Als het verhaal ongeveer waar is geloof ik nog niet dat een Rus zoveel geld durft te vragen.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:24 schreef miss_sly het volgende:
Toevallig laatst een documentaire op Belgie gezien, gemaakt door Louis Theroux (weet niet of dat goed geschreven is) die in India op zoek ging naar een orgaan. En in bijvoorbeeld India kun je dat bij wijze van spreken op iedere straathoek van iemand kopen. Levendige handel in die dingen, alleen geloof ik niet dat ze er zoveel geld voor kregen als deze Rus.
Dus ja, ik geloof het zeker wel...
Was een vrouw zeker?quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:42 schreef kareltje_de_grote het volgende:
"als je gaat slapwandelen en je valt kun je niks breken"
hoe raad je dat zo?quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:29 schreef Rahja het volgende:
"Waarom storten op giro 555, al die mensen zijn toch al dood..."
Nou, ga maar eens naar een gemiddelde aprés-ski bar en vraag wat communisme precies is.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:27 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Ik was een keer op vakantie in Hongarije, en toen hadden we het over de invloed van het communisme en dat we daar weinig van merkten.
Vraagt een meisje: "Wat is communisme nu weer?"
D'oh!
"Nee, ik drink niet."quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:02 schreef Laton het volgende:
"Nee, nee dank je.., ik heb liever frisdrank."
quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:07 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Een vriend van me is er heilig van overtuigd dat 1 op-de-zoveel geboren paarden een pony is. Net zoals wij lilliputters hebben [afbeelding]
Dat soort illusies moet je nooit lekprikken! Laat hem dat maar lekker denkenquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:07 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Een vriend van me is er heilig van overtuigd dat 1 op-de-zoveel geboren paarden een pony is. Net zoals wij lilliputters hebben [afbeelding]
Natuurlijk!quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:11 schreef Laton het volgende:
[..]
Dat soort illusies moet je nooit lekprikken! Laat hem dat maar lekker denken
quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:19 schreef JaWi het volgende:
"Feyenoord gaat kampioen worden".
In het geval van BBC in vergelijking met RTL5 en hun "live" Engels voetbal, zou die uitspraak nog niet eens zo dom zijn...quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:59 schreef Razztwizzle het volgende:
"Ik kijk die voetbalwedstrijd wel op de BBC, dan weet ik een uur eerder de uitslag"
en oud klasgenootje op de vraag of de ontwikkeling van computers nog verder ging/ computers nog sneller worden: "NEE"quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:44 schreef zijle het volgende:
M'n tante zei een keer: "Computers zijn toch niet de toekomst"
Ging er maar niet op in
oohhh knurft!quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:21 schreef Bananenman het volgende:
Op school hadden we een keer via via het proefwerk te pakken gekregen wat we de volgende dag zouden krijgen. Wisten het alleen niet zeker, dus hopen maar. Volgende dag proefwerk, en jahoor, het is dezelfde. Iedereen blij, hoog cijfer halen. Schreeuwt een vriend naast me zodra dat proefwerk uitgedeeld wordt keihard 'YES!!!!!!!'. Toen rook die leraar al onraad. Ander proefwerk gekregen
Mwoa zou je dat dom noemen? Egoïstisch, kortzichtig, politiek bepaald niet correct.... maar DOM?quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:17 schreef miki het volgende:
"Ik geef niks aan Azië, want als mij eens iets overkomt geven ze ook niks aan mij!" En dat meende hij ook nog eens serieus..![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:52 schreef Blumchen het volgende:
Whehe nou mijn huisgenootje, ze dacht dat er een hekje tussen de Noord en Zuidpool stond.. Want ze vroeg zich af hoe ze anders konden zien welk gedeelte Noord en welk gedeelte Zuid was![]()
ik moest lachen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:52 schreef Blumchen het volgende:
Whehe nou mijn huisgenootje, ze dacht dat er een hekje tussen de Noord en Zuidpool stond.. Want ze vroeg zich af hoe ze anders konden zien welk gedeelte Noord en welk gedeelte Zuid was![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:33 schreef koen_pijl het volgende:
Een collega van me die mij hoorde praten over het communisme: "Communisme, is dat een vak op school?"
Of.. "wanneer gaan ze 't afmaken.." :xquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:08 schreef Evil-Angel het volgende:
20 cm van je haar af....
*En altijd die opmerking weer...goh ben je bij de kapper geweest???
Nee bij de slager![]()
Ja, en?quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:12 schreef Varr het volgende:
Dit zijn allemaal tegenstellingen, net zoals groen en beton.
Nog nooit van een retorische vraag gehoord?quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:08 schreef Evil-Angel het volgende:
20 cm van je haar af....
*En altijd die opmerking weer...goh ben je bij de kapper geweest???
Nee bij de slager![]()
Is dit een retorische vraag??? Dan is mijn antwoord dus niet nodigquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nog nooit van een retorische vraag gehoord?![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:52 schreef Blumchen het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:10 schreef -Mzraki- het volgende:
Geen Lewis Black fans hier?
"If it weren't for my horse, I wouldn't have spent that year in college"
LET'S FIGURE THAT OUT!!!.
Nou volgens mij konden 28 mensen op dat moment zijn bloed wel drinken toenquote:Op donderdag 17 maart 2005 13:23 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
oohhh knurft!
Dan heb je hem toch zeker wel een klap voor zijn kop verkocht ?
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:22 schreef Sjakie01 het volgende:
Maar ey jongens, je moet toch wel heel veel geluk hebben als je achter een vrachtwagen rijdt en er dan toevallig wat vanaf valt.![]()
De jongen die deze opmerking maakte was 19 trouwens![]()
Een meisje van 4? Of een volwassen iemand.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:34 schreef portier het volgende:
Een meisje in de trein die werd wijsgemaakt dat je met je OV op binnenlandse vluchten gratis kan vliegen. En ze geloofde het ook nog.
17-18.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Een meisje van 4? Of een volwassen iemand.
Als dat het domste is wat je ooit gehoord hebt; prijs jezelf een gelukkig man.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:43 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Loop met mijn 9 maanden zwangere vrouw (kon elk moment bevallen) door een winkel.
Oud winkelklant van mijn vrouw komen we tegen:
"Ben je nu nog niet bevallen" of "Is het er nu nog niet?"![]()
ahahahaahquote:Op maandag 21 maart 2005 11:34 schreef portier het volgende:
Een meisje in de trein die werd wijsgemaakt dat je met je OV op binnenlandse vluchten gratis kan vliegen. En ze geloofde het ook nog.
Dat wordt wel vaker gezgd hoorquote:Op maandag 21 maart 2005 18:09 schreef alice_in_oz het volgende:
hiv-virus![]()
en dan dus gezegd door iemand die er toch verstand van zou moeten hebben
Weet ik, maar dat maakt het niet minder dom.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:12 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dat wordt wel vaker gezgd hoorDe DSM is er ook één, terwijl DSM toch echt De Staatsmijnen betekent
En kindjes bij mij uit de klas gingen vroeger naar een Christelijk Jeugd Kamp. Werd dus CJK-kamp genoemd.
Dat is, afhankelijk van het onderwerp, niet eens zo'n rare opmerking hoor.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:28 schreef ChrisJX het volgende:
Twee studentes in de trein lullen over iets semi-medisch, zegt de een: Pfff, volgens mij kunnen we het beter aan iemand vragen die er wat van af weet. Kennen we niet iemand die geneeskunde studeert? Andere meisje: Mwah, ik denk dat we meer hebben aan iemand die medicijnen doet.
Volgens mij al zeventien. Ik kan ook niet begrijpen dat mijn broertje met zo'n kneus omgaat, maar op zich wordt hij alleen maar uitgelachen door de rest van de groep, en het levert leuke verhalen op.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 22:38 schreef woeeiiii het volgende:
Dat pindasaus en mayo een patatje oorlog is
en curry uitjes mayo en pindasaus een patat flip is
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 04:01 schreef heiden6 het volgende:
Mijn broertje is zelfs vervoerd in de kofferbak, omdat er niet voldoende ruimte was in de auto. En de agent zat een biertje te drinken achter het stuur.
Behalve dan dat als je geneeskunde studeert, je medicijnen studeert.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:36 schreef portier het volgende:
Dat is, afhankelijk van het onderwerp, niet eens zo'n rare opmerking hoor.
Dat zeg ik, het goed geïnformeerde en altijd oplettende nederlandse volk is helemaal klaar voor de gekozen burgemeester, dat gaat helemaal goed komen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:14 schreef Cheiron het volgende:
Argh! vanochtend mij moeder tijdens een nieuwsitem over de gekozen burgemeester, waarbij werd gemeld dat de PVDA tegen is:
Moeder: "Ja, dat snap ik, nu zijn alle burgemeesters van de pvda"
Ik:"?? wat? hoe kom je daar nou bij"
Moeder:"Ja, alle burgemeesters zijn toch van de pvda"
Ik: "wtf?!"
Moeder:" nou in Amsterdam in ieder geval wel altijd"
Ik:""
Ik ben ook 21 en wie de neuk is Sacha de Boer?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]![]()
wat is een patatje oorlog dan. Als ik een patat oorlog bestel krijg ik dat altijd.
Zat een keer met wat vrienden, een vriendin van één van hen en een vriendinnetje van haar wat te kletsen in de kroeg. Op een gegeven moment kwam het ter sprake dat Sascha de Boer simpelweg wel een geil wijf is. Vraagt dat vriendinnetje: "Wie is Sascha de Boer?" Wij dus allemaal elkaar aankijken met een![]()
blik.
(Het gaat hier dus om een derdejaars studente van een jaar of 21.)
Je kijkt nooit journaalquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:48 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Ik ben ook 21 en wie de neuk is Sacha de Boer?
Ga achter het internet vandaan en kijk het Journaal eens. Is ook goed voor je algemene ontwikkelingquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:48 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Ik ben ook 21 en wie de neuk is Sacha de Boer?
Shownieuwsquote:
Het NOS Journaal is een ander programmaquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]![]()
wat is een patatje oorlog dan. Als ik een patat oorlog bestel krijg ik dat altijd.
Zat een keer met wat vrienden, een vriendin van één van hen en een vriendinnetje van haar wat te kletsen in de kroeg. Op een gegeven moment kwam het ter sprake dat Sascha de Boer simpelweg wel een geil wijf is. Vraagt dat vriendinnetje: "Wie is Sascha de Boer?" Wij dus allemaal elkaar aankijken met een![]()
blik.
(Het gaat hier dus om een derdejaars studente van een jaar of 21.)
Dude, dat was een grapje. Zal ik er speciaal voor jou nog wat smileys bijzetten dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:36 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Het NOS Journaal is een ander programma
'Je kijkt nooit Oprah Winfrey'
En dan antwoorden: Jawel, Jerry Springer
Als je denkt dat je die snapt mag hetquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:44 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Dude, dat was een grapje. Zal ik er speciaal voor jou nog wat smileys bijzetten dan?
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:10 schreef Frollo het volgende:
Een kennis van me, paar jaar geleden, ten tijde van de strubbelingen op de Balkan:
"Ik snap niet dat ze het steeds over etnische Bosniërs hebben. Het is toch eigenlijk heel simpel: óf je bent Etniër, óf je bent Bosniër, maar allebei kan niet."
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Het domste dat ik ooit gehoord heb....
Iemand die op zijn/haar 18e begint met roken terwijl hij/zij eigenlijk altijd anti-rook was
Dan vind ik die gasten dommer. Als iemand niet weet hoe een spelletje gaat kun je diegene van alles wijsmaken. Dat heeft niks met dat meisje te maken.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:12 schreef Foxxy het volgende:
Misschien niet het domste wat ik heb gehoord, maar wat ik heb gezien.
Meisje (jaar of 19) op vakantie wil leren poolen. De jongens maken haar wijs dat ze de witte bal in de pockets moet stoten door de gekleurde ballen ertegen aan te spelen (precies andersom dus).
Dat mokkel begint helemaal enthousiast te spelen en maar steeds juichen en roepen hoe goed ze wel niet was als ze de witte bal in de pocket schoot.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:13 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Maar daar was het toch ook allemaal om begonnen? Vrij Etnië?
Etniërs aller landen, verenig u!
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:13 schreef MouseOver het volgende:
Maar daar was het toch ook allemaal om begonnen? Vrij Etnië?
Etniërs aller landen, verenig u!
Mensen die roken terwijl ze astma hebben en bij elke sigaret half stikken...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Het domste dat ik ooit gehoord heb....
Iemand die op zijn/haar 18e begint met roken terwijl hij/zij eigenlijk altijd anti-rook was
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:32 schreef Rasing het volgende:
[..]
Mensen die roken terwijl ze astma hebben en bij elke sigaret half stikken...
Ja, op mn 17de begonnen. Beetje dom idd.quote:
Dat is idd zo, maar dat je dat iemand nog wijs kan maken terwijl ze de hele avond al naast de pooltafel heeft gestaan?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:20 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dan vind ik die gasten dommer. Als iemand niet weet hoe een spelletje gaat kun je diegene van alles wijsmaken. Dat heeft niks met dat meisje te maken.
Ok, dan is het idd domquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:17 schreef Foxxy het volgende:
Dat is idd zo, maar dat je dat iemand nog wijs kan maken terwijl ze de hele avond al naast de pooltafel heeft gestaan?Dat zegt toch echt wel wat over haar intelligentie!
Ik ken hetquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:32 schreef Rasing het volgende:
[..]
Mensen die roken terwijl ze astma hebben en bij elke sigaret half stikken...
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ken het.
Bij de overburen in huis mag niet gerookt worden vanwege hun asmatische zoontje...
Ga je stappen, kom je dat zoontje tegen met een sigaret op z'n lip.
Zeker nog nooit de politie op Aruba meegemaakt?quote:
Houden zo.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:14 schreef vdo28 het volgende:
nee
bij mij was dit net andersom, ik was met een vriendin in het zwembad als ze naar het toilet ging deed ze een nieuwe tampon in, totdat ze tegen mij zei dat ze geen tampons meer had, en maar naar huis ging, ik vroeg hoe dat kwam aangezien ze er een stuk of 4 had mee genomen,ja elke keer als ze naar de wc ging ging ze er een schone indrukken omdat die ouwe nat werdt bij het plassen.Ze dacht dat haar urine dus uit haar vagina kwam,en ze me met verbazing stond aantekijken toen ik haar zei dat plas dus niet daaruit kwam maar uit je PLASBUIS!!! ze was trouwens 23 toendertijd en blond(sorry beetje lang verhaal)quote:Op maandag 21 maart 2005 15:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Een vriendin van mij was eens met haar (ex)vriend op een verjaardag toen zij zei: 'Ik ga even naar het toilet, moet heel nodig plassen'. Waarop hij antwoordde: 'Maar je hebt toch een tampon in? Dan hoef je toch niet naar de wc om te plassen?'.
Ik vind het niet zo raar dat een jochie van 6 gelooft wat een volwassen man hem wijsmaakt. Dat toont aan dat dat jochie respect heeft voor je vader. En ervan uitgaat dat volwassen mensen slimmer zijn en meer weten dan kinderen. Zoals het hoort, dus.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:55 schreef MouseOver het volgende:
M'n vader zit in een rolstoel en heeft een jochie van een jaar of 6 dat daar wel eens op bezoek komt wijsgemaakt dat rolstoelzittingen per definitie van antilope-leer gemaakt zijn.. en dat een geestelijk gehandicapte een pastoor in een rolstoel is
Jochie was diep onder de indruk.. "Goh, hoe weet u dat allemaal?"
Nee, niet echt. Het lijkt me niet de bedoeling dat een kind zomaar alles aanneemt van volwassenen, en dus ook onzin als hier wordt beschreven. Het is alleen maar goed als een kind zo vroeg mogelijk leert om zelf na te denken.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo raar dat een jochie van 6 gelooft wat een volwassen man hem wijsmaakt. Dat toont aan dat dat jochie respect heeft voor je vader. En ervan uitgaat dat volwassen mensen slimmer zijn en meer weten dan kinderen. Zoals het hoort, dus.
Natuurlijk moet een kind ook leren kritisch zijn en zelf na te denken. Maar je kan toch moeilijk verwachten dat een kind van zes een volwassen man gaat tegenspreken over iets waar hij geen enig verstand van heeft.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Het lijkt me niet de bedoeling dat een kind zomaar alles aanneemt van volwassenen, en dus ook onzin als hier wordt beschreven. Het is alleen maar goed als een kind zo vroeg mogelijk leert om zelf na te denken.
Een kind van zes heeft toch nog helemaal geen referentiekader aan de hand waarvan hij de waarschijnlijkheid van dat soort beweringen kan beoordelen?! Leuk is dat, volwassenen die hem van alles op de mouw spelden. En dat dan onder het mom van 'zo leren we je zelf nadenken'.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Het lijkt me niet de bedoeling dat een kind zomaar alles aanneemt van volwassenen, en dus ook onzin als hier wordt beschreven. Het is alleen maar goed als een kind zo vroeg mogelijk leert om zelf na te denken.
Dat zeg ik toch niet? Ik zeg alleen dat ik het niets positiefs vind als een kind van zes zo goedgelovig is, in tegenstelling tot wat eerder werd gepost. That's all.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een kind van zes heeft toch nog helemaal geen referentiekader aan de hand waarvan hij de waarschijnlijkheid van dat soort beweringen kan beoordelen?! Leuk is dat, volwassenen die hem van alles op de mouw spelden. En dat dan onder het mom van 'zo leren we je zelf nadenken'.![]()
En ik zeg dat ik niet zo achterval van een kind van zes dat iets aanneemt als van iemand van 20 die niet weet wat communisme is.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Ik zeg alleen dat ik het niets positiefs vind als een kind van zes zo goedgelovig is, in tegenstelling tot wat eerder werd gepost. That's all.
En zo begon er laatst iemand tegen een vriendin van me over Australische Euro'squote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:56 schreef Moja het volgende:
toen we net met de euro konden betalen stond er een meisje naast me op school die zei "Ey, kan je nou ook met de euro bijvoorbeeld in frankrijk of griekenland betalen ofzo..dat zou wel handig zijn"
ik verzin 't echt niet..
Ok, ok, laten we het op "onwetend" houdenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo raar dat een jochie van 6 gelooft wat een volwassen man hem wijsmaakt. Dat toont aan dat dat jochie respect heeft voor je vader. En ervan uitgaat dat volwassen mensen slimmer zijn en meer weten dan kinderen. Zoals het hoort, dus.
Owquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:58 schreef NootjesBV het volgende:
Wat was er voordat de aarde kwam ? hetzelfde als wat we nu hebben alleen toen was er nog geen aarde en mensen. Waarom dan de bang kwam is pure toeval dat 2 meteoren (volgens mij verkeerd getikt) tegen elkaar sloegen. Stel dat ze elkaar hadden gemist, waren we hier niet.
Dat heb ik ook gezien ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 02:13 schreef CoolerMaster het volgende:
Was vorig jaar of 2 jaar geleden op Kopspijkers.
Was een interview (kinderprogramma). Konden kinderen met de telefoon vragen stellen aan de presentatoren of hun problemen vertellen.
Dus een jongen belde op: "Ja, ik heb een zusje, en die is blind en doof tegelijk".
Je voelt het misschien wel aankomen
Dus de presentatrice zegt: ,,Oh dat is echt naar. Zit ze nu te kijken? Hallo? Hoort ze mij?"
Ze zaten nog te zwaaien ookquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:07 schreef classpc het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezien ja.
Dat was een fragment van het programma Mir@kel van de EO.
Dat programma heeft sowieso niet zo'n heel hoog intelligentieniveau.
Hier kwam ik ook pas achter nadat ik op school tijdens de biologieles een grapje hierover wilde maken.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:11 schreef medina het volgende:
[..]
bij mij was dit net andersom, ik was met een vriendin in het zwembad als ze naar het toilet ging deed ze een nieuwe tampon in, totdat ze tegen mij zei dat ze geen tampons meer had, en maar naar huis ging, ik vroeg hoe dat kwam aangezien ze er een stuk of 4 had mee genomen,ja elke keer als ze naar de wc ging ging ze er een schone indrukken omdat die ouwe nat werdt bij het plassen.Ze dacht dat haar urine dus uit haar vagina kwam,en ze me met verbazing stond aantekijken toen ik haar zei dat plas dus niet daaruit kwam maar uit je PLASBUIS!!! ze was trouwens 23 toendertijd en blond(sorry beetje lang verhaal)
Ik weet niet of die überhaupt echt gebeurd is (je weet maar nooitquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:18 schreef Nature het volgende:
Gaaf topic! Ik las eens iets over "domste opmerkingen bij een helpdesk". Een gozer werkt bij een helpdesk van een computerzaak en wordt opgebeld door een klant:
Klant: "ja, de bekerhouder doet het niet meer"
Gozer: "de bekerhouder?"
Klant: "ja hij gaat niet meer open"
Bleek dat het over de cdrom-speler ging![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:18 schreef Nature het volgende:
Gaaf topic! Ik las eens iets over "domste opmerkingen bij een helpdesk". Een gozer werkt bij een helpdesk van een computerzaak en wordt opgebeld door een klant:
Volgens mij probeerde die klant grappig te zijn. Probeerde.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:18 schreef Nature het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:07 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik weet niet of die überhaupt echt gebeurd is (je weet maar nooit), maar ik vraag het me af...
Zou allemaal kunnen, hoewel het me niks zou verbazen als het echt gebeurd is. Er zijn veel mensen die geen ene hol van een computer afweten, ze laten zo'n ding installeren en thuis afleveren, zonder zelf ooit iets te hoeven installeren.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Volgens mij probeerde die klant grappig te zijn. Probeerde.
Het is in ieder geval een oud topic.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:44 schreef Kwelit het volgende:
Heb ik teveel gedronken of is dit een grappig topic![]()
![]()
Mafkees?quote:
Pssst. Ben je er nog achter gekomen waar dat ene liedje van was?quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:10 schreef EggsTC het volgende:
De aarde is door god geschapen.
IK denk dat hij het echt meende...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Volgens mij probeerde die klant grappig te zijn. Probeerde.
Hehe heb ook zo een keer een Amerikaan gehad.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:57 schreef innepin het volgende:
"Oh, you're from Europe?! Awesome! Do you know Mike?"
Dat meeeeeeeeen je niet?! :d;d:Dquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:01 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
Hehe heb ook zo een keer een Amerikaan gehad.
Hij: Where're you from?
Ik: Holland
Hij: Ah! Holland.. Isn't that the capital of Amsterdam?
Nee deze dan:quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:42 schreef kareltje_de_grote het volgende:
"als je gaat slapwandelen en je valt kun je niks breken"
Net als:quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:08 schreef -Blutonium- het volgende:
[..]
Nee deze dan:
"Als je van een berg afspringt en je strekt je benen niet bij het landen breek je niks." En hij beweerde dat dit ook kon bij skydiven, die kerel was 17 toendertijd.
Of dit:
"...en toen was werd z'n hoofd door de kracht eraf geslagen."
"-Leefde hij nog?"
quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:57 schreef innepin het volgende:
Ik ken een tweeling die niet op dezelfde dag geboren zijnquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:12 schreef Aventura het volgende:
<..>
En last but not least. Ik vertel dat ik een tweelingzus heb. 'Oh...en is die ook 29 jaar?'
Whehehe, mooi was datquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:12 schreef Aventura het volgende:
Laats stond ik in de kroeg. Vraagt een jongen wat ik voor werk doe. Ik zeg, ik ben copywriter. Zegt-ie: 'handig, misschien kun jij me dan helpen. Wat bleek, meneer had een 'product ontwikkeld' en wilde daar het copyright (hij bedoelde ws. het octrooi) van regelen.
Diezelfde gast wilde daarvoor ook geld lenen. Ik legde uit dat je dan wel een gedegen plan moet hebben, en dat een bank niet zomaar 4 miljoen euro meegeeft.
Zegt-ie: 'Oh, maar dan leen ik toch 2 miljoen bij ABN en dan ook nog 2 miljoen bij de Rabo?!
En last but not least. Ik vertel dat ik een tweelingzus heb. 'Oh...en is die ook 29 jaar?'
die is droogquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:57 schreef innepin het volgende:
Als kind zijnde snapte ik niet dat ze aan acteurs konden komen die dood wildenquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:55 schreef paradoXical het volgende:
Bad Boys 2, scene waarbij ze de lijken uit de auto gooien tijdens een achtervolging. Vriendin: "dat ze daar acteurs voor kunnen vinden"![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 16:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Huisgenoot pakt pak vla uit de koelkast en zegt: "Lekker Dubbelvla." En begint daarna te schudden.![]()
Je kan me de pod op.quote:
Meestal als je daarvoor mavo gedaan hebt hequote:Op vrijdag 6 april 2007 20:16 schreef MichielPH het volgende:
Ik hoop dat ze MBO deed?
Eigenlijk wel, schoolboeken en met name Geschiedenis zijn vrijwel links..quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:33 schreef koen_pijl het volgende:
Een collega van me die mij hoorde praten over het communisme: "Communisme, is dat een vak op school?"
Wat is er dan doms aanquote:Op maandag 21 maart 2005 18:09 schreef alice_in_oz het volgende:
hiv-virus![]()
en dan dus gezegd door iemand die er toch verstand van zou moeten hebben
Waar denk je dat de v in hiv voor staat?quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:07 schreef -JSM- het volgende:
[..]
Wat is er dan doms aan
Ik zie de fout écht niet
quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:07 schreef -JSM- het volgende:
[..]
Wat is er dan doms aan
Ik zie de fout écht niet
Ja, da's gewoon een lullige spelfout, maar zeker niet dom. HIV-virus, de combinatie daarvan zou in ieder geval eea kunnen verduidelijkenquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Waar denk je dat de v in hiv voor staat?
Voor op steenpuisten. Die 'trekken' als het ware de troep eruit...quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:30 schreef Sant het volgende:
wtf is trekzalf?!
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:49 schreef MaxC het volgende:
Je hebt toch wel is van apartheid gehoord?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:08 schreef Houtspeer het volgende:
Is dat echt iets? Want ik dacht dat ze het fout hadden geprint ofzo..
Ik snap 'm niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:23 schreef zoeperzazke het volgende:
Hm, ik kan even niks beters bedenken, maar een tvp is zo flauw....
In frankrijk op vakantie, mijn ouders: "Volgens mij moeten we nu toch wel bij Bouchon zijn, zouden we daar ook even iets kunnen eten?"
Bouchon = file, dus overal borden: Bouchon, 12 km..... Wat mijn ouders interpreteerden als een plaatsnaam ipv filequote:
Maar Bouchon is wel degelijk ook een plaats.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:30 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Bouchon = file, dus overal borden: Bouchon, 12 km..... Wat mijn ouders interpreteerden als een plaatsnaam ipv file
Auchquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:46 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Voor op steenpuisten. Die 'trekken' als het ware de troep eruit...![]()
Een ex van een vriendin hadden op de basisschool wijsgenaakt dat z'n piemel zou groeien als ie er tijgerbalsem opsmeerde.
Gelukkig stond ie onder de douche toen ie het probeerde...
Ik moest er opeens weer aan denken...quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:16 schreef lurf_doctor het volgende:
Dat de vulkanen op Lazarote met brandstof gestookt worden![]()
(hier op ons eigen fok gelezen)![]()
quote:Rietvaerder Door Rietvaerder - woensdag 26 november 2003 @ 14:50
'Ringvaerder'
quote:
Op woensdag 26 november 2003 13:41 schreef Popov het volgende:
* Natuurlijk mag een bezoekje aan Timanfaya park niet ontbreken. Dit is een nationaal park met alleen maar vulkanen. Waar je ook een paar leuke demonstraties krijgt van de hitte die er nu nog in de grond zit.
quote:Alleen jammer dat het nep is..
quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:23 schreef zoeperzazke het volgende:
Hm, ik kan even niks beters bedenken, maar een tvp is zo flauw....
In frankrijk op vakantie, mijn ouders: "Volgens mij moeten we nu toch wel bij Bouchon zijn, zouden we daar ook even iets kunnen eten?"
Die is leuk!quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:37 schreef Merovingian het volgende:
Vriendin die op 24 juli jarig is:
"Weet je wat ik zo leuk vind? Heel vaak kom ik mijn verjaardagsdatum tegen! In liedjes en zelfs een film, overal zie je 24-7!"
Ze dacht serieus dat het over haar verjaardag ging
Dank jequote:
Vriend van mij eerst ookquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:22 schreef Sjakie01 het volgende:
Maar ey jongens, je moet toch wel heel veel geluk hebben als je achter een vrachtwagen rijdt en er dan toevallig wat vanaf valt.![]()
De jongen die deze opmerking maakte was 19 trouwens![]()
dit dacht ik dus echt, dat een man 1 rib minder hadquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De vrouw is gecreeerd uit een rib van de man
Over domme opmerkingen gesproken
Dat de mens verantwoordelijk is voor de opwarming van de aarde.quote:Wat is het domste dat je ooit gehoord hebt?
Bij op school wisten een aantal niet wat heien was. (5 vwo)quote:
het is maar een kat ?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:07 schreef Lethe het volgende:
Toen ik na een telefoontje dat m'n kat dood was gereden, iemand geschokt "Oh, gecondoleerd" zei. Terwijl er net een naast familielid overleden was.
Hallo. Het is maar een kat.
Wat ik al zei, op het moment dat er net een familielid is overleden, maak je je echt niet druk om je kat.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:24 schreef Laton het volgende:
[..]
het is maar een kat ?
Als je toch niet van je dieren houdt, waarom heb je ze dan ?
Hij vraagt of je Mike kent.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:23 schreef MarkyB het volgende:
kan iemand mij
ff uitleggen?
Dus mag je niet condoleren? Het is ook nooit goedquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:41 schreef Lethe het volgende:
[..]
Wat ik al zei, op het moment dat er net een familielid is overleden, maak je je echt niet druk om je kat.
Ik neem aan dat hij condoleerde voor zijn kat, niet voor dat familie lid. En dat vind ik persoonlijk ook best stomquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dus mag je niet condoleren? Het is ook nooit goed
Alsof heel Europa elkaar kent.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:23 schreef MarkyB het volgende:
kan iemand mij
ff uitleggen?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:04 schreef Rosu het volgende:
Toen viel er gelukkig iemand om in de bus (volle bus) en hield het gesprek op.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:23 schreef MarkyB het volgende:
kan iemand mij
ff uitleggen?
Ik zal je even uit de droom helpen: hij bestaat echt niet.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:49 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik heb ooit iemand horen zeggen dat Sinterklaas niet bestaat![]()
Dat zijn mensen die verkleed zijn.quote:Ik heb hem toch echt zien lopen
Gewoonlijk kopen je ouders die gewoon.quote:en waar komen anders al die kadootjes vandaan?
pff, Europeanen doen dit ook vaak ten opzichte van mensen uit de VS hoor. En trouwens, fysiek gesproken is Europa inderdaad nogal klein..ter vergelijking, de afstand San Francisco-New York is hetzelfde ongeveer als Utrecht-Bagdad..Europa is echt heel klein hoor. En bovendien..mensen willen gewoon soms een vriendelijke gesprekspartner zijn, mer niet..quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:24 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Heel amerika denkt dat europa 1 klein staatje of provincie is. Iedereen spreekt engels en iedereen kent elkaar.
Amerikaan: "Where are you from?"
Ik: "Holland."
A: "Cool! I have a nephew in Germany!"
Ik: ""
Andere amerikaan: "Where are you from?"
Ik: "Holland."
A: "Great! I have been to Sweden once..."
Ik: ""
Logisch dat europeanen dat doen, Amerika is ook 1 land... Als ik een amerikaan spreek, dan kan ik toch best zeggen "ik ben eens in new york geweest", ook al woont ie daar niet. Als een amerikaan mij zou zeggen dat ie wel eens in utrecht is geweest, nou das mooi, dan vind ik dat een hele normale opmerking. Maar Zweden... Dan kan je heel vriendelijk willen zijn, maar daar gaat dit topic niet over.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:28 schreef Walrik het volgende:
[..]
pff, Europeanen doen dit ook vaak ten opzichte van mensen uit de VS hoor. En trouwens, fysiek gesproken is Europa inderdaad nogal klein..ter vergelijking, de afstand San Francisco-New York is hetzelfde ongeveer als Utrecht-Bagdad..Europa is echt heel klein hoor. En bovendien..mensen willen gewoon soms een vriendelijke gesprekspartner zijn, mer niet..
Ik zeg dit omdat ik in de States woon en de domme opmerkingen (want: geen feitenkennis) op Fok en elders van Europeanen over de VS, die zal ik jullie maar besparen, maar geloof me, Europeanen (ja, NLers ook) zijn vaak even onwetend over de VS als andersom
(*steps off soap box)
Ja dat is helemaal waar, europeanen weten ook niets over europaquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:34 schreef wdn het volgende:
Walrik: De Bom en zijn vakantieman in Spanje met een landkaart. "Mevrouw kunt U aanwijzen waar U nu bent?" En dan wijst mevrouw Zuid-Afrika aan ....
Triest.
Enige dat ik erop kan zeggen: 1 voorbeeld maakt niet een complete bevolking van een land dom he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |