Als het verhaal ongeveer waar is geloof ik nog niet dat een Rus zoveel geld durft te vragen.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:24 schreef miss_sly het volgende:
Toevallig laatst een documentaire op Belgie gezien, gemaakt door Louis Theroux (weet niet of dat goed geschreven is) die in India op zoek ging naar een orgaan. En in bijvoorbeeld India kun je dat bij wijze van spreken op iedere straathoek van iemand kopen. Levendige handel in die dingen, alleen geloof ik niet dat ze er zoveel geld voor kregen als deze Rus.
Dus ja, ik geloof het zeker wel...
Was een vrouw zeker?quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:42 schreef kareltje_de_grote het volgende:
"als je gaat slapwandelen en je valt kun je niks breken"
hoe raad je dat zo?quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:29 schreef Rahja het volgende:
"Waarom storten op giro 555, al die mensen zijn toch al dood..."
Nou, ga maar eens naar een gemiddelde aprés-ski bar en vraag wat communisme precies is.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:27 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Ik was een keer op vakantie in Hongarije, en toen hadden we het over de invloed van het communisme en dat we daar weinig van merkten.
Vraagt een meisje: "Wat is communisme nu weer?"
D'oh!
"Nee, ik drink niet."quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:02 schreef Laton het volgende:
"Nee, nee dank je.., ik heb liever frisdrank."
quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:07 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Een vriend van me is er heilig van overtuigd dat 1 op-de-zoveel geboren paarden een pony is. Net zoals wij lilliputters hebben [afbeelding]
Dat soort illusies moet je nooit lekprikken! Laat hem dat maar lekker denkenquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:07 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Een vriend van me is er heilig van overtuigd dat 1 op-de-zoveel geboren paarden een pony is. Net zoals wij lilliputters hebben [afbeelding]
Natuurlijk!quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:11 schreef Laton het volgende:
[..]
Dat soort illusies moet je nooit lekprikken! Laat hem dat maar lekker denken
quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:19 schreef JaWi het volgende:
"Feyenoord gaat kampioen worden".
In het geval van BBC in vergelijking met RTL5 en hun "live" Engels voetbal, zou die uitspraak nog niet eens zo dom zijn...quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:59 schreef Razztwizzle het volgende:
"Ik kijk die voetbalwedstrijd wel op de BBC, dan weet ik een uur eerder de uitslag"
en oud klasgenootje op de vraag of de ontwikkeling van computers nog verder ging/ computers nog sneller worden: "NEE"quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:44 schreef zijle het volgende:
M'n tante zei een keer: "Computers zijn toch niet de toekomst"
Ging er maar niet op in
oohhh knurft!quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:21 schreef Bananenman het volgende:
Op school hadden we een keer via via het proefwerk te pakken gekregen wat we de volgende dag zouden krijgen. Wisten het alleen niet zeker, dus hopen maar. Volgende dag proefwerk, en jahoor, het is dezelfde. Iedereen blij, hoog cijfer halen. Schreeuwt een vriend naast me zodra dat proefwerk uitgedeeld wordt keihard 'YES!!!!!!!'. Toen rook die leraar al onraad. Ander proefwerk gekregen
Mwoa zou je dat dom noemen? Egoïstisch, kortzichtig, politiek bepaald niet correct.... maar DOM?quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:17 schreef miki het volgende:
"Ik geef niks aan Azië, want als mij eens iets overkomt geven ze ook niks aan mij!" En dat meende hij ook nog eens serieus..![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:52 schreef Blumchen het volgende:
Whehe nou mijn huisgenootje, ze dacht dat er een hekje tussen de Noord en Zuidpool stond.. Want ze vroeg zich af hoe ze anders konden zien welk gedeelte Noord en welk gedeelte Zuid was![]()
ik moest lachen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:52 schreef Blumchen het volgende:
Whehe nou mijn huisgenootje, ze dacht dat er een hekje tussen de Noord en Zuidpool stond.. Want ze vroeg zich af hoe ze anders konden zien welk gedeelte Noord en welk gedeelte Zuid was![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:33 schreef koen_pijl het volgende:
Een collega van me die mij hoorde praten over het communisme: "Communisme, is dat een vak op school?"
Of.. "wanneer gaan ze 't afmaken.." :xquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:08 schreef Evil-Angel het volgende:
20 cm van je haar af....
*En altijd die opmerking weer...goh ben je bij de kapper geweest???
Nee bij de slager![]()
Ja, en?quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:12 schreef Varr het volgende:
Dit zijn allemaal tegenstellingen, net zoals groen en beton.
Nog nooit van een retorische vraag gehoord?quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:08 schreef Evil-Angel het volgende:
20 cm van je haar af....
*En altijd die opmerking weer...goh ben je bij de kapper geweest???
Nee bij de slager![]()
Is dit een retorische vraag??? Dan is mijn antwoord dus niet nodigquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nog nooit van een retorische vraag gehoord?![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:52 schreef Blumchen het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:10 schreef -Mzraki- het volgende:
Geen Lewis Black fans hier?
"If it weren't for my horse, I wouldn't have spent that year in college"
LET'S FIGURE THAT OUT!!!.
Nou volgens mij konden 28 mensen op dat moment zijn bloed wel drinken toenquote:Op donderdag 17 maart 2005 13:23 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
oohhh knurft!
Dan heb je hem toch zeker wel een klap voor zijn kop verkocht ?
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:22 schreef Sjakie01 het volgende:
Maar ey jongens, je moet toch wel heel veel geluk hebben als je achter een vrachtwagen rijdt en er dan toevallig wat vanaf valt.![]()
De jongen die deze opmerking maakte was 19 trouwens![]()
Een meisje van 4? Of een volwassen iemand.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:34 schreef portier het volgende:
Een meisje in de trein die werd wijsgemaakt dat je met je OV op binnenlandse vluchten gratis kan vliegen. En ze geloofde het ook nog.
17-18.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Een meisje van 4? Of een volwassen iemand.
Als dat het domste is wat je ooit gehoord hebt; prijs jezelf een gelukkig man.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:43 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Loop met mijn 9 maanden zwangere vrouw (kon elk moment bevallen) door een winkel.
Oud winkelklant van mijn vrouw komen we tegen:
"Ben je nu nog niet bevallen" of "Is het er nu nog niet?"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |