Die korte bochten zijn idd niet je van hetquote:Op zondag 17 april 2005 19:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik heb het even helemaal gehad met de Bosweg
Mijn ideequote:Op zondag 17 april 2005 20:23 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Die korte bochten zijn idd niet je van het
Maar die lange bocht blijft heerlijk
heel fijn als je op je SM zit en dat vliegt door de lucht van je voorwiel af en land zo in je open crosshelmquote:Op zondag 17 april 2005 20:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wel minder dat er poep op 2 plaatsen lag midden in de bocht...
Had je het niet kunnen ophouden tot bij de Macquote:Op zondag 17 april 2005 20:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wel minder dat er poep op 2 plaatsen lag midden in de bocht...
Wie, ikkuhquote:Op zondag 17 april 2005 20:26 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Trouwens, jij trok wel aardig weg toen ik de N3 namWil ik ook kunnen
wat een onzinquote:Op zondag 17 april 2005 21:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik vertelde me vriendin net van die 2 meisjes die zo aan het schelden waren toen wij nota bene erg rustig aan deden...zegt ze dat zij precies hetzelfde zou hebben gedaan als zij op dat paard zatwij zouden onze motoren uit moeten zetten als je ziet dat het paard flipt tot die beesten weg waren...
Hmm....quote:Op zondag 17 april 2005 21:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik vertelde me vriendin net van die 2 meisjes die zo aan het schelden waren toen wij nota bene erg rustig aan deden...zegt ze dat zij precies hetzelfde zou hebben gedaan als zij op dat paard zatwij zouden onze motoren uit moeten zetten als je ziet dat het paard flipt tot die beesten weg waren...
quote:Op zondag 17 april 2005 21:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hmm....
Ik denk juist dat HUN eerder het gevaar op de weg zijn, hun begeven zich immers met paarden op de openbare weg die daarvoor niet getrained zijn blijkbaar
Niet meer nadat jij voorbij bent gekomenquote:Op zondag 17 april 2005 21:40 schreef Makster het volgende:
En die teffus stront kwam ook al van die kutpaarden. Geef mij maar schapen, die zitten tenminste achter een hek!
quote:Op zondag 17 april 2005 21:40 schreef Makster het volgende:
En die teffus stront kwam ook al van die kutpaarden. Geef mij maar schapen, die zitten tenminste achter een hek!
en ze leven niet zo lang......quote:Op zondag 17 april 2005 21:40 schreef Makster het volgende:
Normaal rijd ik met legerkisten, maar die heb ik vorige week op mijn werk laten staan.quote:Op zondag 17 april 2005 18:49 schreef Youp het volgende:
dat is ook niks op een CR500daar moet je hanwags voor hebben
Hij klinkt inderdaad anders na het verwisselen van de zuiger.quote:Op zondag 17 april 2005 20:05 schreef Youp het volgende:
pep.. die CR500 van je klinkt nergens naarzo fluisterzacht
ZO moet een CR500 klinken http://members.home.nl/yo(...)chrikken%20ruud).avi
hier was hij nog koud, zodra ik toeren wil maken hapert ie
Zo lang dat duurtquote:Op zondag 17 april 2005 19:37 schreef Youp het volgende:
[..]
60pk die kawa? nèèèh....dat heeft pep zn CR500
Dat zei FS ook al, ik gelijk dat mijn motor zo k-u-t starte vandaag, maar dat was ondergeschikt aan het dierenleed.quote:Op zondag 17 april 2005 21:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |