Een meisje van 4? Of een volwassen iemand.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:34 schreef portier het volgende:
Een meisje in de trein die werd wijsgemaakt dat je met je OV op binnenlandse vluchten gratis kan vliegen. En ze geloofde het ook nog.
17-18.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Een meisje van 4? Of een volwassen iemand.
Als dat het domste is wat je ooit gehoord hebt; prijs jezelf een gelukkig man.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:43 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Loop met mijn 9 maanden zwangere vrouw (kon elk moment bevallen) door een winkel.
Oud winkelklant van mijn vrouw komen we tegen:
"Ben je nu nog niet bevallen" of "Is het er nu nog niet?"![]()
ahahahaahquote:Op maandag 21 maart 2005 11:34 schreef portier het volgende:
Een meisje in de trein die werd wijsgemaakt dat je met je OV op binnenlandse vluchten gratis kan vliegen. En ze geloofde het ook nog.
Dat wordt wel vaker gezgd hoorquote:Op maandag 21 maart 2005 18:09 schreef alice_in_oz het volgende:
hiv-virus![]()
en dan dus gezegd door iemand die er toch verstand van zou moeten hebben
Weet ik, maar dat maakt het niet minder dom.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:12 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dat wordt wel vaker gezgd hoorDe DSM is er ook één, terwijl DSM toch echt De Staatsmijnen betekent
En kindjes bij mij uit de klas gingen vroeger naar een Christelijk Jeugd Kamp. Werd dus CJK-kamp genoemd.
Dat is, afhankelijk van het onderwerp, niet eens zo'n rare opmerking hoor.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:28 schreef ChrisJX het volgende:
Twee studentes in de trein lullen over iets semi-medisch, zegt de een: Pfff, volgens mij kunnen we het beter aan iemand vragen die er wat van af weet. Kennen we niet iemand die geneeskunde studeert? Andere meisje: Mwah, ik denk dat we meer hebben aan iemand die medicijnen doet.
Volgens mij al zeventien. Ik kan ook niet begrijpen dat mijn broertje met zo'n kneus omgaat, maar op zich wordt hij alleen maar uitgelachen door de rest van de groep, en het levert leuke verhalen op.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 22:38 schreef woeeiiii het volgende:
Dat pindasaus en mayo een patatje oorlog is
en curry uitjes mayo en pindasaus een patat flip is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |