Ik denk niet dat Fok!MC gebaseerd is op mijn posts en inbreng...quote:Op zondag 24 april 2005 21:29 schreef Makster het volgende:
Waarom denk je dat de Fok club gebasseerd zijn op jou posts of inbrang?
De oplossing is vaak heel simpel, het zoeken er naar langdurig maar met een positieve instelling wel heel leuk.quote:Op zondag 24 april 2005 21:33 schreef Patrick281 het volgende:
Ik blijf hopen dat ik er vlakbij zit, al voel ik rationeel wel aan dat het mijlenver is.
Carb(s) even loshalen en ultrasonisch laten reinigen, kost je de kop niet en dat is 1 struikelblok minder. (plus het feit dat je dan zeker weet dat het daar niet aan ligt)quote:Geen idee.![]()
Ik las al ergens iets over een clipje op een naald verzetten, dus moet het daar ergens zoeken.
De bedoeling is om er zonder die lui uit te komen.![]()
Bellen is waarschijnlijk makkelijker.![]()
quote:
quote:Op zondag 24 april 2005 21:41 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb nog wel een kleine blessure van vorige week zondag, omdat de CR alleen met gas erop wil rijden, niet met half of weinig gas..
De bal van mijn linkerhand doet nog pijn als je op het plek duwt die de hele dag de tegendruk moest geven van het koppelingshandel.![]()
Maar ja dat hoort er allemaal bij, dingen zijn niet gemaakt om te toeren he.![]()
de geschiedenis herhaalt zichquote:Op zondag 24 april 2005 21:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok, even een "volwassen" post ter afsluiter....
quote:Op zondag 24 april 2005 21:38 schreef hollander172 het volgende:
Gewoon rustig de tijd nemen en goed alles noteren wat je verandert. Af en toe even rijden, lijkt het goed? Af laten koelen en als ie koud is nog eens proberen.
Wanneer er iets georganiseerd wordt, neem ik aan dat jullie na veel vijfen en zessen wel een datum weten te prikken, waarbij zeker zes man mee gaan en dan op het laatste moment vier man af hakenquote:
Ah, mijn eerste reactie was dat je een verzameling brommers hebt.quote:Op zondag 24 april 2005 21:38 schreef hollander172 het volgende:
Clipje op de naald is heel simpel, zal morgen even een piccie posten van die van mij. Bij 1 van de carbs zat het clipje eentje te laag ivm de anderen......Vond het al raar dat ie stationair niet lekker liep.
(nooit opgemerkt totdat ik "echt" ging kijken.
)
Tja we zijn niet allemaal echte rijders natuurlijkquote:Op zondag 24 april 2005 21:47 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Wanneer er iets georganiseerd wordt, neem ik aan dat jullie na veel vijfen en zessen wel een datum weten te prikken, waarbij zeker zes man mee gaan en dan op het laatste moment vier man af haken
Ach Patje... ik fear je toch helemaal niet.quote:Op zondag 24 april 2005 21:54 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Do not fear, ik komt niet meer terug
Maar ik wacht nog steeds op die klote ban
Als je echt weg wil kan je ook gewoon niet posten, of moet je bevestiging van andere hebben om ervoor te zorgen dat je iets niet doet wat je niet wilt?quote:Op zondag 24 april 2005 21:54 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Do not fear, ik komt niet meer terug
Maar ik wacht nog steeds op die klote ban
Sta je wel volledig achter je keuze? Kan me andere keren herrinderen namelijkquote:
quote:Op zondag 24 april 2005 22:03 schreef Patrick281 het volgende:
R1 kleuren.
[afbeelding]
Rijstijl waar geen wegpiraat aan kan tippen.
[afbeelding]
Jah, dat vroeg Ralf nou ook alquote:Op zondag 24 april 2005 22:05 schreef Makster het volgende:
Ziet er goed uit
Hoe laat begint dat gedoe in Rozenburg volgende week?
Rozenburg ben ik in principe zo, is zelfs op de SM nog te doenquote:Op zondag 24 april 2005 22:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jah, dat vroeg Ralf nou ook aler is wel een topic op MF, maar nergens een rijschema.
![]()
Heb het in een ander topic ook al aan iemand gevraagt die meedoet of in de organisatie lijkt te zitten.![]()
Ik ben voor Ralf bang dat het pas in de middag is. ( s'ochtends wel iets van trainingen)
Jouw maakt het misschien niet uit hoe laat, als je maar weet hoe en wat in te plannen??
Via de sportschool is misschien nog een jongen die het weet, was vorig jaar baancommisaris..
'S morgens was de opbouwquote:Op zondag 24 april 2005 22:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jah, dat vroeg Ralf nou ook aler is wel een topic op MF, maar nergens een rijschema.
![]()
Heb het in een ander topic ook al aan iemand gevraagt die meedoet of in de organisatie lijkt te zitten.![]()
Ik ben voor Ralf bang dat het pas in de middag is. ( s'ochtends wel iets van trainingen)
Jouw maakt het misschien niet uit hoe laat, als je maar weet hoe en wat in te plannen??
Via de sportschool is misschien nog een jongen die het weet, was vorig jaar baancommisaris..
Er zijn nog een hoop andere activiteiten, er is ook een Hayabusa team bijvoorbeeld.quote:Op zondag 24 april 2005 22:12 schreef Makster het volgende:
Rozenburg ben ik in principe zo, is zelfs op de SM nog te doen
Kan wel weer in Dordt city naar het jaarlijks beukfeesie gaan maar dat gaat na 4 jaar ook wel vervelen![]()
grote kans dat ik er uiteraard weer bij ben![]()
De laatste zin.quote:Wil je nou eindelijk wel eens leren driften? Trident Racing is op zoek naar
supermotard coureurs die geïnteresseerd zijn in een SPEEDWAY TRAINING op de
speedwaybaan in Lelystad. Deze officiele speedwaybaan staat, bij goed weer
en voldoende deelname, op zondag 10 april a.s. volledig ter beschikking van
supermotard rijders. Het inschrijfgeld bedraagt maximaal 50 euro maar is
afhankelijk van het aantal deelnemers. Voor meer informatie kun je contact
opnemen met Johan Cornelis (06-53845899) of Maikel Huisman (0527-620222).
nieuwe data voor nieuwe speedway trainingen volgt zo snel mogelijk!!
Dat zal wel te laat voor Ralf zijn.quote:Op zondag 24 april 2005 22:16 schreef Free-Spirit het volgende:
'S morgens was de opbouw
Aanvang om 14.00
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |