Oh ja,quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:43 schreef Rietvaerder het volgende:
tvp
ik ga ff de steunen op de motor zetten en voeding van mn accu aftappen
Ik heb ze er wel eens over horen klagen jaquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:19 schreef ZX9R het volgende:
Die "stomme" dingen zoals een brandblusser die je moet controleren tijdens een handhavingsbezoek is maar 1 van de domme dingen die je moet doen.
Als het beleid nu eens eenduidig was, dan was er geen probleem.
Zo moet een vloer van de arbeidsinspectie ruw zijn ivm uitglijden.
Maar van milieu moet ie weer glad zijn ivm besmettingsgevaar oid.
Of er moet van de arbeidsinspectie een lamp buiten opgehangen worden omdat het misschien wel eens mogelijk is dat er 's nachts geladen wordt. Van de afdeling milieu mag dat weer niet omdat het niet vergund is en omdat het een mogelijke lichtvervuiling voor de omgeving oplevert
Ook zo met die stomme brandblussers. Hangt zo'n ding net niet op de juiste plaats (daar waar ie op tekening staat) ben je al in overtreding.
Ik vind dat dom, dat handhaven.
Ben aan het solliciteren op van alles en nog wat maar lurk af en toe wel mee hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:18 schreef Faithz het volgende:
Waar is iedereen?
Rietje ziek
Pepijn..?
![]()
Ah maar je bent er welquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Rietje ziekIk ben lekker in de tuin aan het klussen
Zei ik toch net... GPS aan het installeren
Maakt me echt geen bal meer uit, zit nu al 9 maanden thuis zonder zicht op iets.quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:58 schreef Faithz het volgende:
Wat voor werk zoek je?
Het kan opeens heel snel gaan.quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:45 schreef hollander172 het volgende:
Ben nu constant de uitzendbureaus aan het bestoken en het lijkt er op dat ze nu zwichten.Alleen die club van blauwen waar Mark werkt is nogal stug in de omgang maar de aanhouder wint.
Ik weet het, verlies de hoop ook niet maar er moet wel snel wat voorbij komen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:02 schreef ZX9R het volgende:
Het kan opeens heel snel gaan.
Kijk maar naar mij. Maandag nog geen enkel zicht op een baan en nu al weer de tweede dag werkzaam bij mijn nieuwe "oude" baas![]()
Je doet toch iets met milieu?quote:Die blauwen van Mark, Randstad?
Dan ben ik collega van Mark geworden als dat zo is![]()
Nu is het voor MC begrippen erg rustig hoor,quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:21 schreef bwt het volgende:
Wow, je moet hier wel stevig door blijven lezen om bij te blijven zeg.
Let ik ff een paar dagen niet op dan zijn we al weer 6 topics verder.
Ik doe ook wat met milieu.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:24 schreef hollander172 het volgende:
Je doet toch iets met milieu?Of bedoel je met milieu dat elitaire sfeertje wat er bij die kantoren hangt?
hey maar nu bennie geen koos werkeloos meerquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:36 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik doe ook wat met milieu.
Ik zit nu bij een detacheringsclub waarvan Randstad 100% eigenaar is. Dus vandaar, collega.![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:41 schreef Faithz het volgende:
hey maar nu bennie geen koos werkeloos meer
2 cilinders 2 pakkingen toch?quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgens mij heb je maar 1 klepdeksel pakking nodigEn dat kost haast niks... ik was 9 euro kwijt
het is in principe ook erg simpel. als je er rustig voor gaat zitten is alle techniek wel te begrijpen lijkt me.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:20 schreef basset het volgende:
Hmmmm je maakt het wel erg simpel klinken....in mijn geval betekent dat meestal dat de zuigerveren om mijn oren gaan vliegen! Heb gewoon een werkplaatshandboek en een momentsleutel nodig denk ik. En ja, het is een kogelvrij V-blok. Was de rest van de motor dat ook maar.....
Is ook redelijk simpel, aan een kleppendeksel kan je weinig verkl#ten.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:20 schreef basset het volgende:
Hmmmm je maakt het wel erg simpel klinken....in mijn geval betekent dat meestal dat de zuigerveren om mijn oren gaan vliegen! Heb gewoon een werkplaatshandboek en een momentsleutel nodig denk ik. En ja, het is een kogelvrij V-blok. Was de rest van de motor dat ook maar.....
Ben idd driftig aan het zoeken op MF. W8 nu op antwoord aldaar. Maar het forum is overdag niet zo druk als dezequote:Op donderdag 24 maart 2005 15:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is ook redelijk simpel, aan een kleppendeksel kan je weinig verkl#ten.
Tank eraf is zo gedaan (wel kraantje dichtdraaien) daarna gewoon rustig losdraaien en niks forceren. Smeer de contactvlakken even in met vet als het zo'n rubberen ding is of gebruik wat loctite (blauw meen ik?
) als het een gewone pakking is. Dan de bouten kruislings vastdraaien. Moment moet je even opzoeken in het WPH.
Ga niet sleutelen zonder WPH, scheelt je een hoop ellende en zoekwerk. WPH's kan je wel vinden via MF oid. Je zal vast de eerste niet zijn die een WPH zoekt voor dit type.
Ik heb de hele winter doorgereden hoorquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:54 schreef hicham het volgende:
Hallo
Ik zie dat er mooi-weer posters bij zijn gekomen![]()
Streetpilot III kopen, tweedehandsquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:54 schreef hicham het volgende:
Vandaag weer een paar uurtjes gereden, maar was niet echt leuk. Ik moet routes zien uit te stippelen want vandaag heb ik vooral de saaie wegen genomenBlegh
Dan is er niets leuks meer aan
Maar niet doorgepostquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:02 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik heb de hele winter doorgereden hoor
Ah op die manierquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Daar zat idd zo'n klokje op, maar toen was het batterijtje leeg en toen heb ik m er maar afgehaaldEn nu heb ik de tijd digitaal in mn cockpit
En ja, ik mag die GPS ook gebruiken af en toeEn ik heb het kabeltje weten te redden
Dat olietempmetertje was 29 euro ongeveer bij Louis.de....
Heh? Waar heb je dat nou weer vandaanquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:06 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Streetpilot III kopen, tweedehands![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:16 schreef RB het volgende:
[[url=http://www.world-of-smilies.com/html/images/smilies/auto/auto179.gif]afbeelding][/URL]
quote:
Omdat een elektrische start ook best prettig is als je 'm voor woon/werk gebruiktquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:22 schreef DaBuzzzzz het volgende:
PatrickM!!! waarom geen R ???
Ik heb zaterdag na 8 minuten trappen mn oude KLR650 aangetrapt en ben even de klei ingegaan in de Haarlemmermeer....het was Heerlijk!!! 110 door de stront met 300 hazen en konijnen voor me uit wegvluchtend!
Stilte voor de stormquote:
Hoezo dat opeens, ben je van plan vrachtwoagenchauffeur te worden?quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:57 schreef Makster het volgende:
Anders heb ik vandaag heel de dag op een Tankwagen van Schenk Tanktransport gereden.
Vanmorgen om 04:15 uur uit mijn nest, douchen en naar de Nerefco op Pernis. Daar aangekomen eerst een tankwagen afgetankt met 29000 liter Ultimate 98 (nieuwe benzine van BP) en 11000 liter Ultimate diesel.
Vervolgens naar Oud - Beijerland en Berschenkhoek om te lossen en daarna weer terug naar de rafinaderij. Was echt een zeer leerzame en zeer toffe dag, echt mooi spul zo een tankwagen![]()
En nu ben ik naar de klote en ga ik pitten![]()
Mensen bedankt voor het lachen..........
Neuhquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoezo dat opeens, ben je van plan vrachtwoagenchauffeur te worden?
Ik snap het niet meer, je had dus een iPaq ofzo, een streetpilot, en laatst nog iets nieuws.Of is die streetpilo III juist dat nieuwe?quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:35 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Bij onze vrienden in Notter natuurlijkwww.gps.nl
heeeeequote:Op donderdag 24 maart 2005 15:45 schreef basset het volgende:
en
[..]
Ben idd driftig aan het zoeken op MF. W8 nu op antwoord aldaar. Maar het forum is overdag niet zo druk als deze
Overigen voor degene die het nog wisten. De schouder doet het volgens mij weer een beetje goed. (zou er dan toch nog honbal inzitten dit jaar?)
2003 motorongevalletje gehad waarbij ik een gescheurd kraakbeen in schouder heb opgelopen. Mei vorig jaar aan geopereerd.....
Uhh.. we hadden een PDA ja, zo'n HP iPAQ 2210.. die verkocht en een GPSmap 276C gekocht, moeilijk?quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer, je had dus een iPaq ofzo, een streetpilot, en laatst nog iets nieuws.Of is die streetpilo III juist dat nieuwe?Ik moet slapen
![]()
Ik las vorige week in het blad van motoport een "test" (ja gewoon reclame dus) van een van die motorGPS'n. Hij zat er "maar 100 meter naast". In the middle of nowhere maakt dat niet uit nee, maar in het centrum van een willekeurige stadquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Uhh.. we hadden een PDA ja, zo'n HP iPAQ 2210.. die verkocht en een GPSmap 276C gekocht, moeilijk?
Streetpilot 3 is ook zoiets als de Streetpilot 2610 en de GPSmap276C, alleen wat ouder en trager enzo, maar wel goedkoper, 2e hands vanaf 400 euro, daarom zei ik het
2-3 meter kan net het verschil zijn tussen de weg en de slootquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Je zou kunnen proberen om WAAS ff in te schakelen, op 2-3 meter precies![]()
Als je er geen verstand hebt, ga dan geen GPS testen...
Je kan idd op alle slakken zout gaan liggen maar ik zal je uit de droom helpen: met een PDA win je het ècht niet tegen een GPS van Garminquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
2-3 meter kan net het verschil zijn tussen de weg en de sloot
ik zal zo ff kijken om welke het ging. Wat me ook al verbaasde was dat het apperaat wel 3 satelieten wist te vinden......... PDA GPS-muis zat al op 5, mijn telefoon GPS muis zit er meestal op 8quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:49 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Je kan idd op alle slakken zout gaan liggen maar ik zal je uit de droom helpen: met een PDA win je het ècht niet tegen een GPS van GarminDenk je dat TomTom nauwkeuriger is ofzo...
Sterker nog, TomTom is niet eens een concurrent voor Garmin
Ik heb je ooit nog eens horen beweren dat Garmin te duur was, en onzin, want met een PDA kon je het ook wel afquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:49 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Je kan idd op alle slakken zout gaan liggen maar ik zal je uit de droom helpen: met een PDA win je het ècht niet tegen een GPS van GarminDenk je dat TomTom nauwkeuriger is ofzo...
Sterker nog, TomTom is niet eens een concurrent voor Garmin
Nu heb ik van de Garmin geproefd.... toen nog bijna nooit mee gewerktquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:55 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik heb je ooit nog eens horen beweren dat Garmin te duur was, en onzin, want met een PDA kon je het ook wel aften tijde dat je pa net die PDA had
Maare, Garmin is idd wel de shit
PDA is gewoon niet voor op de motor...
Het is een navigatieHULPmiddel...quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
2-3 meter kan net het verschil zijn tussen de weg en de sloot
Ik ken het... ik heb ook ooit een BMW K1100LT goed lopen praten... maar ja, in je hart weet je dat dat niet de shit isquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:56 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nu heb ik van de Garmin geproefd.... toen nog bijna nooit mee gewerktEn zo'n Garmin is ook idd ontzettend duur, maar wél kwaliteit
Het is gewoon appels met peren vergelijken.
En ja, het systeem waar je op zo'n moment mee werkt bescherm je altijd![]()
Mijn ervaring is idd enigszins beperkt:quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Trouwens, 100 meter ergens naast zitten met de standaard GPS kan je mij ook niet wijs maken. Ja, of je moet de basiskaart gebruiken en geen detailkaarten gebruikenOF je moet kaarten gaan gebruiken voor op t water of voor wandelaars
Dan lukt het je wel om in het centrum ergens 100 meter naast te zitten...
Welk toestel was dat dan? Er zijn er eigenlijk maar een paar die geschikt voor de motor zijn, namelijk de Streetpilot 3, Streetpilot 2610/2650, de GPSmap 276C en de Quest...
Dan nog een paar maar die zijn alweer achterhaald. Dit icm met het juiste kaartmateriaal (City Select v7 of City Navigator) werkt het zeker wel op de 5 meter nauwkeurig.
Satelliet ontvangst... hoort minimaal 5 te zijn, normaal gesproken 6 of 7.
Ik heb een beetje het idee dat jij geeneens ervaring hebt met een echt GPS systeem en je blind blijf staren op zo'n PDA-tje.. leuk voor als je er al 1tje hebt en als je hem dan in de auto gebruikt voor van A naar B te rijden, verder hebbie er totaal niks aan.. wel handig voor op kantoor
Hoe dik is die plaat voor je kop? Misschien heb je daarom te weinig satelliet ontvangstquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:05 schreef stinkie het volgende:
En dan mag je nu jouw jarenlange ervaring even met ons delen
Ik heb het niet over te weinig GPS ontvangst, 8 satelieten is voldoende. Ik ben ook geen PDA freak, ik gaf aan wat er in het Motoportreclame blad staat, leer lezen knul.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:09 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hoe dik is die plaat voor je kop? Misschien heb je daarom te weinig satelliet ontvangst
Zit het net allemaal te vertellen.. wat wil je horen? Dat een PDA'tje met TT beter is dan Garmin?
Succes ermee iig... ik ben al te vaak in discussie gegaan met de "PDA-freaks" die echt heilig in hun apparaat geloven.. ik denk dat ze gewoon geen geld hebben voor een Garmin
Ik dacht tweedehands van jou kopen, vandaar ....quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Uhh.. we hadden een PDA ja, zo'n HP iPAQ 2210.. die verkocht en een GPSmap 276C gekocht, moeilijk?
Streetpilot 3 is ook zoiets als de Streetpilot 2610 en de GPSmap276C, alleen wat ouder en trager enzo, maar wel goedkoper, 2e hands vanaf 400 euro, daarom zei ik het
quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:58 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik ken het... ik heb ook ooit een BMW K1100LT goed lopen praten... maar ja, in je hart weet je dat dat niet de shit is![]()
Riet wordt ongeduldig. Geeft niet, hij heeft zich al tijden ingehoudenquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik dacht tweedehands van jou kopen, vandaar ....
en stiekem probeerde ik het forum tot leven te wekkenen het is nog gelukt ook
Kunnen jullie even wachten met rellen trouwens? Morgen is het vrijdag
Had beter gelezen, als ik zo trouw zou zijn dan had ik het wel bij 1 apperaat gehoudenquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Haha, je bent wel goed stinkie
Iedere boere lul die met een PDA EN Garmin op de motor gewerkt heeft ziet dat een PDA troep is.... nogmaals: leuk voor in de auto voor van A naar B en eventueel via C te rijden en leuk voor als je al zo'n ding hebt...
En ik geen ervaring met de PDA? Heb er 1,5 jaar mee gewerkt... want pa is niet zo handig met die dingen..
Zit ook al 2 jaar bij de FJR Club waar veel zo'n dingen hebben, dus lees er erg veel over.
Ja, Motoportreclame, maar VOOR dat je dat gelezen had zat je ook al te miepen dat een PDA net zo goed als een Garmin zou zijn op de motor..
Ik zoek geen rel, vind het alleen zo grappig dat mensen die niet weten waar ze over praten zo trouw aan hun apparaatje blijven...
En nu ga ik slapen
Zo ben ik eens met een nachtrit meegeweest !quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:57 schreef Makster het volgende:
Anders heb ik vandaag heel de dag op een Tankwagen van Schenk Tanktransport gereden.
Vanmorgen om 04:15 uur uit mijn nest, douchen en naar de Nerefco op Pernis. Daar aangekomen eerst een tankwagen afgetankt met 29000 liter Ultimate 98 (nieuwe benzine van BP) en 11000 liter Ultimate diesel.
Vervolgens naar Oud - Beijerland en Berschenkhoek om te lossen en daarna weer terug naar de rafinaderij. Was echt een zeer leerzame en zeer toffe dag, echt mooi spul zo een tankwagen![]()
Mensen bedankt voor het lachen..........
Zo klinkt Raus ook alquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
au auargh grrmbl
morgenpoepenkel
In de Python?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:10 schreef Romius het volgende:
Het weer ziet er weer goed uit, dus straks maar ff knallen![]()
ok, even afwachten dus...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Mwa, ik had sinds een anderhalve week erg last van mn borst, als ik de trap op kwam bijv, of als ik ook maar iets deed was ik heel snel buiten adem en kreeg ik last mn longen met inademen, werd de laatste dagen wat erger, ook ineens erg pijn in mn schouders dus was vandaag langs geweest, heb antibiotica gehad en ik moest bloed laten prikkenKrijg ik nog de uitslag van, hij vond het een beetje vaag maar ws. een infectie aan mn luchtwegen..
die komen je alleen maar ten goedequote:Al die uitlaatgassen op een meet ook
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik weet nog wel een onderwerp, jij beweerde een keer dat ik te beroerd was om naar Assen te komen voor een meet maar dat jullie wel ver moeten reizen
Riet is net een knijntje, je moet hem altijd wat aandacht gevenquote:
Best mooi toch?quote:
Hij vraagt er tenminste nog naar.... zie ik de rest niet doenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:20 schreef hicham het volgende:
Riet is net een knijntje, je moet hem altijd wat aandacht geven
Jij vraagt anders ook niet altijd aan anderen hoe & waaromquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hij vraagt er tenminste nog naar.... zie ik de rest niet doenIs ook heel normaal trouwens, alhoewel... tegenwoordig
En als iemand dat dan wel doet mag dat wel gezegd worden vind ikquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij vraagt anders ook niet altijd aan anderen hoe & waarom
Zo zitten we op MF ook met smart te wachten op ene MV Augsta met een plaatje van googlequote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
* Mercy_symbol schuift met chips en cola aan hier
helemaal klaar voor de rel
Hoe was het bij de dokter rietje?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En als iemand dat dan wel doet mag dat wel gezegd worden vind ik
We? Je doet net alsof je ergens bij hoortquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:45 schreef Faithz het volgende:
[..]
Zo zitten we op MF ook met smart te wachten op ene MV Augsta met een plaatje van google
Nee, ik had begrepen dat ik even moest vragen vandaarquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Staat er toch....
Dus?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:51 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
We? Je doet net alsof je ergens bij hoort
Mja, was ook geen goed voorbereide rel, en ik wil niet dat het ten koste gaat van Fok!MCquote:
't Is fris, Chrisquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Mja, was ook geen goed voorbereide rel, en ik wil niet dat het ten koste gaat van Fok!MC
Die van gisteren met stinkie had wel potentieel, maar stinkie is er nu niet![]()
Iemand onder de tafel lullen is okayquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:06 schreef hicham het volgende:
Die van gisteren met stinkie had wel potentieel, maar stinkie is er nu niet![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:08 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
't Is fris, Chris
Vat geen kou, boy![]()
Aanschouw hier de gevolgen van werkloosheid menschenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Moet je nog koffie, Dik?
Wil je vlap, Flip?
Of heb je liever thee, Lex?
Dat kan niet want de kok pit
![]()
+1 Uitdagingquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:09 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Iemand onder de tafel lullen is okay
logo van een merkquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Een Spin..... ?
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Moehaha
Vipertje kopen voor 80000 euro... invoeren... 1ste rit boem
Topic verder gelezen, was kennelijk niet zijn eerste ritquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:30 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik had die pics al gezien op een ander forum. Maar dat het zijn eerste rit in eigen auto wasIk dacht dat het een proefrit was ofzo van een autogarage
Wel schattig trouwensquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Shittttttt hee hoezo moraalridders![]()
Rijbewijs + motor kwijt :r :r :r
Was jij daar aan het rellenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Shittttttt hee hoezo moraalridders![]()
Rijbewijs + motor kwijt :r :r :r
* mee eensch is *quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Echt te zielig voor woorden die mensjes....
quote:Zaterdag overdag lossen mist en laaghangende bewolking maar langzaam
op, waarna af en toe de zon schijnt. De wind draait naar het oosten en
is zwak tot matig, rond kracht 3. Verder kan er opnieuw een bui vallen
en met een middagtemperatuur van zo'n 14 graden is nog steeds het aan de
zachte kant.
Wat, ga je je nieuwe schoenen inlopen?quote:
Dat wel natuurlijkquote:
Jep....quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:50 schreef PatrickM het volgende:
Rijbewijs + motor kwijt :r :r :r
Sjezus... zitten er dan echt alleen maar kutkneuzerige moraalriddertjes hier op het forum?
heeft wat mij betreft geen fuck met moraalmidderen te maken, zo hypocriet ben ik nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:50 schreef PatrickM het volgende:
Rijbewijs + motor kwijt :r :r :r
Sjezus... zitten er dan echt alleen maar kutkneuzerige moraalriddertjes hier op het forum?
make us proudquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:08 schreef Youp het volgende:
halloo guys
zoals jullie misschien wel weten staat mn cr te koop... en heb ik volgende week mn eerste rijles
Eeey, te gek, als ik oppe ene motor zou stappen zou ik me ech dood rije...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:06 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jep....
Allemaal moraalridders die vanachter hun PC-tje ff vertellen hoe het hoort... ik durf te wedden als ze zelf in een hele snelle auto zitten dat ze ook weleens het gas intrappen... of op een motor dan
Ik ben volledig met je eens dat het z'n eigen schuld is, maar het geeft toch wel een naaierig gevoel als het je overkomt. Net ff lekker blazen op een lege rechte weg en dan gepakt worden.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
heeft wat mij betreft geen fuck met moraalmidderen te maken, zo hypocriet ben ik nietmaar als je willens en weten te hard rijd, ongeacht hoeveel te hard, en je word gepakt moet je ook niet janken en klagen en beweren dat je genaaid word. hoewel ik van TS wel het idee krijg dat ie ergens geen idee heeft waar ie mee beizg was.....
Eey kickquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:18 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik ben volledig met je eens dat het z'n eigen schuld is, maar het geeft toch wel een naaierig gevoel als het je overkomt. Net ff lekker blazen op een lege rechte weg en dan gepakt worden.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:21 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Eey kick
We verwachten wel dat je binnen een les of 10 je RBW op het gemeentehuis kan ophalen gezien je rijervaring met de CR![]()
Hoe lang geleden?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:26 schreef Youp het volgende:
oh trouwes... mn moeder had t in 7 lessent zit me misschien in t bloed
lang geledenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:35 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Hoe lang geleden?
M'n zwager had het na 2 officiele lessen (en tig km's illegaal afgelegd te hebben). Maar dat was iets van 15 jaar geleden
![]()
nou ja, op de foto zat het achterwiel er nog inquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:19 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Gekuipte motor zonder kuip ziet er meestal niet echt charmant uit![]()
Dan wordt het helemaal te ergquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
nou ja, op de foto zat het achterwiel er nog in
idd. en zolang ik nog geen onderdelen heb staat ie er nog wel ff bij zo ookquote:
Wat moet er allemaal aan gebeuren dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
idd. en zolang ik nog geen onderdelen heb staat ie er nog wel ff bij zo ook
Nieuwe voorband en kettingset. Dan die spiegel die ze eraf geslagen hebben. Knipperlichtje opnieuw vastzetten. Tellerverlichting vernieuwen. Zag ook dat er naar de achterknipperlichten geen draden meer liepenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:28 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Wat moet er allemaal aan gebeuren dan?
Och, als je het zelf doet valt het denk ik wel mee... Kettingspanner weet ik niet hoeveel dat kost, maar ik schat zo in dat de spiegel het duurste isquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nieuwe voorband en kettingset. Dan die spiegel die ze eraf geslagen hebben. Knipperlichtje opnieuw vastzetten. Tellerverlichting vernieuwen. Zag ook dat er naar de achterknipperlichten geen draden meer liepenNieuwe kettingspanner (brak eergister af). Bougies vernieuwen.
Voor alles moet de kuip eraf, dus wil het in 1 keer doen. Probleem is alleen dat de auto volgende week ook waarschijnlijk het nodige gaat kosten, dus wil eerst ff kijken hoeveel pecunia er deze maand overblijven
Ik denk Cama...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:36 schreef stinkie het volgende:
Weet iemand toevallig de naam van die motorsloperij in Maassluis?
33 euro... valt alleszins mee gelukkig.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:37 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Och, als je het zelf doet valt het denk ik wel mee... Kettingspanner weet ik niet hoeveel dat kost, maar ik schat zo in dat de spiegel het duurste is
Allemaal uitgeluldquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:39 schreef PatrickM het volgende:
't is trouwens stil in het rel topicje Rijbewijs + motor kwijt :r :r :r [Deel2]
Is al oudquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:17 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.roadmc.com/default.asp?pub=0&sub=6&labb=us
*KWIJL
Is idd echt ongeloveloos.... want tja, als je door rood fietst of loopt. Daar houden mensen wel rekening meequote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Echt ongekend gewoon sommige mensen
Een bord van hier tot...
Tja, kansloze figuren....quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Echt GOED die voorbeelden![]()
En nu ga ik slapen![]()
Trusteuhhhhhhhhhh
Leuk om te kijken tijdens het ontbijtenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:17 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.roadmc.com/default.asp?pub=0⊂=6&labb=us
*KWIJL
Precies... maar goed,. als je per definitie te hard rijdt zit je al fout natuurlijk en mag je al niet eens meer recht op een baan hebbenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:42 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Tja, kansloze figuren....
Snappen niet waar de meeste dodelijk ongelukken gebeuren met motorrijders...
Gewoon in de bebouwde kom, gewoon normaal rijdend, helemaal niets bijzonders.
Degene die zich doodrijden op een klaverblad is daarin een te verwaarlozen percentage.
Maar dat is het enige wat die kutkneuzen kunnen en willen zien...
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:23 schreef Djm001 het volgende:
Ik sta op het punt om een K1100 te kopen. De motor is van 1993, en heeft praktisch 100.000km gelopen.
Ik heb vandaag een proefrit gemaakt.
Wat mij opviel:
Als je de zijstandaard uitklapt dan slaat de motor af, is dat normaal?
Verder deden de gevarenlichten het niet (knipperlichten wel)
De prijs is 4750 euro.
Wat is jullie mening. De motor staat op www.beerensmotoren.nl
kettingquote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb nu 2 Bandits gehad, nooit wat mis mee
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:37 schreef Patrick281 het volgende:
PatM!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:01 schreef Worldbeater het volgende:
en ik zie nu via de website dat Berends een hele andere motorzaak is in Roggel.
Sorry, ik ben een beetje namendyslectisch. |(
HAHAHA van wie heb je dat riet?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:48 schreef Rietvaerder het volgende:
En ja, de bevestiging moet ik nog ff veranderen, zo'n stengel is natuurlijk geen gezichtDie "bek" (waar de kogels in gaan) ga ik horizontaal zetten...
Dat is wel het mooiste jaquote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:25 schreef Rietvaerder het volgende:
PatrickM... zo hoort een band er trouwens uit te zien
[afbeelding]
Das geen geldquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:03 schreef PatrickM het volgende:
Nice die Garmin
Trouwens, m'n inloopbeurt was echt ziek goedkoop![]()
- ¤ 12,50 voor oliefilter
- ¤ 20,03 voor de olie (2,3 liter Motul 5100 10w40)
- ¤ 1,50 mileuheffing
- ¤ 2,50 werk derden/overigen
En een uurtje wachten en hij was weer klaarquote:
Dat zei je alquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:08 schreef PatrickM het volgende:
Wat me trouwens opviel. Als ik echt aan het sporten ben en van z'n 1 naar 2 overschakel komt het voorwiel even los van de grond
Guidoke is zelf stront met z'n neppe Suzuki DR-Z400...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:07 schreef Youp het volgende:
trouwens mensen, wat voor motor zal ik kopen... ik heb zon gast in mn msn (Guidoke van MF) die de hele tijd zegt dat KTM stront iswie is het hier mee eens/niet mee eens
Nee, dat was in verschillende toerentallen in z'n 1 los van de grond komen... dat 'ie ook nog bij het overschakelen naar z'n twee los kwam bij vol sporten wist ik nietquote:
die drz van m is wel mooi... eerder heeft ie een CRF450 gehad maarja... niet op kenteken he..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:10 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Guidoke is zelf stront met z'n neppe Suzuki DR-Z400...
Heeft gewoon een minderwaardigheidscomplex omdat ie zelf geen echte SM kon kopen
KTM is gewoon goed, alleen de modellen van eind 80 begin 90 zijn wat onbetrouwbaarder...
Ik vind die 400-tjes maar schijtbakken... lage pk's en lage koppel... bij nogsteeds iets van 130 kg...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:15 schreef Youp het volgende:
[..]
die drz van m is wel mooi... eerder heeft ie een CRF450 gehad maarja... niet op kenteken he..
Heb al zwarte 17 inch velgenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:16 schreef Youp het volgende:
[..]
en dan zwarte 17" takasago excells er onder
een 620LC4 weegt ook een goeie 140 kilo hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:17 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik vind die 400-tjes maar schijtbakken... lage pk's en lage koppel... bij nogsteeds iets van 130 kg...
Diverse KTM's komen met ca. 100 kg, 60 tot 80 pk en net zoveel koppel... Dus daarbij is de DR-Z gewoon poep...
Maar deze remmen zijn tenminste goed aan te voelen... en die van BMW niet.... (waren waarschijnlijk ook al de remleidingen die er vanaf het begin opzaten)quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Wel uitkijken als je plotseling moet remmen he Patrick, deze SV heeft geen ABS
Wat dat je van een omgebouwde 525 SX? Weegt geen drol maar heeft heel veel vermogen...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:18 schreef Youp het volgende:
[..]
een 620LC4 weegt ook een goeie 140 kilo hoormaar wel idd in de 60pk terwijl op het kenteken 23kw staat
quote:Ik sta op het punt om een K1100 te kopen. De motor is van 1993, en heeft praktisch 100.000km gelopen.
Ik heb vandaag een proefrit gemaakt.
Wat mij opviel:
Als je de zijstandaard uitklapt dan slaat de motor af, is dat normaal?
Verder deden de gevarenlichten het niet (knipperlichten wel)
De prijs is 4750 euro.
Wat is jullie mening. De motor staat op www.beerensmotoren.nl
Ik heb een K1100LT gehad ja...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:19 schreef Rietvaerder het volgende:
PatM. die kerel die vroeg over die K1100LT, is dat jouw vorige BMW
klopt maar het moet een beetje tourbaar zijn en een niet TE asociale onderhoudsinterval hebbenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:19 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Wat dat je van een omgebouwde 525 SX? Weegt geen drol maar heeft heel veel vermogen...
Ga jij vandaag nog naar de SMSP-meet?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:55 schreef Patrick281 het volgende:
Afkicken.
Zit al over de begrote posts hier.
Maar dit over die K1100 moest ik gewoon even melden.
Dan is zo'n 620LC4 volgens mij gewoon een prima keuzequote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:20 schreef Youp het volgende:
[..]
klopt maar het moet een beetje tourbaar zijn en een niet TE asociale onderhoudsinterval hebben
Nope, de mijne is gewoon door HvW verkocht aan een nieuwe eigenaar en rijdt dus weer vrolijk rondquote:
Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:24 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Nope, de mijne is gewoon door HvW verkocht aan een nieuwe eigenaar en rijdt dus weer vrolijk rond
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:20 schreef Youp het volgende:
[..]
klopt maar het moet een beetje tourbaar zijn en een niet TE asociale onderhoudsinterval hebben
Puur en alleen van mijzelf.quote:
quote:
Hee lurker, ga je nou nog naar SMSP-meet?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Puur en alleen van mijzelf.![]()
Ik ben ook alleen thuis duzzen gisteren op mijn werk was de chef er niet eensz duzz.
![]()
![]()
[..]
![]()
Wat doe je dan nu in t forumquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Puur en alleen van mijzelf.![]()
Ik ben ook alleen thuis duzzen gisteren op mijn werk was de chef er niet eensz duzz.
![]()
![]()
[..]
![]()
ej... ik had als eerste de cr500quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]watje
![]()
watje
![]()
watje
![]()
watje
![]()
![]()
Nog geen motorrijbewijs, maar nu al opa neigingen.
Ga K1100LT rijden ofzo.![]()
dacht ik ook welquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:23 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Dan is zo'n 620LC4 volgens mij gewoon een prima keuze
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:23 schreef PatrickM het volgende:
Ga jij vandaag nog naar de SMSP-meet?
Zijn idd gevaarlijke dingen... je kan er niet eens harder dan 40 km p/h een bocht mee door voor dat heel 't ding begint te zwabberenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Rijden op een VT500 is sowieso roekeloos, hoe rustig je ook rijdt
Ja, ik was bezig met reageren.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:31 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Hee lurker, ga je nou nog naar SMSP-meet?
Bla bla blaquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Verheug mij er al 2 maanden op.
Dinsdag de linkerkap gespoten voor een wat hoger posergehalte.
De overige dagen kwam het er niet van, woensdag met FS naar een huis kijken, donderdag tot 23:00 in Nieuw Vennep gewerkt bij een oude klant en wat extra's kunnen verdienen.
Dus ik kon pas gisteravond laat de rechterkant doen, vanochtend het achterspatbord - die hangt nu te drogen.![]()
En ik heb geen zin om te stressen met terugbouwen vandaag, is ook beter om even te laten uitharden.
De linkerzijkap liet ik vanochtend aan Nick zien en hij viel uit mijn handen. Is alweer wat verf vanaf ook.![]()
![]()
Op het laatste ging net ook nog even de spuitkop van de spuitbus kapot vlak voordat ik klaar was.
Affijn komende dagen terugbouwen en als het lelijk is dan brengen we alles naar de spuiterij.![]()
Ok, duidelijk... dan ga ik ook niet... geen zin om in m'n eentje er naar toe te gaanquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Verheug mij er al 2 maanden op.
Dinsdag de linkerkap gespoten voor een wat hoger posergehalte.
De overige dagen kwam het er niet van, woensdag met FS naar een huis kijken, donderdag tot 23:00 in Nieuw Vennep gewerkt bij een oude klant en wat extra's kunnen verdienen.
Dus ik kon pas gisteravond laat de rechterkant doen, vanochtend het achterspatbord - die hangt nu te drogen.![]()
En ik heb geen zin om te stressen met terugbouwen vandaag, is ook beter om even te laten uitharden.
De linkerzijkap liet ik vanochtend aan Nick zien en hij viel uit mijn handen. Is alweer wat verf vanaf ook.![]()
![]()
Op het laatste ging net ook nog even de spuitkop van de spuitbus kapot vlak voordat ik klaar was.
Affijn komende dagen terugbouwen en als het lelijk is dan brengen we alles naar de spuiterij.![]()
Dat is dus nog gevaarlijker dan 250km/h rechtuit op een ZX10Rquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:35 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Zijn idd gevaarlijke dingen... je kan er niet eens harder dan 40 km p/h een bocht mee door voor dat heel 't ding begint te zwabberen
Waar is het ?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:36 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ok, duidelijk... dan ga ik ook niet... geen zin om in m'n eentje er naar toe te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |