Zeker nog nooit de politie op Aruba meegemaakt?quote:
Houden zo.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:14 schreef vdo28 het volgende:
nee
bij mij was dit net andersom, ik was met een vriendin in het zwembad als ze naar het toilet ging deed ze een nieuwe tampon in, totdat ze tegen mij zei dat ze geen tampons meer had, en maar naar huis ging, ik vroeg hoe dat kwam aangezien ze er een stuk of 4 had mee genomen,ja elke keer als ze naar de wc ging ging ze er een schone indrukken omdat die ouwe nat werdt bij het plassen.Ze dacht dat haar urine dus uit haar vagina kwam,en ze me met verbazing stond aantekijken toen ik haar zei dat plas dus niet daaruit kwam maar uit je PLASBUIS!!! ze was trouwens 23 toendertijd en blond(sorry beetje lang verhaal)quote:Op maandag 21 maart 2005 15:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Een vriendin van mij was eens met haar (ex)vriend op een verjaardag toen zij zei: 'Ik ga even naar het toilet, moet heel nodig plassen'. Waarop hij antwoordde: 'Maar je hebt toch een tampon in? Dan hoef je toch niet naar de wc om te plassen?'.
Ik vind het niet zo raar dat een jochie van 6 gelooft wat een volwassen man hem wijsmaakt. Dat toont aan dat dat jochie respect heeft voor je vader. En ervan uitgaat dat volwassen mensen slimmer zijn en meer weten dan kinderen. Zoals het hoort, dus.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:55 schreef MouseOver het volgende:
M'n vader zit in een rolstoel en heeft een jochie van een jaar of 6 dat daar wel eens op bezoek komt wijsgemaakt dat rolstoelzittingen per definitie van antilope-leer gemaakt zijn.. en dat een geestelijk gehandicapte een pastoor in een rolstoel is
Jochie was diep onder de indruk.. "Goh, hoe weet u dat allemaal?"
Nee, niet echt. Het lijkt me niet de bedoeling dat een kind zomaar alles aanneemt van volwassenen, en dus ook onzin als hier wordt beschreven. Het is alleen maar goed als een kind zo vroeg mogelijk leert om zelf na te denken.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo raar dat een jochie van 6 gelooft wat een volwassen man hem wijsmaakt. Dat toont aan dat dat jochie respect heeft voor je vader. En ervan uitgaat dat volwassen mensen slimmer zijn en meer weten dan kinderen. Zoals het hoort, dus.
Natuurlijk moet een kind ook leren kritisch zijn en zelf na te denken. Maar je kan toch moeilijk verwachten dat een kind van zes een volwassen man gaat tegenspreken over iets waar hij geen enig verstand van heeft.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Het lijkt me niet de bedoeling dat een kind zomaar alles aanneemt van volwassenen, en dus ook onzin als hier wordt beschreven. Het is alleen maar goed als een kind zo vroeg mogelijk leert om zelf na te denken.
Een kind van zes heeft toch nog helemaal geen referentiekader aan de hand waarvan hij de waarschijnlijkheid van dat soort beweringen kan beoordelen?! Leuk is dat, volwassenen die hem van alles op de mouw spelden. En dat dan onder het mom van 'zo leren we je zelf nadenken'.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Het lijkt me niet de bedoeling dat een kind zomaar alles aanneemt van volwassenen, en dus ook onzin als hier wordt beschreven. Het is alleen maar goed als een kind zo vroeg mogelijk leert om zelf na te denken.
Dat zeg ik toch niet? Ik zeg alleen dat ik het niets positiefs vind als een kind van zes zo goedgelovig is, in tegenstelling tot wat eerder werd gepost. That's all.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een kind van zes heeft toch nog helemaal geen referentiekader aan de hand waarvan hij de waarschijnlijkheid van dat soort beweringen kan beoordelen?! Leuk is dat, volwassenen die hem van alles op de mouw spelden. En dat dan onder het mom van 'zo leren we je zelf nadenken'.![]()
En ik zeg dat ik niet zo achterval van een kind van zes dat iets aanneemt als van iemand van 20 die niet weet wat communisme is.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Ik zeg alleen dat ik het niets positiefs vind als een kind van zes zo goedgelovig is, in tegenstelling tot wat eerder werd gepost. That's all.
En zo begon er laatst iemand tegen een vriendin van me over Australische Euro'squote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:56 schreef Moja het volgende:
toen we net met de euro konden betalen stond er een meisje naast me op school die zei "Ey, kan je nou ook met de euro bijvoorbeeld in frankrijk of griekenland betalen ofzo..dat zou wel handig zijn"
ik verzin 't echt niet..
Ok, ok, laten we het op "onwetend" houdenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo raar dat een jochie van 6 gelooft wat een volwassen man hem wijsmaakt. Dat toont aan dat dat jochie respect heeft voor je vader. En ervan uitgaat dat volwassen mensen slimmer zijn en meer weten dan kinderen. Zoals het hoort, dus.
Owquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:58 schreef NootjesBV het volgende:
Wat was er voordat de aarde kwam ? hetzelfde als wat we nu hebben alleen toen was er nog geen aarde en mensen. Waarom dan de bang kwam is pure toeval dat 2 meteoren (volgens mij verkeerd getikt) tegen elkaar sloegen. Stel dat ze elkaar hadden gemist, waren we hier niet.
Dat heb ik ook gezien ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 02:13 schreef CoolerMaster het volgende:
Was vorig jaar of 2 jaar geleden op Kopspijkers.
Was een interview (kinderprogramma). Konden kinderen met de telefoon vragen stellen aan de presentatoren of hun problemen vertellen.
Dus een jongen belde op: "Ja, ik heb een zusje, en die is blind en doof tegelijk".
Je voelt het misschien wel aankomen
Dus de presentatrice zegt: ,,Oh dat is echt naar. Zit ze nu te kijken? Hallo? Hoort ze mij?"
Ze zaten nog te zwaaien ookquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:07 schreef classpc het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezien ja.
Dat was een fragment van het programma Mir@kel van de EO.
Dat programma heeft sowieso niet zo'n heel hoog intelligentieniveau.
Hier kwam ik ook pas achter nadat ik op school tijdens de biologieles een grapje hierover wilde maken.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:11 schreef medina het volgende:
[..]
bij mij was dit net andersom, ik was met een vriendin in het zwembad als ze naar het toilet ging deed ze een nieuwe tampon in, totdat ze tegen mij zei dat ze geen tampons meer had, en maar naar huis ging, ik vroeg hoe dat kwam aangezien ze er een stuk of 4 had mee genomen,ja elke keer als ze naar de wc ging ging ze er een schone indrukken omdat die ouwe nat werdt bij het plassen.Ze dacht dat haar urine dus uit haar vagina kwam,en ze me met verbazing stond aantekijken toen ik haar zei dat plas dus niet daaruit kwam maar uit je PLASBUIS!!! ze was trouwens 23 toendertijd en blond(sorry beetje lang verhaal)
Ik weet niet of die überhaupt echt gebeurd is (je weet maar nooitquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:18 schreef Nature het volgende:
Gaaf topic! Ik las eens iets over "domste opmerkingen bij een helpdesk". Een gozer werkt bij een helpdesk van een computerzaak en wordt opgebeld door een klant:
Klant: "ja, de bekerhouder doet het niet meer"
Gozer: "de bekerhouder?"
Klant: "ja hij gaat niet meer open"
Bleek dat het over de cdrom-speler ging![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:18 schreef Nature het volgende:
Gaaf topic! Ik las eens iets over "domste opmerkingen bij een helpdesk". Een gozer werkt bij een helpdesk van een computerzaak en wordt opgebeld door een klant:
Volgens mij probeerde die klant grappig te zijn. Probeerde.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:18 schreef Nature het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |