Gewoon een kutband?quote:Op zondag 17 april 2005 19:14 schreef PatrickM het volgende:
Is iemand trouwens bekend met dit fenomeen:
[afbeelding]
Loopvlak in het midden is mooi glad, zijkanten lijken opgeruwd en voelen ook ruw en grof aan
't is zowel aan de voor als achterkant...
jup... mijn ktm heeft t ookquote:Op zondag 17 april 2005 19:14 schreef PatrickM het volgende:
Is iemand trouwens bekend met dit fenomeen:
[afbeelding]
Loopvlak in het midden is mooi glad, zijkanten lijken opgeruwd en voelen ook ruw en grof aan
't is zowel aan de voor als achterkant...
Geven iig weinig vertrouwen...quote:
Ik heb het even helemaal gehad met de Boswegquote:Op zondag 17 april 2005 19:30 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Geven iig weinig vertrouwen...
Was hopelijk wel te merken in die lange bocht van de Bosweg... ging er niet echt hard doorheen
Maar nog wel met enige reserve. Heb niet lopen pushen om me knie aan de grond te krijgen. Zag na de eerste twee keer door de lange bocht heen wel in dat dat met dit weer (en ook dezen banden) nog even niet ging lukken
waarom zou je springen?quote:Op zondag 17 april 2005 19:31 schreef Makster het volgende:
Ja was een mooie dag
Wat er bij mij precies gebeurde was in een bocht uitwijken voor grote stenen a.k.a. puin om vervolgens in de berm terecht te komen en er nog maar NET uit te komen. Had serieus al overwogen om te gaan springen want ik zat nog best lang naast het asflat en ging ook nog redelijlk hard. Remmen is geen optie want dan lig je plat, sturen werkt niet dan pleur je en gas geven is ook geen optie want dat pleur je
Als ik erover nadenk schrok ik niet eens zo hard, was nog rationeel genoeg om springen te overwegen, blij dat ik het niet heb gedaan achteraf
Ik zag die stenen ook pas op t laatstquote:Op zondag 17 april 2005 19:31 schreef Makster het volgende:
Ja was een mooie dag
Wat er bij mij precies gebeurde was in een bocht uitwijken voor grote stenen a.k.a. puin om vervolgens in de berm terecht te komen en er nog maar NET uit te komen. Had serieus al overwogen om te gaan springen want ik zat nog best lang naast het asflat en ging ook nog redelijlk hard. Remmen is geen optie want dan lig je plat, sturen werkt niet dan pleur je en gas geven is ook geen optie want dat pleur je
Als ik erover nadenk schrok ik niet eens zo hard, was nog rationeel genoeg om springen te overwegen, blij dat ik het niet heb gedaan achteraf
klinkt als een fijn stukje wegquote:Op zondag 17 april 2005 19:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik heb het even helemaal gehad met de Bosweg
60pk die kawa? nèèèh....quote:Op zondag 17 april 2005 19:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik zag die stenen ook pas op t laatstBest verradelijk, maar ja het is toch nog goed komen
BTW dat ding van je rijd best kickTrekt als een gek als je bedenkt dat het een 1 cilinder is en maar 60pk ofzo heeft
Heel stuk feller dan de KLX van PatM
Misschien er bij vertellen dat ik op een dijk reedt en het 50 cm naast met een meter of 5 naar beneden ging, en dat met een snelheid van 80 ofzo.quote:Op zondag 17 april 2005 19:34 schreef Youp het volgende:
[..]
waarom zou je springen?remmen is trouwens een redelijke optie in het gras met een SM... de achterrem dan.. dan glijdt het handeltje onderuit en jij valt niet erg hard en t ding glijdt totdat hij stil ligt.. over gras gebeurt er niks tot niet veel hoor
al vaak genoeg op mn bek gepleurt op t gras
ah ja, das andere koekquote:Op zondag 17 april 2005 19:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Misschien er bij vertellen dat ik op een dijk reedt en het 50 cm naast met een meter of 5 naar beneden ging, en dat met een snelheid van 80 ofzo.
Achterrem zou ik idd gaan glijden en dan dus de dijk af, was het alleen gras ja dan had ik niet gesprongen, sterker nog dan had ik gewoon rechtdoor gegaan![]()
De 60 gaan we niet halen nee, wel een bergje aan koppel aan boord. Ja leuk speelgoed, totaal anders als de ZXR maar net zo leuk!quote:Op zondag 17 april 2005 19:37 schreef Youp het volgende:
[..]
60pk die kawa? nèèèh....dat heeft pep zn CR500
60-65pk toch Markquote:Op zondag 17 april 2005 19:37 schreef Youp het volgende:
[..]
60pk die kawa? nèèèh....dat heeft pep zn CR500
idd.. mn oom heeft de laatste nieuwe KLX650R en die heeft 42pkquote:Op zondag 17 april 2005 19:42 schreef Makster het volgende:
[..]
De 60 gaan we niet halen nee, wel een bergje aan koppel aan boord. Ja leuk speelgoed, totaal anders als de ZXR maar net zo leuk!
Plus heeft de SM vandaag mijn leven geredt !![]()
![]()
![]()
mijn KTM zit met opengewerkt luchtfilter, andere demper en goed afgestelde carb rond de 50 met 20kw op kentekenquote:Op zondag 17 april 2005 19:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
60-65pk toch Mark18kw op kenteken
Dat je naar de kapper toe moetquote:Op zondag 17 april 2005 19:51 schreef Rietvaerder het volgende:
MArk, wat zei jij in het eerste filmpje nadat ik voor de 1e keer voorbij kwam![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |