Compoundverschillen? Het midden is slijtvaster dan de rand die grip moet bieden..quote:Op zondag 17 april 2005 19:14 schreef PatrickM het volgende:
Is iemand trouwens bekend met dit fenomeen:
[afbeelding]
Loopvlak in het midden is mooi glad, zijkanten lijken opgeruwd en voelen ook ruw en grof aan
't is zowel aan de voor als achterkant...
dat is ook een optiequote:Op zondag 17 april 2005 22:15 schreef Patrick281 het volgende:
Kut Makster.![]()
[..]
Compoundverschillen? Het midden is slijtvaster dan de rand die grip moet bieden..
Zelfs bij deze Dunlops blijkbaar.
quote:Op zondag 17 april 2005 22:15 schreef Youp het volgende:
pep, dr is geen schroef om je mengsel armer te zettenje kan wel de gasnaald wat verstellen... maar dat is voor fijntuning.. gewoon even opzoeken ergens wat voor sproeier er in hoort origineel en die er in poten
Heb net al op M-F iets gevonden dat het bij een hoop banden normale slijtage is bij sportief gebruikquote:Op zondag 17 april 2005 22:15 schreef Patrick281 het volgende:
Kut Makster.![]()
[..]
Compoundverschillen? Het midden is slijtvaster dan de rand die grip moet bieden..
Zelfs bij deze Dunlops blijkbaar.
Oh ja, dat zeker en vast.quote:Op zondag 17 april 2005 22:17 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Heb net al op M-F iets gevonden dat het bij een hoop banden normale slijtage is bij sportief gebruik
stelschroef voor je stationair toerental jaquote:Op zondag 17 april 2005 22:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar dat had ik wel ergens gelezen in het werkplaatsboek dacht ik, maar ik ben nu niet thuis.
![]()
Jij had er dan ook al eerder problemen mee gehad.quote:Op zondag 17 april 2005 21:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat zei FS ook al, ik gelijk dat mijn motor zo k-u-t starte vandaag, maar dat was ondergeschikt aan het dierenleed.![]()
Heb je dat nog nooit gezien danquote:Op zondag 17 april 2005 22:17 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Heb net al op M-F iets gevonden dat het bij een hoop banden normale slijtage is bij sportief gebruik
Normaal kijk je naar de kleur van je bougie en zet je die luchtschroef toch in of uit.quote:Op zondag 17 april 2005 22:20 schreef Youp het volgende:
stelschroef voor je stationair toerental jaen eventueel een luchtschroef om hem wat extra lucht te geven
quote:
Ik vind 't mooi zoals 't nu is met deze banden. Zijn niet echt bepaald de beste banden. Dalijk als de achterband op is komt er gelijk een set Michelin Pilot Power onderquote:Op zondag 17 april 2005 22:22 schreef Makster het volgende:
[..]
Heb je dat nog nooit gezien dan
Randen die rullen op, totdat je over de rand gaat en er soort van braampjes over blijven. Gewoon wachten op zon, platter gooien en dan ben je ervan af. De vraag is echter in hoeverre je ervan af wil zijn
Ow ja, je kwam van een BMW af natuurlijkquote:Op zondag 17 april 2005 22:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Moeten we soms gaan bevestigen dat je prima reed op de Bosweg?![]()
Bij deze dan, en je pak ziet er ook erg strak uit.![]()
Je moest een nieuw topic openen Markster.quote:
ff wat anders.. hoe rijd jij je blok in? 2 tanks rustig leegrijden is voldoende.. dan vol knallenquote:Op zondag 17 april 2005 22:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Normaal kijk je naar de kleur van je bougie en zet je die luchtschroef toch in of uit.![]()
Zoals gezegd was de bougie altijd mooi cappucino kleurigen nu is hij zwartig.
Starten gaat wat minder op den duur enzo.
En er zit nu nog wel A747 raceolie in van Castrol inplaats van Texaco half syntheet shit.![]()
(wat ik uit nood moest kopen bij de proefrit in februari en met lege tank stond voor de tweede keer)
quote:[b]Op zondag 17 april 2005 22:32 dus zorg er eerst voor dat het ding stationair draaiten geen gelul over veiligheid
Ik heb er nu pas 2 tanks opzitten, ding loopt gewoon veel te zuinig.quote:Op zondag 17 april 2005 22:32 schreef Youp het volgende:
ff wat anders.. hoe rijd jij je blok in? 2 tanks rustig leegrijden is voldoende.. dan vol knallenmisschien rij je te rustig... 2takt wil nog wel eens toeren nodig hebben om alles schoon te branden
als je weer kan vlammen doe je dat eens goed en kijk je naar de bougi... is hij dan nog te zwart draai dan de luchtschroef eens open (dit moet je eigenlijk doen als de motor stationair draait zodat je het verschil merkt) dus zorg er eerst voor dat het ding stationair draaiten geen gelul over veiligheid
Moet helemaal niks heequote:Op zondag 17 april 2005 22:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je moest een nieuw topic openen Markster.Jij was de laatste net.
![]()
En ik wil ook wel zo'n Kawasjaak voor erbij, en ook een groen pakkie.![]()
Je doet straks na het coaten van het frame en het motomaster kitje irl weinig of niets onder voor een KTM full uitrusting op het gebied van poserwaarde.![]()
quote:Op zondag 17 april 2005 22:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga slapenMorgen om 9 uur in Rotterdam zijn op het Albeda Collega voor een intaketoets
Reetspeerdeer style ^^^quote:Op zondag 17 april 2005 22:28 schreef Makster het volgende:
Kijk hier is ff als jullie willen, een rempomp in de aanbieding bij hopmotorsport. Leuke site veel goeie shit en dit is een goede prijs ! (denk ik)
Rempomp
Leuke aanbieding, maar voor 150 euro meer heb je al radiaal geloof ik.quote:Op zondag 17 april 2005 22:28 schreef Makster het volgende:
Kijk hier is ff als jullie willen, een rempomp in de aanbieding bij hopmotorsport. Leuke site veel goeie shit en dit is een goede prijs ! (denk ik)
Rempomp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |