quote:zuiger komt morgen hopenlijk binnen dan moeten ze hem nog slijpen
donderdag komt dan de zuiger (edit: cylinder schat) geslepen terug en moet hij in elkaar gezet worden
dus vrijdag eind van de dag pas klaar (op voorwaarde dat de zuiger er morgen bij zit)
Tja je moet er wel wat voor over hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:22 schreef PatrickM het volgende:
SuperMotard met een lange adem?
een CR500 om de ca. 50 uur zuiger wissel
een willekeurige Husky elke 1500 km olie wisselen + grote kans op brekende klepstelen![]()
Ach ja is een begin.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
zit al een uur op marktplaats te kijken wat er zo allemaal is aan veredelde crossbrommertjes
en vind deze wel iets hebben
[afbeelding]
leuk kleurtje en aardig prijsje ook
beetje nostalgievond deze vroeger ook tof
Hoe gaat het met Raus, al iets bekend?quote:Op maandag 11 april om 16:08 schreef Rausdouwer het volgende: Ik heb gehoord dat ik morgen al naar het ziekenhuis kan i.p.v. 11 mei.Ik ben dus reuze blij. Hopelijk komt er ook wat uit, maar ik heb er niet zo heel veel vertrouwen in. In het bloed was tot nu toe namelijk niets te zien en ik denk dat ze het vooral van de bloedtests moeten hebben. Maar hopelijk komt er toch wat uit en ben ik snel van het hele gedoe af. En kan ik weer lekker motorrijden.
![]()
![]()
over ongeveer 2 weken krijgt ze de uitslagquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:44 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Raus, al iets bekend?
Er is nog niet zo veel duidelijkquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:44 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Raus, al iets bekend?
Artsen een onbegrijpelijk volk, zelfs met voor de in leken vertaalde versie vaak niet te volgenquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:55 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Er is nog niet zo veel duidelijk(maar daar had ik ook niet op gerekend). Vandaag is mijn knie leeggehaald (vocht eruit; klinkt allemaal even vies). Dit wordt getest. Ik heb een ontstekingsremmende vloeistof in mijn knie ingespoten gekregen dus als het goed is moet ik steeds beter kunnen lopen e.d.
![]()
Verder werd er bloed geprikt en nog een rontgenfoto van mijn longen gemaakt. Het zou reuma kunnen zijn, maar het kan ook een virus zijn. Van de ene kant zegt de reumatoloog dat het reuma zou kunnen zijn en dat als ze niets vinden ik gewoon aan de medicijnen ga (logisch) en van de andere kant zijn er te weinig aanwijzingen om reuma vast te kunnen stellen en denkt de reumatoloog zelfs dat de kans groot is dat het iets anders is. Heel vaag dus. Ik vind het ook heel vervelend dat ze zulke snelle conclusies trekken. In dat geval hoop ik maar dat er in het bloed, vocht of op de foto iets te zien is.
![]()
Ja inderdaad vaak heel onbegrijpelijk. Gelukkig heb ik al veel bijgeleerd en stel ik vragen veel directer om dichter bij een voor mij begrijpelijk antwoord te komen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:08 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Artsen een onbegrijpelijk volk, zelfs met voor de in leken vertaalde versie vaak niet te volgen
Toch klinkt het alsof ze het grondig onderzoeken
Nu maar hopen dat er iets uit rolt en je weer snel beter bent
En ga je nu film kijken, of op Marktplaats neuzelen?quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
zit al een uur op marktplaats te kijken wat er zo allemaal is aan veredelde crossbrommertjes
Hier staat geen helm van de Lidl bij.quote:08-04-05
Op de prachtige motorsportaccommodatie in Berghem werd vorige week de eerste Supermoto Persdag van de KNMV gehouden. Tijdens deze presentatie van het komend seizoen waren meer dan dertig belangstellen aanwezig en zij konden eveneens kennis maken met de Yamaha Supermoto Racing School. In Berghem waren o.a. Marcel van Drunen en Remy van Rees als de twee sterkste Supermotorijders van Nederland aanwezig. Beide rijders gaven voor de aanwezige pers, inclusief een camerateam van het tv-programma MotorXperience, enkele spectaculaire demo’s, terwijl Joey Maessen met een Yamaha Quod ook een stevige duit in het zakje deed.
In het kader van de Racing School gaf Marcel van Drunen tekst en uitleg over de rijtechniek met een Supermoto-machine aan diverse belangstellenden, die daarna zelf een poging mochten wagen op het circuit. Daar werd dankbaar gebruik van maakt en op deze ontspannen, educatieve wijze kwam deze spectaculaire vorm van motorsport goed onder de aandacht. Wie meer wil weten over de programma’s van de Racing School en aan de Yamaha Supermoto talentenjacht wil deelnemen, kan contact opnemen met Jack Simons van Action Planet, tel. 020-4160680, of bezoek de website www.actionplanet.nl.
Het ONK Supermoto 2005 gaat op 30 april in Lelystad van start en dit spectaculaire kampioenschap wordt financieel gesteund door Maxxis banden, Yamaha, IXS en Xeramic.
quote:Nieuws Maxxiscup 2005
04-03-05
Deelname:
Evenals voorgaande jaren kan alleen aan de Maxxis cup worden deelgenomen indien de motor voor en achter van de Maxxis Goldspeed Supermoto banden is voorzien. Deelname is gratis !*
Naast een algemene prijsverlaging per set Maxxis Goldspeed Supermoto banden van ¤ 295, - ( incl btw en mont. ) naar ¤ 275, -, wordt het in het seizoen 2005 mogelijk om bij deelname aan een manche van de MAXXIS cup, een set Maxxis Goldspeed banden per wedstrijddag / weekend** tegen een speciale prijs te kopen. Deze prijs is ¤ 250, - incl btw en mont. Van deze aanbieding kan alleen op de wedstrijddag / weekend gebruik worden gemaakt.
* Gesponsorde rijders zijn uitgesloten van deelname of rijden buiten mededinging mee.
** Twee wedstrijden in een een weekend worden tot één uitslag samengevoegd en gelden als één wedstrijd. Dus
één set banden tegen de speciale prijs.
Inschrijven: In tegenstelling tot voorgaande jaren, dient men zich niet meer bij de MAXXIS GOLDSPEED service truck in te schrijven.
Dit dient met ingang van 2005 te gebeuren ‘s- ochtends direct bij aankomst op de wedstrijddag tijdens het aanmelden / inschrijven bij de wedstrijdorganisatie.
Uiteraard zal de Maxxis Service truck en het Maxxis personeel bij alle races aanwezig zijn.
Prijzen:
T.a.v. voorgaande jaren ongewijzigd. Per dag / weekend een complete set voor de winnaar, een achterband voor de tweede en een voorband voor de derde plek. Tevens zal er wederom onder de overige deelnemers per wedstrijd een voor en een achterband worden verloot. De puntentelling voor de grote Maxxis 2005 cup is ongewijzigd.
Prijsuitreiking:
De prijsuitreiking zal door de KNMV gebeuren zoals gewoonlijk aan het einde van de dag. Aan de winnaars zal een “Cheque” worden overhandigd die bij de Maxxis service truck kan worden ingewisseld. Deze cheque blijft het gehele seizoen geldig. Door de winnaar zal de verloting van de voor en achterband worden gedaan.
Indien de winnaars ( zowel van de race als van de loting ) niet bij de prijsuitreiking aanwezig zijn vervalt het recht op de gewonnen banden. Uiteraard blijven de verdiende punten gewoon meetellen voor de eindstand.
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:10 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tering, wat een KLAPPEN komen er uit ding. echt NIET normaal en dan zat nu de DB killer er nog in![]()
In principe zijn we het eens over een gelijke oversteek, ik die SM hij mijn ZXR.
De SM zag er goed uit, wel wat kale plekken op het frame maar verder prima. Draaide gelijk, klonk soepel en zag er netjes uit.
Zaten Excel verlgen onder, verchromde met goede banden. BT's voor 120 achter 150. Moet uiteraard nog wel wat aan gesjonnieviced worden maar dat komt wel goed![]()
Motor komt uit 96 en heeft ??? kilomter gelopen![]()
Klonk zeker goed, wat een geluid gek. Nog een paar keer langs mijn ouder huis gecrossed en mijn moeder zag me uit het raam en zei dat ik voor aap ree op die SM. Betekend dus dat het helemaal goed zatquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Klinkt goed.![]()
Alleen die kale plekken.
Nog Pic's gemaakt? Hoe wist je dat die te koop stond, alleen via de sportschool, wat is zijn vraagprijs?
En .. ehh.. je weet het zeker dat je er mee door wil gaan?![]()
![]()
Ik hoop dat die Husk morgen ook een succes is..
Haha!quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:20 schreef Makster het volgende:
[..]
Klonk zeker goed, wat een geluid gek. Nog een paar keer langs mijn ouder huis gecrossed en mijn moeder zag me uit het raam en zei dat ik voor aap ree op die SM. Betekend dus dat het helemaal goed zat![]()
Ja plekken zagen er een beetje vreemd uit maar niks boeiends, frame is officieel paars en wil het zo ie zo zwart laten coaten
En ook pic gemaakt maar helaas met mijn telefoon, maar zo is hij ongeveer
[afbeelding]
Zit wel een kilometerteller op maar geen snelheidsmeter, naja kan er zo een fiets compie op pleuren natuurlijk. Knipperlichten..... nooit vsn gehoord
Of ik het zeker weet..... mijn gevoel zegt 3dubbel ja, nu ng even met mijn verstand denken. Echt het rijdt TOTAAL anders, mee o zo tof !!![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:23 schreef PatrickM het volgende:
Zwart laten coaten is juist zonde. Paarse frame is juist een statement van de KLX
Coolquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:16 schreef Youp het volgende:
holay, net weer 2 uur les gehad... nu dus 5 uur in totaal... volgende les word mn examen ingedeeld
nou goed hij had het nog nooit meegemaakt dat iemand de 1e keer een langzame slalom in reed (dus stapvoets) en hem de eerste keer ook meteen goed uitvoerde...quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Coolwat vond de rijschoolhouder dus van je rijkunsten.
Was hij verbaast?![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:34 schreef Youp het volgende:
oja ik moet er wel bijzeggen dat ik weer op een CB500 reed
Paars, tja leuk als je met je roze pakkie op een SM zit maar als ik de optie heb voor zwart coaten dan wist ik het welquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:23 schreef PatrickM het volgende:
Zwart laten coaten is juist zonde. Paarse frame is juist een statement van de KLX
Yup, hij vond mijn wel lui. Ik vroeg heb je hem boven de 9000 gehad, nee dat niet zegtie. I kzeg stap weer op dan ga naar de N3 en trek hem door.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Haha!![]()
![]()
Maar als je nog wat aan dat frame moet doen enzo mag hij toch nog wel iets bijbetalen voor jouw perfecte fiets?
En ik heb ook geen snelheidsmeter, kilometerteller, knipperlichten enz.
Bij Motorcross Aad zeiden ze dat knippers vanaf 1996 verplicht zijn. Misschien nog net niet hoop ik voor je.
Maar jullie hebben beide op elkaars motor gereden dus!
Juustquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:28 schreef Patrick281 het volgende:
Zijn toch ook een beetje "naar eigen smaak" ingerichte machines.![]()
quote:Stap op een supermoto en voel die adrenaline!
Ben je gek op supermoto's? Zou je het liefst zelf op een supermoto het circuit over scheuren? Dat kan nu met de speciale Supermoto- programma's van Action Planet.
--------------------------------------------------------------------------------
Supermoto is een relatief nieuwe, spectaculaire vorm van motorsport. Bij deze motorsportklasse race je met motoren die een combinatie vormen tussen offroad- en crossmotoren.
Er wordt gereden op een circuit dat deels uit asfalt en deels uit gravel bestaat. Hier in Nederland is het nog een relatief onbekende sport, maar in de omliggende landen is het razend populair.
Reden te meer om eens kennis te maken met Supermoto. Dat kan bij ActionPlanet! Dit bedrijf organiseert verscheidene cursussen voor beginners tot gevorderden bij de Yamaha Supermoto Racing School.
Cursussen
Deze worden ondersteund door de KNMV. De cursussen worden begeleid door de Nederlands-en Europees kampioen, Marcel van Drunen. De Racing School stelt voor de deelnemers motoren van Yamaha ter beschikking en ook beschermende kleding is aanwezig.
De cursus wordt gegeven op drie verschillende niveaus. Het laagste niveau is Experience. Deze is bedoeld voor de beginnende, maar sportieve motorrijders zonder enige circuit-ervaring. Daarna komt de Masterclass, waarin wat dieper wordt in gegaan op de stof en meer wordt geoefend.
De Racing School stelt geen eisen aan deelnemers van deze twee cursussen. Je moet wel in het bezit zijn van een motorrijbewijs.
Daarnaast is er nog een cursus voor de gevorderde rijder, in de vorm van de Racecursus. Deze is ideaal voor motorrijders die graag Supermoto- wedstrijden willen gaan rijden. De cursussen gaan halverwege mei van start.
valt reuze mee... t is een wegmotor he, geen crosser... hij voelt lekker stabiel aan en je kan er nog heel goed mee gooienquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Klinkt geweldig
en die CB500 moet wel lomp en zwaar aanvoelen of valt het mee?
![]()
Ik ben benieuwd of we het ook een keer live mogen zien al die rijkunsten.![]()
Zelf had ik wel wat moeite met die speciale verrichtingen, maar goed ik had ook nog niet eens een scooter bereden.![]()
quote:
Dusquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:48 schreef Youp het volgende:
trouwens in de tijd dat jij je bijzondere verrichtingen deed waren het er nog een stuk minder en zat het gewoon in 1 examen.. ik moet 2 exames doen
quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:59 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Rijdt echt totaal anders man zo een SM, eerste bocht net ging toch net ander dan ik in gedachten had
Ik denk dat ik verkocht ben......![]()
Zou het morgen laten weten maar dit is nu echt DE shit man![]()
kost wel t dubbelequote:Op dinsdag 12 april 2005 21:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dusals je verrichtingen wat minder gingen had je gelijk vrees voor het rijden.
![]()
Nu kan jestapsgewijs het papiertje halen.
![]()
wedden dat hij achterop het zadel zat?quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Die Mark.
![]()
Zondag twijfelde je nog als dikke stront, 2 dagen later..![]()
Maar hoezo ging je eerste bocht anders?
Komt allemaal de veiligheid ten goede.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:02 schreef Youp het volgende:
kost wel t dubbeleen 7 verrichtingen is wat anders als 3.... geld innen, dat is het enige wat ze willen daar
Nog nooit last van gehad.quote:
ik zie pep al gaan.. helemaal achterop het zadel in de bocht beetje op t gas hop hop voorwiel van de grondquote:
leuk materiaal maar bedenk je wel dat hij redelijk zwaar is voor een SM en dat hij ook wat underpowered is..quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:18 schreef Makster het volgende:
Eerste bocht ging anders omdat ik ging hangen maarja moet dat dus vooral niet doen heb ik wel gemerkt, gewoon dat ding schuin pleuren en gaaaannn![]()
MAar het is dus een KLX650R uit 1996.
Bos einddemper met DB killer, Exel Taksago velgen met goede BT banden eronder. Ketting tandwielen ok, verder zag ie er netjes uit. Reedt goed en na 1 keer kicken ok. Volgens mij ook aangepaste voorvork enzo, gewoon een leuk ding.
I know maar das misschien maar juist goed ook om te beginnenquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:21 schreef Youp het volgende:
[..]
leuk materiaal maar bedenk je wel dat hij redelijk zwaar is voor een SM en dat hij ook wat underpowered is..maar natuurlijk wel leuk om te beginnen
ooooh danquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:25 schreef Makster het volgende:
[..]
I know maar das misschien maar juist goed ook om te beginnen
Maar net al bij 1 keer flink op het gas in de 2 en HOP gelijk het voorwiel een hupsje de lucht in![]()
nok af met die teringherriequote:Op dinsdag 12 april 2005 22:31 schreef Rietvaerder het volgende:
LIJPE MOCRO FLAVOUR!!!!!!!!!!!
Het is lijp hoor, officieel, maar het liedje heet idd leipeMaar volgens de Van Dale is het lijpe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |