Als het verhaal ongeveer waar is geloof ik nog niet dat een Rus zoveel geld durft te vragen.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:24 schreef miss_sly het volgende:
Toevallig laatst een documentaire op Belgie gezien, gemaakt door Louis Theroux (weet niet of dat goed geschreven is) die in India op zoek ging naar een orgaan. En in bijvoorbeeld India kun je dat bij wijze van spreken op iedere straathoek van iemand kopen. Levendige handel in die dingen, alleen geloof ik niet dat ze er zoveel geld voor kregen als deze Rus.
Dus ja, ik geloof het zeker wel...
Was een vrouw zeker?quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:42 schreef kareltje_de_grote het volgende:
"als je gaat slapwandelen en je valt kun je niks breken"
hoe raad je dat zo?quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:29 schreef Rahja het volgende:
"Waarom storten op giro 555, al die mensen zijn toch al dood..."
Nou, ga maar eens naar een gemiddelde aprés-ski bar en vraag wat communisme precies is.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:27 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Ik was een keer op vakantie in Hongarije, en toen hadden we het over de invloed van het communisme en dat we daar weinig van merkten.
Vraagt een meisje: "Wat is communisme nu weer?"
D'oh!
"Nee, ik drink niet."quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:02 schreef Laton het volgende:
"Nee, nee dank je.., ik heb liever frisdrank."
quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:07 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Een vriend van me is er heilig van overtuigd dat 1 op-de-zoveel geboren paarden een pony is. Net zoals wij lilliputters hebben [afbeelding]
Dat soort illusies moet je nooit lekprikken! Laat hem dat maar lekker denkenquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:07 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Een vriend van me is er heilig van overtuigd dat 1 op-de-zoveel geboren paarden een pony is. Net zoals wij lilliputters hebben [afbeelding]
Natuurlijk!quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:11 schreef Laton het volgende:
[..]
Dat soort illusies moet je nooit lekprikken! Laat hem dat maar lekker denken
quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:19 schreef JaWi het volgende:
"Feyenoord gaat kampioen worden".
In het geval van BBC in vergelijking met RTL5 en hun "live" Engels voetbal, zou die uitspraak nog niet eens zo dom zijn...quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:59 schreef Razztwizzle het volgende:
"Ik kijk die voetbalwedstrijd wel op de BBC, dan weet ik een uur eerder de uitslag"
en oud klasgenootje op de vraag of de ontwikkeling van computers nog verder ging/ computers nog sneller worden: "NEE"quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:44 schreef zijle het volgende:
M'n tante zei een keer: "Computers zijn toch niet de toekomst"
Ging er maar niet op in
oohhh knurft!quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:21 schreef Bananenman het volgende:
Op school hadden we een keer via via het proefwerk te pakken gekregen wat we de volgende dag zouden krijgen. Wisten het alleen niet zeker, dus hopen maar. Volgende dag proefwerk, en jahoor, het is dezelfde. Iedereen blij, hoog cijfer halen. Schreeuwt een vriend naast me zodra dat proefwerk uitgedeeld wordt keihard 'YES!!!!!!!'. Toen rook die leraar al onraad. Ander proefwerk gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |