die is droogquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:57 schreef innepin het volgende:
"Oh, you're from Europe?! Awesome! Do you know Mike?"
Als kind zijnde snapte ik niet dat ze aan acteurs konden komen die dood wildenquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:55 schreef paradoXical het volgende:
Bad Boys 2, scene waarbij ze de lijken uit de auto gooien tijdens een achtervolging. Vriendin: "dat ze daar acteurs voor kunnen vinden"![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 16:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Huisgenoot pakt pak vla uit de koelkast en zegt: "Lekker Dubbelvla." En begint daarna te schudden.![]()
Je kan me de pod op.quote:
Meestal als je daarvoor mavo gedaan hebt hequote:Op vrijdag 6 april 2007 20:16 schreef MichielPH het volgende:
Ik hoop dat ze MBO deed?
Eigenlijk wel, schoolboeken en met name Geschiedenis zijn vrijwel links..quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:33 schreef koen_pijl het volgende:
Een collega van me die mij hoorde praten over het communisme: "Communisme, is dat een vak op school?"
Wat is er dan doms aanquote:Op maandag 21 maart 2005 18:09 schreef alice_in_oz het volgende:
hiv-virus![]()
en dan dus gezegd door iemand die er toch verstand van zou moeten hebben
Waar denk je dat de v in hiv voor staat?quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:07 schreef -JSM- het volgende:
[..]
Wat is er dan doms aan
Ik zie de fout écht niet
quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:07 schreef -JSM- het volgende:
[..]
Wat is er dan doms aan
Ik zie de fout écht niet
Ja, da's gewoon een lullige spelfout, maar zeker niet dom. HIV-virus, de combinatie daarvan zou in ieder geval eea kunnen verduidelijkenquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Waar denk je dat de v in hiv voor staat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |