Hoezo dat opeens, ben je van plan vrachtwoagenchauffeur te worden?quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:57 schreef Makster het volgende:
Anders heb ik vandaag heel de dag op een Tankwagen van Schenk Tanktransport gereden.
Vanmorgen om 04:15 uur uit mijn nest, douchen en naar de Nerefco op Pernis. Daar aangekomen eerst een tankwagen afgetankt met 29000 liter Ultimate 98 (nieuwe benzine van BP) en 11000 liter Ultimate diesel.
Vervolgens naar Oud - Beijerland en Berschenkhoek om te lossen en daarna weer terug naar de rafinaderij. Was echt een zeer leerzame en zeer toffe dag, echt mooi spul zo een tankwagen![]()
En nu ben ik naar de klote en ga ik pitten![]()
Mensen bedankt voor het lachen..........
Neuhquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoezo dat opeens, ben je van plan vrachtwoagenchauffeur te worden?
Ik snap het niet meer, je had dus een iPaq ofzo, een streetpilot, en laatst nog iets nieuws.Of is die streetpilo III juist dat nieuwe?quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:35 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Bij onze vrienden in Notter natuurlijkwww.gps.nl
heeeeequote:Op donderdag 24 maart 2005 15:45 schreef basset het volgende:
en
[..]
Ben idd driftig aan het zoeken op MF. W8 nu op antwoord aldaar. Maar het forum is overdag niet zo druk als deze
Overigen voor degene die het nog wisten. De schouder doet het volgens mij weer een beetje goed. (zou er dan toch nog honbal inzitten dit jaar?)
2003 motorongevalletje gehad waarbij ik een gescheurd kraakbeen in schouder heb opgelopen. Mei vorig jaar aan geopereerd.....
Uhh.. we hadden een PDA ja, zo'n HP iPAQ 2210.. die verkocht en een GPSmap 276C gekocht, moeilijk?quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer, je had dus een iPaq ofzo, een streetpilot, en laatst nog iets nieuws.Of is die streetpilo III juist dat nieuwe?Ik moet slapen
![]()
Ik las vorige week in het blad van motoport een "test" (ja gewoon reclame dus) van een van die motorGPS'n. Hij zat er "maar 100 meter naast". In the middle of nowhere maakt dat niet uit nee, maar in het centrum van een willekeurige stadquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Uhh.. we hadden een PDA ja, zo'n HP iPAQ 2210.. die verkocht en een GPSmap 276C gekocht, moeilijk?
Streetpilot 3 is ook zoiets als de Streetpilot 2610 en de GPSmap276C, alleen wat ouder en trager enzo, maar wel goedkoper, 2e hands vanaf 400 euro, daarom zei ik het
2-3 meter kan net het verschil zijn tussen de weg en de slootquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Je zou kunnen proberen om WAAS ff in te schakelen, op 2-3 meter precies![]()
Als je er geen verstand hebt, ga dan geen GPS testen...
Je kan idd op alle slakken zout gaan liggen maar ik zal je uit de droom helpen: met een PDA win je het ècht niet tegen een GPS van Garminquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
2-3 meter kan net het verschil zijn tussen de weg en de sloot
ik zal zo ff kijken om welke het ging. Wat me ook al verbaasde was dat het apperaat wel 3 satelieten wist te vinden......... PDA GPS-muis zat al op 5, mijn telefoon GPS muis zit er meestal op 8quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:49 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Je kan idd op alle slakken zout gaan liggen maar ik zal je uit de droom helpen: met een PDA win je het ècht niet tegen een GPS van GarminDenk je dat TomTom nauwkeuriger is ofzo...
Sterker nog, TomTom is niet eens een concurrent voor Garmin
Ik heb je ooit nog eens horen beweren dat Garmin te duur was, en onzin, want met een PDA kon je het ook wel afquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:49 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Je kan idd op alle slakken zout gaan liggen maar ik zal je uit de droom helpen: met een PDA win je het ècht niet tegen een GPS van GarminDenk je dat TomTom nauwkeuriger is ofzo...
Sterker nog, TomTom is niet eens een concurrent voor Garmin
Nu heb ik van de Garmin geproefd.... toen nog bijna nooit mee gewerktquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:55 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik heb je ooit nog eens horen beweren dat Garmin te duur was, en onzin, want met een PDA kon je het ook wel aften tijde dat je pa net die PDA had
Maare, Garmin is idd wel de shit
PDA is gewoon niet voor op de motor...
Het is een navigatieHULPmiddel...quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
2-3 meter kan net het verschil zijn tussen de weg en de sloot
Ik ken het... ik heb ook ooit een BMW K1100LT goed lopen praten... maar ja, in je hart weet je dat dat niet de shit isquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:56 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nu heb ik van de Garmin geproefd.... toen nog bijna nooit mee gewerktEn zo'n Garmin is ook idd ontzettend duur, maar wél kwaliteit
Het is gewoon appels met peren vergelijken.
En ja, het systeem waar je op zo'n moment mee werkt bescherm je altijd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |