Compoundverschillen? Het midden is slijtvaster dan de rand die grip moet bieden..quote:Op zondag 17 april 2005 19:14 schreef PatrickM het volgende:
Is iemand trouwens bekend met dit fenomeen:
[afbeelding]
Loopvlak in het midden is mooi glad, zijkanten lijken opgeruwd en voelen ook ruw en grof aan
't is zowel aan de voor als achterkant...
dat is ook een optiequote:Op zondag 17 april 2005 22:15 schreef Patrick281 het volgende:
Kut Makster.![]()
[..]
Compoundverschillen? Het midden is slijtvaster dan de rand die grip moet bieden..
Zelfs bij deze Dunlops blijkbaar.
quote:Op zondag 17 april 2005 22:15 schreef Youp het volgende:
pep, dr is geen schroef om je mengsel armer te zettenje kan wel de gasnaald wat verstellen... maar dat is voor fijntuning.. gewoon even opzoeken ergens wat voor sproeier er in hoort origineel en die er in poten
Heb net al op M-F iets gevonden dat het bij een hoop banden normale slijtage is bij sportief gebruikquote:Op zondag 17 april 2005 22:15 schreef Patrick281 het volgende:
Kut Makster.![]()
[..]
Compoundverschillen? Het midden is slijtvaster dan de rand die grip moet bieden..
Zelfs bij deze Dunlops blijkbaar.
Oh ja, dat zeker en vast.quote:Op zondag 17 april 2005 22:17 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Heb net al op M-F iets gevonden dat het bij een hoop banden normale slijtage is bij sportief gebruik
stelschroef voor je stationair toerental jaquote:Op zondag 17 april 2005 22:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar dat had ik wel ergens gelezen in het werkplaatsboek dacht ik, maar ik ben nu niet thuis.
![]()
Jij had er dan ook al eerder problemen mee gehad.quote:Op zondag 17 april 2005 21:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat zei FS ook al, ik gelijk dat mijn motor zo k-u-t starte vandaag, maar dat was ondergeschikt aan het dierenleed.![]()
Heb je dat nog nooit gezien danquote:Op zondag 17 april 2005 22:17 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Heb net al op M-F iets gevonden dat het bij een hoop banden normale slijtage is bij sportief gebruik
Normaal kijk je naar de kleur van je bougie en zet je die luchtschroef toch in of uit.quote:Op zondag 17 april 2005 22:20 schreef Youp het volgende:
stelschroef voor je stationair toerental jaen eventueel een luchtschroef om hem wat extra lucht te geven
quote:
Ik vind 't mooi zoals 't nu is met deze banden. Zijn niet echt bepaald de beste banden. Dalijk als de achterband op is komt er gelijk een set Michelin Pilot Power onderquote:Op zondag 17 april 2005 22:22 schreef Makster het volgende:
[..]
Heb je dat nog nooit gezien dan
Randen die rullen op, totdat je over de rand gaat en er soort van braampjes over blijven. Gewoon wachten op zon, platter gooien en dan ben je ervan af. De vraag is echter in hoeverre je ervan af wil zijn
Ow ja, je kwam van een BMW af natuurlijkquote:Op zondag 17 april 2005 22:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Moeten we soms gaan bevestigen dat je prima reed op de Bosweg?![]()
Bij deze dan, en je pak ziet er ook erg strak uit.![]()
Je moest een nieuw topic openen Markster.quote:
ff wat anders.. hoe rijd jij je blok in? 2 tanks rustig leegrijden is voldoende.. dan vol knallenquote:Op zondag 17 april 2005 22:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Normaal kijk je naar de kleur van je bougie en zet je die luchtschroef toch in of uit.![]()
Zoals gezegd was de bougie altijd mooi cappucino kleurigen nu is hij zwartig.
Starten gaat wat minder op den duur enzo.
En er zit nu nog wel A747 raceolie in van Castrol inplaats van Texaco half syntheet shit.![]()
(wat ik uit nood moest kopen bij de proefrit in februari en met lege tank stond voor de tweede keer)
quote:[b]Op zondag 17 april 2005 22:32 dus zorg er eerst voor dat het ding stationair draaiten geen gelul over veiligheid
Ik heb er nu pas 2 tanks opzitten, ding loopt gewoon veel te zuinig.quote:Op zondag 17 april 2005 22:32 schreef Youp het volgende:
ff wat anders.. hoe rijd jij je blok in? 2 tanks rustig leegrijden is voldoende.. dan vol knallenmisschien rij je te rustig... 2takt wil nog wel eens toeren nodig hebben om alles schoon te branden
als je weer kan vlammen doe je dat eens goed en kijk je naar de bougi... is hij dan nog te zwart draai dan de luchtschroef eens open (dit moet je eigenlijk doen als de motor stationair draait zodat je het verschil merkt) dus zorg er eerst voor dat het ding stationair draaiten geen gelul over veiligheid
Moet helemaal niks heequote:Op zondag 17 april 2005 22:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je moest een nieuw topic openen Markster.Jij was de laatste net.
![]()
En ik wil ook wel zo'n Kawasjaak voor erbij, en ook een groen pakkie.![]()
Je doet straks na het coaten van het frame en het motomaster kitje irl weinig of niets onder voor een KTM full uitrusting op het gebied van poserwaarde.![]()
quote:Op zondag 17 april 2005 22:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga slapenMorgen om 9 uur in Rotterdam zijn op het Albeda Collega voor een intaketoets
Reetspeerdeer style ^^^quote:Op zondag 17 april 2005 22:28 schreef Makster het volgende:
Kijk hier is ff als jullie willen, een rempomp in de aanbieding bij hopmotorsport. Leuke site veel goeie shit en dit is een goede prijs ! (denk ik)
Rempomp
Leuke aanbieding, maar voor 150 euro meer heb je al radiaal geloof ik.quote:Op zondag 17 april 2005 22:28 schreef Makster het volgende:
Kijk hier is ff als jullie willen, een rempomp in de aanbieding bij hopmotorsport. Leuke site veel goeie shit en dit is een goede prijs ! (denk ik)
Rempomp
JA das ook weer zo.... Op ebay.de staat VEEEEL shit ook radiale pompen van R1's enzo van brembo voor WEINIG geld. Zo een rempomp kan je toch ook gewoon op je fiets moterenquote:Op zondag 17 april 2005 22:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Leuke aanbieding, maar voor 150 euro meer heb je al radiaal geloof ik.
En uiteindelijk jouw kennende wil je toch de echte shit.![]()
je hebt toch een werkplaatshandboekquote:Op zondag 17 april 2005 22:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb er nu pas 2 tanks opzitten, ding loopt gewoon veel te zuinig.![]()
Maar in het verleden reed ik ook wel eens dagen op deze manier, af en toe doortrekken en dat ging wel goed.
Er is dus iets veranderd.Maar waar zit die luchtschroef? Het kan vast geen kwaad als ik hem nu een halve slag geef.
(en is dat links of rechtsom
![]()
)
Hij liep trouwens ook stationair, en nu met geen mogelijkheid meer.
De verstelling op de carb zit al aardig hoog en wil ik niet niet verder doen.
Of zou dat het euvel nu zijn.
Ziet er idd leuk uit die remmerij van jouquote:Op zondag 17 april 2005 22:45 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb trouwens de hele dag maar met 1 vinger geremd.
En af en toe moesten we toch best aardig vertragen.
Er zaten al halogeens in, en deze passen gewoon in dezelfde fitting.quote:Op zondag 17 april 2005 22:46 schreef Makster het volgende:
Pep hooe heb je eigenlijk die ledjes aan gesloten op je CR? Neem aan dat ik die ook gewoon op mijn klx aan kan sluiten? Want er MOET een oplossing komen voor die mega koplamp, echt geen gezicht man!
ik heb n lichtspoel, ik heb n lichtspoelquote:Op zondag 17 april 2005 22:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Er zaten al halogeens in, en deze passen gewoon in dezelfde fitting.![]()
Het licht heeft zowat de hele dag gebrand en thuisgekomen leek het lichtniveau nog geen % minder.![]()
De halogeen kon maar 40 minuten branden, waarvan alleen de eerste 20 een beetje fel.
Maar ik heb geen dynamo of lichtspoel, dus dan kan je ze in principe ook direct schakelen.
Met wisselstroom zal er nog wel een gelijkrichter tussen moeten denk ik.![]()
Juist ja een gelijkrichterquote:Op zondag 17 april 2005 22:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Er zaten al halogeens in, en deze passen gewoon in dezelfde fitting.![]()
Het licht heeft zowat de hele dag gebrand en thuisgekomen leek het lichtniveau nog geen % minder.![]()
De halogeen kon maar 40 minuten branden, waarvan alleen de eerste 20 een beetje fel.
Maar ik heb geen dynamo of lichtspoel, dus dan kan je ze in principe ook direct schakelen.
Met wisselstroom zal er nog wel een gelijkrichter tussen moeten denk ik.![]()
Heb ik misschien ook een lichtspoel.... volgens mij wel heh?quote:Op zondag 17 april 2005 22:52 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb n lichtspoel, ik heb n lichtspoelmijn halogeentjes branden lekker
jaquote:Op zondag 17 april 2005 22:55 schreef Makster het volgende:
[..]
Heb ik misschien ook een lichtspoel.... volgens mij wel heh?
Ja, maar ik wilde nu al even een lichte verstelling bewerkstelligen.quote:Op zondag 17 april 2005 22:49 schreef Youp het volgende:
[..]
je hebt toch een werkplaatshandboek
ik weet ook niet precies waar de luchtschroef zit bij jou carben rechtsom is dicht en linksom is open
Mooiquote:Op zondag 17 april 2005 22:57 schreef Youp het volgende:
[..]
jadat ding van jou is gewoon origineel op kenteken geleverd enzo... en dan moet dat
die van pep niet (waarschijnlijk)
Anders brand je licht niet zo lang en fel, oplaadbaar accu' tje heeft niet het eeuwige leven.quote:Op zondag 17 april 2005 22:55 schreef Makster het volgende:
Heb ik misschien ook een lichtspoel.... volgens mij wel heh?
Dus lijkt het me niet dat ie te rijk looptquote:Op zondag 17 april 2005 22:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb er nu pas 2 tanks opzitten, ding loopt gewoon veel te zuinig.![]()
quote:Op zondag 17 april 2005 23:20 schreef ondeugend het volgende:
Volgens mij was het hier beter weer vandaag.
RB en ik hebben een kleine 100 kilometer gereden en het was weer helemaal lekker.
En wat een lawaaiding ! Nu al !
Nee split erwtenquote:
LED's hebben de drempelspanning, beneden deze spanning branden ze niet. Het is dus aan- of uit met een heel marginale fluctuatie in lichtsterkte.quote:Op zondag 17 april 2005 22:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Er zaten al halogeens in, en deze passen gewoon in dezelfde fitting.![]()
Het licht heeft zowat de hele dag gebrand en thuisgekomen leek het lichtniveau nog geen % minder.![]()
De halogeen kon maar 40 minuten branden, waarvan alleen de eerste 20 een beetje fel.
Gelijkrichter is nodig bij wisselspanning maar elke accu is gelijkspanning.quote:Maar ik heb geen dynamo of lichtspoel, dus dan kan je ze in principe ook direct schakelen.
Met wisselstroom zal er nog wel een gelijkrichter tussen moeten denk ik.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |