Is dat een vereiste danquote:Op zondag 24 april 2005 20:27 schreef hicham het volgende:
Maarreuh, waarom heb je opeens geen icon meer en is je profiel helemaal leeg
Op die provocerende sig na dan
Nee. Ja.quote:Op zondag 24 april 2005 20:31 schreef PatrickM het volgende:
En ik vind wat ik vind... mag ik dat niet vinden dan? Ben ik dan een kansloze mongool die wilt prediken dat 'ie de echte motorrijder is en alles perfect doe?
Wat ga je doen in die maand ?quote:Op zondag 24 april 2005 20:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Tot over een maand(misschien)
Ik wil gebanned worden voor een maand
Holocaustontkenning doet het goed de laatste tijd, succes!quote:Op zondag 24 april 2005 20:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vond je bij tijd en wijlen al in en in triest maar je schopt het nog verder.quote:Op zondag 24 april 2005 20:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie weetquote:Op zondag 24 april 2005 20:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Wat ga je doen in die maand ?jezelf ontwikkelen ?
![]()
Insgelijks.quote:Op zondag 24 april 2005 20:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik vond je bij tijd en wijlen al in en in triest maar je schopt het nog verder.
Ik dacht dat Riet de enige was, maar PatrickM kan er ook wat van hoorquote:Op zondag 24 april 2005 20:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik vond je bij tijd en wijlen al in en in triest maar je schopt het nog verder.
Daar doe ik niet aanquote:Op zondag 24 april 2005 20:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Holocaustontkenning doet het goed de laatste tijd, succes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je nou een grote jongen was geweest had je ook gewoon kunnen mailen naar forum@fok.nl ipv zo'n wanstaltige vertoning neer te zetten.quote:
quote:Op zondag 24 april 2005 20:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
Zullen we ter ere van dit moment de club een andere naam geven ?
ik zat te denken aan FOK MCOLK
Niet vergeten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... aan te passenquote:Dit is een gezellig motorclubje met toffe, jonge mensen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |