Is dat een vereiste danquote:Op zondag 24 april 2005 20:27 schreef hicham het volgende:
Maarreuh, waarom heb je opeens geen icon meer en is je profiel helemaal leeg
Op die provocerende sig na dan
Nee. Ja.quote:Op zondag 24 april 2005 20:31 schreef PatrickM het volgende:
En ik vind wat ik vind... mag ik dat niet vinden dan? Ben ik dan een kansloze mongool die wilt prediken dat 'ie de echte motorrijder is en alles perfect doe?
Wat ga je doen in die maand ?quote:Op zondag 24 april 2005 20:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Tot over een maand(misschien)
Ik wil gebanned worden voor een maand
Holocaustontkenning doet het goed de laatste tijd, succes!quote:Op zondag 24 april 2005 20:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vond je bij tijd en wijlen al in en in triest maar je schopt het nog verder.quote:Op zondag 24 april 2005 20:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie weetquote:Op zondag 24 april 2005 20:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Wat ga je doen in die maand ?jezelf ontwikkelen ?
![]()
Insgelijks.quote:Op zondag 24 april 2005 20:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik vond je bij tijd en wijlen al in en in triest maar je schopt het nog verder.
Ik dacht dat Riet de enige was, maar PatrickM kan er ook wat van hoorquote:Op zondag 24 april 2005 20:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik vond je bij tijd en wijlen al in en in triest maar je schopt het nog verder.
Daar doe ik niet aanquote:Op zondag 24 april 2005 20:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Holocaustontkenning doet het goed de laatste tijd, succes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je nou een grote jongen was geweest had je ook gewoon kunnen mailen naar forum@fok.nl ipv zo'n wanstaltige vertoning neer te zetten.quote:
quote:Op zondag 24 april 2005 20:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
Zullen we ter ere van dit moment de club een andere naam geven ?
ik zat te denken aan FOK MCOLK
Niet vergeten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... aan te passenquote:Dit is een gezellig motorclubje met toffe, jonge mensen!![]()
....en dat maakt het nog triester........quote:
quote:Op zondag 24 april 2005 20:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
Zullen we ter ere van dit moment de club een andere naam geven ?
ik zat te denken aan FOK MCOLK
Dus eigenlijk ben je een ouwe geile chocoprins ridder en is Raus een man die zich als vrouw voordoet als ik het zo goed begrijpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 21:00 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je een ouwe geile chocoprins ridder en is Raus een man die zich als vrouw voordoet als ik het zo goed begrijp
quote:Op zondag 24 april 2005 21:01 schreef PatrickM het volgende:
Ik moet jullie namens Riet de hartelijke groeten doen
Jij bent echt te ranzigquote:Op zondag 24 april 2005 21:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Horloge en armband af he Patrick?
Was een goed advies hoor.quote:
Je hebt mijn vriendin 1 keer gezien.........quote:Maare, wanneer mag ik je vriendin nou eens een veeg geven?
Nee duh, volgens mij hebt je vriendin zo goed als de hele avond geen woord gewisseld met iemandquote:Op zondag 24 april 2005 21:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je hebt mijn vriendin 1 keer gezien.........Wat denk je nou?
![]()
Je hebt geen woord met haar gewisselt.![]()
Ook een "volwassen" reply dan maar, dit is niet de eerste keer dat je dit zegt, hoelang duurt het nu voor je weer terug bent?quote:Op zondag 24 april 2005 21:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok, even een "volwassen" post ter afsluiter....
Dit is niet echt plotseling, post hier eigenlijk niet voor mn plezier meer, tis meer een gewoonte geworden.... een slechte gewoonte.
quote:Op zondag 24 april 2005 21:12 schreef Makster het volgende:
PatM, laterz, hou het heel en ik zie je volgende jaar wel naast Rossi op je SV rondcrossen
Minimaal een maandquote:Op zondag 24 april 2005 21:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ook een "volwassen" reply dan maar, dit is niet de eerste keer dat je dit zegt, hoelang duurt het nu voor je weer terug bent?
Was volgens haar heel gezellig met Peppie tijdens de afwas.quote:Op zondag 24 april 2005 21:16 schreef PatrickM het volgende:
Nee duh, volgens mij hebt je vriendin zo goed als de hele avond geen woord gewisseld met iemand
Niet verder denken, je snapt er geen hol van.quote:Maare, ik dacht, jullie hebben iets van een soort van een open relatie, dusse![]()
Ik wil hier niet al te veel woorden aan kwijt en weet sowieso niet hoe ik het goed naar jou kan overbrengen, maar naar mijn inziens ligt het toch ook grotendeels aan jezelf. Je komt vaak als een aansteller over (bwooehoeohoehoe, niemand heeft op mijn foto gereageerdquote:Op zondag 24 april 2005 21:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok, even een "volwassen" post ter afsluiter....
[...]
Waarom doe je dat niet eerst voor je allerlei andere variabelen gaat veranderen?quote:Op zondag 24 april 2005 21:20 schreef Patrick281 het volgende:
Dat wordt de carb toch even openschroeven schat ik.![]()
Maar ja eenmaal gedaan lach je achteraf om de onwetenheid die ik nu nog heb.![]()
Moet een simpel klusjes zijn voor 2 linkerhanden.![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 18:20 schreef Mobydick het volgende:
Een CR500 is niet makkelijk om te rijden en vele rijders onderschatten de 500.De 500 laat zich wel makkelijk rijden als je als een bejaarde gaat rijden en dan nog is het niet lekker rijden.De CR500 vraagt om gas en daar kan je de fout in gaan,want dan gaat hij je plotseling verassen en wanneer je je realiseerd wat er is gebeurt heb je al een kont met tramsporen erin.Ik rij al 4 jaar een CR500 en kan het aardig onder kontrole houden,maar afgelopen zondag heeft hij me verast.Ik was in zijn 4 en stond op de steps met een snelheid van ongv 80km/h.Toen gaf ik plotseling meer gas en hij reageerde door direkt kaasrecht voor me te gaan staan.Ik wil echt geen andere motor hebben,maar weet het zeker dat mijn 500 me een keer tramsporen in mijn kont zal geven..Maar het is en blijft een lekkere motor om te rijden,Je hebt power wanneer je het wil.Maakt niet uit welke versnelling je bent.
Ik blijf hopen dat ik er vlakbij zit, al voel ik rationeel wel aan dat het mijlenver is.quote:Op zondag 24 april 2005 21:29 schreef hollander172 het volgende:
Waarom doe je dat niet eerst voor je allerlei andere variabelen gaat veranderen?
Geen idee.quote:Heb het misschien gemist maar wat heeft Aadje met je carbs gedaan?
Niet op zijn achterwiel? dat doet die KLX van mij zelfs in zijn 1 en volgasquote:Op zondag 24 april 2005 21:20 schreef Patrick281 het volgende:
OK, gaat lekker hier .. to whom it concerns .. even djust a little.
Ik ben net weer terug van een stukje rijden, ik wil eigenlijk nog een sessie het dingetje aanpakken, warm rijden, en bij hoge toeren de onsteking uitzetten en de bougie eruit draaien om te checken, maar het wordt nu al te laat voor sommige mensen in de straat.
Op een bedrijfsterrein hier voor Hoogvliet heb ik hem voorbij die trillingen getrokken in de eerste versnelling, maar het ding wil echt puur op vermogen niet klimmen in die ketting, ook niet in 2, 3 whatever. Moest het even doen om te testen, wil weten wat er is.
Wel is de snelheidsensatie veel groter dan op de Beemer, maar ik denk zoals eerder gezegt (en dus geen smoesje was) dat niet al het vermogen eruit komt wat er in kan zitten..
Het is gewoon de enigste 25 Kw CR500 van Nederland.
Aan de zuiger kan het toch niet liggen, en ook niet aan de olie want er zit nu het best van het beste in.![]()
(is bij de Halfords niet te koop, die stoppen bij Castrol TTS volsyntheet, dit is A747 race olie -mengen en binnen 2 dagen opstoken)
Piccie van de bougie.
[afbeelding]
Ziet er op de foto nog schraler uit dan irl hoor.![]()
Maar hij is wel grijs dus dat duidt op oververhitting en te weinig benzine.
De luchtschroef nu weer een stuk naar binnen gedraaid. Zit nog 1 1/4 deel naar buiten.
Bij de laatste kwart slag moet er een andere stationair sproeier in, maar ik denk dat er iets met de hoofdsproeier is.
Zo ff de heren op MF spammen.
Dat wordt de carb toch even openschroeven schat ik.![]()
Maar ja eenmaal gedaan lach je achteraf om de onwetenheid die ik nu nog heb.![]()
Moet een simpel klusjes zijn voor 2 linkerhanden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |