Das geen geldquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:03 schreef PatrickM het volgende:
Nice die Garmin
Trouwens, m'n inloopbeurt was echt ziek goedkoop![]()
- ¤ 12,50 voor oliefilter
- ¤ 20,03 voor de olie (2,3 liter Motul 5100 10w40)
- ¤ 1,50 mileuheffing
- ¤ 2,50 werk derden/overigen
En een uurtje wachten en hij was weer klaarquote:
Dat zei je alquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:08 schreef PatrickM het volgende:
Wat me trouwens opviel. Als ik echt aan het sporten ben en van z'n 1 naar 2 overschakel komt het voorwiel even los van de grond
Guidoke is zelf stront met z'n neppe Suzuki DR-Z400...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:07 schreef Youp het volgende:
trouwens mensen, wat voor motor zal ik kopen... ik heb zon gast in mn msn (Guidoke van MF) die de hele tijd zegt dat KTM stront iswie is het hier mee eens/niet mee eens
Nee, dat was in verschillende toerentallen in z'n 1 los van de grond komen... dat 'ie ook nog bij het overschakelen naar z'n twee los kwam bij vol sporten wist ik nietquote:
die drz van m is wel mooi... eerder heeft ie een CRF450 gehad maarja... niet op kenteken he..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:10 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Guidoke is zelf stront met z'n neppe Suzuki DR-Z400...
Heeft gewoon een minderwaardigheidscomplex omdat ie zelf geen echte SM kon kopen
KTM is gewoon goed, alleen de modellen van eind 80 begin 90 zijn wat onbetrouwbaarder...
Ik vind die 400-tjes maar schijtbakken... lage pk's en lage koppel... bij nogsteeds iets van 130 kg...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:15 schreef Youp het volgende:
[..]
die drz van m is wel mooi... eerder heeft ie een CRF450 gehad maarja... niet op kenteken he..
Heb al zwarte 17 inch velgenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:16 schreef Youp het volgende:
[..]
en dan zwarte 17" takasago excells er onder
een 620LC4 weegt ook een goeie 140 kilo hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:17 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik vind die 400-tjes maar schijtbakken... lage pk's en lage koppel... bij nogsteeds iets van 130 kg...
Diverse KTM's komen met ca. 100 kg, 60 tot 80 pk en net zoveel koppel... Dus daarbij is de DR-Z gewoon poep...
Maar deze remmen zijn tenminste goed aan te voelen... en die van BMW niet.... (waren waarschijnlijk ook al de remleidingen die er vanaf het begin opzaten)quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Wel uitkijken als je plotseling moet remmen he Patrick, deze SV heeft geen ABS
Wat dat je van een omgebouwde 525 SX? Weegt geen drol maar heeft heel veel vermogen...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:18 schreef Youp het volgende:
[..]
een 620LC4 weegt ook een goeie 140 kilo hoormaar wel idd in de 60pk terwijl op het kenteken 23kw staat
quote:Ik sta op het punt om een K1100 te kopen. De motor is van 1993, en heeft praktisch 100.000km gelopen.
Ik heb vandaag een proefrit gemaakt.
Wat mij opviel:
Als je de zijstandaard uitklapt dan slaat de motor af, is dat normaal?
Verder deden de gevarenlichten het niet (knipperlichten wel)
De prijs is 4750 euro.
Wat is jullie mening. De motor staat op www.beerensmotoren.nl
Ik heb een K1100LT gehad ja...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:19 schreef Rietvaerder het volgende:
PatM. die kerel die vroeg over die K1100LT, is dat jouw vorige BMW
klopt maar het moet een beetje tourbaar zijn en een niet TE asociale onderhoudsinterval hebbenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:19 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Wat dat je van een omgebouwde 525 SX? Weegt geen drol maar heeft heel veel vermogen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |