Och, als je het zelf doet valt het denk ik wel mee... Kettingspanner weet ik niet hoeveel dat kost, maar ik schat zo in dat de spiegel het duurste isquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nieuwe voorband en kettingset. Dan die spiegel die ze eraf geslagen hebben. Knipperlichtje opnieuw vastzetten. Tellerverlichting vernieuwen. Zag ook dat er naar de achterknipperlichten geen draden meer liepenNieuwe kettingspanner (brak eergister af). Bougies vernieuwen.
Voor alles moet de kuip eraf, dus wil het in 1 keer doen. Probleem is alleen dat de auto volgende week ook waarschijnlijk het nodige gaat kosten, dus wil eerst ff kijken hoeveel pecunia er deze maand overblijven
Ik denk Cama...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:36 schreef stinkie het volgende:
Weet iemand toevallig de naam van die motorsloperij in Maassluis?
33 euro... valt alleszins mee gelukkig.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:37 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Och, als je het zelf doet valt het denk ik wel mee... Kettingspanner weet ik niet hoeveel dat kost, maar ik schat zo in dat de spiegel het duurste is
Allemaal uitgeluldquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:39 schreef PatrickM het volgende:
't is trouwens stil in het rel topicje Rijbewijs + motor kwijt :r :r :r [Deel2]
Is al oudquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:17 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.roadmc.com/default.asp?pub=0&sub=6&labb=us
*KWIJL
Is idd echt ongeloveloos.... want tja, als je door rood fietst of loopt. Daar houden mensen wel rekening meequote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Echt ongekend gewoon sommige mensen
Een bord van hier tot...
Tja, kansloze figuren....quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Echt GOED die voorbeelden![]()
En nu ga ik slapen![]()
Trusteuhhhhhhhhhh
Leuk om te kijken tijdens het ontbijtenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:17 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.roadmc.com/default.asp?pub=0⊂=6&labb=us
*KWIJL
Precies... maar goed,. als je per definitie te hard rijdt zit je al fout natuurlijk en mag je al niet eens meer recht op een baan hebbenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:42 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Tja, kansloze figuren....
Snappen niet waar de meeste dodelijk ongelukken gebeuren met motorrijders...
Gewoon in de bebouwde kom, gewoon normaal rijdend, helemaal niets bijzonders.
Degene die zich doodrijden op een klaverblad is daarin een te verwaarlozen percentage.
Maar dat is het enige wat die kutkneuzen kunnen en willen zien...
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:23 schreef Djm001 het volgende:
Ik sta op het punt om een K1100 te kopen. De motor is van 1993, en heeft praktisch 100.000km gelopen.
Ik heb vandaag een proefrit gemaakt.
Wat mij opviel:
Als je de zijstandaard uitklapt dan slaat de motor af, is dat normaal?
Verder deden de gevarenlichten het niet (knipperlichten wel)
De prijs is 4750 euro.
Wat is jullie mening. De motor staat op www.beerensmotoren.nl
kettingquote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb nu 2 Bandits gehad, nooit wat mis mee
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:37 schreef Patrick281 het volgende:
PatM!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:01 schreef Worldbeater het volgende:
en ik zie nu via de website dat Berends een hele andere motorzaak is in Roggel.
Sorry, ik ben een beetje namendyslectisch. |(
HAHAHA van wie heb je dat riet?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:48 schreef Rietvaerder het volgende:
En ja, de bevestiging moet ik nog ff veranderen, zo'n stengel is natuurlijk geen gezichtDie "bek" (waar de kogels in gaan) ga ik horizontaal zetten...
Dat is wel het mooiste jaquote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:25 schreef Rietvaerder het volgende:
PatrickM... zo hoort een band er trouwens uit te zien
[afbeelding]
Das geen geldquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:03 schreef PatrickM het volgende:
Nice die Garmin
Trouwens, m'n inloopbeurt was echt ziek goedkoop![]()
- ¤ 12,50 voor oliefilter
- ¤ 20,03 voor de olie (2,3 liter Motul 5100 10w40)
- ¤ 1,50 mileuheffing
- ¤ 2,50 werk derden/overigen
En een uurtje wachten en hij was weer klaarquote:
Dat zei je alquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:08 schreef PatrickM het volgende:
Wat me trouwens opviel. Als ik echt aan het sporten ben en van z'n 1 naar 2 overschakel komt het voorwiel even los van de grond
Guidoke is zelf stront met z'n neppe Suzuki DR-Z400...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:07 schreef Youp het volgende:
trouwens mensen, wat voor motor zal ik kopen... ik heb zon gast in mn msn (Guidoke van MF) die de hele tijd zegt dat KTM stront iswie is het hier mee eens/niet mee eens
Nee, dat was in verschillende toerentallen in z'n 1 los van de grond komen... dat 'ie ook nog bij het overschakelen naar z'n twee los kwam bij vol sporten wist ik nietquote:
die drz van m is wel mooi... eerder heeft ie een CRF450 gehad maarja... niet op kenteken he..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:10 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Guidoke is zelf stront met z'n neppe Suzuki DR-Z400...
Heeft gewoon een minderwaardigheidscomplex omdat ie zelf geen echte SM kon kopen
KTM is gewoon goed, alleen de modellen van eind 80 begin 90 zijn wat onbetrouwbaarder...
Ik vind die 400-tjes maar schijtbakken... lage pk's en lage koppel... bij nogsteeds iets van 130 kg...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:15 schreef Youp het volgende:
[..]
die drz van m is wel mooi... eerder heeft ie een CRF450 gehad maarja... niet op kenteken he..
Heb al zwarte 17 inch velgenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:16 schreef Youp het volgende:
[..]
en dan zwarte 17" takasago excells er onder
een 620LC4 weegt ook een goeie 140 kilo hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:17 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik vind die 400-tjes maar schijtbakken... lage pk's en lage koppel... bij nogsteeds iets van 130 kg...
Diverse KTM's komen met ca. 100 kg, 60 tot 80 pk en net zoveel koppel... Dus daarbij is de DR-Z gewoon poep...
Maar deze remmen zijn tenminste goed aan te voelen... en die van BMW niet.... (waren waarschijnlijk ook al de remleidingen die er vanaf het begin opzaten)quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Wel uitkijken als je plotseling moet remmen he Patrick, deze SV heeft geen ABS
Wat dat je van een omgebouwde 525 SX? Weegt geen drol maar heeft heel veel vermogen...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:18 schreef Youp het volgende:
[..]
een 620LC4 weegt ook een goeie 140 kilo hoormaar wel idd in de 60pk terwijl op het kenteken 23kw staat
quote:Ik sta op het punt om een K1100 te kopen. De motor is van 1993, en heeft praktisch 100.000km gelopen.
Ik heb vandaag een proefrit gemaakt.
Wat mij opviel:
Als je de zijstandaard uitklapt dan slaat de motor af, is dat normaal?
Verder deden de gevarenlichten het niet (knipperlichten wel)
De prijs is 4750 euro.
Wat is jullie mening. De motor staat op www.beerensmotoren.nl
Ik heb een K1100LT gehad ja...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:19 schreef Rietvaerder het volgende:
PatM. die kerel die vroeg over die K1100LT, is dat jouw vorige BMW
klopt maar het moet een beetje tourbaar zijn en een niet TE asociale onderhoudsinterval hebbenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:19 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Wat dat je van een omgebouwde 525 SX? Weegt geen drol maar heeft heel veel vermogen...
Ga jij vandaag nog naar de SMSP-meet?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:55 schreef Patrick281 het volgende:
Afkicken.
Zit al over de begrote posts hier.
Maar dit over die K1100 moest ik gewoon even melden.
Dan is zo'n 620LC4 volgens mij gewoon een prima keuzequote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:20 schreef Youp het volgende:
[..]
klopt maar het moet een beetje tourbaar zijn en een niet TE asociale onderhoudsinterval hebben
Nope, de mijne is gewoon door HvW verkocht aan een nieuwe eigenaar en rijdt dus weer vrolijk rondquote:
Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:24 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Nope, de mijne is gewoon door HvW verkocht aan een nieuwe eigenaar en rijdt dus weer vrolijk rond
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:20 schreef Youp het volgende:
[..]
klopt maar het moet een beetje tourbaar zijn en een niet TE asociale onderhoudsinterval hebben
Puur en alleen van mijzelf.quote:
quote:
Hee lurker, ga je nou nog naar SMSP-meet?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Puur en alleen van mijzelf.![]()
Ik ben ook alleen thuis duzzen gisteren op mijn werk was de chef er niet eensz duzz.
![]()
![]()
[..]
![]()
Wat doe je dan nu in t forumquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Puur en alleen van mijzelf.![]()
Ik ben ook alleen thuis duzzen gisteren op mijn werk was de chef er niet eensz duzz.
![]()
![]()
[..]
![]()
ej... ik had als eerste de cr500quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]watje
![]()
watje
![]()
watje
![]()
watje
![]()
![]()
Nog geen motorrijbewijs, maar nu al opa neigingen.
Ga K1100LT rijden ofzo.![]()
dacht ik ook welquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:23 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Dan is zo'n 620LC4 volgens mij gewoon een prima keuze
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:23 schreef PatrickM het volgende:
Ga jij vandaag nog naar de SMSP-meet?
Zijn idd gevaarlijke dingen... je kan er niet eens harder dan 40 km p/h een bocht mee door voor dat heel 't ding begint te zwabberenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Rijden op een VT500 is sowieso roekeloos, hoe rustig je ook rijdt
Ja, ik was bezig met reageren.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:31 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Hee lurker, ga je nou nog naar SMSP-meet?
Bla bla blaquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Verheug mij er al 2 maanden op.
Dinsdag de linkerkap gespoten voor een wat hoger posergehalte.
De overige dagen kwam het er niet van, woensdag met FS naar een huis kijken, donderdag tot 23:00 in Nieuw Vennep gewerkt bij een oude klant en wat extra's kunnen verdienen.
Dus ik kon pas gisteravond laat de rechterkant doen, vanochtend het achterspatbord - die hangt nu te drogen.![]()
En ik heb geen zin om te stressen met terugbouwen vandaag, is ook beter om even te laten uitharden.
De linkerzijkap liet ik vanochtend aan Nick zien en hij viel uit mijn handen. Is alweer wat verf vanaf ook.![]()
![]()
Op het laatste ging net ook nog even de spuitkop van de spuitbus kapot vlak voordat ik klaar was.
Affijn komende dagen terugbouwen en als het lelijk is dan brengen we alles naar de spuiterij.![]()
Ok, duidelijk... dan ga ik ook niet... geen zin om in m'n eentje er naar toe te gaanquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Verheug mij er al 2 maanden op.
Dinsdag de linkerkap gespoten voor een wat hoger posergehalte.
De overige dagen kwam het er niet van, woensdag met FS naar een huis kijken, donderdag tot 23:00 in Nieuw Vennep gewerkt bij een oude klant en wat extra's kunnen verdienen.
Dus ik kon pas gisteravond laat de rechterkant doen, vanochtend het achterspatbord - die hangt nu te drogen.![]()
En ik heb geen zin om te stressen met terugbouwen vandaag, is ook beter om even te laten uitharden.
De linkerzijkap liet ik vanochtend aan Nick zien en hij viel uit mijn handen. Is alweer wat verf vanaf ook.![]()
![]()
Op het laatste ging net ook nog even de spuitkop van de spuitbus kapot vlak voordat ik klaar was.
Affijn komende dagen terugbouwen en als het lelijk is dan brengen we alles naar de spuiterij.![]()
Dat is dus nog gevaarlijker dan 250km/h rechtuit op een ZX10Rquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:35 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Zijn idd gevaarlijke dingen... je kan er niet eens harder dan 40 km p/h een bocht mee door voor dat heel 't ding begint te zwabberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |