Mwoa zou je dat dom noemen? Egoïstisch, kortzichtig, politiek bepaald niet correct.... maar DOM?quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:17 schreef miki het volgende:
"Ik geef niks aan Azië, want als mij eens iets overkomt geven ze ook niks aan mij!" En dat meende hij ook nog eens serieus..![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:52 schreef Blumchen het volgende:
Whehe nou mijn huisgenootje, ze dacht dat er een hekje tussen de Noord en Zuidpool stond.. Want ze vroeg zich af hoe ze anders konden zien welk gedeelte Noord en welk gedeelte Zuid was![]()
ik moest lachen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:52 schreef Blumchen het volgende:
Whehe nou mijn huisgenootje, ze dacht dat er een hekje tussen de Noord en Zuidpool stond.. Want ze vroeg zich af hoe ze anders konden zien welk gedeelte Noord en welk gedeelte Zuid was![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:33 schreef koen_pijl het volgende:
Een collega van me die mij hoorde praten over het communisme: "Communisme, is dat een vak op school?"
Of.. "wanneer gaan ze 't afmaken.." :xquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:08 schreef Evil-Angel het volgende:
20 cm van je haar af....
*En altijd die opmerking weer...goh ben je bij de kapper geweest???
Nee bij de slager![]()
Ja, en?quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:12 schreef Varr het volgende:
Dit zijn allemaal tegenstellingen, net zoals groen en beton.
Nog nooit van een retorische vraag gehoord?quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:08 schreef Evil-Angel het volgende:
20 cm van je haar af....
*En altijd die opmerking weer...goh ben je bij de kapper geweest???
Nee bij de slager![]()
Is dit een retorische vraag??? Dan is mijn antwoord dus niet nodigquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nog nooit van een retorische vraag gehoord?![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:52 schreef Blumchen het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:10 schreef -Mzraki- het volgende:
Geen Lewis Black fans hier?
"If it weren't for my horse, I wouldn't have spent that year in college"
LET'S FIGURE THAT OUT!!!.
Nou volgens mij konden 28 mensen op dat moment zijn bloed wel drinken toenquote:Op donderdag 17 maart 2005 13:23 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
oohhh knurft!
Dan heb je hem toch zeker wel een klap voor zijn kop verkocht ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |