abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 april 2005 @ 12:30:02 #26
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_26470918
ik wil rijden
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_26470927
quote:
Op zondag 24 april 2005 12:08 schreef PatrickM het volgende:
Ik begin Rietje met de dag veel beter te begrijpen
dat begin ik steeds beter te begrijpen; jullie concentreren beiden iig op details de kern van mijn post wordt genegeerd/over het hoofd gezien onderstaande quote is een voorbeeld:
quote:
Op zondag 24 april 2005 12:18 schreef PatrickM het volgende:
Trouwens, ik vind niet dat ik plat ga, aangezien ik m'n knie nog niet aan de grond heb gehad...
pi_26470940
quote:
Op zondag 24 april 2005 11:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

en dan?? is ie dan een nicht?? alsof jij meteen na je eerste kms op een motor meteen je knie aan de grond had

zolang ie maar rustig aan doet leert ie die R1 vanzelf wel rijden, jullie doen net of de mens niet in staat is om te groeien. uitzonderingen daargelaten die zichzelf te pletter rijden

laat iemand lekker een R1 rijden omdat ie hem mooi vind, maw laat iedereen lekker in zijn waarde en laat iedereen op zijn eigen manier genieten van zijn motor - ook pepijn ook al maakt ie nog geen ellenlange wheelies/hopjes
Ja, dan vind ik het nichten die geen bewuste motorkeuze hebben gemaakt

Ik vind een R1 (vooral de '98's in rood/wit kleurstelling) rete mooi
Had ook een R1 van '98 kunnen kopen budgettechnisch gezien.... maar ik heb liever een motor die ik berij en niet een motor die mij berijdt
pi_26471007
quote:
Op zondag 24 april 2005 12:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

dat begin ik steeds beter te begrijpen; jullie concentreren beiden iig op details
Ik zie de kern van je post overduidelijk hoor, dat ieder zijn rijbeleving subjectief is...
Maar moet ik perse op die kern reageren dan? En mag ik niet reageren op een detail uit die post?
pi_26471081
Trouwens wel jammer OPM dat uitgerekend jij zo reageert op dit alles. Je bent een van de weinige die nooit wat over rijtechnieken en banden enzo praat, maar wel echt kan rijden
  zondag 24 april 2005 @ 12:47:12 #31
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  zondag 24 april 2005 @ 12:51:48 #32
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26471322
Mark, hier wat piccie's van de SuperMotard race in Rozenburg uit 2004.

De complete gallery vind je hier.

Ik kijk er naar uit aankomende zaterdag.
pi_26471755
quote:
Op zondag 24 april 2005 12:47 schreef Patrick281 het volgende:
Alweer zo'n prachtig onderbouwde post
pi_26471816
quote:
Op zondag 24 april 2005 12:51 schreef Patrick281 het volgende:
Mark, hier wat piccie's van de SuperMotard race in Rozenburg uit 2004.

Racen in een 30 km zone

pi_26471848

Vrouw d'rop, gelijk de achtervering aan z'n eind

pi_26471940
Ik zou cabaretier moeten worden eigenlijk
pi_26472295
Danielson presenteert met trots zijn nieuwe aanwinst

Morgen komen ze hem thuis brengen Hij is uit 2001 en heeft 7000km gelopen
  zondag 24 april 2005 @ 13:57:14 #38
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_26472894
Goeie shit

RS 125? Volgens mij wel

Tis kut dat die races op kon.dag zijn anders had ik zeker wel gekomen, nu ben ik o.a. afhankelijk van omstandigheden

Verder vind ik het mooi om te lezen dat de man die mij en reetspeerder 2 jaar geleden in een vangrail wenste bij de Baars nu zelf een ongecontroleerde stuntrijder is geworden
Echt OPM legt wat uit en je leest echt DWARS door heel de essentie van de post heen.

Vervolgens gaan we auto's met motoren vergelijken wat ook al NERGENS over gaat en dan ook nog is bepalen dat je een motor koopt voor de rijstijl die je wil. Had dan ipv een BMW een chopper gekocht, je wou toch touren

Al koopt iemand een voor het eerst een R1 en komt hij van een chopper af gaat ie ook als een nicht door de bocht terwijl hij misschien al 340.000 km er op heeft zitten. MAg hij daarom niet een R1 kopen

Denk dat ik het allemaal niet meer snap ofzo....

Wel lekker weer, zo maar is ff naar de SM gaan staren
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  zondag 24 april 2005 @ 14:03:20 #39
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26473022
quote:
Op zondag 24 april 2005 13:13 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Alweer zo'n prachtig onderbouwde post
Alsof ik serieus op jou kan reageren.

Je verbaast je erover dat OPM reageert, nou open je ogen want Makster en Hicham schreven nog wel minder over lijnen rijden, banden en poserig gedrag, bemoeiden zich in het verleden met niemand over "beterweter" weggedrag, maar hebben het in het vorige topic ineens wel over PatM die het hoog in zijn Bob de Rooy bolletje heeft.

Je maakt jezelf erg belachelijk, komt met redenatie's die kant nog wal slaan (auto - motor verhaal) en slijmt zich in de rondte (OPM, Riet) om maar enigzin steun te krijgen.
Ik heb ook nog nooit iemand met zoveel vertoon afscheid zien nemen op Motor-Forum (maar ook enigzins op Fok!) en dan later gewoon weer schaamteloos terugkomt.

Ga maar lekker zo door Farmfrites figuuurtje, ik lag me rot om zoveel stommiteit.
Have a nice life.

Zal mij lekker boeien allemaal. De groenten.
  zondag 24 april 2005 @ 14:11:10 #40
61089 Free-Spirit
de mening niet voor het denken
pi_26473177
quote:
Op zondag 24 april 2005 13:20 schreef hicham het volgende:
Ik zou cabaretier moeten worden eigenlijk
Als ik blaf stem ik nog niet in..
  zondag 24 april 2005 @ 14:16:58 #41
19297 stinkie
pi_26473326
er, jongens, de vrijdag is al voorbij en de maandag moet nog beginnen hoor
  zondag 24 april 2005 @ 14:21:36 #42
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26473432
2 dagen achter elkaar wordt mij echt teveel hoor.
Als het nou nog interessant was allemaal, en echt goede argumenten uit meerdere invalshoeken over tafel kwamen.
Het niveau is ver te zoeken.

Binnenkort eens naar je maat in Pijnacker rijden voor een bakkie koffie, en om de motoren eens naast elkaar te zetten.
  zondag 24 april 2005 @ 14:34:19 #43
19297 stinkie
pi_26473717
quote:
Op zondag 24 april 2005 14:21 schreef Patrick281 het volgende:
2 dagen achter elkaar wordt mij echt teveel hoor.
Als het nou nog interessant was allemaal, en echt goede argumenten uit meerdere invalshoeken over tafel kwamen.
Het niveau is ver te zoeken.

Binnenkort eens naar je maat in Pijnacker rijden voor een bakkie koffie, en om de motoren eens naast elkaar te zetten.
Wel naar de goede rijden dan he

Ik ga zodra die fiets van mij weer rijd
pi_26474975
Gebeurd niet vaak dat Pepijn zich in een rel mengt Ik denk dat we in de Fok!MC gewoon niet meer over een vrijdag of maandagmiddag rel hoeven te praten. Eerder een woensdagmiddag-nietrel en de rest allemaal wel
pi_26476737
quote:
Op zondag 24 april 2005 13:57 schreef Makster het volgende:

Verder vind ik het mooi om te lezen dat de man die mij en reetspeerder 2 jaar geleden in een vangrail wenste bij de Baars nu zelf een ongecontroleerde stuntrijder is geworden
Tja, dat was toen

Maar goed, dat is hier heel normaal dat ouwe koeien uit de sloot gehaald worden getuigen het gebash op Riet in de vorige topic...
En ongecontroleerde stuntrijder? Dan weet je meer dan ik
pi_26477764
iedereen bereikt op een gegeven moment een punt dat het genoeg is...dat punt heeft pepijn bereikt, en zover ik pepijn ken moet je een aadig eind gaan om dat te bereiken...

vanmiddag zag het er zo'n beetje zo uit op het Gelredome:

mwah, ok het Gelredome is geen circuit, ze hadden geen leer aan en gingen ook niet zo plat maar you get the picture ik en mijn vriendin zijn daar een klein half uurtje staan kijken, echt leuke dingen vooral als er een jochie van 6-7 jaar jong op rondcrost

het waren voornamelijk ss-mini's (stuk of 6) maar er zat 1 mini-ktm bike bij echt leuke dingen mijn vriendin: hoeveel kosten die dingen?. ik: huh relaxed, 'toestemming' om in de toekomst 1 aan te schaffen is er al
pi_26478143

Zijn er ook chopper-mini's? Of een Goldwing
  zondag 24 april 2005 @ 17:43:19 #48
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_26478506
Uhhh ook goeiemiddag allemaal......

Zo, weer 360km erbij gezet. Mooiste stukje NL naast Zuid-Limburg Utrechtse Heuvelrug & Veluwe
  zondag 24 april 2005 @ 17:56:25 #49
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_26478826
Oi

Heel goed dit weer, had vergevorderde plannen om op de SM te stappen totdat ik bij de auto kwam. Stond onder een boom geparkeerd en was serieus TOTAAL onder gekakt, en als ik zeg totaal dan ook echt TOTAAL. Kon echt niet door mijn achterruit kijken door de flatsen die er op zaten.

Ben dus 1,5 uur bezig geweest met wassen en schoon krijgen Waren ook geen merel flatsen ofzo, ik verdenk die teffus meeuwen ervan, die hiero in de rivier drijven

Naja is de auto ook weer schoon moeten we maar denken
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  zondag 24 april 2005 @ 17:57:47 #50
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_26478853
quote:
Op zondag 24 april 2005 17:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iedereen bereikt op een gegeven moment een punt dat het genoeg is...dat punt heeft pepijn bereikt, en zover ik pepijn ken moet je een aadig eind gaan om dat te bereiken...

vanmiddag zag het er zo'n beetje zo uit op het Gelredome:
[afbeelding]

mwah, ok het Gelredome is geen circuit, ze hadden geen leer aan en gingen ook niet zo plat maar you get the picture ik en mijn vriendin zijn daar een klein half uurtje staan kijken, echt leuke dingen vooral als er een jochie van 6-7 jaar jong op rondcrost

het waren voornamelijk ss-mini's (stuk of 6) maar er zat 1 mini-ktm bike bij echt leuke dingen mijn vriendin: hoeveel kosten die dingen?. ik: huh relaxed, 'toestemming' om in de toekomst 1 aan te schaffen is er al
Cool er isin Den Boch ook een soort van circuitje ik ga daar met een maat van me met onze Taymia race auto's een dagje scheuren de laatste keer dat ik tegen hem gereden had was weliswaar een overwinning maar wel met veel schade aan de auto de kap is aan de voorkant flink gescheurd

als we over een tijdje minibike hebben gaan we dus d:)aar eens scheuren geen grintbakken maar wel een mooie grasstrook ernaast
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')