Moet even wat economische overwegeningen in acht nemen.quote:Op maandag 25 april 2005 11:21 schreef Makster het volgende:
Pepijn wat doe je
Anders doe je voortaan een bod op iets mooiere motoren
Dat gebeurd je nogal eens.quote:Op maandag 25 april 2005 09:17 schreef Patrick281 het volgende:
Benzine is nu bijna op, en de portemonnee ligt bij FS.![]()
Straks maar even geld bietsen hier, en de volsyntheet olie van Louis erin pleuren.![]()
Riet had het al een tijd niet naar zijn zin naar eigen zeggen, en moet zich ook eens concentreren op ander zaken dan Fok!, PatM is ons zat n.a.v. dat wij hem wat overdreven hooghartig vonden praten over rijstijl en rijvermogen.quote:Op maandag 25 april 2005 11:32 schreef ZX9R het volgende:
Al gezien...
PatM en Riet vrijwillig een ban?????
WTF???
quote:Op maandag 25 april 2005 11:43 schreef Free-Spirit het volgende:
Dat gebeurd je nogal eens.
Ga straks een lading spullen bij je huis afdroppen, wil je dat ik je portemonee op je werk afgeef of bij je thuis leg?
Ik plaag je maar hoor schatjequote:
Sluimert al even, maar met name de laatste 2 pagina's van het oude topic, ca. eerste 2 pagina's van dit topic. Kan er even niet uitgebreid op ingaan nu.quote:Op maandag 25 april 2005 11:55 schreef ZX9R het volgende:
Dat van Riet kan ik wel begrijpen.
Maar van PatM niet. Hoezo vind hij dat wij hem hooghartig vinden praten? Snap ik niet.
PatM is zit in 1 of andere vage fase. Van BMW naar SV, van Didiot naar PatrickM en opeens nogal euhm, hoe zeg je dat ... nogal erg aan het posten over wheely's en dergelijke. Althans, dat vonden wij, hij niet. En die discussie werd hem kennelijk te zwaar. Vind het wel vaag na 1 discussie meteen ermee kappenquote:Op maandag 25 april 2005 11:55 schreef ZX9R het volgende:
Dat van Riet kan ik wel begrijpen.
Maar van PatM niet. Hoezo vind hij dat wij hem hooghartig vinden praten? Snap ik niet.
quote:Op maandag 25 april 2005 12:09 schreef Patrick281 het volgende:
Vergeet je niet hoe oud je bent Hicham.![]()
Ben je ook al voor spycholoog bezig, naast cabaretier?![]()
![]()
Technische Informaticaquote:Waar studeer je eigenlijk voor? Computerprogrammeurs zijn saaie mensen hoor die niet met anderen communiceren, en tot diep in de nacht met een mars en cola'tje aan het tikken zijn..
.. zo vernam ik eens van een fabrikant waar ik op bezoek was in Denemarken voor mijn oude werk.
Baard is er al, maar zolang ik in huize mamma woon wordt die samen met de rest van m'n hoofdhaar regelmatig bijgekniptquote:Klopt wel dat ze een lange baard hebben. Dat gaat bij jou ook nog komen.![]()
![]()
![]()
Denk dat het ongeveer zo zit jaquote:Op maandag 25 april 2005 12:04 schreef hicham het volgende:
[..]
PatM is zit in 1 of andere vage fase. Van BMW naar SV, van Didiot naar PatrickM en opeens nogal euhm, hoe zeg je dat ... nogal erg aan het posten over wheely's en dergelijke. Althans, dat vonden wij, hij niet. En die discussie werd hem kennelijk te zwaar. Vind het wel vaag na 1 discussie meteen ermee kappen(welliswaar een lange discussie
) volgens mij hebben ze elkaar gewoon gek zitten praten IRL toen PatM en Riet aan het meeten waren
Ik kan er niet neutraal op reageren misschien, dus dat probeer ik maar niet meer.quote:Op maandag 25 april 2005 12:15 schreef hicham het volgende:Naja, dat was me gewoon opgevallen. Weet niet of ik gelijk heb
Zo ja, corrigeer me aub Riet / PatM. Oh nee wacht, die zijn gebanned
![]()
Wat zit er eigenlijk voor achterliggende gedachte achter die baard.quote:Baard is er al, maar zolang ik in huize mamma woon wordt die samen met de rest van m'n hoofdhaar regelmatig bijgeknipt
Die 1200 is de nieuwe volgens mij de Kquote:Op maandag 25 april 2005 11:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mensen kunnen veranderen.![]()
[..]
Pics van beide? K,R .. weet verder geen typenummers van die gietijzeeren bakken.
Riet zit vast nog wel in je MSN.quote:Op maandag 25 april 2005 12:15 schreef hicham het volgende:Naja, dat was me gewoon opgevallen. Weet niet of ik gelijk heb
Zo ja, corrigeer me aub Riet / PatM. Oh nee wacht, die zijn gebanned
![]()
Het is opgedragen door de profeet Mohammed (vzmh)quote:Op maandag 25 april 2005 12:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat zit er eigenlijk voor achterliggende gedachte achter die baard.![]()
Al-Bukhaari en Muslim zijn personen in de geschiedenis die overleveringen van de profeet (vzmh) hebben verzameld en uitgezocht welke zeker waar zijn en vervolgens gebundeld in boekenquote:Al-Bukhaari, Muslim and others narrated that ‘Abd-Allaah ibn ‘Umar (may Allaah be pleased with him) said: the Messenger of Allaah (peace and blessings of Allaah be upon him) said: "Trim the moustache and leave the beard." Narrated by al-Bukhaari, 5443; Muslim, 600. According to another report: "Be different from the mushrikeen: cut the moustache and let the beard grow." Narrated by Muslim, 602.
And Muslim (383) narrated that Abu Hurayrah (may Allaah be pleased with him) said: The Messenger of Allaah (peace and blessings of Allaah be upon him) said: "Trim the moustache and let the beard grow; be different from the Magians (Zoroastrians)."
Hij wel, ik niet bij hem ben ik bang (block)quote:
Ja maar destijds hadden ze ook nog geen stroom of mach3quote:Op maandag 25 april 2005 12:55 schreef hicham het volgende:
Al-Bukhaari en Muslim zijn personen in de geschiedenis die overleveringen van de profeet (vzmh) hebben verzameld en uitgezocht welke zeker waar zijn en vervolgens gebundeld in boeken(wordt ook wel gezegd dat Al-Bukhaari na de koran het meest betrouwbare boek op aarde heeft geschreven
)
quote:
Geeft niet, kom er gewoon bij. De rellen zijn momenteel overquote:Op maandag 25 april 2005 12:58 schreef stinkie het volgende:
Nou ik moet zeggen dat ik na de afgelopen dagen wel kwijt ben wie met wie relt. De duidelijkheid is ver te zoeken
De Mushrikeen zijn er nog steedsquote:Op maandag 25 april 2005 13:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja maar destijds hadden ze ook nog geen stroom of mach3
![]()
Wilkinsonquote:Op maandag 25 april 2005 13:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja maar destijds hadden ze ook nog geen stroom of mach3
![]()
In principe ben ik voor wereldvrede waar bij mij was de grens van het toelaatbare ook overduidelijk overschredenquote:Op maandag 25 april 2005 12:58 schreef stinkie het volgende:
Nou ik moet zeggen dat ik na de afgelopen dagen wel kwijt ben wie met wie relt. De duidelijkheid is ver te zoeken
nee dank je, ik mis de benodigde misplaatste arrogantie en die plaat voor mijn kop is ook niet dik genoeg. Buitem dat heb ik het verkeerde merk navigatie en helmquote:Op maandag 25 april 2005 13:04 schreef hicham het volgende:Geeft niet, kom er gewoon bij. De rellen zijn momenteel over![]()
Riet is weg, dus jij mag z'n plaats innemen![]()
[..]
Wie.quote:
quote:Op maandag 25 april 2005 13:07 schreef Makster het volgende:
In principe ben ik voor wereldvrede waar bij mij was de grens van het toelaatbare ook overduidelijk overschreden
Maar concreet rel ik met diegene die er niks van snappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |