ok, even afwachten dus...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Mwa, ik had sinds een anderhalve week erg last van mn borst, als ik de trap op kwam bijv, of als ik ook maar iets deed was ik heel snel buiten adem en kreeg ik last mn longen met inademen, werd de laatste dagen wat erger, ook ineens erg pijn in mn schouders dus was vandaag langs geweest, heb antibiotica gehad en ik moest bloed laten prikkenKrijg ik nog de uitslag van, hij vond het een beetje vaag maar ws. een infectie aan mn luchtwegen..
die komen je alleen maar ten goedequote:Al die uitlaatgassen op een meet ook
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik weet nog wel een onderwerp, jij beweerde een keer dat ik te beroerd was om naar Assen te komen voor een meet maar dat jullie wel ver moeten reizen
Riet is net een knijntje, je moet hem altijd wat aandacht gevenquote:
Best mooi toch?quote:
Hij vraagt er tenminste nog naar.... zie ik de rest niet doenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:20 schreef hicham het volgende:
Riet is net een knijntje, je moet hem altijd wat aandacht geven
Jij vraagt anders ook niet altijd aan anderen hoe & waaromquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hij vraagt er tenminste nog naar.... zie ik de rest niet doenIs ook heel normaal trouwens, alhoewel... tegenwoordig
En als iemand dat dan wel doet mag dat wel gezegd worden vind ikquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij vraagt anders ook niet altijd aan anderen hoe & waarom
Zo zitten we op MF ook met smart te wachten op ene MV Augsta met een plaatje van googlequote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
* Mercy_symbol schuift met chips en cola aan hier
helemaal klaar voor de rel
Hoe was het bij de dokter rietje?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En als iemand dat dan wel doet mag dat wel gezegd worden vind ik
We? Je doet net alsof je ergens bij hoortquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:45 schreef Faithz het volgende:
[..]
Zo zitten we op MF ook met smart te wachten op ene MV Augsta met een plaatje van google
Nee, ik had begrepen dat ik even moest vragen vandaarquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Staat er toch....
Dus?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:51 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
We? Je doet net alsof je ergens bij hoort
Mja, was ook geen goed voorbereide rel, en ik wil niet dat het ten koste gaat van Fok!MCquote:
't Is fris, Chrisquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Mja, was ook geen goed voorbereide rel, en ik wil niet dat het ten koste gaat van Fok!MC
Die van gisteren met stinkie had wel potentieel, maar stinkie is er nu niet![]()
Iemand onder de tafel lullen is okayquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:06 schreef hicham het volgende:
Die van gisteren met stinkie had wel potentieel, maar stinkie is er nu niet![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:08 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
't Is fris, Chris
Vat geen kou, boy![]()
Aanschouw hier de gevolgen van werkloosheid menschenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Moet je nog koffie, Dik?
Wil je vlap, Flip?
Of heb je liever thee, Lex?
Dat kan niet want de kok pit
![]()
+1 Uitdagingquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:09 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Iemand onder de tafel lullen is okay
logo van een merkquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Een Spin..... ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |