ok, even afwachten dus...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Mwa, ik had sinds een anderhalve week erg last van mn borst, als ik de trap op kwam bijv, of als ik ook maar iets deed was ik heel snel buiten adem en kreeg ik last mn longen met inademen, werd de laatste dagen wat erger, ook ineens erg pijn in mn schouders dus was vandaag langs geweest, heb antibiotica gehad en ik moest bloed laten prikkenKrijg ik nog de uitslag van, hij vond het een beetje vaag maar ws. een infectie aan mn luchtwegen..
die komen je alleen maar ten goedequote:Al die uitlaatgassen op een meet ook
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik weet nog wel een onderwerp, jij beweerde een keer dat ik te beroerd was om naar Assen te komen voor een meet maar dat jullie wel ver moeten reizen
Riet is net een knijntje, je moet hem altijd wat aandacht gevenquote:
Best mooi toch?quote:
Hij vraagt er tenminste nog naar.... zie ik de rest niet doenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:20 schreef hicham het volgende:
Riet is net een knijntje, je moet hem altijd wat aandacht geven
Jij vraagt anders ook niet altijd aan anderen hoe & waaromquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hij vraagt er tenminste nog naar.... zie ik de rest niet doenIs ook heel normaal trouwens, alhoewel... tegenwoordig
En als iemand dat dan wel doet mag dat wel gezegd worden vind ikquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij vraagt anders ook niet altijd aan anderen hoe & waarom
Zo zitten we op MF ook met smart te wachten op ene MV Augsta met een plaatje van googlequote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
* Mercy_symbol schuift met chips en cola aan hier
helemaal klaar voor de rel
Hoe was het bij de dokter rietje?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En als iemand dat dan wel doet mag dat wel gezegd worden vind ik
We? Je doet net alsof je ergens bij hoortquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:45 schreef Faithz het volgende:
[..]
Zo zitten we op MF ook met smart te wachten op ene MV Augsta met een plaatje van google
Nee, ik had begrepen dat ik even moest vragen vandaarquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Staat er toch....
Dus?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:51 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
We? Je doet net alsof je ergens bij hoort
Mja, was ook geen goed voorbereide rel, en ik wil niet dat het ten koste gaat van Fok!MCquote:
't Is fris, Chrisquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Mja, was ook geen goed voorbereide rel, en ik wil niet dat het ten koste gaat van Fok!MC
Die van gisteren met stinkie had wel potentieel, maar stinkie is er nu niet![]()
Iemand onder de tafel lullen is okayquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:06 schreef hicham het volgende:
Die van gisteren met stinkie had wel potentieel, maar stinkie is er nu niet![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:08 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
't Is fris, Chris
Vat geen kou, boy![]()
Aanschouw hier de gevolgen van werkloosheid menschenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Moet je nog koffie, Dik?
Wil je vlap, Flip?
Of heb je liever thee, Lex?
Dat kan niet want de kok pit
![]()
+1 Uitdagingquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:09 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Iemand onder de tafel lullen is okay
logo van een merkquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Een Spin..... ?
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Moehaha
Vipertje kopen voor 80000 euro... invoeren... 1ste rit boem
Topic verder gelezen, was kennelijk niet zijn eerste ritquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:30 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik had die pics al gezien op een ander forum. Maar dat het zijn eerste rit in eigen auto wasIk dacht dat het een proefrit was ofzo van een autogarage
Wel schattig trouwensquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Shittttttt hee hoezo moraalridders![]()
Rijbewijs + motor kwijt :r :r :r
Was jij daar aan het rellenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Shittttttt hee hoezo moraalridders![]()
* mee eensch is *quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Echt te zielig voor woorden die mensjes....
quote:Zaterdag overdag lossen mist en laaghangende bewolking maar langzaam
op, waarna af en toe de zon schijnt. De wind draait naar het oosten en
is zwak tot matig, rond kracht 3. Verder kan er opnieuw een bui vallen
en met een middagtemperatuur van zo'n 14 graden is nog steeds het aan de
zachte kant.
Wat, ga je je nieuwe schoenen inlopen?quote:
Dat wel natuurlijkquote:
Jep....quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:50 schreef PatrickM het volgende:
Sjezus... zitten er dan echt alleen maar kutkneuzerige moraalriddertjes hier op het forum?
heeft wat mij betreft geen fuck met moraalmidderen te maken, zo hypocriet ben ik nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:50 schreef PatrickM het volgende:
Sjezus... zitten er dan echt alleen maar kutkneuzerige moraalriddertjes hier op het forum?
make us proudquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:08 schreef Youp het volgende:
halloo guys
zoals jullie misschien wel weten staat mn cr te koop... en heb ik volgende week mn eerste rijles
Eeey, te gek, als ik oppe ene motor zou stappen zou ik me ech dood rije...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:06 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jep....
Allemaal moraalridders die vanachter hun PC-tje ff vertellen hoe het hoort... ik durf te wedden als ze zelf in een hele snelle auto zitten dat ze ook weleens het gas intrappen... of op een motor dan
Ik ben volledig met je eens dat het z'n eigen schuld is, maar het geeft toch wel een naaierig gevoel als het je overkomt. Net ff lekker blazen op een lege rechte weg en dan gepakt worden.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
heeft wat mij betreft geen fuck met moraalmidderen te maken, zo hypocriet ben ik nietmaar als je willens en weten te hard rijd, ongeacht hoeveel te hard, en je word gepakt moet je ook niet janken en klagen en beweren dat je genaaid word. hoewel ik van TS wel het idee krijg dat ie ergens geen idee heeft waar ie mee beizg was.....
Eey kickquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:18 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik ben volledig met je eens dat het z'n eigen schuld is, maar het geeft toch wel een naaierig gevoel als het je overkomt. Net ff lekker blazen op een lege rechte weg en dan gepakt worden.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:21 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Eey kick
We verwachten wel dat je binnen een les of 10 je RBW op het gemeentehuis kan ophalen gezien je rijervaring met de CR![]()
Hoe lang geleden?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:26 schreef Youp het volgende:
oh trouwes... mn moeder had t in 7 lessent zit me misschien in t bloed
lang geledenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:35 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Hoe lang geleden?
M'n zwager had het na 2 officiele lessen (en tig km's illegaal afgelegd te hebben). Maar dat was iets van 15 jaar geleden
![]()
nou ja, op de foto zat het achterwiel er nog inquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:19 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Gekuipte motor zonder kuip ziet er meestal niet echt charmant uit![]()
Dan wordt het helemaal te ergquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
nou ja, op de foto zat het achterwiel er nog in
idd. en zolang ik nog geen onderdelen heb staat ie er nog wel ff bij zo ookquote:
Wat moet er allemaal aan gebeuren dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
idd. en zolang ik nog geen onderdelen heb staat ie er nog wel ff bij zo ook
Nieuwe voorband en kettingset. Dan die spiegel die ze eraf geslagen hebben. Knipperlichtje opnieuw vastzetten. Tellerverlichting vernieuwen. Zag ook dat er naar de achterknipperlichten geen draden meer liepenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:28 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Wat moet er allemaal aan gebeuren dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |