Ga jij vandaag nog naar de SMSP-meet?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:55 schreef Patrick281 het volgende:
Afkicken.
Zit al over de begrote posts hier.
Maar dit over die K1100 moest ik gewoon even melden.
Dan is zo'n 620LC4 volgens mij gewoon een prima keuzequote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:20 schreef Youp het volgende:
[..]
klopt maar het moet een beetje tourbaar zijn en een niet TE asociale onderhoudsinterval hebben
Nope, de mijne is gewoon door HvW verkocht aan een nieuwe eigenaar en rijdt dus weer vrolijk rondquote:
Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:24 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Nope, de mijne is gewoon door HvW verkocht aan een nieuwe eigenaar en rijdt dus weer vrolijk rond
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:20 schreef Youp het volgende:
[..]
klopt maar het moet een beetje tourbaar zijn en een niet TE asociale onderhoudsinterval hebben
Puur en alleen van mijzelf.quote:
quote:
Hee lurker, ga je nou nog naar SMSP-meet?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Puur en alleen van mijzelf.![]()
Ik ben ook alleen thuis duzzen gisteren op mijn werk was de chef er niet eensz duzz.
![]()
![]()
[..]
![]()
Wat doe je dan nu in t forumquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Puur en alleen van mijzelf.![]()
Ik ben ook alleen thuis duzzen gisteren op mijn werk was de chef er niet eensz duzz.
![]()
![]()
[..]
![]()
ej... ik had als eerste de cr500quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]watje
![]()
watje
![]()
watje
![]()
watje
![]()
![]()
Nog geen motorrijbewijs, maar nu al opa neigingen.
Ga K1100LT rijden ofzo.![]()
dacht ik ook welquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:23 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Dan is zo'n 620LC4 volgens mij gewoon een prima keuze
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:23 schreef PatrickM het volgende:
Ga jij vandaag nog naar de SMSP-meet?
Zijn idd gevaarlijke dingen... je kan er niet eens harder dan 40 km p/h een bocht mee door voor dat heel 't ding begint te zwabberenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Rijden op een VT500 is sowieso roekeloos, hoe rustig je ook rijdt
Ja, ik was bezig met reageren.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:31 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Hee lurker, ga je nou nog naar SMSP-meet?
Bla bla blaquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Verheug mij er al 2 maanden op.
Dinsdag de linkerkap gespoten voor een wat hoger posergehalte.
De overige dagen kwam het er niet van, woensdag met FS naar een huis kijken, donderdag tot 23:00 in Nieuw Vennep gewerkt bij een oude klant en wat extra's kunnen verdienen.
Dus ik kon pas gisteravond laat de rechterkant doen, vanochtend het achterspatbord - die hangt nu te drogen.![]()
En ik heb geen zin om te stressen met terugbouwen vandaag, is ook beter om even te laten uitharden.
De linkerzijkap liet ik vanochtend aan Nick zien en hij viel uit mijn handen. Is alweer wat verf vanaf ook.![]()
![]()
Op het laatste ging net ook nog even de spuitkop van de spuitbus kapot vlak voordat ik klaar was.
Affijn komende dagen terugbouwen en als het lelijk is dan brengen we alles naar de spuiterij.![]()
Ok, duidelijk... dan ga ik ook niet... geen zin om in m'n eentje er naar toe te gaanquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Verheug mij er al 2 maanden op.
Dinsdag de linkerkap gespoten voor een wat hoger posergehalte.
De overige dagen kwam het er niet van, woensdag met FS naar een huis kijken, donderdag tot 23:00 in Nieuw Vennep gewerkt bij een oude klant en wat extra's kunnen verdienen.
Dus ik kon pas gisteravond laat de rechterkant doen, vanochtend het achterspatbord - die hangt nu te drogen.![]()
En ik heb geen zin om te stressen met terugbouwen vandaag, is ook beter om even te laten uitharden.
De linkerzijkap liet ik vanochtend aan Nick zien en hij viel uit mijn handen. Is alweer wat verf vanaf ook.![]()
![]()
Op het laatste ging net ook nog even de spuitkop van de spuitbus kapot vlak voordat ik klaar was.
Affijn komende dagen terugbouwen en als het lelijk is dan brengen we alles naar de spuiterij.![]()
Dat is dus nog gevaarlijker dan 250km/h rechtuit op een ZX10Rquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:35 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Zijn idd gevaarlijke dingen... je kan er niet eens harder dan 40 km p/h een bocht mee door voor dat heel 't ding begint te zwabberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |