ahahahaahquote:Op maandag 21 maart 2005 11:34 schreef portier het volgende:
Een meisje in de trein die werd wijsgemaakt dat je met je OV op binnenlandse vluchten gratis kan vliegen. En ze geloofde het ook nog.
Dat wordt wel vaker gezgd hoorquote:Op maandag 21 maart 2005 18:09 schreef alice_in_oz het volgende:
hiv-virus![]()
en dan dus gezegd door iemand die er toch verstand van zou moeten hebben
Weet ik, maar dat maakt het niet minder dom.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:12 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dat wordt wel vaker gezgd hoorDe DSM is er ook één, terwijl DSM toch echt De Staatsmijnen betekent
En kindjes bij mij uit de klas gingen vroeger naar een Christelijk Jeugd Kamp. Werd dus CJK-kamp genoemd.
Dat is, afhankelijk van het onderwerp, niet eens zo'n rare opmerking hoor.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:28 schreef ChrisJX het volgende:
Twee studentes in de trein lullen over iets semi-medisch, zegt de een: Pfff, volgens mij kunnen we het beter aan iemand vragen die er wat van af weet. Kennen we niet iemand die geneeskunde studeert? Andere meisje: Mwah, ik denk dat we meer hebben aan iemand die medicijnen doet.
Volgens mij al zeventien. Ik kan ook niet begrijpen dat mijn broertje met zo'n kneus omgaat, maar op zich wordt hij alleen maar uitgelachen door de rest van de groep, en het levert leuke verhalen op.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 22:38 schreef woeeiiii het volgende:
Dat pindasaus en mayo een patatje oorlog is
en curry uitjes mayo en pindasaus een patat flip is
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 04:01 schreef heiden6 het volgende:
Mijn broertje is zelfs vervoerd in de kofferbak, omdat er niet voldoende ruimte was in de auto. En de agent zat een biertje te drinken achter het stuur.
Behalve dan dat als je geneeskunde studeert, je medicijnen studeert.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:36 schreef portier het volgende:
Dat is, afhankelijk van het onderwerp, niet eens zo'n rare opmerking hoor.
Dat zeg ik, het goed geïnformeerde en altijd oplettende nederlandse volk is helemaal klaar voor de gekozen burgemeester, dat gaat helemaal goed komen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:14 schreef Cheiron het volgende:
Argh! vanochtend mij moeder tijdens een nieuwsitem over de gekozen burgemeester, waarbij werd gemeld dat de PVDA tegen is:
Moeder: "Ja, dat snap ik, nu zijn alle burgemeesters van de pvda"
Ik:"?? wat? hoe kom je daar nou bij"
Moeder:"Ja, alle burgemeesters zijn toch van de pvda"
Ik: "wtf?!"
Moeder:" nou in Amsterdam in ieder geval wel altijd"
Ik:""
Ik ben ook 21 en wie de neuk is Sacha de Boer?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]![]()
wat is een patatje oorlog dan. Als ik een patat oorlog bestel krijg ik dat altijd.
Zat een keer met wat vrienden, een vriendin van één van hen en een vriendinnetje van haar wat te kletsen in de kroeg. Op een gegeven moment kwam het ter sprake dat Sascha de Boer simpelweg wel een geil wijf is. Vraagt dat vriendinnetje: "Wie is Sascha de Boer?" Wij dus allemaal elkaar aankijken met een![]()
blik.
(Het gaat hier dus om een derdejaars studente van een jaar of 21.)
Je kijkt nooit journaalquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:48 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Ik ben ook 21 en wie de neuk is Sacha de Boer?
Ga achter het internet vandaan en kijk het Journaal eens. Is ook goed voor je algemene ontwikkelingquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:48 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Ik ben ook 21 en wie de neuk is Sacha de Boer?
Shownieuwsquote:
Het NOS Journaal is een ander programmaquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]![]()
wat is een patatje oorlog dan. Als ik een patat oorlog bestel krijg ik dat altijd.
Zat een keer met wat vrienden, een vriendin van één van hen en een vriendinnetje van haar wat te kletsen in de kroeg. Op een gegeven moment kwam het ter sprake dat Sascha de Boer simpelweg wel een geil wijf is. Vraagt dat vriendinnetje: "Wie is Sascha de Boer?" Wij dus allemaal elkaar aankijken met een![]()
blik.
(Het gaat hier dus om een derdejaars studente van een jaar of 21.)
Dude, dat was een grapje. Zal ik er speciaal voor jou nog wat smileys bijzetten dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:36 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Het NOS Journaal is een ander programma
'Je kijkt nooit Oprah Winfrey'
En dan antwoorden: Jawel, Jerry Springer
Als je denkt dat je die snapt mag hetquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:44 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Dude, dat was een grapje. Zal ik er speciaal voor jou nog wat smileys bijzetten dan?
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:10 schreef Frollo het volgende:
Een kennis van me, paar jaar geleden, ten tijde van de strubbelingen op de Balkan:
"Ik snap niet dat ze het steeds over etnische Bosniërs hebben. Het is toch eigenlijk heel simpel: óf je bent Etniër, óf je bent Bosniër, maar allebei kan niet."
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Het domste dat ik ooit gehoord heb....
Iemand die op zijn/haar 18e begint met roken terwijl hij/zij eigenlijk altijd anti-rook was
Dan vind ik die gasten dommer. Als iemand niet weet hoe een spelletje gaat kun je diegene van alles wijsmaken. Dat heeft niks met dat meisje te maken.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:12 schreef Foxxy het volgende:
Misschien niet het domste wat ik heb gehoord, maar wat ik heb gezien.
Meisje (jaar of 19) op vakantie wil leren poolen. De jongens maken haar wijs dat ze de witte bal in de pockets moet stoten door de gekleurde ballen ertegen aan te spelen (precies andersom dus).
Dat mokkel begint helemaal enthousiast te spelen en maar steeds juichen en roepen hoe goed ze wel niet was als ze de witte bal in de pocket schoot.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:13 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Maar daar was het toch ook allemaal om begonnen? Vrij Etnië?
Etniërs aller landen, verenig u!
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:13 schreef MouseOver het volgende:
Maar daar was het toch ook allemaal om begonnen? Vrij Etnië?
Etniërs aller landen, verenig u!
Mensen die roken terwijl ze astma hebben en bij elke sigaret half stikken...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Het domste dat ik ooit gehoord heb....
Iemand die op zijn/haar 18e begint met roken terwijl hij/zij eigenlijk altijd anti-rook was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |