mijn knie ingespoten gekregen dus als het goed is moet ik steeds beter kunnen lopen e.d.

Verder werd er bloed geprikt en nog een rontgenfoto van mijn longen gemaakt. Het zou reuma kunnen zijn, maar het kan ook een virus zijn. Van de ene kant zegt de reumatoloog dat het reuma zou kunnen zijn en dat als ze niets vinden ik gewoon aan de medicijnen ga (logisch ) en van de andere kant zijn er te weinig aanwijzingen om reuma vast te kunnen stellen en denkt de reumatoloog zelfs dat de kans groot is dat het iets anders is. Heel vaag dus. Ik vind het ook heel vervelend dat ze zulke snelle conclusies trekken. In dat geval hoop ik maar dat er in het bloed, vocht of op de foto iets te zien is.
      dinsdag 12 april 2005 @ 20:08:33 #15
    61089 Free-Spirit
    de mening niet voor het denken
    pi_26178796
    quote:
    Op dinsdag 12 april 2005 19:55 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Er is nog niet zo veel duidelijk (maar daar had ik ook niet op gerekend). Vandaag is mijn knie leeggehaald (vocht eruit; klinkt allemaal even vies). Dit wordt getest. Ik heb een ontstekingsremmende vloeistof in mijn knie ingespoten gekregen dus als het goed is moet ik steeds beter kunnen lopen e.d.

Verder werd er bloed geprikt en nog een rontgenfoto van mijn longen gemaakt. Het zou reuma kunnen zijn, maar het kan ook een virus zijn. Van de ene kant zegt de reumatoloog dat het reuma zou kunnen zijn en dat als ze niets vinden ik gewoon aan de medicijnen ga (logisch ) en van de andere kant zijn er te weinig aanwijzingen om reuma vast te kunnen stellen en denkt de reumatoloog zelfs dat de kans groot is dat het iets anders is. Heel vaag dus. Ik vind het ook heel vervelend dat ze zulke snelle conclusies trekken. In dat geval hoop ik maar dat er in het bloed, vocht of op de foto iets te zien is.
    Artsen een onbegrijpelijk volk, zelfs met voor de in leken vertaalde versie vaak niet te volgen

Toch klinkt het alsof ze het grondig onderzoeken
    Nu maar hopen dat er iets uit rolt en je weer snel beter bent
    Als ik blaf stem ik nog niet in..
    pi_26178910
    quote:
    Op dinsdag 12 april 2005 20:08 schreef Free-Spirit het volgende:

[..]

Artsen een onbegrijpelijk volk, zelfs met voor de in leken vertaalde versie vaak niet te volgen

Toch klinkt het alsof ze het grondig onderzoeken
    Nu maar hopen dat er iets uit rolt en je weer snel beter bent
    Ja inderdaad vaak heel onbegrijpelijk. Gelukkig heb ik al veel bijgeleerd en stel ik vragen veel directer om dichter bij een voor mij begrijpelijk antwoord te komen.

Ze doen nu op zich best grondig onderzoek, maar er wordt daarnaast wel verteld dat als ze niets vinden ze toch medicatie tegen reuma willen geven.

Het is gewoon afwachten. Over twee weken weet ik misschien meer. In ieder geval gaat het over het algemeen beter met me nu en ik denk dat ik ook al wat vaker kan/ga motorrijden.
    pi_26178934
    Oh ik word geroepen door een ongeduldige die film wil kijken. Ik heb er ook wel zin in dus ik stop weer even met posten. Tot laters!
      dinsdag 12 april 2005 @ 20:16:50 #18
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26179012
    quote:
    Op dinsdag 12 april 2005 19:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
    En ga je nu film kijken, of op Marktplaats neuzelen?
      dinsdag 12 april 2005 @ 20:41:35 #19
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26179593
    quote:
    08-04-05

Op de prachtige motorsportaccommodatie in Berghem werd vorige week de eerste Supermoto Persdag van de KNMV gehouden. Tijdens deze presentatie van het komend seizoen waren meer dan dertig belangstellen aanwezig en zij konden eveneens kennis maken met de Yamaha Supermoto Racing School. In Berghem waren o.a. Marcel van Drunen en Remy van Rees als de twee sterkste Supermotorijders van Nederland aanwezig. Beide rijders gaven voor de aanwezige pers, inclusief een camerateam van het tv-programma MotorXperience, enkele spectaculaire demo’s, terwijl Joey Maessen met een Yamaha Quod ook een stevige duit in het zakje deed.
    In het kader van de Racing School gaf Marcel van Drunen tekst en uitleg over de rijtechniek met een Supermoto-machine aan diverse belangstellenden, die daarna zelf een poging mochten wagen op het circuit. Daar werd dankbaar gebruik van maakt en op deze ontspannen, educatieve wijze kwam deze spectaculaire vorm van motorsport goed onder de aandacht. Wie meer wil weten over de programma’s van de Racing School en aan de Yamaha Supermoto talentenjacht wil deelnemen, kan contact opnemen met Jack Simons van Action Planet, tel. 020-4160680, of bezoek de website www.actionplanet.nl.
    Het ONK Supermoto 2005 gaat op 30 april in Lelystad van start en dit spectaculaire kampioenschap wordt financieel gesteund door Maxxis banden, Yamaha, IXS en Xeramic.
    Hier staat geen helm van de Lidl bij.
    http://www.knmv.nl/pub/fi(...)ielijsthelm05_3_.pdf
      dinsdag 12 april 2005 @ 20:43:47 #20
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26179653
    Mark, gaan we aan de Maxxis cup meedoen? Deelname is gratizz.
    quote:
    Nieuws Maxxiscup 2005
    04-03-05

Deelname:
    Evenals voorgaande jaren kan alleen aan de Maxxis cup worden deelgenomen indien de motor voor en achter van de Maxxis Goldspeed Supermoto banden is voorzien. Deelname is gratis !*
    Naast een algemene prijsverlaging per set Maxxis Goldspeed Supermoto banden van ¤ 295, - ( incl btw en mont. ) naar ¤ 275, -, wordt het in het seizoen 2005 mogelijk om bij deelname aan een manche van de MAXXIS cup, een set Maxxis Goldspeed banden per wedstrijddag / weekend** tegen een speciale prijs te kopen. Deze prijs is ¤ 250, - incl btw en mont. Van deze aanbieding kan alleen op de wedstrijddag / weekend gebruik worden gemaakt.

* Gesponsorde rijders zijn uitgesloten van deelname of rijden buiten mededinging mee.
    ** Twee wedstrijden in een een weekend worden tot één uitslag samengevoegd en gelden als één wedstrijd. Dus
    één set banden tegen de speciale prijs.

Inschrijven: In tegenstelling tot voorgaande jaren, dient men zich niet meer bij de MAXXIS GOLDSPEED service truck in te schrijven.
    Dit dient met ingang van 2005 te gebeuren ‘s- ochtends direct bij aankomst op de wedstrijddag tijdens het aanmelden / inschrijven bij de wedstrijdorganisatie.
    Uiteraard zal de Maxxis Service truck en het Maxxis personeel bij alle races aanwezig zijn.

Prijzen:
    T.a.v. voorgaande jaren ongewijzigd. Per dag / weekend een complete set voor de winnaar, een achterband voor de tweede en een voorband voor de derde plek. Tevens zal er wederom onder de overige deelnemers per wedstrijd een voor en een achterband worden verloot. De puntentelling voor de grote Maxxis 2005 cup is ongewijzigd.

Prijsuitreiking:
    De prijsuitreiking zal door de KNMV gebeuren zoals gewoonlijk aan het einde van de dag. Aan de winnaars zal een “Cheque” worden overhandigd die bij de Maxxis service truck kan worden ingewisseld. Deze cheque blijft het gehele seizoen geldig. Door de winnaar zal de verloting van de voor en achterband worden gedaan.
    Indien de winnaars ( zowel van de race als van de loting ) niet bij de prijsuitreiking aanwezig zijn vervalt het recht op de gewonnen banden. Uiteraard blijven de verdiende punten gewoon meetellen voor de eindstand.
      dinsdag 12 april 2005 @ 20:57:26 #21
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
      dinsdag 12 april 2005 @ 21:10:12 #22
    17596 Makster
    Tell them Brother Beavis !!!
    pi_26180381

Tering, wat een KLAPPEN komen er uit ding. echt NIET normaal en dan zat nu de DB killer er nog in

In principe zijn we het eens over een gelijke oversteek, ik die SM hij mijn ZXR.

De SM zag er goed uit, wel wat kale plekken op het frame maar verder prima. Draaide gelijk, klonk soepel en zag er netjes uit.

Zaten Excel verlgen onder, verchromde met goede banden. BT's voor 120 achter 150. Moet uiteraard nog wel wat aan gesjonnieviced worden maar dat komt wel goed

Motor komt uit 96 en heeft ??? kilomter gelopen
    Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
    Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
      dinsdag 12 april 2005 @ 21:13:57 #23
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26180466
    Damn, dit tuintje!!!!!!!!!!! In December had die vent een KTM uit 2003 voor maar 3.500 euro.

Toen lag er alleen sneeuw.

Hij deed nog zo zielig, maar het is gewoon een fokking handelaar.

Deze is niet interessant, geen SM ombouw en te oud.
      dinsdag 12 april 2005 @ 21:16:03 #24
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26180526
    quote:
    Op dinsdag 12 april 2005 21:10 schreef Makster het volgende:

Tering, wat een KLAPPEN komen er uit ding. echt NIET normaal en dan zat nu de DB killer er nog in

In principe zijn we het eens over een gelijke oversteek, ik die SM hij mijn ZXR.

De SM zag er goed uit, wel wat kale plekken op het frame maar verder prima. Draaide gelijk, klonk soepel en zag er netjes uit.

Zaten Excel verlgen onder, verchromde met goede banden. BT's voor 120 achter 150. Moet uiteraard nog wel wat aan gesjonnieviced worden maar dat komt wel goed

Motor komt uit 96 en heeft ??? kilomter gelopen
    Klinkt goed.

Alleen die kale plekken.
    Nog Pic's gemaakt? Hoe wist je dat die te koop stond, alleen via de sportschool, wat is zijn vraagprijs?

En .. ehh.. je weet het zeker dat je er mee door wil gaan?

Ik hoop dat die Husk morgen ook een succes is..
    pi_26180535
    holay, net weer 2 uur les gehad... nu dus 5 uur in totaal... volgende les word mn examen ingedeeld
    Hopeloos benzine verslaafd
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')