quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:07 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik weet niet of die überhaupt echt gebeurd is (je weet maar nooit), maar ik vraag het me af...
Zou allemaal kunnen, hoewel het me niks zou verbazen als het echt gebeurd is. Er zijn veel mensen die geen ene hol van een computer afweten, ze laten zo'n ding installeren en thuis afleveren, zonder zelf ooit iets te hoeven installeren.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Volgens mij probeerde die klant grappig te zijn. Probeerde.

Het is in ieder geval een oud topic.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:44 schreef Kwelit het volgende:
Heb ik teveel gedronken of is dit een grappig topic![]()
![]()

Mafkees?quote:

Pssst. Ben je er nog achter gekomen waar dat ene liedje van was?quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:10 schreef EggsTC het volgende:
De aarde is door god geschapen.

IK denk dat hij het echt meende...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Volgens mij probeerde die klant grappig te zijn. Probeerde.

Hehe heb ook zo een keer een Amerikaan gehad.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:57 schreef innepin het volgende:
"Oh, you're from Europe?! Awesome! Do you know Mike?"

Dat meeeeeeeeen je niet?! :d;d:Dquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:01 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
Hehe heb ook zo een keer een Amerikaan gehad.
Hij: Where're you from?
Ik: Holland
Hij: Ah! Holland.. Isn't that the capital of Amsterdam?

Nee deze dan:quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:42 schreef kareltje_de_grote het volgende:
"als je gaat slapwandelen en je valt kun je niks breken"

Net als:quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:08 schreef -Blutonium- het volgende:
[..]
Nee deze dan:
"Als je van een berg afspringt en je strekt je benen niet bij het landen breek je niks." En hij beweerde dat dit ook kon bij skydiven, die kerel was 17 toendertijd.
Of dit:
"...en toen was werd z'n hoofd door de kracht eraf geslagen."
"-Leefde hij nog?"

quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:57 schreef innepin het volgende:

Ik ken een tweeling die niet op dezelfde dag geboren zijnquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:12 schreef Aventura het volgende:
<..>
En last but not least. Ik vertel dat ik een tweelingzus heb. 'Oh...en is die ook 29 jaar?'

Whehehe, mooi was datquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:12 schreef Aventura het volgende:
Laats stond ik in de kroeg. Vraagt een jongen wat ik voor werk doe. Ik zeg, ik ben copywriter. Zegt-ie: 'handig, misschien kun jij me dan helpen. Wat bleek, meneer had een 'product ontwikkeld' en wilde daar het copyright (hij bedoelde ws. het octrooi) van regelen.
Diezelfde gast wilde daarvoor ook geld lenen. Ik legde uit dat je dan wel een gedegen plan moet hebben, en dat een bank niet zomaar 4 miljoen euro meegeeft.
Zegt-ie: 'Oh, maar dan leen ik toch 2 miljoen bij ABN en dan ook nog 2 miljoen bij de Rabo?!
En last but not least. Ik vertel dat ik een tweelingzus heb. 'Oh...en is die ook 29 jaar?'

die is droogquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:57 schreef innepin het volgende:

Als kind zijnde snapte ik niet dat ze aan acteurs konden komen die dood wildenquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:55 schreef paradoXical het volgende:
Bad Boys 2, scene waarbij ze de lijken uit de auto gooien tijdens een achtervolging. Vriendin: "dat ze daar acteurs voor kunnen vinden"![]()

quote:Op maandag 21 maart 2005 16:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Huisgenoot pakt pak vla uit de koelkast en zegt: "Lekker Dubbelvla." En begint daarna te schudden.![]()

Je kan me de pod op.quote:

Meestal als je daarvoor mavo gedaan hebt hequote:Op vrijdag 6 april 2007 20:16 schreef MichielPH het volgende:
Ik hoop dat ze MBO deed?

Eigenlijk wel, schoolboeken en met name Geschiedenis zijn vrijwel links..quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:33 schreef koen_pijl het volgende:
Een collega van me die mij hoorde praten over het communisme: "Communisme, is dat een vak op school?"

Wat is er dan doms aanquote:Op maandag 21 maart 2005 18:09 schreef alice_in_oz het volgende:
hiv-virus![]()
en dan dus gezegd door iemand die er toch verstand van zou moeten hebben

Waar denk je dat de v in hiv voor staat?quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:07 schreef -JSM- het volgende:
[..]
Wat is er dan doms aan
Ik zie de fout écht niet

quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:07 schreef -JSM- het volgende:
[..]
Wat is er dan doms aan
Ik zie de fout écht niet

Ja, da's gewoon een lullige spelfout, maar zeker niet dom. HIV-virus, de combinatie daarvan zou in ieder geval eea kunnen verduidelijkenquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Waar denk je dat de v in hiv voor staat?

Voor op steenpuisten. Die 'trekken' als het ware de troep eruit...quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:30 schreef Sant het volgende:
wtf is trekzalf?!

quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:49 schreef MaxC het volgende:
Je hebt toch wel is van apartheid gehoord?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:08 schreef Houtspeer het volgende:
Is dat echt iets? Want ik dacht dat ze het fout hadden geprint ofzo..

Ik snap 'm niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:23 schreef zoeperzazke het volgende:
Hm, ik kan even niks beters bedenken, maar een tvp is zo flauw....
In frankrijk op vakantie, mijn ouders: "Volgens mij moeten we nu toch wel bij Bouchon zijn, zouden we daar ook even iets kunnen eten?"

Bouchon = file, dus overal borden: Bouchon, 12 km..... Wat mijn ouders interpreteerden als een plaatsnaam ipv filequote:

Maar Bouchon is wel degelijk ook een plaats.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:30 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Bouchon = file, dus overal borden: Bouchon, 12 km..... Wat mijn ouders interpreteerden als een plaatsnaam ipv file

Rewimo

Rewimo

Auchquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:46 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Voor op steenpuisten. Die 'trekken' als het ware de troep eruit...![]()
Een ex van een vriendin hadden op de basisschool wijsgenaakt dat z'n piemel zou groeien als ie er tijgerbalsem opsmeerde.
Gelukkig stond ie onder de douche toen ie het probeerde...

Ik moest er opeens weer aan denken...quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:16 schreef lurf_doctor het volgende:
Dat de vulkanen op Lazarote met brandstof gestookt worden![]()
(hier op ons eigen fok gelezen)![]()
quote:Rietvaerder Door Rietvaerder - woensdag 26 november 2003 @ 14:50
'Ringvaerder'
quote:
Op woensdag 26 november 2003 13:41 schreef Popov het volgende:
* Natuurlijk mag een bezoekje aan Timanfaya park niet ontbreken. Dit is een nationaal park met alleen maar vulkanen. Waar je ook een paar leuke demonstraties krijgt van de hitte die er nu nog in de grond zit.
quote:Alleen jammer dat het nep is..

quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:23 schreef zoeperzazke het volgende:
Hm, ik kan even niks beters bedenken, maar een tvp is zo flauw....
In frankrijk op vakantie, mijn ouders: "Volgens mij moeten we nu toch wel bij Bouchon zijn, zouden we daar ook even iets kunnen eten?"

Die is leuk!quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:37 schreef Merovingian het volgende:
Vriendin die op 24 juli jarig is:
"Weet je wat ik zo leuk vind? Heel vaak kom ik mijn verjaardagsdatum tegen! In liedjes en zelfs een film, overal zie je 24-7!"
Ze dacht serieus dat het over haar verjaardag ging

Dank jequote:

Vriend van mij eerst ookquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:22 schreef Sjakie01 het volgende:
Maar ey jongens, je moet toch wel heel veel geluk hebben als je achter een vrachtwagen rijdt en er dan toevallig wat vanaf valt.![]()
De jongen die deze opmerking maakte was 19 trouwens![]()

dit dacht ik dus echt, dat een man 1 rib minder hadquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De vrouw is gecreeerd uit een rib van de man
Over domme opmerkingen gesproken

Dat de mens verantwoordelijk is voor de opwarming van de aarde.quote:Wat is het domste dat je ooit gehoord hebt?

Bij op school wisten een aantal niet wat heien was. (5 vwo)quote:

het is maar een kat ?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:07 schreef Lethe het volgende:
Toen ik na een telefoontje dat m'n kat dood was gereden, iemand geschokt "Oh, gecondoleerd" zei. Terwijl er net een naast familielid overleden was.
Hallo. Het is maar een kat.

Wat ik al zei, op het moment dat er net een familielid is overleden, maak je je echt niet druk om je kat.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:24 schreef Laton het volgende:
[..]
het is maar een kat ?
Als je toch niet van je dieren houdt, waarom heb je ze dan ?

Hij vraagt of je Mike kent.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:23 schreef MarkyB het volgende:
kan iemand mij
ff uitleggen?

Dus mag je niet condoleren? Het is ook nooit goedquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:41 schreef Lethe het volgende:
[..]
Wat ik al zei, op het moment dat er net een familielid is overleden, maak je je echt niet druk om je kat.

Ik neem aan dat hij condoleerde voor zijn kat, niet voor dat familie lid. En dat vind ik persoonlijk ook best stomquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dus mag je niet condoleren? Het is ook nooit goed

Alsof heel Europa elkaar kent.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:23 schreef MarkyB het volgende:
kan iemand mij
ff uitleggen?

quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:04 schreef Rosu het volgende:
Toen viel er gelukkig iemand om in de bus (volle bus) en hield het gesprek op.

quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:23 schreef MarkyB het volgende:
kan iemand mij
ff uitleggen?

Ik zal je even uit de droom helpen: hij bestaat echt niet.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:49 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik heb ooit iemand horen zeggen dat Sinterklaas niet bestaat![]()
Dat zijn mensen die verkleed zijn.quote:Ik heb hem toch echt zien lopen
Gewoonlijk kopen je ouders die gewoon.quote:en waar komen anders al die kadootjes vandaan?

pff, Europeanen doen dit ook vaak ten opzichte van mensen uit de VS hoor. En trouwens, fysiek gesproken is Europa inderdaad nogal klein..ter vergelijking, de afstand San Francisco-New York is hetzelfde ongeveer als Utrecht-Bagdad..Europa is echt heel klein hoor. En bovendien..mensen willen gewoon soms een vriendelijke gesprekspartner zijn, mer niet..quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:24 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Heel amerika denkt dat europa 1 klein staatje of provincie is. Iedereen spreekt engels en iedereen kent elkaar.
Amerikaan: "Where are you from?"
Ik: "Holland."
A: "Cool! I have a nephew in Germany!"
Ik: ""
Andere amerikaan: "Where are you from?"
Ik: "Holland."
A: "Great! I have been to Sweden once..."
Ik: ""

Logisch dat europeanen dat doen, Amerika is ook 1 land... Als ik een amerikaan spreek, dan kan ik toch best zeggen "ik ben eens in new york geweest", ook al woont ie daar niet. Als een amerikaan mij zou zeggen dat ie wel eens in utrecht is geweest, nou das mooi, dan vind ik dat een hele normale opmerking. Maar Zweden... Dan kan je heel vriendelijk willen zijn, maar daar gaat dit topic niet over.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:28 schreef Walrik het volgende:
[..]
pff, Europeanen doen dit ook vaak ten opzichte van mensen uit de VS hoor. En trouwens, fysiek gesproken is Europa inderdaad nogal klein..ter vergelijking, de afstand San Francisco-New York is hetzelfde ongeveer als Utrecht-Bagdad..Europa is echt heel klein hoor. En bovendien..mensen willen gewoon soms een vriendelijke gesprekspartner zijn, mer niet..
Ik zeg dit omdat ik in de States woon en de domme opmerkingen (want: geen feitenkennis) op Fok en elders van Europeanen over de VS, die zal ik jullie maar besparen, maar geloof me, Europeanen (ja, NLers ook) zijn vaak even onwetend over de VS als andersom
(*steps off soap box)

Ja dat is helemaal waar, europeanen weten ook niets over europaquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:34 schreef wdn het volgende:
Walrik: De Bom en zijn vakantieman in Spanje met een landkaart. "Mevrouw kunt U aanwijzen waar U nu bent?" En dan wijst mevrouw Zuid-Afrika aan ....
Triest.
Enige dat ik erop kan zeggen: 1 voorbeeld maakt niet een complete bevolking van een land dom he

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |