bestand is te groot om geopend te wordenquote:Op maandag 25 april 2005 13:42 schreef ZX9R het volgende:
Mag ik mijn notes eens zien?
geen notesquote:Op maandag 25 april 2005 13:44 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb geen notes.
En anders bied ik nieuwe steekpenningen aan.
* tong uitsteekt naar ThaFreak.quote:Op maandag 25 april 2005 13:46 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
bestand is te groot om geopend te worden
[..]
geen notes
Dan heb ik ook geen notes meerquote:Op maandag 25 april 2005 13:46 schreef ThaFreak het volgende:
bestand is te groot om geopend te worden
OPM begonquote:Op maandag 25 april 2005 13:49 schreef Brighteyes het volgende:
Stelletje roddeltantes!Hou er nou toch over op joh! Genoeg eer en energie aan verspilt enzo.
Nu weer braaf over motortjes praten.
Wat breng je daarvoor mee dan.quote:Op maandag 25 april 2005 13:44 schreef ondeugend het volgende:
En anders bied ik nieuwe steekpenningen aan.
Ah ok. Het is dus echt net OUD hier... Ook al is de discussie allang voorbij en uitgepraat, er komt altijd nog wel iemand langs die tóch nog even ook zijn mening wil geven, waarna eea nog eens dunnetjes over gedaan word.quote:Op maandag 25 april 2005 13:55 schreef Patrick281 het volgende:
OPM begonbehalve dat hij heel traag is met zijn reactie's
heeft OPM enkele uren niet kunnen fokken, vandaar.
![]()
Disclaimer, traag is een cynisch en slecht grapje.![]()
Banditquote:Op maandag 25 april 2005 13:19 schreef Patrick281 het volgende:
Maar wel een Soesoeki.
En nog met een Bandit blok ook, of het is andersom heH.
En jij kwam hier ook al weer omdatquote:
ik weet wel zeker dat ik bij het rijtje hoorde wat in de stront kon zakkenquote:Op maandag 25 april 2005 13:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vastwel jammer dat niemand bij naam genoemd wordt, voorbeeld R1 sloeg natuurlijk op de CR500.
Vervolgens moeten de verschillende users diep in de stront zakken, (alleen OPM en Makster kregen nog een veer in de kont) nou vorige week bij dat Lidl gedoe heb ik geen verkeerd woord gezegden ook in de laatste discussie heb ik mijn handen tegen hem niet in het vuur gestoken.
Euhhhhhh steekpenningen misschienquote:
Omdat ik me genoodzaakt zie af en toe wat misstanden uit de wereld te helpen.quote:
Belofte?quote:Op maandag 25 april 2005 13:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gaat de belofte nog ingelost worden vandaag?![]()
![]()
en wanneer ga je daarmee beginnen ?quote:Op maandag 25 april 2005 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Omdat ik me genoodzaakt zie af en toe wat misstanden uit de wereld te helpen.
Hey, men moet hier toch een waarheidsgetrouw beeld krijgen, of niet?
De tijd zal het leren.quote:Op maandag 25 april 2005 13:57 schreef Brighteyes het volgende:
Enige voordeel hier is dat de 'andere partij' een ban heeft, dus het zal niet zo snel weer oplaaien.
quote:Maar goed, het blijft hoe dan ook vermakelijk.
Je weet hoe partikulieren reageren hequote:
Ik heb ook geen notes.quote:
Same herequote:Op maandag 25 april 2005 13:48 schreef Patrick281 het volgende:![]()
Ik heb geen negatief onderbuik gevoel.![]()
Misschien ook beter voor de gezondheid.
quote:Op maandag 25 april 2005 14:04 schreef Patrick281 het volgende:
Je weet hoe partikulieren reageren heals jij zegt dat je iets doet noemen klanten het altijd direct een belofte.
![]()
Mwoah, af en toe een subtiel hintje lijkt me voorlopig voldoende. Voor de goede verstaanders enzo.quote:Op maandag 25 april 2005 14:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
en wanneer ga je daarmee beginnen ?![]()
Same herequote:Op maandag 25 april 2005 14:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Same herehad eerlijk gezegd helemaal niet het idee dat PatM dat wel had
Bij riet zijn het altijd onderbuik discussies
![]()
heb ik het idee...
ik kan niet elk moment posten idd, vandaar dat ik wat traag ben in de juiste zin van het woord
Same herequote:Op maandag 25 april 2005 14:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Same herehad eerlijk gezegd helemaal niet het idee dat PatM dat wel had
Bij riet zijn het altijd onderbuik discussies
![]()
![]()
heb ik het idee...
ik kan niet elk moment posten idd, vandaar dat ik wat traag ben in de juiste zin van het woord![]()
![]()
Blijkbaar niet he bijdehand.quote:Op maandag 25 april 2005 14:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
is ie nog niet vol ?
Nee nog niet.quote:Op maandag 25 april 2005 14:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
nee he ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |