Och, als je het zelf doet valt het denk ik wel mee... Kettingspanner weet ik niet hoeveel dat kost, maar ik schat zo in dat de spiegel het duurste isquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nieuwe voorband en kettingset. Dan die spiegel die ze eraf geslagen hebben. Knipperlichtje opnieuw vastzetten. Tellerverlichting vernieuwen. Zag ook dat er naar de achterknipperlichten geen draden meer liepenNieuwe kettingspanner (brak eergister af). Bougies vernieuwen.
Voor alles moet de kuip eraf, dus wil het in 1 keer doen. Probleem is alleen dat de auto volgende week ook waarschijnlijk het nodige gaat kosten, dus wil eerst ff kijken hoeveel pecunia er deze maand overblijven
Ik denk Cama...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:36 schreef stinkie het volgende:
Weet iemand toevallig de naam van die motorsloperij in Maassluis?
33 euro... valt alleszins mee gelukkig.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:37 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Och, als je het zelf doet valt het denk ik wel mee... Kettingspanner weet ik niet hoeveel dat kost, maar ik schat zo in dat de spiegel het duurste is
Allemaal uitgeluldquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:39 schreef PatrickM het volgende:
't is trouwens stil in het rel topicje Rijbewijs + motor kwijt :r :r :r [Deel2]
Is al oudquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:17 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.roadmc.com/default.asp?pub=0&sub=6&labb=us
*KWIJL
Is idd echt ongeloveloos.... want tja, als je door rood fietst of loopt. Daar houden mensen wel rekening meequote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Echt ongekend gewoon sommige mensen
Een bord van hier tot...
Tja, kansloze figuren....quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Echt GOED die voorbeelden![]()
En nu ga ik slapen![]()
Trusteuhhhhhhhhhh
Leuk om te kijken tijdens het ontbijtenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:17 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.roadmc.com/default.asp?pub=0⊂=6&labb=us
*KWIJL
Precies... maar goed,. als je per definitie te hard rijdt zit je al fout natuurlijk en mag je al niet eens meer recht op een baan hebbenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:42 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Tja, kansloze figuren....
Snappen niet waar de meeste dodelijk ongelukken gebeuren met motorrijders...
Gewoon in de bebouwde kom, gewoon normaal rijdend, helemaal niets bijzonders.
Degene die zich doodrijden op een klaverblad is daarin een te verwaarlozen percentage.
Maar dat is het enige wat die kutkneuzen kunnen en willen zien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |