abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25235020

Cast van de forumsoap SOP

Studentenhuis & Cafe: De Jage
Yacinto Jelden - Tha_T
Cody Lebeau - El_Maikel
Jemena Lebeau - Poezzy
Lizzie van Tellegen - Nano

Familie Kolthof
Arthur Kolthof - Perrow
Yvette Kolthof - Brigitte
Joost Kolthof - Orginial
Winston Kolthof - Bar_rel
Tara [...] - Woelli
Gwen [...] - Arjanne

Familie Beutinga
Ellen Beutinga - Airelle
Rolf Beutinga - Wilbert87
Sander Beutinga - Devid
Elisa Beutinga - Beautygirl

Familie Lebeau
Meary Lebeau - ...
David Lebeau - ...
Cody Lebeau - Maikel
Jemena Lebeau - Poezzy

Familie de Graaf
Desiree de Graaf - *Onbekend*
Tara de Graaf - Woelli
Richard de Graaf - Beach

Wat vooraf ging in SOP
SOP #1: Joost,Cody en de computerinbraak!
SOP #2: Arthur Kolthof vs Esmee van Tellegen!
SOP #3: Ralf en zijn drugspraktijken
SOP #4: Winston,Tara en de zoektocht naar Joost!
SOP #5: De terugkeer van David Lebeau
SOP #6: Lizzie,het aanstormend model!
SOP #7: Kiest Rolf voor Ellen of voor Babette?
SOP #8: Kerst in Fokdam én Azie!
SOP #9: De kleine van Cody en Lizzie
SOP #10: De opbloeiende liefde tussen Elisa en Joost!
SOP #11: De zelfmoordpoging van Cody Lebeau!
SOP #12: Babette,De nieuwe directrice van het AZF
SOP #13: De dood van het kindje van Lizzie en Cody
SOP #14: Zal Ralf ooit achter de waarheid komen?!
SOP #15: Elisa gaat voor Xashion!
SOP #16: De komst van Patricia Kolthof
SOP #17: Het project van Marjolein in Jamaica!
SOP #18: Yvette Kolthof neemt de touwtjes in handen!
Check www.soapsop.tk voor meer informatie.

[ Bericht 10% gewijzigd door Orginial op 25-02-2005 22:29:11 ]
pi_25235126
TVP
pi_25235183
T to the VP
  donderdag 24 februari 2005 @ 18:51:21 #4
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_25236501
Dus vanavond gewoon weer sop?
pi_25236513
Ja! We gaan vanavond weer soppen!
pi_25237432
Jeuh!
de groeten :P
pi_25237644
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 18:51 schreef Woelli het volgende:
Dus vanavond gewoon weer sop?
Correct en tevens juist...
pi_25238969
Start

Het is inmiddels al donker en Joost staat met zijn spullen bij de voordeur. "Dag pap, ik zal dit huis wel gaan missen" zegt Joost zachtjes. "En jouw ook natuurlijk" en hij geeft Arthur een hand.
  donderdag 24 februari 2005 @ 21:12:45 #9
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25239044
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:08 schreef Orginial het volgende:
Start

Het is inmiddels al donker en Joost staat met zijn spullen bij de voordeur. "Dag pap, ik zal dit huis wel gaan missen" zegt Joost zachtjes. "En jouw ook natuurlijk" en hij geeft Arthur een hand.
Arthur kijkt een beetje bedroeft...
"Ik ga jou ook missen hoor jongen" en geeft hem een knipoog...
Je verwacht hier een stoere tekst. Ik weet dat je dat wilt. Ik weet dat je erop geilt.
pi_25239077
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:12 schreef Perrow het volgende:

[..]

Arthur kijkt een beetje bedroeft...
"Ik ga jou ook missen hoor jongen" en geeft hem een knipoog...
"Nou, dan ga ik maar" en Arthur rijdt Joost naar de taxi. "Dag pap.." en dan stapt hij in en rijdt de taxi naar de Jage, op naar Joost zijn nieuwe leven.
pi_25239090
Winston....
Winston....
Winston....

Dan schrikt Frank wakker, hij word wakker in de tram. Zijn zoektocht naar Winston duurt hem nu al te lang. Volgens Babette moest ik eerst naar Tara maar daar had Frank geen zin in. Hij wou het meteen geregeld hebben..
pi_25239125
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:15 schreef bar_rel het volgende:
Winston....
Winston....
Winston....

Dan schrikt Frank wakker, hij word wakker in de tram. Zijn zoektocht naar Winston duurt hem nu al te lang. Volgens Babette moest ik eerst naar Tara maar daar had Frank geen zin in. Hij wou het meteen geregeld hebben..
Winston.....
  donderdag 24 februari 2005 @ 21:17:38 #13
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25239146
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:14 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Nou, dan ga ik maar" en Arthur rijdt Joost naar de taxi. "Dag pap.." en dan stapt hij in en rijdt de taxi naar de Jage, op naar Joost zijn nieuwe leven.
Arthur zwaait nog snel... maar Joost is al uit het zicht..
Je verwacht hier een stoere tekst. Ik weet dat je dat wilt. Ik weet dat je erop geilt.
pi_25239182
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:17 schreef Perrow het volgende:

[..]

Arthur zwaait nog snel... maar Joost is al uit het zicht..
Even later komt Joost bij de Jage aan en helpt Edward hem naar binnen. "Bedankt voor alles,Edward" en dan rijdt hij naar binnen. "Gelukkig hebben ze hier een lift" en hij gaat naar de boven-etage. Daar aangekomen komt Yacinto hem al tegemoet. "Hey makker" en ze geven elkaar een hand. "Ik ga even naar me kamer, we gaan zo wel even relaxen" en dan gooit Joost lachend zijn koffer op de bank.
pi_25239207
Jemena heeft ondertussen ook haar koffers en word door een taxi naar de Jage gebracht."Wat staat me nu weer te wachten?" denkt ze.Ze hoopt wel dat het een beetje gezellig word,maar Jemena is er positief op!
pi_25239218
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:16 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Winston.....
Winston word wakker in de de tram. Hij ziet de condacteur langs komen.

''Mag ik u kaartje aub meneer?''

Winston heeft helemaal geen kaartje, hij heeft het gevoel dat hij net wakker is van een lange reis. Hij kijkt naar zijn lichaam, het enigste wat hij draagt is broek met een tshirt. Geen schoenen geen sokken.

''Sorry meneer heb ik niet'''

Winston wordt uit de tram getrapt, dan probeert hij weer wat te lopen. Maar zijn voet doet zeer, hij kijkt naar beneden en ziet een gapende wond om zijn enkel....''hoe?''
pi_25239268
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:20 schreef Poezzy het volgende:
Jemena heeft ondertussen ook haar koffers en word door een taxi naar de Jage gebracht."Wat staat me nu weer te wachten?" denkt ze.Ze hoopt wel dat het een beetje gezellig word,maar Jemena is er positief op!
Joost zit op zijn kamer als Jemena binnekomt. "Hoi, Jemena.." "Zullen we een filmpje gaan kijken met Yacinto?" "Dit is een hele goede" en hij graait in zijn koffer en pakt er wat DVD`s uit.
pi_25239304
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:23 schreef Orginial het volgende:

[..]

Joost zit op zijn kamer als Jemena binnekomt. "Hoi, Jemena.." "Zullen we een filmpje gaan kijken met Yacinto?" "Dit is een hele goede" en hij graait in zijn koffer en pakt er wat DVD`s uit.
"Euh,sure" zegt ze.Ze kijkt om zich heen.Nog vol indrukken..
pi_25239352
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:25 schreef Poezzy het volgende:

[..]

"Euh,sure" zegt ze.Ze kijkt om zich heen.Nog vol indrukken..
Joost houdt Jemena een DVD voor. "Wat dacht je van deze?"
pi_25239358
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:21 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Winston word wakker in de de tram. Hij ziet de condacteur langs komen.

''Mag ik u kaartje aub meneer?''

Winston heeft helemaal geen kaartje, hij heeft het gevoel dat hij net wakker is van een lange reis. Hij kijkt naar zijn lichaam, het enigste wat hij draagt is broek met een tshirt. Geen schoenen geen sokken.

''Sorry meneer heb ik niet'''

Winston wordt uit de tram getrapt, dan probeert hij weer wat te lopen. Maar zijn voet doet zeer, hij kijkt naar beneden en ziet een gapende wond om zijn enkel....''hoe?''
De condacteur steekt ze middelvinger uit naar Winston, en gaat weer naar zijn coupe. ''Lul'' denkt Winston..hij kijkt op het bordje waar hij zit. Hij merkt op dat het niet ver weg is, hij zal zijn leven weer op kunnen pakken.
pi_25239394
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:28 schreef bar_rel het volgende:

[..]

De condacteur steekt ze middelvinger uit naar Winston, en gaat weer naar zijn coupe. ''Lul'' denkt Winston..hij kijkt op het bordje waar hij zit. Hij merkt op dat het niet ver weg is, hij zal zijn leven weer op kunnen pakken.
Ondertussen in de tram waar Winston in zat zit Frank nog steeds. Frank zit gefrusteerd te kijken waarom de tram nou stopte. Hij kijkt achteruit en ziet een man mank lopen, niet wetende dat hij zijn doel bijna had bereikt.
  donderdag 24 februari 2005 @ 21:32:47 #22
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25239418
Remy zit in de taxi op weg naar Fokdam om een oude vriendin van hem op te zoeken en hij belt haar......tuutt....tuut...
pi_25239424
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:28 schreef Orginial het volgende:

[..]

Joost houdt Jemena een DVD voor. "Wat dacht je van deze?"
"Oke " Jemena begint zich al thuis te voelen.
pi_25239459
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:33 schreef Poezzy het volgende:

[..]

"Oke " Jemena begint zich al thuis te voelen.
"Oke, is goed" en ze gaan voor de TV zitten samen met Yacinto. Joost wil op de rode bank gaan zitten maar Jemena is hem voor. "Oprotten trut!" en hij kijkt Jemena kwaad aan. "Sorry, ik eh bedoelde het niet zo"
pi_25239480
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:30 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Ondertussen in de tram waar Winston in zat zit Frank nog steeds. Frank zit gefrusteerd te kijken waarom de tram nou stopte. Hij kijkt achteruit en ziet een man mank lopen, niet wetende dat hij zijn doel bijna had bereikt.
Winston loopt naar een verkeersbordje toe. Hij ziet dat een tankstation 500 meter verder is. Hij besluit er naar toe te lopen. Eenmaal gearriveerd loopt hij naar het toillet. Hij bukt voor over om zijn gezicht te wassen. En dan kijkt hij in de spiegel. Hij schrikt...

''Wat is er met me gezicht? Wie ben ik ?'''

Winston rent de wc uit, hij kan zich niet meer herrineren hoe hij heet...
pi_25239504
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:34 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Oke, is goed" en ze gaan voor de TV zitten samen met Yacinto. Joost wil op de rode bank gaan zitten maar Jemena is hem voor. "Oprotten trut!" en hij kijkt Jemena kwaad aan. "Sorry, ik eh bedoelde het niet zo"
Jemena kijkt kwaad terug vanonder haar wimpers en fluistert iets onverstaanbaars.Vervolgens sloft ze van de bank af en gaat in een andere stoel zitten.
pi_25239537
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:37 schreef Poezzy het volgende:

[..]

Jemena kijkt kwaad terug vanonder haar wimpers en fluistert iets onverstaanbaars.Vervolgens sloft ze van de bank af en gaat in een andere stoel zitten.
"Sorry, ik bedoelde het niet zo" maar Jemena luistert al niet meer. "Najah, dat begint al lekker" en hij graait in een bak met popcorn...
pi_25239554
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:35 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Winston loopt naar een verkeersbordje toe. Hij ziet dat een tankstation 500 meter verder is. Hij besluit er naar toe te lopen. Eenmaal gearriveerd loopt hij naar het toillet. Hij bukt voor over om zijn gezicht te wassen. En dan kijkt hij in de spiegel. Hij schrikt...

''Wat is er met me gezicht? Wie ben ik ?'''

Winston rent de wc uit, hij kan zich niet meer herrineren hoe hij heet...
Winston...?

Frank zit in de tram, plotseling begint de tram te schudden. Hij kijkt naast zich hij ziet een vrouw glunderen. De vrouw lacht terwijl Frank doodsangst uitstraalt. De tram lijkt zich te ontsporen, dan gebeurt het onmogelijke, de tram ontspoort en rijdt regelrecht in op een boerendorp....dan komt de tram tot stilstand. De vrouw naast Frank lacht nog steeds....''Kijk eens naar je voet'' begint de vrouw. Dan ziet Winston bij zijn enkel een enorme gapende wond....
pi_25239572
Lizzie neemt haar telefoon op."Remy?Jij?Dat is lang geleden!"
pi_25239608
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:39 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Sorry, ik bedoelde het niet zo" maar Jemena luistert al niet meer. "Najah, dat begint al lekker" en hij graait in een bak met popcorn...
Jemena houd zich verder stil..
pi_25239613
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:39 schreef Orginial het volgende:

[..]

Joost rijdt naar de keuken en pakt een fles cola. "Yacinto, wat wil jij drinken?" "Ook een colaatje ofniet?" maar Joost weet toch al zeker dat Yacinto een biertje wil en pakt er een voor hem. "Jemena, wat wil jij drinken?"
pi_25239638
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:44 schreef Orginial het volgende:

[..]

Joost rijdt naar de keuken en pakt een fles cola. "Yacinto, wat wil jij drinken?" "Ook een colaatje ofniet?" maar Joost weet toch al zeker dat Yacinto een biertje wil en pakt er een voor hem. "Jemena, wat wil jij drinken?"
"Eeh,doe maar cola!" zegt ze terug.
  donderdag 24 februari 2005 @ 21:46:17 #33
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25239649
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:42 schreef Nano het volgende:
Lizzie neemt haar telefoon op."Remy?Jij?Dat is lang geleden!"
"Hee Liz...alles goed dan?zeker lang geleden...Hee ik ben teovallig in de buurt van Fokdam en vroeg me af heb jij misschien nog woonruimte voor me..."
pi_25239685
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:40 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Winston...?

Frank zit in de tram, plotseling begint de tram te schudden. Hij kijkt naast zich hij ziet een vrouw glunderen. De vrouw lacht terwijl Frank doodsangst uitstraalt. De tram lijkt zich te ontsporen, dan gebeurt het onmogelijke, de tram ontspoort en rijdt regelrecht in op een boerendorp....dan komt de tram tot stilstand. De vrouw naast Frank lacht nog steeds....''Kijk eens naar je voet'' begint de vrouw. Dan ziet Winston bij zijn enkel een enorme gapende wond....
Bij het tankstation vindt Winston een blauw doosje, hij opent het....hij ziet de naam Frank staan. Frank..ik heet Frank.....
pi_25239690
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:45 schreef Poezzy het volgende:

[..]

"Eeh,doe maar cola!" zegt ze terug.
"Oke is goed" en dan ineens ziet hij op het keukenkastje de slaappillen van Yacinto liggen. "Ach ééntje kan geen kwaad, dan kan ik ongestoord met Yacinto een echte stoere mannenfilm kijken" denkt Joost. En hij pakt de strip en drukt er een pil uit, in de cola van Jemena en brengt de cola naar haar toe. "Alsjeblieft, Jemena"
pi_25239748
"Eh Ja! Woonruimte waar je direct terecht kan zelfs!"Hailie begint te huilen."Sst!"
pi_25239762
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:48 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Oke is goed" en dan ineens ziet hij op het keukenkastje de slaappillen van Yacinto liggenn. "Ach ééntje kan niet kwaad, dan kan ik ongestoord met Yacinto een echte stoere mannenfilm kijken" denkt Joost. En hij pakt de strip en drukt er een pil uit, in de cola van Jemena en brengt de cola naar haar toe. "Alsjeblieft, Jemena"
Jemena vermoed niks en drinkt het op.Na 10 minuten voelt ze zich opeens heel moe worden."Ik ga slapen,ben moe,tot morgen!" zegt ze, en ze gaat direct naar haar kamer zonder een reactie af te wachten.
  donderdag 24 februari 2005 @ 21:52:36 #38
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25239775
Remy begint te lachen...
"Echt waar dat meen je niet!ik laat me nu meteen afzetten.Waar is het..?"
pi_25239846
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:51 schreef Poezzy het volgende:

[..]

Jemena vermoed niks en drinkt het op.Na 10 minuten voelt ze zich opeens heel moe worden."Ik ga slapen,ben moe,tot morgen!" zegt ze, en ze gaat direct naar haar kamer zonder een reactie af te wachten.
"Mooi, die is weg" en hij rijdt naar de koelkast en haalt er een biertje uit. "Proost jongen, dat er maar snel een mooie meid hier mag komen, want deze is niks" en dan ineens staat Gwen in de deuropening. "Halee-loeja" en hij bekijkt haar eens goed, hij had haar al eerder gezien, maar door zijn traumatisering was het hem niet opgevallen dat ze zo mooi was. Hij rijdt naar toe en kust haar hand. "Aangenaam mooie vrouw, ik ben Joost" en dan schiet Yacinto in de lach en gooit een kussen tegen zijn hoofd aan. "Auhauw" lacht Joost en dan schieten ook Gwen in de lach en ploffen ze weer op de bank. "Hehe, waar waren we" en Joost slaat een arm om Gwen heen. "He,gezellig vind je niet?"
pi_25239924
"De Jage!Dat is een café met woongelegenheid!"
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:00:43 #41
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25239946
"Oke is goed, ik kom er direct aan!"
pi_25239962
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 22:00 schreef Perrow het volgende:
"Oke is goed, ik kom er direct aan!"
"Hey Lizzie, wat hoor ik nou?" "Weer een nieuwe huisgenoot?" "Is het een chickie?"
pi_25240016
"Jammer voor jou!Het is een jongen.Ik ken hem van vroeger."Lizzie ziet dat Joost's zijn gezicht betrekt."Maar je hebt nou toch al een mooie dame!"
pi_25240080
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 22:04 schreef Nano het volgende:
"Jammer voor jou!Het is een jongen.Ik ken hem van vroeger."Lizzie ziet dat Joost's zijn gezicht betrekt."Maar je hebt nou toch al een mooie dame!"
"Ja, en dat is Gwen" en hij knijpt in haar kont. Dan ineens krijgt hij een pets in zijn gezicht. "Nou, sorry hoor" en Gwen loopt naar de ijskast, maar Joost kan niet zien wat ze pakt. Ineens komt Gwen op zijn schoot zitten en maakt een knoopje van zijn shirt open. "Hmmm, wat ben jij van plan?" vraagt Joost die helemaal verbaasd is. "Dit!" en ze gooit twee ijsklontjes over zijn blote buik. "Aaah dat is kou-houd!" en Joost gilt het uit. "Daar koel je van af, jongeman" en dan gaan Lizzie en Gwen lachend naar hun kamer. "Meiden..." en Yacinto schudt zijn hoofd en kijkt lachend naar Joost die versteend is van de kou...

Cliffhanger
pi_25240318
Sorry Tom voor mijn reactie in het vorige SOPtopic
Ik dacht dat het voorgoed gestopt was.
Ik zie dit nieuwe deel nu pas
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_25248299
Goeie aflevering hoor 14.gif
pi_25251734
Start
De volgende ochtend zit Joost de krant te lezen terwijl Lizzie koffie zet. "Is Yacinto al wakker?" maar op het moment dat Joost het vraagt, komt Yacinto binnen sloffen. "Goedemorgen Yacinto" zegt Joost lachend en pakt een croissantje. "Komt vandaag die nieuwe huisgenoot, Lizzie?"
pi_25251787
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:47 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Bij het tankstation vindt Winston een blauw doosje, hij opent het....hij ziet de naam Frank staan. Frank..ik heet Frank.....
Frank besluit om nieuwe kleding te kopen, hij bezoekt het winkeltje bij het tankstation en gaat naar het toilet bij het tankstation. Hij kijkt in de spiegel, hij trekt zijn tshirt uit en ziet op een label de naam Winston staan. Hij heeft geen enkel idee wie dat is. Hij trekt ze splinternieuwe tshirt aan. Hij gooit de oude weg en hij gaat naar een wc hokje, hij kleedt zich daar verder om. Uiteindelijk buiten straalt de zon op ze gezicht. Hij hoort de vogels tjilppen en hij kijkt om zich heen, daar Fokdam laat ik daar maar eens heen gaan....
pi_25251788
Lizzie giet de koffie per ongeluk over de rand van het glas."Hè verdomme!Eh....Remy?"Joost knikt."Ja die komt vandaag,als hij het tenminste kan vinden"zegt Lizzie lachend.Ze zet de pot koffie op de ontbijttafel.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 16:22:38 #50
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25251824
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 16:20 schreef Nano het volgende:
Lizzie giet de koffie per ongeluk over de rand van het glas."Hè verdomme!Eh....Remy?"Joost knikt."Ja die komt vandaag,als hij het tenminste kan vinden"zegt Lizzie lachend.Ze zet de pot koffie op de ontbijttafel.
Dan ineens komt er iemand de trap op met zijn koffers en valt Lizzie in de armen. "Meissie, wat ben je groot geworden!" en dan kletsen ze honderuit. Hij ziet dat Joost en Yacinto hem vreemd aankijken. "Ik zal me even voorstellen, Remy Valkenhagen!" en hij schudt de jongens de hand.
pi_25251856
"Je hebt het dus toch gevonden!"Lizzie drukt een kus op zijn wang."Je ziet er goed uit!"
  vrijdag 25 februari 2005 @ 16:26:51 #52
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25251884
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 16:24 schreef Nano het volgende:
"Je hebt het dus toch gevonden!"Lizzie drukt een kus op zijn wang."Je ziet er goed uit!"
"Dat zeggen ze wel vaker" en Remy gaat aan tafel zitten en pakt het laatste croissantje uit de schaal. "Lekker" en hij stopt het in zijn mond.
pi_25251911
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 16:19 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Frank besluit om nieuwe kleding te kopen, hij bezoekt het winkeltje bij het tankstation en gaat naar het toilet bij het tankstation. Hij kijkt in de spiegel, hij trekt zijn tshirt uit en ziet op een label de naam Winston staan. Hij heeft geen enkel idee wie dat is. Hij trekt ze splinternieuwe tshirt aan. Hij gooit de oude weg en hij gaat naar een wc hokje, hij kleedt zich daar verder om. Uiteindelijk buiten straalt de zon op ze gezicht. Hij hoort de vogels tjilppen en hij kijkt om zich heen, daar Fokdam laat ik daar maar eens heen gaan....
Frank moet over een snelweg lopen. Maar hij kan niet want alle auto's rijden te hard, dan steekt hij toch over maar dan wordt hij overreden. Hij is dood...

Dan schrikt Winston wakker Hij zit thuis, vertrouwd in zijn bed..hij ziet Yvette naast hem en Arthur hoort hij beneden. Het was een droom...
pi_25251939
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 16:26 schreef Perrow het volgende:

[..]

"Dat zeggen ze wel vaker" en Remy gaat aan tafel zitten en pakt het laatste croissantje uit de schaal. "Lekker" en hij stopt het in zijn mond.
"Pardon?!" en Joost kijkt Remy verontwaardigd aan. Maar Remy geeft geen antwoord en gaat voor de TV zitten. "Nouja zeg" en dan leest hij de post door. "Voor Yacinto... hé Joost Kolthof" en hij opent de brief. "Ohnee he, ik moet nu ook een inkomen hebben om de huur te betalen" en hij denkt meteen aan Yvette die van plan was een modebedrijf op poten te gaan zetten en belt haar meteen.
pi_25251971
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 16:30 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Pardon?!" en Joost kijkt Remy verontwaardigd aan. Maar Remy geeft geen antwoord en gaat voor de TV zitten. "Nouja zeg" en dan leest hij de post door. "Voor Yacinto... hé Joost Kolthof" en hij opent de brief. "Ohnee he, ik moet nu ook een inkomen hebben om de huur te betalen" en hij denkt meteen aan Yvette die van plan was een modebedrijf op poten te gaan zetten en belt haar meteen.
Maar ze neemt niet op en hij besluit haar voicemail in te spreken. Even later krijgt hij een smsje dat ze wel een baantje voor hem heeft maar Remy leest het smsje en besluit ook te gaan solliciteren. "Je dacht toch niet dat je een kans maakte he?"
pi_25251982
Ondertussen word Jemena ook wakker."Wat heb ik geslapen.." denkt ze.Ze blijft nog even liggen,dan hoort ze een vreemde stem.Ze kleed zich aan en loopt naar de keuken.Daar ziet ze een vreemde zitten.Ze kijkt hem even aan,maar zegt niets.
pi_25251986
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 16:29 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Frank moet over een snelweg lopen. Maar hij kan niet want alle auto's rijden te hard, dan steekt hij toch over maar dan wordt hij overreden. Hij is dood...

Dan schrikt Winston wakker Hij zit thuis, vertrouwd in zijn bed..hij ziet Yvette naast hem en Arthur hoort hij beneden. Het was een droom...
Winston vertelt Yvette dat hij droomde dat hij in een droom zat en dat hij in die droom ook weer aan het dromen was maar in de laatse droom droomde hij over de eerste droom.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 16:35:10 #58
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25252000
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 16:32 schreef Orginial het volgende:

[..]

Maar ze neemt niet op en hij besluit haar voicemail in te spreken. Even later krijgt hij een smsje dat ze wel een baantje voor hem heeft maar Remy leest het smsje en besluit ook te gaan solliciteren. "Je dacht toch niet dat je een kans maakte he?"
"Ik dacht het wel hé" en hij slaat Joost op zijn schouder. "Mijn looks kan dat Reelings Design wel gebruiken" en hij slaat Joost op zijn schouder. "Maare ik ga maareens een move proberen te maken bij Gwen, want jij hebt Elisa al heb ik gehoord van Lizzie" en dan loopt Remy naar de woonkamer en laat een kwade Joost achterzich.
pi_25252014
Lizzie loopt terug de slaapkamer in.Cody geeft Hailie de fles en ze geeft ze allebij een kus."Ze is een beetje bruin geworden!"lacht Lizzie.
pi_25252044
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 16:33 schreef Poezzy het volgende:
Ondertussen word Jemena ook wakker."Wat heb ik geslapen.." denkt ze.Ze blijft nog even liggen,dan hoort ze een vreemde stem.Ze kleed zich aan en loopt naar de keuken.Daar ziet ze een vreemde zitten.Ze kijkt hem even aan,maar zegt niets.
Vervolgens loopt ze naar de koelkast en pakt een pak vruchtensap,ze schenkt een glas in en gaat rustig zitten.
pi_25252121
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 16:38 schreef Poezzy het volgende:

[..]

Vervolgens loopt ze naar de koelkast en pakt een pak vruchtensap,ze schenkt een glas in en gaat rustig zitten.
"Het is toch niet te geloven he?" en hij gaat naast Jemena zitten. "Yacinto had trouwens gevraagd of jij in de bediening van de bar beneden wou gaan werken..." "Lijkt het je wat?" "Want ze kunnen nu iemand gebruiken beneden!"
pi_25252158
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 16:43 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Het is toch niet te geloven he?" en hij gaat naast Jemena zitten. "Yacinto had trouwens gevraagd of jij in de bediening van de bar beneden wou gaan werken..." "Lijkt het je wat?" "Want ze kunnen nu iemand gebruiken beneden!"
"Oh ja,is goed hoor!" Jemena besluit het incident van de avond ervoor te vergeten.
pi_25252192
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 16:46 schreef Poezzy het volgende:

[..]

"Oh ja,is goed hoor!" Jemena besluit het incident van de avond ervoor te vergeten.
"Mooi" en Joost rijdt naar de lift en besluit langs huize Kolthof te gaan. "Dag jongens" en dan belt hij in de lift een taxi. Even later staat de taxi voor zijn oude huis en rijdt hij het erf op...
  vrijdag 25 februari 2005 @ 16:55:06 #64
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25252281
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 16:48 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Mooi" en Joost rijdt naar de lift en besluit langs huize Kolthof te gaan. "Dag jongens" en dan belt hij in de lift een taxi. Even later staat de taxi voor zijn oude huis en rijdt hij het erf op...
"Dag jongen" en Arthur schudt hem de hand. Als ze op de bank zitten gaat de telefoon en neemt Arthur op. "Huize Kolthof..." en dan volgt er een afschuwelijk gesprek, een buitenlandse man vertelt Arthur dat Babette, Esmee en Marjolein omgekomen zijn bij een vliegtuig-ongeluk. Wanneer Arthur dat hoort, stort zijn wereld volkomen in. Zijn meisje, zijn lieve kleine meisje dood

Cliffhanger
  vrijdag 25 februari 2005 @ 16:57:01 #65
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25252312
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 16:55 schreef Perrow het volgende:

[..]

"Dag jongen" en Arthur schudt hem de hand. Als ze op de bank zitten gaat de telefoon en neemt Arthur op. "Huize Kolthof..." en dan volgt er een afschuwelijk gesprek, een buitenlandse man vertelt Arthur dat Babette, Esmee en Marjolein omgekomen zijn bij een vliegtuig-ongeluk. Wanneer Arthur dat hoort, stort zijn wereld volkomen in. Zijn meisje, zijn lieve kleine meisje dood

Cliffhanger
Start
"Dat kan niet, dat mag niet" en hij pakt Joost vast. "Ons meisje, waarom moest ze ook met dat mens meegaan?" en hij laat zich op de grond vallen. "Neeeeeeeeeeeeeeeee"
pi_25252372
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 16:57 schreef Perrow het volgende:

[..]

Start
"Dat kan niet, dat mag niet" en hij pakt Joost vast. "Ons meisje, waarom moest ze ook met dat mens meegaan?" en hij laat zich op de grond vallen. "Neeeeeeeeeeeeeeeee"
"Pap, dit kan niet waar zijn" en nou lopen ook de tranen over Joost zijn wangen. "Eerst Ralf en mama weg, en nu Babette!" en dan vallen ze twee elkaar in de armen. "Verdomme!" en Joost gooit een vaas kapot.

"Pap, je mag niet opgeven, je hebt mij en Yvette en Winston nog!" "Ik kan je nu niet alleen laten, ik kom weer thuiswonen" en hij kijkt naar zijn vader die met bevende handen op de bank zit.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 17:04:33 #67
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25252431
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 17:01 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Pap, dit kan niet waar zijn" en nou lopen ook de tranen over Joost zijn wangen. "Eerst Ralf en mama weg, en nu Babette!" en dan vallen ze twee elkaar in de armen. "Verdomme!" en Joost gooit een vaas kapot.

"Pap, je mag niet opgeven, je hebt mij en Yvette en Winston nog!" "Ik kan je nu niet alleen laten, ik kom weer thuiswonen" en hij kijkt naar zijn vader die met bevende handen op de bank zit.
"Weet je het zeker?" vraagt hij met tranen in zijn ogen. Als Joost knikt weet hij dat het goed is en belt hij Lizzie om te vragen of zij zijn spullen wil komen thuisbrengen" als ze heeft opgehangen vallen de twee elkaar in de armen en halen herrineren op aan Babette. "De man uit Buenos Aires vertelde ook dat de lijken maandag worden overgebracht" en dan valt er een doodste stilte.
pi_25252509
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 17:04 schreef Perrow het volgende:

[..]

"Weet je het zeker?" vraagt hij met tranen in zijn ogen. Als Joost knikt weet hij dat het goed is en belt hij Lizzie om te vragen of zij zijn spullen wil komen thuisbrengen" als ze heeft opgehangen vallen de twee elkaar in de armen en halen herrineren op aan Babette. "De man uit Buenos Aires vertelde ook dat de lijken maandag worden overgebracht" en dan valt er een doodste stilte.
Ze zitten zo nog een tijdje en dan komt Edward binnen en vraagt meteen wat er met de meneer aan de hand is. "Edward, je kan gaan" zegt Joost en dan vertrekt Edward. "Pap, je moet het gewoon rustiger aan gaan doen!" "We kunnen hier samen overheenkomen, maar dan moet jij wel wat meer rust gaan nemen" en dan pakt hij zijn vaders hoofd vast. "Hey, kom op" "Babette is met alle liefde gestorven,pap"
  vrijdag 25 februari 2005 @ 17:12:43 #69
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25252550
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 17:09 schreef Orginial het volgende:

[..]

Ze zitten zo nog een tijdje en dan komt Edward binnen en vraagt meteen wat er met de meneer aan de hand is. "Edward, je kan gaan" zegt Joost en dan vertrekt Edward. "Pap, je moet het gewoon rustiger aan gaan doen!" "We kunnen hier samen overheenkomen, maar dan moet jij wel wat meer rust gaan nemen" en dan pakt hij zijn vaders hoofd vast. "Hey, kom op" "Babette is met alle liefde gestorven,pap"
"Hou je mond, jij" "Ze is NIET met de liefde gestorven, met die twee afschuwelijke mensen!" en dan gooit hij de tafel om en valt alles in scherven op de grond. "Ik moet wraak nemen voor wat ze Babette hebben aangedaan"
pi_25252579
Lizzie belt aan.Ze zet de tassen op de grond.Er komt niemand."Joost!?!"Ze klopt nog een keer hard op de voordeur.
pi_25252596
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 17:12 schreef Perrow het volgende:

[..]

"Hou je mond, jij" "Ze is NIET met de liefde gestorven, met die twee afschuwelijke mensen!" en dan gooit hij de tafel om en valt alles in scherven op de grond. "Ik moet wraak nemen voor wat ze Babette hebben aangedaan"
"Jij moet helemaal niks, jij gaat rust houden" en hij rijdt naar Arthur toe. "Ik verlies je geen seconde meer uit het oog, dus stop maar met het beramen van een of ander duivels plan" en dan rijdt Joost naar het tuinhuis. "Tara, dit geloof je niet..."
pi_25252635
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 17:15 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Jij moet helemaal niks, jij gaat rust houden" en hij rijdt naar Arthur toe. "Ik verlies je geen seconde meer uit het oog, dus stop maar met het beramen van een of ander duivels plan" en dan rijdt Joost naar het tuinhuis. "Tara, dit geloof je niet..."
Maar dan horen ze het geklop op de voordeur en lopen door de tuin erna toe. Als ze zien dat het Lizzie is besluit Joost het nog niet te vertellen, omdat ze net al heeft besloten niet te gaan verhuizen nu Winston weer terug is en alles bij het oude blijft. "Bedankt Lizzie" en hij neemt de koffers aan. "Ik zou je graag wat te drinken aanbieden, maar dat kan beter een andere keer want er is iets in de familie" en dan geeft hij haar een zoen op haar wang en nemen ze afscheid.
pi_25252687
Lizzie loopt met een verward hoofd terug."Iets in de familie?Alweer iets,hij heeft al zoveel meegemaakt"
  vrijdag 25 februari 2005 @ 17:21:50 #74
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_25252688
Moet Lizzie niet treuren om haar overleden moeder ?
En moet de familie Kolthoff, Babette niet herdenken ?
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
pi_25252700
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 17:18 schreef Orginial het volgende:

[..]

Maar dan horen ze het geklop op de voordeur en lopen door de tuin erna toe. Als ze zien dat het Lizzie is besluit Joost het nog niet te vertellen, omdat ze net al heeft besloten niet te gaan verhuizen nu Winston weer terug is en alles bij het oude blijft. "Bedankt Lizzie" en hij neemt de koffers aan. "Ik zou je graag wat te drinken aanbieden, maar dat kan beter een andere keer want er is iets in de familie" en dan geeft hij haar een zoen op haar wang en nemen ze afscheid.
Dan komt Elisa aanrennen en vliegt Joost om zijn nek, maar als ze ziet dat Joost heeft gehuild verandert haar stem meteen. Als Lizzie uit het zicht is vertelt Joost dat Babette overleden is. 'Dat kan niet" en ze houdt zijn hoofd vast. "Kan ik iets voor je doen?" maar Joost geeft geen antwoord en ze besluit hem even alleen met zijn familie te laten. "Ik bel je vanavond" en ze geeft hem een kus. "Hou je haaks"
Jaja, het wordt weer geweldig.
pi_25252734
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 17:22 schreef Beautygirl het volgende:

[..]

Dan komt Elisa aanrennen en vliegt Joost om zijn nek, maar als ze ziet dat Joost heeft gehuild verandert haar stem meteen. Als Lizzie uit het zicht is vertelt Joost dat Babette overleden is. 'Dat kan niet" en ze houdt zijn hoofd vast. "Kan ik iets voor je doen?" maar Joost geeft geen antwoord en ze besluit hem even alleen met zijn familie te laten. "Ik bel je vanavond" en ze geeft hem een kus. "Hou je haaks"
Als ze thuiskomt opent ze de deur en begraaft haar gezicht in haar kussen en begint zachtjes te huilen. 'Waarom moet juist hij zoveel ellende overzich heen krijgen" en slaat in het kussen. Dan komt haar vader bij haar zitten en probeer haar te troosten. "Ach laat me maar" en ze valt hem in zijn armen.
pi_25252805
Ondertussen loopt Jemena naar de kapstok,ze pakt haar jas en gaat een stukje lopen.Onderweg denkt ze na."Ik woon hier best lekker.." denkt ze.Plots ziet ze iemand de hele tijd naar haar kijken.Ze kijkt kwaad terug."Kan je het zien?!" schreeuwt ze naar hem.Snel draait hij zich om en loopt door.Jemena loopt ook door.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 17:29:45 #78
110081 Wilbert87
Rolf Beutinga.
pi_25252817
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 17:24 schreef Beautygirl het volgende:

[..]

Als ze thuiskomt opent ze de deur en begraaft haar gezicht in haar kussen en begint zachtjes te huilen. 'Waarom moet juist hij zoveel ellende overzich heen krijgen" en slaat in het kussen. Dan komt haar vader bij haar zitten en probeer haar te troosten. "Ach laat me maar" en ze valt hem in zijn armen.
Elisa vertelt hem alles en Rolf is geschokt. Dan ineens gaat zijn mobieltje af en moet hij naar het AZF. "Sorry maar ik kan niet komen, me dochter heeft me nodig" en hij slaat een schouder om Elisa heen en veegt haar tranen uit haar gezicht.
Je weet toch dat ik in die succesvolle Forumsoap speel? Nou, daarom heb ik geen tijd om een handtekening uit te delen het is namelijk bijna 21.00!
  vrijdag 25 februari 2005 @ 17:30:16 #79
58141 Briggy
GOEDEMIDDAG!!!
pi_25252825
Yvette zit in haar nieuwe kantoor met een glimlach op haar gezicht.
Ze vraagt zich af waaraan ze begint... als ze kijkt naar de lijst met alles wat er nog moet gebeuren.
Maar ze herinnert zich ook hoe leuk het is om een bedrijf vanaf de grond helemaal op te bouwen.

Ze pakt de telefoon en begint aan een van de vele telefoongesprekken die ze nog moet voeren.
fotografieverslaafde | muziek: Look up through the trees to feel as small as you can | Tricks up my Sleeve
*** Gedicht *** | I'm not totally useless, I can be used as a bad example.
pi_25252864
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 17:29 schreef Wilbert87 het volgende:

[..]

Elisa vertelt hem alles en Rolf is geschokt. Dan ineens gaat zijn mobieltje af en moet hij naar het AZF. "Sorry maar ik kan niet komen, me dochter heeft me nodig" en hij slaat een schouder om Elisa heen en veegt haar tranen uit haar gezicht.
"Nee pap, er staan mensenlevens op het spel" en dan geeft ze hem een zoen op zijn wang. "Ga maar" en dan gaat Rolf ervandoor en blijft Elisa alleen achter.

Als ze een tijdje in tijdschrift zit te lezen gaat haar mobieltje af met een SMS van Gwen met de tekst: Het spijt me om het aan je te vertellen, maar Joost heeft me geprobeerd te versieren. Ik kwam een nachtje logeren bij Lizzie en toen zat hij aan me kont. Ik weet dat het niks betekende maar ik vind dat je het moet weten. Kus, Gwen.

Elisa bekijkt met tranen in haar ogen het smsje. "Klootzak!!" en ze smijt haar mobiel op de grond..

Cliffhanger
pi_25252900
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 17:33 schreef Beautygirl het volgende:

[..]

"Nee pap, er staan mensenlevens op het spel" en dan geeft ze hem een zoen op zijn wang. "Ga maar" en dan gaat Rolf ervandoor en blijft Elisa alleen achter.

Als ze een tijdje in tijdschrift zit te lezen gaat haar mobieltje af met een SMS van Gwen met de tekst: Het spijt me om het aan je te vertellen, maar Joost heeft me geprobeerd te versieren. Ik kwam een nachtje logeren bij Lizzie en toen zat hij aan me kont. Ik weet dat het niks betekende maar ik vind dat je het moet weten. Kus, Gwen.

Elisa bekijkt met tranen in haar ogen het smsje. "Klootzak!!" en ze smijt haar mobiel op de grond..

Cliffhanger
Start
Elisa voelt zich een uur later nog steeds ontzettend klote en rijdt naar de wc. Vind je het gek dat hij Gwen wil, zij is veel mooier en slanker. En dan steekt ze haar vinger weer in haar keel. Even later zit de misselijk en spierwit op de bank, dat heeft ze nog nooit gehad. Zou het op gaan vallen? Maar als ze in de spiegel kijkt ziet ze nog steeds een dik meisje en weet zeker dat niemand het op zal vallen.
pi_25252948
*Bart*

Bas staart voor zich uit en leest de fax van Yacinto nog een keer goed. Er staat in dat hij geen woonruimte meer over heeft voor hem nu Cody, Yacinto, Lizzie en Jemena er wonen. Ietwat verdrietig gaat Bas langs Joost..
  vrijdag 25 februari 2005 @ 17:42:25 #83
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25252973
Arthur kijkt naar de foto`s op de openhaard terwijl hij in zijn stoel zit en pakt de foto van Babette. "Och meisje toch.." en dan slaat hij zijn ogen neer. "Ik moet gaan werken.." en hij pakt zijn jas en gaat naar het AZF, waar hij zich volop zijn werk stort.
pi_25253030
Lizzie kijkt naar Cody en Hailie."Zo vader,zo dochter!"Cody lacht en drukt Hailie tegen zich aan.Opeens gaat de telefoon.Lizzie neemt op.Ze kijkt verschrikt.Er rolt een traan over haar wang.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 17:47:02 #85
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25253044
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 17:42 schreef Perrow het volgende:
Arthur kijkt naar de foto`s op de openhaard terwijl hij in zijn stoel zit en pakt de foto van Babette. "Och meisje toch.." en dan slaat hij zijn ogen neer. "Ik moet gaan werken.." en hij pakt zijn jas en gaat naar het AZF, waar hij zich volop zijn werk stort.
Hij werkt alle documenten van de patiënten af en belt wat rond met andere ziekenhuizen over de nieuwste apparatuur. Tijdens het werk kan hij het ineens niet meer in en alle cijfertjes spoken door zijn hoofd en raakt in paniek en vlucht het AZF uit, op weg naar huis. In de auto ziet hij alles wazig en eenmaal thuis wordt hij weer zichzelf. Wat is er aan de hand met me?
  vrijdag 25 februari 2005 @ 17:50:17 #86
110081 Wilbert87
Rolf Beutinga.
pi_25253098
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 17:47 schreef Perrow het volgende:

[..]

Hij werkt alle documenten van de patiënten af en belt wat rond met andere ziekenhuizen over de nieuwste apparatuur. Tijdens het werk kan hij het ineens niet meer in en alle cijfertjes spoken door zijn hoofd en raakt in paniek en vlucht het AZF uit, op weg naar huis. In de auto ziet hij alles wazig en eenmaal thuis wordt hij weer zichzelf. Wat is er aan de hand met me?
Thuis zit Rolf op hem te wachten, die net klaar is met werken en Arthur wil condoleren. Hij zit in de oude stoel als Arthur in zijn regenjas binnekomt. Rolf staat op en loopt naar de verbaasde Arthur. "Ik wou je even condoleren" en geeft Arthur een hand.
Je weet toch dat ik in die succesvolle Forumsoap speel? Nou, daarom heb ik geen tijd om een handtekening uit te delen het is namelijk bijna 21.00!
  vrijdag 25 februari 2005 @ 17:53:06 #87
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25253144
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 17:50 schreef Wilbert87 het volgende:

[..]

Thuis zit Rolf op hem te wachten, die net klaar is met werken en Arthur wil condoleren. Hij zit in de oude stoel als Arthur in zijn regenjas binnekomt. Rolf staat op en loopt naar de verbaasde Arthur. "Ik wou je even condoleren" en geeft Arthur een hand.
"Bedankt, kan je nou weergaan? Ik zou graag even alleen met mijn familie willen zijn" en hij kijkt Rolf strak aan. Dan ineens begint Arthur te huilen en pakt Rolf hem vast. "Laat me nou maar, ik weet niet wat er met me aan de hand is"
pi_25253160
Lizzie legt de telefoon neer.Ze bibbert."Mama.........."zegt ze zachtjes.Ze laat zich op de grond zakken en Cody vraagt wat er is."Mama.......ze is........dood"Lizzie kijkt starend voor zich uit.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 17:58:09 #89
110081 Wilbert87
Rolf Beutinga.
pi_25253205
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 17:53 schreef Perrow het volgende:

[..]

"Bedankt, kan je nou weergaan? Ik zou graag even alleen met mijn familie willen zijn" en hij kijkt Rolf strak aan. Dan ineens begint Arthur te huilen en pakt Rolf hem vast. "Laat me nou maar, ik weet niet wat er met me aan de hand is"
"Dat weet je wél, je dochter is dood en daar heb je het moeilijk mee, dat is harstikke logisch" en dan komen alle emoties van Arthur van de afgelopen dagen los en praten ze samen de hele nacht over Babette`s leven. "Het was een mooie dochter, Arthur. Daar mag je trots op zijn!"
  vrijdag 25 februari 2005 @ 18:04:17 #90
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25253266
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 17:58 schreef Wilbert87 het volgende:

[..]

"Dat weet je wél, je dochter is dood en daar heb je het moeilijk mee, dat is harstikke logisch" en dan komen alle emoties van Arthur van de afgelopen dagen los en praten ze samen de hele nacht over Babette`s leven. "Het was een mooie dochter, Arthur. Daar mag je trots op zijn!"
"Die twee krengen hebben haar vermoord, Rolf" maar Rolf reageert er niet op. "Ik moet wraak nemen" en dan kijkt hij Rolf recht zijn ogen. "Jij ben de enigste die me kan helpen, ik kan me alleen nog wreken op Lizzie, omdat Esmee mijn dochter vermoordt heeft. Ik wil dat je Hailie tijdens het halen van de spuit, haar een dodelijke inenting geeft!"

Cliffhanger
pi_25253310
SOP heeft besloten weer het oude concept te gaan volgen
pi_25253580
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 18:07 schreef Orginial het volgende:
SOP heeft besloten weer het oude concept te gaan volgen
Waarom zijn de tijden veranderd??
Zal ik vanavond maar in mn eentje posten?
pi_25253712
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 18:27 schreef Beach het volgende:

[..]

Waarom zijn de tijden veranderd??
Zal ik vanavond maar in mn eentje posten?
Omdat drie mensen zijn vertrokken, werden ineens alle verhaallijnen omgegooid. Toen hebben we besloten het concept [JONGEREN] aan te nemen, maar we kregen ontzettend veel commentaar en het werkte niet. Toen hebben we besloten het oude concept [FAMILIE] weer aan te nemen en nu blijft alles weer bij het oude. Vanaf nu is het gewoon weer iedere werkdag om 21.00. Maar we moesten even wat verhaallijnen op gaan bouwen omdat 22 maart gewoon de jaarcliffhanger is.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 18:49:07 #94
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_25253891
Interview met Nano (Lizzie van Tellegen)

Hoelang werk je al bij SOP?
Vanaf het begin, 22 november dus.

Hoe ben je in SOP terechtgekomen?
Via Maikel hoorde ik dat Sop zou gaan beginnen. Ik was meteen erg enthousiast en heb Orginial verteld dat ik graag mee zou willen doen.

Kan je de persoonlijkheid van Lizzie omschrijven?
Lizzie is heel vrolijk en ze wil alles uit het leven halen wat erin zit. Ze staat altijd voor je klaar, maar kan ondanks alles toch nijdig uit de hoek komen.

Vind je Lizzie wel een leuk persoon?
Ja, ik vind Lizzie een heel leuk persoon. Ik kan me wel in haar vinden.

Wat is het verschil tussen Lizzie en Nano?
Lizzie is heel zelfstandig en dat ben ik nog niet zo.

Even voor de mensen die voor het eerst kijken naar SOP: Wat heeft Lizzie tot nu toe allemaal meegemaakt?
Lizzie is een relatie begonnen met Cody. Na een poosje kwam ze erachter dat ze zwanger was van hem. Cody en Lizzie besloten het kindje te houden, maar het was niet één kindje. Ze verwachtten een tweeling. De zwangerschap verliep goed, maar nadat ze te horen kreeg dat één kindje maar 80 % kans had om het te overleven, zocht Lizzie troost bij Joost. Ze heeft hem één keer gezoend, wat Joost niet op prijs stelde. Joost en zij zijn goede vrienden geworden en Cody en Lizzie leefden toe naar de bevalling. De kindjes kwamen veel te vroeg en zoon Tommy overleefde het niet. Dochter Hailie heeft een tijdje in de couveuse gelegen, maar met haar ging het langzamerhand beter. Een paar weken later, toen Hailie thuis was, zijn Lizzie, Cody en Hailie naar Jamaica gegaan. Daar heeft Cody Lizzie ten huwelijk gevraagd.

Wat is het heftigste dat Lizzie heeft meegemaakt tot nu toe?
Ik denk dat het de bevalling was, waarna bleek dat Tommy dood was.

Vind je de sets ook leuk?
Ja, heel leuk. Ik heb het er erg naar mijn zin.

Wat zijn de voordelen en de nadelen van het werken bij SOP?
Het grote voordeel is dat ik een hoop nieuwe mensen heb leren kennen. Het nadeel is dat ze je heel veel nodig hebben.

Wat waren je leukste scènes en met wie waren die?
De scène tussen Maikel, Valerie en mij. De zelfmoordactie van Cody. Die vond ik heel mooi.

Maak je veel bloopers?
Iedereen maakt bloopers. Ik ook, maar ik kan er zo snel niet één bedenken. Oh ja, wacht even: “Lizzie ziet Lars niet”, terwijl Lars recht tegenover haar stond.

Stel, je mag voor een week een andere rol spelen, welke zou jij dan kiezen?
Ik vond de rol van Babette ook erg mooi. Die rol zou ik ook wel willen spelen. En als ik een mannelijke rol zou kunnen spelen, zou het Joost geweest zijn.

Nano bedankt voor de medewerking!
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 20:01:27 #95
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25255057
ik wil jullie nog heel veel natte tijden toewensen met Sop...maak er iets moois van
don't give me that fucking bullshit
pi_25255652
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 18:49 schreef Frey het volgende:
Interview met Nano (Lizzie van Tellegen)

[afbeelding]

Vanaf het begin, 22 november dus.

Via Maikel hoorde ik dat Sop zou gaan beginnen. Ik was meteen erg enthousiast en heb Orginial verteld dat ik graag mee zou willen doen.

Kan je de persoonlijkheid van Lizzie omschrijven?
Lizzie is heel vrolijk en ze wil alles uit het leven halen wat erin zit. Ze staat altijd voor je klaar, maar kan ondanks alles toch nijdig uit de hoek komen.

Vind je Lizzie wel een leuk persoon?
Ja, ik vind Lizzie een heel leuk persoon. Ik kan me wel in haar vinden.

Wat is het verschil tussen Lizzie en Nano?
Lizzie is heel zelfstandig en dat ben ik nog niet zo.

Even voor de mensen die voor het eerst kijken naar SOP: Wat heeft Lizzie tot nu toe allemaal meegemaakt?
Lizzie is een relatie begonnen met Cody. Na een poosje kwam ze erachter dat ze zwanger was van hem. Cody en Lizzie besloten het kindje te houden, maar het was niet één kindje. Ze verwachtten een tweeling. De zwangerschap verliep goed, maar nadat ze te horen kreeg dat één kindje maar 80 % kans had om het te overleven, zocht Lizzie troost bij Joost. Ze heeft hem één keer gezoend, wat Joost niet op prijs stelde. Joost en zij zijn goede vrienden geworden en Cody en Lizzie leefden toe naar de bevalling. De kindjes kwamen veel te vroeg en zoon Tommy overleefde het niet. Dochter Hailie heeft een tijdje in de couveuse gelegen, maar met haar ging het langzamerhand beter. Een paar weken later, toen Hailie thuis was, zijn Lizzie, Cody en Hailie naar Jamaica gegaan. Daar heeft Cody Lizzie ten huwelijk gevraagd.

Wat is het heftigste dat Lizzie heeft meegemaakt tot nu toe?
Ik denk dat het de bevalling was, waarna bleek dat Tommy dood was.

Ja, heel leuk. Ik heb het er erg naar mijn zin.

Het grote voordeel is dat ik een hoop nieuwe mensen heb leren kennen. Het nadeel is dat ze je heel veel nodig hebben.

De scène tussen Maikel, Valerie en mij. De zelfmoordactie van Cody. Die vond ik heel mooi.

Maak je veel bloopers?
Iedereen maakt bloopers. Ik ook, maar ik kan er zo snel niet één bedenken. Oh ja, wacht even: “Lizzie ziet Lars niet”, terwijl Lars recht tegenover haar stond.

Ik vond de rol van Babette ook erg mooi. Die rol zou ik ook wel willen spelen. En als ik een mannelijke rol zou kunnen spelen, zou het Joost geweest zijn.

Nano bedankt voor de medewerking!
Gelukkig blijf je nog achter de schermen werkzaam
  vrijdag 25 februari 2005 @ 20:56:59 #97
110081 Wilbert87
Rolf Beutinga.
pi_25255948
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 18:04 schreef Perrow het volgende:

[..]

"Die twee krengen hebben haar vermoord, Rolf" maar Rolf reageert er niet op. "Ik moet wraak nemen" en dan kijkt hij Rolf recht zijn ogen. "Jij ben de enigste die me kan helpen, ik kan me alleen nog wreken op Lizzie, omdat Esmee mijn dochter vermoordt heeft. Ik wil dat je Hailie tijdens het halen van de spuit, haar een dodelijke inenting geeft!"

Cliffhanger
Start
"Dat kun je me niet vragen, Arthur" en Rolf staat open en loopt achteruit. Ineens kan hij niet verder achteruit omdat het brandende vuur in de openhaard de weg versperdt.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 20:59:58 #98
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25255994
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 20:56 schreef Wilbert87 het volgende:

[..]

Start
"Dat kun je me niet vragen, Arthur" en Rolf staat open en loopt achteruit. Ineens kan hij niet verder achteruit omdat het brandende vuur in de openhaard de weg versperdt.
Arthur kijkt Rolf aan en dan vraagt hij op een lage toon voor de laatste keer of Rolf hem bereid is te helpen en dan klinkt er een harde donderslag en begint Arthur te lachen. "Mooi, ik wist dat ik op je kon rekenen" en dan pakt Rolf snel zijn jas en vertrekt. Arthur gaat in de stoel zitten en streelt de foto van Babette. "Ik zal revanche nemen, dochter. Wees maar niet bang!"
pi_25256053
De volgende ochtend rijdt Joost in het AZF en heeft stiekem een Playboy meegesmokkeld en klopt op de deur van Sander. "Binnen" hoort hij en dan rijdt hij naar binnen. "Kijk eens wat ik voor je heb meegebracht" en hij gooit het boekje op zijn bed. "Wat vindt je ervan?"
pi_25256099
Sander schrikt een beetje. Hij word ten eerste wakker en ten 2e ziet hij een playboy op zen bed. Hij probeert zo Gek mogelijk over te komen en lacht.

"Heej joozt kan jij me nu eens eindelijk uitleggen wat hier aan de hand is. De ene dag lig in de sloot zover ik weet als ik het niet heb gedroomd en de 2e dag lig ik in het ziekenhuis met een playboy op men schoot"

Sander probeert zo Echt mogelijk te lachen en te kijken in het blad maar hij merkt dat hij niet eens intressant vind om te zien.
DJ-VR was here (again)
pi_25256133
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 21:06 schreef devid het volgende:
Sander schrikt een beetje. Hij word ten eerste wakker en ten 2e ziet hij een playboy op zen bed. Hij probeert zo Gek mogelijk over te komen en lacht.

"Heej joozt kan jij me nu eens eindelijk uitleggen wat hier aan de hand is. De ene dag lig in de sloot zover ik weet als ik het niet heb gedroomd en de 2e dag lig ik in het ziekenhuis met een playboy op men schoot"

Sander probeert zo Echt mogelijk te lachen en te kijken in het blad maar hij merkt dat hij niet eens intressant vind om te zien.
"Ik weet niet wat er met je aan de hand was, waarom je dat soort vage dingen uithaalt. Ik wil trouwens weleens weten wat er uberhaupt met jouw aan de hand is de laatste tijd. Je hebt al weken geen move gemaakt bij Jemena terwijl het overduidelijk is dat ze je leuk vindt!"

"Hallooo?" "Ben je zo verdiept in de Playboy ofzo omdat je niks zegt?"
pi_25256185
Sander is verreweg van verdiept in playboy. En brok zit in zen keel hij weet niet wat hij moet zeggen hij doet dan ook vollop stoer.

"Pfff Jemena of ik die wil?, Wat moet ik met Jemena ik vind haar echt niet leuk hoor."

Hij kijkt Joozt aan waneer hij dat zegt. En ziet die twinkelende ogen van hem die hem vragend aan kijken. Hij krijgt het er een beetje warm van. Hij schrikt er zelf van

"Ach maar wat intresseert jou dat nou. Ik ben er gewoon niet bij de laatse tijd dat klopt. Ik heb gewoon men week niet. Heb een beetje ruzie thuis met men stiefma enzo je weet wel hoe dat gaat"
DJ-VR was here (again)
pi_25256203
Lizzie zit met haar gedachten bij haar moeder.Hoe kon dit nou gebeuren?Waarom haar moeder?Ze voelt Cody's arm om haar heen,maar eigenlijk heeft ze daar even geen behoefte aan.Ze duwt zijn hand weg en loopt naar buiten.Ze gaat op de schommel in het speeltuintje zitten.Langzaam schommelt ze heen en weer.Ze huilt en kijkt op als Jemena naar buiten loopt.
pi_25256236
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 21:11 schreef devid het volgende:
Sander is verreweg van verdiept in playboy. En brok zit in zen keel hij weet niet wat hij moet zeggen hij doet dan ook vollop stoer.

"Pfff Jemena of ik die wil?, Wat moet ik met Jemena ik vind haar echt niet leuk hoor."

Hij kijkt Joozt aan waneer hij dat zegt. En ziet die twinkelende ogen van hem die hem vragend aan kijken. Hij krijgt het er een beetje warm van. Hij schrikt er zelf van

"Ach maar wat intresseert jou dat nou. Ik ben er gewoon niet bij de laatse tijd dat klopt. Ik heb gewoon men week niet. Heb een beetje ruzie thuis met men stiefma enzo je weet wel hoe dat gaat"
'Ja, dat herken ik zeker" en Joost zucht. "Maar waar ik natuurlijk voor kom is om jouw uit het ziekenhuis te komen halen zodat we lekker kunnen gaan stappen met Jemena & Elisa en de rest.." en dan ineens komt er een doktor binnen. "U bent precies op tijd" roept Joost opgewekt terwijl de doktor de laatste scans van Sander bekijkt. Als de doktor vertelt dat alles goed is ziet Joost zijn beste vriend lachend uit bed opstaan maar dat hij de Playboy niet meeneemt. "Hé, wat doe jij nou?"
pi_25256253
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 21:12 schreef Nano het volgende:
Lizzie zit met haar gedachten bij haar moeder.Hoe kon dit nou gebeuren?Waarom haar moeder?Ze voelt Cody's arm om haar heen,maar eigenlijk heeft ze daar even geen behoefte aan.Ze duwt zijn hand weg en loopt naar buiten.Ze gaat op de schommel in het speeltuintje zitten.Langzaam schommelt ze heen en weer.Ze huilt en kijkt op als Jemena naar buiten loopt.
Jemena loopt naar haar toe."Wat is er,meid?" vraagt ze."Als je het niet wilt zeggen,is dat geen probleem." zegt ze,al een beetje verwachtend dat Lizzie dat gaat zeggen.
pi_25256281
Sander schrikt waneer hij zich omdraait "Chit"denkt hij die playboy

"Ach je wil niet weten wat voor bladen ik thuis heb. En bovendien had ik deze al. Je weet wel die gozer uit de 4e die loopt toch stage in zon boekenzaak. Die heeft het waarschijnlijk al weer in men kluisje op school gemoffeld. Maar ok laten we gaan ik wil nu lopen heb lang genoeg stil gezeten op bed"

Sander loopt gauw door en hoopt dat het geloofwaardig genoeg over kwam
DJ-VR was here (again)
pi_25256305
Lizzie kijkt haar aan.Ze veegt haar tranen weg."Ik......"Lizzie staat op."Mijn moeder heeft een vliegtuigongeluk gehad"
pi_25256308
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 21:17 schreef devid het volgende:
Sander schrikt waneer hij zich omdraait "Shit"denkt hij die playboy

"Ach je wil niet weten wat voor bladen ik thuis heb. En bovendien had ik deze al. Je weet wel die gozer uit de 4e die loopt toch stage in zon boekenzaak. Die heeft het waarschijnlijk al weer in men kluisje op school gemoffeld. Maar ok laten we gaan ik wil nu lopen heb lang genoeg stil gezeten op bed"

Sander loopt gauw door en hoopt dat het geloofwaardig genoeg over kwam
"Najah zeg" en Joost rijdt hem achterna. Even later zitten ze in de taxi en kijken ze zwijgzaam naar buiten. Dan stopt de taxi bij huize Beutinga en stappen de twee uit. Sander loopt meteen naar zijn kamer , maar Joost besluit even naar Elisa te gaan, die TV zit te kijken.
pi_25256342
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 21:18 schreef Nano het volgende:
Lizzie kijkt haar aan.Ze veegt haar tranen weg."Ik......"Lizzie staat op."Mijn moeder heeft een vliegtuigongeluk gehad"
"Ooh!Hoe kan ik je troosten?Kan ik iets voor je doen?" vraagt Jemena een beetje voorzichtig.
pi_25256386
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 21:18 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Najah zeg" en Joost rijdt hem achterna. Even later zitten ze in de taxi en kijken ze zwijgzaam naar buiten. Dan stopt de taxi bij huize Beutinga en stappen de twee uit. Sander loopt meteen naar zijn kamer , maar Joost besluit even naar Elisa te gaan, die TV zit te kijken.
Als Elisa Joost ziet wendt ze haar hoofd af. "Oprotten zak" en ze steekt haar middelvinger op. "Ik weet wat je met Gwen heb gedaan, en ik wil je nooit meer zien het is over" en dan staat ze op en rijdt naar de keuken.
pi_25256417
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 21:23 schreef Beautygirl het volgende:

[..]

Als Elisa Joost ziet wendt ze haar hoofd af. "Oprotten zak" en ze steekt haar middelvinger op. "Ik weet wat je met Gwen heb gedaan, en ik wil je nooit meer zien het is over" en dan staat ze op en loopt naar de keuken.
Joost komt haar meteen achterna en pakt haar hoofd vast. Even later
zitten ze met hun hoofden tegen elkaar en huilen. De radio speelt hun lievelingsliedje met de tekst: "I want you back my girl.." en dan is precies wat ik wil fluistert Joost tegen haar.

[ Bericht 6% gewijzigd door Beautygirl op 25-02-2005 21:31:50 ]
pi_25256436
Sander ziet dat Joost even gaat kijken bij Elisa. Hij loopt de trap op naar zen kamer en gooit de deur dicht. Gelukkig niet te hard. Hij loopt naar het raam en staart een beetje naar buiten. Hij denkt.

;wat was dat nou weer voor stom gevoel de net, ik ben toch niet verliefd aan het worden op Joost He Gatverdamme nee dit mag niet gaan gebeuren, Hij heeft met je zus man doe normaal;

Hij staart maar naar buiten waar is hij toch mee bezig wat is dit toch wat in hem zit. Dat stomme gevoel.

;Ik kan niet verliefd worden op een jongen wat gaan ze wel niet denken. Bovendien Jemena vind mij leuk kan ik toch geen homo zijn;

Met die vraag in zen hoofd ploft hij neer op bed en staart naar het plafond.
DJ-VR was here (again)
pi_25256468
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 21:25 schreef Beautygirl het volgende:

[..]
Joost komt haar achterna en pakt haar gezicht vast.
Ze zitten met hun hoofden tegen elkaar en huilen. De radio speelt hun lievelingsliedje met de tekst: "I want you back my girl.." en dan is precies wat ik wil fluistert Joost tegen haar.
Hun monden gaan steeds meer naar elkaar en dan openen ze hun mond en zoenen elkaar. "Hmm, ik wil je echt nooit meer kwijt" en dan houden ze elkaar minutenlang vast. Ineens komt Ellen binnen. "Hoi, mevrouw Beutinga ik wou net naar Sander gaan en dan schiet Elisa in de lach en Joost geeft haar nog een snel een zoen. "Tot zo, schatje" en dan rijdt hij naar de trap en roept Sander, die meteen naar beneden komt.
pi_25256477
Lizzie kijkt Jemena aan."Ik ben al blij dat je bij me bent"In de verte ziet ze een jongen lopen.
pi_25256505
Sander hoort zen naam en loopt de trap af. En daar ziet hij dus weer Joost met Lachende twinkelende ogen zitten. Hij staart even maar merkt dat Joost zoiets heeft van hallo Contact earth?, Voordat Joost wat kan zeggen.

"Ja wat is er sorry was ff aan het denken"

Voordat Joost wat kan zeggen Staat zen stiefmoeder naast hem.

"Dag lieve schat kan je voortaan even bellen als je het ziekenhuis uit mag. Dan had ik je opgehaald wat denken ze nu wel niet van mij in dat ziekenhuis je laten ophalen door een vriend van 15 en nog een taxi geven ook."

Ze geeft Sander een zoen op de wang.

"Ik heb je wel gemist hoor. Gaan we morgen weer gezellig een filmpje kijken op de bank net als de vorige keer"

Sander schrikt hij heeft Joost net verteld Ongeloofelijke ruzie te hebben als hij het maar niet doorheeft
DJ-VR was here (again)
pi_25256533
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 21:28 schreef Nano het volgende:
Lizzie kijkt Jemena aan."Ik ben al blij dat je bij me bent"In de verte ziet ze een jongen lopen.
*Bas*

''hey , ik zie je huilen , heb jij misschien en zakdoeje nodig ? ''
pi_25256534
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 21:31 schreef devid het volgende:
Sanders verhaal..
Dan komt Elisa aanrennen en vliegt haar tweelingbroer om zijn nek. "Ik heb je gemist" en ze geeft hem drie zoenen. 'Doet alles het weer?"
pi_25256599
Lizzie kijkt de jongen aan."Nee dankje"zegt ze vriendelijk."Ik heb je hier nog nooit eerder gezien"Ze geeft hem een hand."Lizzie van Tellegen"
pi_25256616
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 21:32 schreef Beautygirl het volgende:

[..]

Dan komt Elisa aanrennen en vliegt haar tweelingbroer om zijn nek. "Ik heb je gemist" en ze geeft hem drie zoenen. 'Doet alles het weer?"
'Geef die nou maar aan mij voortaan" en ze moeten alle drie lachen. "Maare Sander en ik gaan even langs Yacinto, ik bel je vanavond nog wel" en dan nemen ze afscheid en vertrekken hij en Sander naar de Jage.

Daar aangekomen hebben Joost en Yacinto over de meiden. "Sander, wie vindt jij nou echt lekker?" "Jemena he?" "Ik heb je wel door!"
pi_25256633
Sander weet gewoon niet wat hij moet hij moet en in plaats van ze eigen stoer antwoorden normaal haalt hij zen schouders op.

"ik weet niet"
DJ-VR was here (again)
pi_25256649
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 21:37 schreef Nano het volgende:
Lizzie kijkt de jongen aan."Nee dankje"zegt ze vriendelijk."Ik heb je hier nog nooit eerder gezien"Ze geeft hem een hand."Lizzie van Tellegen"
''Ik heet Bas steppens , ik woon hier nog maar net , daar heb je mij nog nooit gezien denk ik ''
''Hier heb je mijn kaartje met telefoon nummer ''
  vrijdag 25 februari 2005 @ 21:41:36 #122
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25256673
Arthur zit in zijn werkkamer en belt een oude bekende. "Ik wil dat je het lijk van Esmee van Tellegen achterhoudt, je moet ervoor zorgen dat Lizzie denkt dat haar moeder nog leeft, en zo zelf de dupe wordt van haar moeders dood" en als de oude onbekende doorvraagt geeft Arthur hem een rijkelijke beloning. "Ach David, ik neem aan dat jij en je oude makker Meuskens wel weer uit de nor willen komen?" "Ik kan daar voor zorgen!" "Doen jullie het?" "Mooi!" en dan hangt Arthur tevreden op.

"Die dodelijke injectie komt daarna wel, dit is nog briljanter"
pi_25256721
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 21:39 schreef devid het volgende:
Sander weet gewoon niet wat hij moet hij moet en in plaats van ze eigen stoer antwoorden normaal haalt hij zen schouders op.

"ik weet niet"
"Nou, wat is dat nou weer voor antwoord" en dan hebben ze het over voetbal. Joost ziet dat Sander met zijn gedachten ergens anders zit en geeft hem een por in zijn maag. "Over Jemena aan het dromen,makker?" "Neehoor ik plaag je maar" en dan bestellen ze nog een biertje. "Zullen we met de meiden gaan stappen?" "Najah rijden dan in mijn geval"
pi_25256742
Lizzie glimlacht."Dank je.Ik zal je zeker nog een keer bellen"Als de jongen wegloopt kijkt Jemena haar lachend aan."Als je Cody niet had........."Lizzie stoot haar aan."Nee joh,ik heb de lekkerste man van heel Fokdam!"
  vrijdag 25 februari 2005 @ 21:49:27 #125
110081 Wilbert87
Rolf Beutinga.
pi_25256814
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 21:41 schreef Perrow het volgende:
Arthur zit in zijn werkkamer en belt een oude bekende. "Ik wil dat je het lijk van Esmee van Tellegen achterhoudt, je moet ervoor zorgen dat Lizzie denkt dat haar moeder nog leeft, en zo zelf de dupe wordt van haar moeders dood" en als de oude onbekende doorvraagt geeft Arthur hem een rijkelijke beloning. "Ach David, ik neem aan dat jij en je oude makker Meuskens wel weer uit de nor willen komen?" "Ik kan daar voor zorgen!" "Doen jullie het?" "Mooi!" en dan hangt Arthur tevreden op.

"Die dodelijke injectie komt daarna wel, dit is nog briljanter"
Rolf maakt zich ernstig zorgen over de injectie die hij Hailie volgende week moet toedienen. "Hij heeft ergens wel een mannetje om me te vermoorden, ik moet het wel doen" en dan pakt hij de papieren van Hailie erbij. "Eens even zien, ik wil me baan niet kwijt.." maar halverwege het doornemen van het dossier van Hailie krijgt hij spijt en gooit het dossier in de prullenbak. "Waar ben je mee bezig, Beutinga?"
pi_25256820
Pff denkt Sander Altijd dat gezeik over meiden. hij heeft helemaal geen zin in die meiden. Hij wil wel en hij probeert altijd overtuigend over te komen maar hij voelt die meiden gewoon kijken en het doet hem gewoon niks hij kan hier niet tegen.

"nee ik denk dat ik zo naar huis ga naar bed ik geloof dat ik een griepje van het ziekenhuis heb meegenomen"
DJ-VR was here (again)
pi_25256854
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 21:49 schreef devid het volgende:
Pff denkt Sander Altijd dat gezeik over meiden. hij heeft helemaal geen zin in die meiden. Hij wil wel en hij probeert altijd overtuigend over te komen maar hij voelt die meiden gewoon kijken en het doet hem gewoon niks hij kan hier niet tegen.

"nee ik denk dat ik zo naar huis ga naar bed ik geloof dat ik een griepje van het ziekenhuis heb meegenomen"
"Ach lul niet man" en hij bestelt nog een biertje. "Zuipen jij. We gaan vanavond gewoon uit" en hij toetst het nummer van Lizzie in, maar die neemt niet op" "Dan gaan we maar met zijn drieën" en dan vertrekken ze naar het uitgaansleven.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 21:56:01 #128
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25256917
In huize Kolthof slaapt nog niemand want als Arthur naar het tuinhuis kijkt ziet hij Tara,Winston en Gwen naar een TV-programma kijken. Joost is uit, en Babette is dood. Het woord "dood" gonst door Arthur zijn hoofd. "Verdomme Esmee, hier zul je voor boeten" en hij wacht in spanning af op het verlossende telefoontje van de man die David & Meuskens zal gaan bevrijden.

Dan ineens gaat zijn telefoon. "Kolthof.." "Is het gelukt?" "Geweldig, ik maak het geld zo snel mogelijk over!" en dan hangt hij op.
pi_25256925
Lizzie voelt zich alweer wat beter en gaat met haar vinger over de kalender.Ze slaat hem één keer om en ziet Hailie's naam staan.Ze kijkt naar haar dochter die met haar handen naar de rammelaar grijpt.Oh ja Hail. Volgende week moeten we nog een prik gaan halen!"
  vrijdag 25 februari 2005 @ 21:59:35 #130
110081 Wilbert87
Rolf Beutinga.
pi_25256969
Rolf denkt aan Arthur en probeert hem te slim af te zijn. "Als ik nou eens een andere inenting aan Hailie geef, zodat het lijkt alsof ze dood gaat, maar dit uiteindelijk niet beurt dan..." en dan weet Rolf het zeker, hij zal Arthur te slim af zijn en bekijkt de verschillende inentingen. Ineens vliegt de deur open en staat Arthur in de deuropening. "Wat kom je hier doen?"
  vrijdag 25 februari 2005 @ 22:01:37 #131
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25256993
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 21:59 schreef Wilbert87 het volgende:
Rolf denkt aan Arthur en probeert hem te slim af te zijn. "Als ik nou eens een andere inenting aan Hailie geef, zodat het lijkt alsof ze dood gaat, maar dit uiteindelijk niet beurt dan..." en dan weet Rolf het zeker, hij zal Arthur te slim af zijn en bekijkt de verschillende inentingen. Ineens vliegt de deur open en staat Arthur in de deuropening. "Wat kom je hier doen?"
"Ik kom jouw even erop wijzen dat Hailie dood moet en niet schijndood, zoals jij van plan was" en hij wijst naar de lijst met inentingen. Arthur gaat tegenover Rolf zitten en ineens verschijnen ook David Lebeau & Bob Meuskens in de deuropening.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 22:07:35 #132
110081 Wilbert87
Rolf Beutinga.
pi_25257078
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 22:01 schreef Perrow het volgende:

[..]

"Ik kom jouw even erop wijzen dat Hailie dood moet en niet schijndood, zoals jij van plan was" en hij wijst naar de lijst met inentingen. Arthur gaat tegenover Rolf zitten en ineens verschijnen ook David Lebeau & Bob Meuskens in de deuropening.
Dan zitten Arthur,David & Meuskens alledrie voor hem. "Ik wil niks met jullie te maken hebben, Arthur je bent zo veranderd sinds de dood van Babette" "Je moet hulp zoeken, je bent jezelf niet meer"
pi_25257097
Jemena loopt terug naar de Jage en gaat helpen in de bar.Het is druk,en het loopt goed.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 22:10:28 #134
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25257115
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 22:07 schreef Wilbert87 het volgende:

[..]

Dan zitten Arthur,David & Meuskens alledrie voor hem. "Ik wil niks met jullie te maken hebben, Arthur je bent zo veranderd sinds de dood van Babette" "Je moet hulp zoeken, je bent jezelf niet meer"
"Hou je mond, Rolf" schreeuwt Arthur en slaat op zijn bureaublad.
David en Meuskens kijken strak voor zich uit.

"Jij gaat ons helpen om Babette te wreken, of je nou wilt of niet. Anders kan je fluiten naar je baan en je gezin!"

Cliffhanger
pi_25257179
Het gaat weer goed
pi_25265369
Is Richard nog steeds in het ziekenhuis?
* Beach vraagt aan de personages die in het ziekenhuis werken
pi_25265591
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 13:59 schreef Beach het volgende:
Is Richard nog steeds in het ziekenhuis?
* Beach vraagt aan de personages die in het ziekenhuis werken
Kom even op MSN --> messengerboy_2005@hotmail.com
pi_25316146
Zijn we nog aaaalive?
pi_25316411
Ik weet het niet,maar we gaan het proberen op te lossen.Wie zijn er vanavond allemaal?
pi_25316997
Nou SOP is erg ongelegen tijd op het moment vanwege een aantal stoere series die deze week starten
pi_25318311
Joost kijkt door het raam in de sportschool en doet wat oefeningen samen met Gijs Afkens. "Zo gaatie goed, Joost!" en Joost loopt langzaam met steun van Afkens over de lopende band. Ineens denkt hij aan zijn overleden zus, waarvan de begravenis komende week is en hij zet de lopende band uit. "Sorry, ik moet gaan" en dan rijdt hij de sportschool uit en gaat buiten staan. "Verdomme Babbette, waarom moest juist jij doodgaan!"
pi_25318445
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 20:49 schreef Orginial het volgende:
Joost kijkt door het raam in de sportschool en doet wat oefeningen samen met Gijs Afkens. "Zo gaatie goed, Joost!" en Joost loopt langzaam met steun van Afkens over de lopende band. Ineens denkt hij aan zijn overleden zus, waarvan de begravenis komende week is en hij zet de lopende band uit. "Sorry, ik moet gaan" en dan rijdt hij de sportschool uit en gaat buiten staan. "Verdomme Babbette, waarom moest juist jij doodgaan!"
Dan komt hij Lizzie tegen en ze loopt op hem af. Ze hoeven elkaar niks te zeggen, en ze vallen meteen in elkaars armen. Samen huilen ze en dan strijkt Joost met zijn hand door haar haar. "We komen hier samen doorheen, dat beloof ik je" zegt Joost met trillende stem.
pi_25318511
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 20:57 schreef Orginial het volgende:

[..]

Dan komt hij Lizzie tegen en ze loopt op hem af. Ze hoeven elkaar niks te zeggen, en ze vallen meteen in elkaars armen. Samen huilen ze en dan strijkt Joost met zijn hand door haar haar. "We komen hier samen doorheen, dat beloof ik je" zegt Joost met trillende stem.
Lizzie kijkt hem met een betraand gezicht aan."Ik had haar nog zo veel te vertellen.Sinds ze terug is hebben we bijna niet gepraat."
pi_25318559
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 21:01 schreef Nano het volgende:

[..]

Lizzie kijkt hem met een betraand gezicht aan."Ik had haar nog zo veel te vertellen.Sinds ze terug is hebben we bijna niet gepraat."
Joost pakt haar hoofd vast. "Kin omhoog, Lizzie. Je moeder en mijn zus hadden ons zo nooit willen zien, ze hadden peper in hun reet!" en dan schieten ze allebei in de lach. "En dat hebben wij ook.." en dan valt er een traan op Joost zijn shirt. "Vrijdag is de begravenis, ik kom je ophalen want we hebben elkaar gewoon nodig, ookal zijn we bikkels" en dan moeten ze allebei weer lachen.
pi_25318667
Lizzie geeft Joost een kus."Dankjewel"Ze lopen een eindje het bos in."Hoe is het met Elisa?"
pi_25318682
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 21:10 schreef Nano het volgende:
Lizzie geeft Joost een kus."Dankjewel"Ze lopen een eindje het bos in."Hoe is het met Elisa?"
"Goed hoor, ik heb soms het gevoel dat we nogal wat mis-communicaties hebben maar dat is altijd snel opgelost. Gaat alles ook goed met Cody en de kleine?"
pi_25318800
*Bas is op zoek naar een kamer op te huren en belt daarom met ene Yacinto *
''Ja , wanneer kan ik langskomen om de kamer te zien ?''
''Komt vandaag jou goed uit ? ''
''Ja , perfect dan kom ik zo langs ''
  dinsdag 1 maart 2005 @ 21:25:30 #148
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25318942
Als Rolf met trillende stem "Ja" antwoordt, verlaat Arthur zijn werkkamer. "Mooi zo" en dan belt hij een taxi en arriveert even later bij zijn huis.

Arthur belt met een aantal mensen in Buenos Aires. "U heeft het lichaam van Marjolein Verbeek gevonden? Dat intreseert me niet, ik wil weten waar het lijk van me dochter Babette Kolthof is en het lijk van Esmee van Tellegen!" maar de man heeft daar geen antwoordt op, maar zegt dat ze waarschijnlijk gevonden zijn en dat hij later op de middag daarover terugbelt. "Het is je geraden!" en dan hangt Arthur kwaad op.
pi_25318982
"Ja,het gaat prima.Cody is een hele goede vader en Hailie is een heel rustig meisje.Ze groeit goed.Het lijkt nog zo kort geleden dat ze werd geboren."Lizzie gaat op een boomstam zitten."Eigenlijk ben ik best wel gelukkig,al moet ik mijn moeder dan missen"
  dinsdag 1 maart 2005 @ 21:30:31 #150
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_25319044
Dan gaat bij arthur de telefoon.
Als hij opneemt, krijgt hij bijna een hartaanval.

"Met Esmee"
  dinsdag 1 maart 2005 @ 21:34:59 #151
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25319118
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 21:30 schreef digispeed het volgende:

Dan gaat bij arthur de telefoon.
Als hij opneemt, krijgt hij bijna een hartaanval.

"Met Esmee"
"Dit kan niet waar zijn, wie ben jij en wat moet je?!" met trillende handen houdt Arthur de hoorn vast. "Jij bent dood, ik heb alles van wat jij hebt afgenomen terug en jij bent dood, morsdood" en dan wacht Arthurs angstig om een antwoord..
pi_25319119
Yacinto
Het liep voor Yacinto niet op rolletjes vandaag. Problemen met de brouwerij, de TV wil niet meer functioneren en dan belde er ook nog iemand of die kon komen kijken voor een kamer. Als Yacinto voor de tigste keer de TV aanslaat komt daar een man binnengelopen.
"Wat moet die hier" Vraagt Yacinto zich af. Als de persoon op de bar afkomt.
"Ik zoek iemand die Jelden zou heten"
"Daar kijkt u naar. En zeg maar Yacinto hoor"
"Oh. Ok. Nou ik ben Bas en ik kom voor de kamer"
"Komt u maar mee"
  dinsdag 1 maart 2005 @ 21:38:11 #153
109973 Beautygirl
Miss Alberts
pi_25319180
Elisa rent door het bos om wat extra kilo`s kwijt te raken en ziet Joost en Lizzie zitten. Ze rent op hun af en gaat ertussen in zitten. "Hai schatje, wat zijn jullie aan het doen?" maar voordat Joost antwoord kan geven ratelt Elisa alweer door. "Ik heb een nieuwe CD, ik weet zeker dat je hem goed vindt" en ze pakt Joost zijn rolstoel en duwt hem bij Lizzie vandaan. "Dag Lizzie" en dan kijkt Elisa met een jaloerse blik naar Lizzie en verdwijnt ze samen met Joost richting huis.
pi_25319242
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 21:34 schreef Tha_T het volgende:
Yacinto
Het liep voor Yacinto niet op rolletjes vandaag. Problemen met de brouwerij, de TV wil niet meer functioneren en dan belde er ook nog iemand of die kon komen kijken voor een kamer. Als Yacinto voor de tigste keer de TV aanslaat komt daar een man binnengelopen.
"Wat moet die hier" Vraagt Yacinto zich af. Als de persoon op de bar afkomt.
"Ik zoek iemand die Jelden zou heten"
"Daar kijkt u naar. En zeg maar Yacinto hoor"
"Oh. Ok. Nou ik ben Bas en ik kom voor de kamer"
"Komt u maar mee"
''Best een mooie kamer , ik denk dat ik hem maar neem ''
  dinsdag 1 maart 2005 @ 21:41:55 #155
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_25319256
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 21:34 schreef Perrow het volgende:

[..]

"Dit kan niet waar zijn, wie ben jij en wat moet je?!" met trillende handen houdt Arthur de hoorn vast. "Jij bent dood, ik heb alles van wat jij hebt afgenomen terug en jij bent dood, morsdood" en dan wacht Arthurs angstig om een antwoord..
Its me.....

Babette en haar vriendin hebben de crash niet overleefd.

En probeer mij niet te zoeken, want je zal me toch nooit vinden.

En je bent gewaarschuwd, die plannen van jou om je op mijn dochter
te wreken, cancel je meteen, zoniet weet ik jou wel te vinden.........

En dan wordt het telefoongesprek verbroken.

CLIFF

[ Bericht 1% gewijzigd door digispeed op 01-03-2005 21:47:34 ]
  dinsdag 1 maart 2005 @ 21:45:14 #156
109973 Beautygirl
Miss Alberts
pi_25319325
Het was weer spannend
pi_25319399
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 21:45 schreef Beautygirl het volgende:
Het was weer spannend
Ja
pi_25336707
Start
Joost rijdt zijn huis binnen, nadat hij Elisa heeft thuisgebracht. "Wat is het toch af en toe een jaloers kreng" en dan rijdt hij kwaad richting de werkkamer van Arthur. Daar treft hij Arthur lijkbleek aan. "Pap gaat het wel?" maar Arthur pakt zijn jas en loopt de werkkamer uit. "Najah zeg.." en Joost kijkt naar zijn vader bureau. "Wat zou er aan de hand zijn?" en dan ziet hij de hoorn van de telefoon ernaast liggen en legt hem er terugop. Dan draait hij zich om en staat Lizzie voor hem samen met Hailie. "Sorry, helemaal vergeten door dat gedoe met Elisa" en dan rijdt Joost naast Lizzie naar het ziekenhuis met Hailie voor de jaarlijkse inenting.
pi_25336786
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:01 schreef Orginial het volgende:
Start
Joost rijdt zijn huis binnen, nadat hij Elisa heeft thuisgebracht. "Wat is het toch af en toe een jaloers kreng" en dan rijdt hij kwaad richting de werkkamer van Arthur. Daar treft hij Arthur lijkbleek aan. "Pap gaat het wel?" maar Arthur pakt zijn jas en loopt de werkkamer uit. "Najah zeg.." en Joost kijkt naar zijn vader bureau. "Wat zou er aan de hand zijn?" en dan ziet hij de hoorn van de telefoon ernaast liggen en legt hem er terugop. Dan draait hij zich om en staat Lizzie voor hem samen met Hailie. "Sorry, helemaal vergeten door dat gedoe met Elisa" en dan rijdt Joost naast Lizzie naar het ziekenhuis met Hailie voor de jaarlijkse inenting.
Lizzie pakt de papieren uit haar tas en legt ze op de balie."Hailie Lebeau en u bent de vader?"Lizzie draait zich lachend om en knipoogt naar Joost."Deze gang uitlopen en dan de tweede deur rechts."
pi_25336828
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:05 schreef Nano het volgende:

[..]

Lizzie pakt de papieren uit haar tas en legt ze op de balie."Hailie Lebeau en u bent de vader?"Lizzie draait zich lachend om en knipoogt naar Joost."Deze gang uitlopen en dan de tweede deur rechts."
"Ik ben de vader niet hoor, dat is Cody Lebeau!" en dan rijdt Joost Lizzie snel achterna. Dan komt er een zuster langs en Joost fluit tussen zijn tanden naar haar. Lizzie geeft hem snel een por in zijn zij als ze bij doktor Beutinga aankomen. "Ha schoonpa" en Joost geeft Rolf een hand.
pi_25336847
Richard
Richard mag eindelijk weg uit het ziekenhuis.
Hij denkt weer terug aan het moment dat Tara hem aanreed.
"Dat had ze nou net niet moeten doen" denkt hij.
Hij neemd afscheid van de verpleegster en loopt wankel naar buiten.
"Ze krijgt dubbel en dwars terug wat ze mij heeft aangedaan" denkt hij wraakzuchtig.
pi_25336944
Lizzie geeft Rolf ook een hand.Ze pakt Hailie uit de wagen en legt haar in Joost's armen.Ondertussen vult Rolf een paar papieren in en vraagt Lizzie het één en ander over de inenting.Lizzie ziet dat Rolf niet echt geconcentreerd is.Hij lijkt met zijn gedachten helemaal niet bij de inenting te zitten.
  woensdag 2 maart 2005 @ 21:15:49 #163
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_25336965
Dan gaat opnieuw de telefoon bij Arthur.
  woensdag 2 maart 2005 @ 21:17:56 #164
110081 Wilbert87
Rolf Beutinga.
pi_25337008
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:14 schreef Nano het volgende:
Lizzie geeft Rolf ook een hand.Ze pakt Hailie uit de wagen en legt haar in Joost's armen.Ondertussen vult Rolf een paar papieren in en vraagt Lizzie het één en ander over de inenting.Lizzie ziet dat Rolf niet echt geconcentreerd is.Hij lijkt met zijn gedachten helemaal niet bij de inenting te zitten.
"Wat zei je, Lizzie?" en dan klinken die stemmen weer in zijn hoofd: Je kunt Hailie niet vermoorden, Arthur is dat niet waard. Kijk dan naar Lizzie, ze houdt van haar dochter en over Cody al niet te spreken, ze houden van hun prinsesje. En dan kijkt Rolf naar de pretoogjes van Hailie. Hij ziet de twee stoffen inentingen en pakt de dodelijke intening: Voor Arthur...
  woensdag 2 maart 2005 @ 21:21:31 #165
110081 Wilbert87
Rolf Beutinga.
pi_25337067
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:17 schreef Wilbert87 het volgende:

[..]

"Wat zei je, Lizzie?" en dan klinken die stemmen weer in zijn hoofd: Je kunt Hailie niet vermoorden, Arthur is dat niet waard. Kijk dan naar Lizzie, ze houdt van haar dochter en over Cody al niet te spreken, ze houden van hun prinsesje. En dan kijkt Rolf naar de pretoogjes van Hailie. Hij ziet de twee stoffen inentingen en pakt de dodelijke intening: Voor Arthur...
Hij pakt Hailie`s armpje vast en houdt de naald tegen haar huid. Dan ineens laat hij de spuit op de grond vallen. Lizzie kijkt hem verbaasd aan. "Sorry, verkeerde inenting deze is voor de waterpokken!" en dan pakt hij de inenting waar Hailie zeer ziek van zal worden maar erniet aan zal kunnen overlijden. "Hopelijk trapt Arthur hierin.." en langzaamt prikt de naald door Hailie`s huid. "Sorry..." zegt een stem in zijn hoofd en dan tekent hij Hailie`s papieren en geeft hij Lizzie een hand. 'Succes meissie" en dan verlaten Joost en Lizzie zijn kantoor.

Rolf blijft alleen achter en voelt zich enorm schuldig; Zal Arthur erachter komen? bij die gedachte wordt Rolf helemaal gek en rent naar de kantine om daar te kunnen kalmeren.
  woensdag 2 maart 2005 @ 21:25:37 #166
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25337134
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:15 schreef digispeed het volgende:

Arthur is net binnengekomen en neemt de telefoon op. "Arthur Kolthof.." probeert hij zo kalm mogelijk te zeggen.
pi_25337146
Richard
Richard komt na een wandeling bij de Jage aan.
Hij wil zijn vriend Yacinto eens opzoeken.
Tenslotte is het al een tijdje geleden dat hij hem gezien heeft.
"He Yacinto" zegt Richard droog. "Hoe is het?"
  woensdag 2 maart 2005 @ 21:28:04 #168
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_25337186
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:25 schreef Perrow het volgende:

[..]

Arthur is net binnengekomen en neemt de telefoon op. "Arthur Kolthof.." probeert hij zo kalm mogelijk te zeggen.
It's me again.
Ik weet waar jij mee bezig bent. Als ik erachter kom dat jij Lizzie of haar kind iets aan doet
kom ik persoonlijk met je afrekenen.
  woensdag 2 maart 2005 @ 21:30:55 #169
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25337238
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:28 schreef digispeed het volgende:

[..]

It's me again.
Ik weet waar jij mee bezig bent. Als ik erachter kom dat jij Lizzie of haar kind iets aan doet
kom ik persoonlijk met je afrekenen.
Arthur slikt een keer en praat dan verder. "Ik weet niet wie u bent, maar het lichaam van Esmee is gevonden" en dan kijkt Arthur naar de papieren van Buenos Aires waar tot nu toe alleen het lichaam van Marjolein is gevonden. Dan weet hij zeker dat het echt Esmee is en wordt lijkbleek. "Jij kan me niks meer maken, Esmee" "Jij hebt mijn dochter vermoord en daar zal jouw dochter voor moeten boeten!"
pi_25337255
Lizzie loopt terug naar de Jage.Ze haalt Hailie uit de wagen en klapt hem in.Als ze boven komt legt ze Hailie in de box en warmt een flesje op.Cody komt de kamer in lopen."Hey,nu al terug?"Lizzie geeft hem een kus."Ja,het was maar een klein prikje,zo gebeurt."Ze geeft de opgewarmde fles aan Cody en ziet dat Hailie lachend met de rammelaar zwaait.
  woensdag 2 maart 2005 @ 21:32:51 #171
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_25337265
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:30 schreef Perrow het volgende:

[..]

Arthur slikt een keer en praat dan verder. "Ik weet niet wie u bent, maar het lichaam van Esmee is gevonden" en dan kijkt Arthur naar de papieren van Buenos Aires waar tot nu toe alleen het lichaam van Marjolein is gevonden. Dan weet hij zeker dat het echt Esmee is en wordt lijkbleek. "Jij kan me niks meer maken, Esmee" "Jij hebt mijn dochter vermoord en daar zal jouw dochter voor moeten boeten!"
Wacht maar af Arthur.
Jou einde nadert rap. Ik zou er maar nog even van genieten als ik jou was
het kan weleens je laatste week zijn.
pi_25337281
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:26 schreef Beach het volgende:
Richard
Richard komt na een wandeling bij de Jage aan.
Hij wil zijn vriend Yacinto eens opzoeken.
Tenslotte is het al een tijdje geleden dat hij hem gezien heeft.
"He Yacinto" zegt Richard droog. "Hoe is het?"
Yacinto schudt zijn oude vriend hartelijk de hand.
"Ik wil je aan iemand voorstellen, dit is Bas.
Hij komt hierboven wonen."
"Gaat dat wel goed met al die meisjes daarboven?" zegt Richard lachend.
  woensdag 2 maart 2005 @ 21:34:53 #173
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25337302
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:32 schreef digispeed het volgende:

[..]

Wacht maar af Arthur.
Jou einde nadert rap. Ik zou er maar nog even van genieten als ik jou was
het kan weleens je laatste week zijn.
"Ach hou toch je mond, van Tellegen" "Ik zal jouw eens wat zeggen, jij bent dood en jouw dochter gaat dat ook en voor de rest hoop ik dat je lichaam compleet weg is gerot in Buenos Aires en dat het daarom niet gevonden is!"
  woensdag 2 maart 2005 @ 21:38:24 #174
114775 devid
uhm.....
pi_25337357
Sander zit op zen kamer tv te kijken. Er is niet zoveel boeiends op de radio en hij zet het daarom ook maar uit. Hij loopt naar de radio en zet het aan. Hij doet de cd open en wil zijn Cd pakken van de top 100 van 2004. Hij kijtk in zen bak maar die Cd is pleite.

"O heeft dat snertkind het weer uit men kamer gepakt."
Sander is het gewoon zat hij gaat het niet vragen hij loopt de kamer uit naar de kamer van zen zus hij gaat het gewoon zelf pakken. Hij loopt de kamer binnen. En loopt naar de radio van haar. Hij kijkt in de cd speler en ja hoor de cd zit er in. Nu nog het doosje. Hij kijkt wat rond en zoekt het doosje.
"O op de kast" Hij loopt naar de kast en merkt een klein pakketje met pasfototjes met een elastiekje eromheen. Hij kijkt achter zich of zijn zus al komt maar die komt niet. Hij haalt het elastiekje er af en bekijkt de pasfoto's Hij lacht soms zacht als hij die vriendinnen van zen zus ziet. Vooral voor die ene met die bril en sproeten. Maar dan komt hij een foto van Joost tegen..........

Hij kijkt verder en ziet dat er meer van Joost zijn. Hij krijgt weer een warm gevoel. Maar hij schrikt als hij zen zus beneden hoort praten in de gang met zen moeder. Hij laat de foto's vallen en raapt ze gauw bij elkaar. en doet het elastiek er om heen. Hij wil weglopen en ziet dan nog een foto op de grond liggen. En de stem van zen zus komt wel heel dichtbij. Hij Pakt de foto op en stopt het in zen zak en rent naar zen kamer met de cd en het doosje. Hij haalt de foto uit zen zak en ziet dat het uitgerekend een foto van Joost is. Hij weet niet waarom maar hij verstopt het dan ook maar onder zen bed. Het is al laat en hij moet morgen naar school. Dus hij gaat dan ook maar naar bed. Hij zet de Cd aan en valt in slaap met de muziek.
DJ-VR was here (again)
pi_25337376
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:33 schreef Beach het volgende:

[..]

Yacinto schudt zijn oude vriend hartelijk de hand.
"Ik wil je aan iemand voorstellen, dit is Bas.
Hij komt hierboven wonen."
"Gaat dat wel goed met al die meisjes daarboven?" zegt Richard lachend.
''Hey , ik ben Bas , wie ben jij ? ''
  woensdag 2 maart 2005 @ 21:41:06 #176
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_25337386
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:34 schreef Perrow het volgende:

[..]

"Ach hou toch je mond, van Tellegen" "Ik zal jouw eens wat zeggen, jij bent dood en jouw dochter gaat dat ook en voor de rest hoop ik dat je lichaam compleet weg is gerot in Buenos Aires en dat het daarom niet gevonden is!"
Hehe wacht maar af Arthur. Jou laatste uren zijn geslagen.
En dan wordt de verbinding wederom verbroken

tuut tuut tuut tuut tuut

CLIFF
  donderdag 3 maart 2005 @ 13:05:59 #177
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_25346020
SPOILER ESMEE VAN TELLEGEN
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_25348288
Wegens stage zal Winston aanzienlijk minder aanwezig kunnen zijn. Ik zal alvast maar een beetje naar de grote cliff toe werken...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_25348780
SPOILER
pi_25348915
SPOILER
pi_25348925
Maikel gaat uit SOP en daarom wil ik hem even bedanken voor de afgelopen tijd en voor zijn topacteerwerk, en nog veel succes met school en de rest van de zaken. Bedankt,

SOP!

Maikel wil zelf uit SOP omdat hij naar Australie wil, dat heb ik van Nadine vernomen
pi_25348969
Ik weet nou nog steeds niet wat SOP betekent.
pi_25348998
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 17:54 schreef Beach het volgende:
Ik weet nou nog steeds niet wat SOP betekent.
SOAP + FOK = SOP
pi_25351545
Omhoogsschoppost.
  donderdag 3 maart 2005 @ 20:51:04 #185
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_25351587
lb
pi_25351638
Start
De volgende ochtend rijdt Joost door het huis. Hij smeert een broodje en loopt even later richting de woonkamer. Daar ziet hij dat hun oude spullen weer terug zijn, van voor Arthurs faillisiment. "Maar dat is waar ook, ik kan die operatie nu betalen" en rijdt naar Arthurs werkkamer, waar hij niemand aantreft. "Hm, vanavond maar even vragen.." en hij trekt zijn ochtendjas uit.
pi_25351693
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:40 schreef Luiss het volgende:

[..]

''Hey , ik ben Bas , wie ben jij ? ''
"Hoi, ik ben Richard de Graaf. Jij komt hier dus wonen? Leuk."
  donderdag 3 maart 2005 @ 20:59:37 #188
109973 Beautygirl
Miss Alberts
pi_25351706
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 20:54 schreef Orginial het volgende:
Start
De volgende ochtend rijdt Joost door het huis. Hij smeert een broodje en loopt even later richting de woonkamer. Daar ziet hij dat hun oude spullen weer terug zijn, van voor Arthurs faillisiment. "Maar dat is waar ook, ik kan die operatie nu betalen" en rijdt naar Arthurs werkkamer, waar hij niemand aantreft. "Hm, vanavond maar even vragen.." en hij trekt zijn ochtendjas uit.
Dan komt Elisa de trap af, die bij hem was blijven logeren. "Hay lieffie, wat zie je er sexy uit zo in je boxer.." en ze gaat op hem zitten en begint hem in zijn nek te zoenen. Dan duwt Joost Elisa van zich af. " Is er iets?"
pi_25351717
Cody zit alleen op zijn kamer na te denken en hij pakt een pen en papier
Beste Iris ,, Ja iris ik noem je geen Jemena ik noem je Iris want die ken ik
schrijft Cody en hij kjkt naar Hailie .
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_25351753
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 20:59 schreef Beautygirl het volgende:

[..]

Dan komt Elisa de trap af, die bij hem was blijven logeren. "Hay lieffie, wat zie je er sexy uit zo in je boxer.." en ze gaat op hem zitten en begint hem in zijn nek te zoenen. Dan duwt Joost Elisa van zich af. " Is er iets?"
"Ik maak me gewoon zorgen om me vader.." en dan geeft haar nog een zoen en trekt zijn shirt aan. "En ik wil gewoon nog niks doen, nu ik nog in een rolstoel zit" en hij gaat met zijn hand door haar haar. "Sorry.." en dan besluiten ze een project op school af te maken en vertrekken.
pi_25351790
Dan gaat hij verder met schrijven Beste Iris ,, Ja iris ik noem je geen Jemena ik noem je Iris want die ken ik . Ik kijk zo naar me dochter en dan zie ik hoe veel ze op je lijkt ze is prachtig net als jij .
Ik schrijf je deze brief omdat ik te laf ben om gewoon afscheid te nemen ik heb het hier niet meer naar me zin in dit grote huis en ik voel me opgesloten als je wil kun je me achterna ik heb een ticket onder je kussen gelegt .Ik zou je nooit vergeten en dit doet mij veel pijn ooh en zorg goed voor Lizzie
Zo de brief is af denkt Cody en hij plakt om Iris haar kast deur.
Do it again now
  donderdag 3 maart 2005 @ 21:06:16 #192
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25351829
Arthur schrijft met trillende handen een akte voor zijn financiën en schiet uit met de inkt. "Verdomme!" en dan probeert hij weer kalm te worden. "Arthur, ze leeft niet meer en je hebt te maken met één of andere gek die grappig denkt te zijn.." "Mischien is het wel weer een vuile streek van Ralf of Patricia!" en dan wordt Arthur weer wat rustiger..
pi_25351834
Dan pakt Cody zijn koffer en de tas van Hailie en zet het raam open het ruikt hier heerlijk dent hij.
en hij pakt ook Hailie op en dan rent hij zo snel als hij kan naar buiten.
Do it again now
  donderdag 3 maart 2005 @ 21:07:59 #194
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_25351873
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 21:06 schreef Perrow het volgende:
Arthur schrijft met trillende handen een akte voor zijn financiën en schiet uit met de inkt. "Verdomme!" en dan probeert hij weer kalm te worden. "Arthur, ze leeft niet meer en je hebt te maken met één of andere gek die grappig denkt te zijn.." "Mischien is het wel weer een vuile streek van Ralf of Patricia!" en dan wordt Arthur weer wat rustiger..
Dan komt er een dhl koerier aan de deur bij Arthur en komt een pakje brengen
pi_25351884
Als hij dan een eindje weg is van de jage komt hij langs het huis waar hij met Iris en David zo lang heeft gewoont en er rolt een traan over zijn wang.
Do it again now
pi_25351911
Sander word wakker en loopt zen kamer uit. Hij kijkt om zich heen maar niemand boven. Waneer hij beneden komt is er ook niemand beneden. O fijn hij is weer eens alleen. Normaal gesproken vind hij dat reuze te gek. Maar hij vind het nu maar niks. Hij zet de tv aan en staart maar wat. Dan zapt hij even door een leuke film komt op.

Sander denkt
"heej Dat is die leuke gozer die uhm.... Leonard.......

Plots Denkt hij beter na
"Zit ik nu een beetje te kijken naar Leonardo die caprio?"

Vol afschuw van zichzelf zet hij de Tv uit. Hij word gek van zichzelf.
"Zit ik weer naar jongens te kijken. Gatverdamme."

Hij slaat zichzelf een paar keer op zen hoofd.
"Je moet echt normaal gaan doen Sander Eerst Joost en nu Leonardo??.

Sander word gek vanzichzelf. Hij word gek thuis. Hij kleed zich aan en is dan ook maar van plan de winkels in te gaan. Hij sluit de deuren af en stapt op zen fiets richting de winkels
DJ-VR was here (again)
  donderdag 3 maart 2005 @ 21:10:45 #197
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25351941
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 21:07 schreef digispeed het volgende:

[..]

Dan komt er een dhl koerier aan de deur bij Arthur en komt een pakje brengen
"Van wie is dat nou weer?" en ongeduldig tekent Arthur het pakketje en maakt het open. Het is een brief en Arthur maakt hem open. Dan is hij versteend van schrik als hij de kogel in de brief ziet zitten en valt er een traan op de envelop. "Wie is hier zo ziek in zijn hoofd met deze acties?" "Zou het toch Esmee zijn?" en dan loopt er een koude rilling over Arthurs rug. "Mischien wil ze wel wraak.."
pi_25351964
Vervolgens loopt hij verder en hij komt bij het meerle college.
Mooie tijd gehad denkt Cody en hij geeft Hailie een kusje op haar voorhoofdje.
dan komt hij bij het basketball veldje waar hij Lizzie voor het eerst heeft ontmoet en er rolt weer een traan over zijn wang. ''ik moet haar bellen denkt hij '' maar hij bedenkt zich en stuurt haar een sms''je 'Het ligt niet aan jou , Maar ik denk niet dat je mee wil .. Dan bestelt hij een spoed-taxi en hij stapt de taxi in.
Do it again now
  donderdag 3 maart 2005 @ 21:13:20 #199
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_25351988
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 21:10 schreef Perrow het volgende:

[..]

"Van wie is dat nou weer?" en ongeduldig tekent Arthur het pakketje en maakt het open. Het is een brief en Arthur maakt hem open. Dan is hij versteend van schrik als hij de kogel in de brief ziet zitten en valt er een traan op de envelop. "Wie is hier zo ziek in zijn hoofd met deze acties?" "Zou het toch Esmee zijn?" en dan loopt er een koude rilling over Arthurs rug. "Mischien wil ze wel wraak.."
Arthur neemt de telefoon op, en dan hoort hij wederom

"It;s me" Ik heb begrepen dat jij mijn pakketje ontvangen
hebt. Kijk maar uit, deze kogel is voor jou bestemd als jij je plannen
met Lizzie niet wijzigt.
pi_25351993
gelukkig is het vliegveld in de buurt denk hij en had nog wat geld van de erfenis van Lizzie waarmee hij een helikopter heeft gehuurd.
Do it again now
  donderdag 3 maart 2005 @ 21:15:42 #201
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25352031
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 21:13 schreef digispeed het volgende:

[..]

Arthur neemt de telefoon op, en dan hoort hij wederom

"It;s me" Ik heb begrepen dat jij mijn pakketje ontvangen
hebt. Kijk maar uit, deze kogel is voor jou bestemd als jij je plannen
met Lizzie niet wijzigt.
Op dat moment verslikt Arthurs zich in zijn koffie. Hij luistert naar haar stem... "Ze is het echt.." "Hailie heeft een dodelijke griepprik gekregen, en David en Meuskens gaan morgen op weg naar Buenos Aires en die dochter van je gaat eraan, daar zorg ik persoonlijk voor!" "Jij hebt mijn dochter vermoord, ik de jouwe.." en dan hoort hij een trilling in zijn stem. "En je kan me toch niks maken, ik weet niet waar je bent maar ik krijg je te pakken, dat zweer ik tot op me dood!"
pi_25352036
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 21:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Vervolgens loopt hij verder en hij komt bij het meerle college.
Mooie tijd gehad denkt Cody en hij geeft Hailie een kusje op haar voorhoofdje.
dan komt hij bij het basketball veldje waar hij Lizzie voor het eerst heeft ontmoet en er rolt weer een traan over zijn wang. ''ik moet haar bellen denkt hij '' maar hij bedenkt zich en stuurt haar een sms''je 'Het ligt niet aan jou , Maar ik denk niet dat je mee wil .. Dan bestelt hij een spoed-taxi en hij stapt de taxi in.
Lizzie is verbaasd van het smsje dat ze krijgt.Ze draait Cody's nummer."Schatje,wat ga je doen dan?"
pi_25352067
Cody hoort zijn telefoon gaan als hij net in de helikopterstapt hij besluit niet optenemen en belt Iris
en hoort haar opnemen hallo met Iris zegt ze ''Iris dit is cody ik heb iets voor je achtergelaten op je kast nee ik kan niet zeggen waar ik ben '' En Hij hangt op .
Do it again now
  donderdag 3 maart 2005 @ 21:18:36 #204
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_25352084
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 21:15 schreef Perrow het volgende:

[..]

Op dat moment verslikt Arthurs zich in zijn koffie. Hij luistert naar haar stem... "Ze is het echt.." "Hailie heeft een dodelijke griepprik gekregen, en David en Meuskens gaan morgen op weg naar Buenos Aires en die dochter van je gaat eraan, daar zorg ik persoonlijk voor!" "Jij hebt mijn dochter vermoord, ik de jouwe.." en dan hoort hij een trilling in zijn stem. "En je kan me toch niks maken, ik weet niet waar je bent maar ik krijg je te pakken, dat zweer ik tot op me dood!"
Goed Arthur, je laat me dus geen keus.
En dan hangt ze op.....
Wat is Esmee van plan
pi_25352115
Jemena word wakker en rekt zich uit.Ze kijkt haar kamer rond,plots ziet ze 1 of ander briefje hangen aan de kast."He,dat was me nog niet opgevallen,hangt die er al lang?" denkt ze.Ze staat op en loopt naar de kast,trekt het briefje eraf en leest het...

Na het briefje gelezen te hebben (van Cody) doet ze direct haar kleren aan en belt Lizzie op."Neem op!" denkt ze.
  donderdag 3 maart 2005 @ 21:21:10 #206
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25352120
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 21:18 schreef digispeed het volgende:

[..]

Goed Arthur, je laat me dus geen keus.
En dan hangt ze op.....
Wat is Esmee van plan
Arthur neemt nog een slok koffie. "Die kogel zegt niks.. Ik ben nu aan zet" en hij pakt zijn labtop en boekt twee tickets naar Buenos Aires. Dan gaat de telefoon en neemt Arthur weer op. "Wat is het lijk van Babette Kolthof nog steeds niet gevonden? Het lijk van Marjolein Verbeek is onderweg..." "Net of mij dat wat intressert, ik wil mijn dochter" schreeuwt hij en gooit de hoorn erop. "Verdomme!" en hij gooit zijn koffie op de grond.
pi_25352133
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 20:58 schreef Beach het volgende:

[..]

"Hoi, ik ben Richard de Graaf. Jij komt hier dus wonen? Leuk."
''Hey , ja ik ga hier wonen ''
''Heb ee tijdje gereisd vroeger en nu ga ik maar terug naar mijn geboorteland', dit land dus ''
''Hier heb je mijn tel nummer voor als je mij een keer nodig hebt ''
  donderdag 3 maart 2005 @ 21:22:38 #208
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_25352155
Esmee belt met Mohammed en vraagt over te gaan op plan B.
En het moet vandaag nog gebeuren. Mohammed belooft dit uit te voeren.
  donderdag 3 maart 2005 @ 21:24:13 #209
110081 Wilbert87
Rolf Beutinga.
pi_25352184
Als Elisa en Joost na school thuiskomen en Elisa naar haar kamer is komt Joost naar Rolf, die net de krant zit te lezen. "Is er iets, jongen?" en hij legt zijn krant opzij. Hij kijkt in Joost zijn ogen en hoopt dat hij niet weet wat hij Hailie heeft aangedaan. "Waar kom je voor?"
pi_25352185
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 21:21 schreef Luiss het volgende:

[..]

''Hey , ja ik ga hier wonen ''
''Heb ee tijdje gereisd vroeger en nu ga ik maar terug naar mijn geboorteland', dit land dus ''
''Hier heb je mijn tel nummer voor als je mij een keer nodig hebt ''
"Ok, hier heb je ook mijn nummer.
Ik hoor het wel als je een keer zin hebt om een hier een pilsje te pakken."
Richard loopt naar buiten en gaat eens wat rondkijken bij de winkels.
Daar laat hij per ongeluk zijn sleutels vallen.
Hij wil ze net oprapen totdat iemand tegen hem opbotst.
Het is Sander.
pi_25352186
Lizzie neemt op."Wat is er?Gaat het om Cody?"
pi_25352221
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 21:24 schreef Nano het volgende:
Lizzie neemt op."Wat is er?Gaat het om Cody?"
"Jaah!" en Jemena leest de brief voor."Wat moet ik doen?Meegaan?Ik heb echt geen idee." "Is Hailie bij jou?"
pi_25352224
''Ey wat is er aan de hand? '' Vraagt Cody aan de piloot ''De motor moet even warm worden niks aan de hand dan ziet hij dat het niet goed gaat met Hailie heeft u verstand van kinderziektes vraagt hij aan de piloot ja dat meisje is ernstig ziek maar ik heb iets wat daar tegen werkt van je bijna schoonmoeder esmee '' Dat klopt denkt Cody ik snap het nu allemaal Hailie en Lizzie waren ingevaar daarom gaf ze me deze tickets ik snap het nu ze wil dat ik Hailie red en misschien Lizzie ''
En hij geeft Hailie dan melk met het tegenmiddel''
Do it again now
  donderdag 3 maart 2005 @ 21:29:22 #214
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25352259
Arthur besluit zijn tickets af te gaan halen en loopt naar zijn auto. Als hij erin zit steekt hij zijn autosleutels eral in maar komt er dan achter dat hij zijn autoradio is vergeten. "Even terug, ik moet snel die tickets hebben voor Buenos Aires, maar door die verdomde radio kom ik nog een béétje tot rust!" en hij loopt naar de deur, maar laat het portier open..
pi_25352287
Wat heeft Esmee nog meer gezegt ? vraagt Cody ?''Dat je goed voor Lizzie en Hailie moet zorgen anders snijd ze je balllen er af '' antwoord de pilooit ''zo ken ik Esmee weer denkt Cody met een glimlach''
Do it again now
  donderdag 3 maart 2005 @ 21:34:25 #216
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_25352343
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 21:29 schreef Perrow het volgende:
Arthur besluit zijn tickets af te gaan halen en loopt naar zijn auto. Als hij erin zit steekt hij zijn autosleutels eral in maar komt er dan achter dat hij zijn autoradio is vergeten. "Even terug, ik moet snel die tickets hebben voor Buenos Aires, maar door die verdomde radio kom ik nog een béétje tot rust!" en hij loopt naar de deur, maar laat het portier open..
Als Arthur terug naar zijn auto wil lopen, volgt er een enorme knal. BOEM
Arthur valt op de grond en ziet zijn auto in de fik staan.
pi_25352348
Sander komt bij de winkels aan. Hij moet nog steeds een computer blad hebben. Hij loopt de boekenwinkel in en struint de schappen af. Hij moet dat blad hebben. Inneens valt hem het blad Expreszo op. Ziet er leuk uit. Staat zelfs een leuke gozer op de voorkant. Hij wil het pakken maar herinnert opeens zich het nieuws bericht of Expreszo.

"Bah is een homo blad". denkt hij

Maar toch is hij benieuwd maar niemand mag hem zien met dat blad hij draait zich om en ziet de Jongen achter de toonbank net naar achter lopen om wat te halen. Hij bedenkt zich geen moment. Hij rits zen jas open pakt het blad stopt het onder zen arm en rits zen jas weer dicht. Hij loopt naar de poortjes wil naar buiten lopen en dan

"HEEJ JONGENMAN!!"

Sander schrikt zich wezenloos hij draait zich om hij zal wel gepakt zijn

"Ben jij niet Sander Beutinga. HEt broertje van Eliza Beutinga? "

Sander schrikt nog erger. O fijn nu komt zen zus er ook nog achter dat hij homo bladen jat.

"Uhm Ja"

de jongen lacht
"Mooi kan jij even aan Eliza doorgeven dat ik haar boek van Geschiedenis heb. Die is ze namelijk kwijt maar ik had er 2 bij me"

Sander is opgelucht en lacht
"Natuurlijk wil ik dat"

de jongen lacht nog meer
"Maar uhm gaan we niks kopen?? "

Sander schrikt opnieuw is dat een tip om hem te laten betalen
De jongen lacht opnieuw
"Nee hoor grapje moet jij weten of je langskomt om alleen te lezen. "

Sander lacht en loopt snel naar buiten naar zen fiets Opweg naar huis
DJ-VR was here (again)
pi_25352413
Als sander Thuis komt rent hij naar boven er is gelukkig nog niemand thuis. Hij stopt gauw het blad onder zen bed. Daar komt toch nooit iemand en hij moet toch altijd zen eigen kamer opruimen en stofzuigen dus dat scheelt. Opgelucht ploft hij neer op bed. En bedenkt dat hij toch nog alleen thuis is hij pakt gauw het blad en leest. Het valt op zich nog wel mee. Hij had van die smerige plaatjes verwacht maar het is gewoon een jongeren blad maar dan over jongeren die voor andere jongeren wat voelen. Hij vind het nog een leuk blad ook. Maar hij wil niet gesnapt worden dus stopt het maar gauw weer onder zen bed. Hij staart naar het station.

zou hij dan toch homo zijn??
DJ-VR was here (again)
pi_25352429
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 21:26 schreef Poezzy het volgende:

[..]

"Jaah!" en Jemena leest de brief voor."Wat moet ik doen?Meegaan?Ik heb echt geen idee." "Is Hailie bij jou?"
"Nee,Hailie is niet hier..en ik zou gaan als ik jou was!" antwoord Lizzie.Jemena weet het niet."Misschien heb je wel gelijk.." het is even stil."Ok,ik ga." zegt Jemena dan.
pi_25352461
De motor begint te draaien dag fokdam denkt Cody ''Hoe lang duurt het nog?'' vraagt hij?
Een kleine 10minuutjes zegt Cody.
Do it again now
  donderdag 3 maart 2005 @ 21:42:14 #221
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25352487
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 21:34 schreef digispeed het volgende:

[..]

Als Arthur terug naar zijn auto wil lopen, volgt er een enorme knal. BOEM
Arthur valt op de grond en ziet zijn auto in de fik staan.
Arthur kijkt naar zijn auto die totaal uitvlamt. Alles staat in de brand en er komen steeds meer mensen naar buiten. Arthur laat zich op zijn knieën op de grond vallen en schreeuwt het uit. "Ze is terug en ze wil wraak op mij!"
pi_25352513
dan ziet Cody een vrouwelijk persoon richting de heli rennen wacht hoort hij schreeuwen.
Do it again now
pi_25352551
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 21:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
dan ziet Cody een vrouwelijk persoon richting de heli rennen wacht hoort hij schreeuwen.
Het is Jemena,hijgend staat ze voor de heli
pi_25352635
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 21:45 schreef Poezzy het volgende:

[..]

Het is Jemena,hijgend staat ze voor de heli
Cody kijkt Iris aan en ziet dat ze knikt ''Hij trekt haar snel de heli in ''

'Is er nog plek vraagt hij? '' Ja antwoord de piloot en dan stijgen ze op .

Cody en de twee vrouwen Die werkelijk en echt om hem geven

Bedankt fokdam denkt Cody en hij kijkt naar Iris en Hailie en dan stijgt de helikopter op.

Cliff
Do it again now
  donderdag 3 maart 2005 @ 21:51:31 #225
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25352663
Het was weer gaaf
pi_25352712
Dat was me de sop uitzending wel zeg damn wat een gedoe.
pi_25352723
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 21:51 schreef Perrow het volgende:
Het was weer gaaf
Haha je vorige post vond ik leuker "baggermens"
pi_25352737
Valerie
Laura
Jennifer
Frey
Nadine
Louis
Yacinto

Bedankt!
Do it again now
  donderdag 3 maart 2005 @ 21:56:27 #229
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_25352778
Interview met Digispeed (Esmee van Tellegen)

Sinds 22 november, maar ik ben er een paar keer uit geweest in verband met studie.

Via mezelf. Ik geloof dat iemand me erop aansprak in showchat.

Kun je de persoonlijkheid van Esmee omschrijven?
Een harde tante en een echte bitch. Ze is gek op geld & macht en deinst nergens voor terug. Ze is in staat een moord te plegen, om te krijgen wat ze wil.

Vind je Esmee wel een leuk persoon?
Ja, ze lijkt eerlijk gezegd wel een beetje op mijzelf, al ben ik natuurlijk niet iemand die een moord zou plegen.

Wat is het verschil tussen Esmee en Digispeed?
Esmee heeft geen gevoel en digispeed wel.

Even voor de mensen die voor het eerst kijken naar SOP: Wat heeft Esmee tot nu toe allemaal meegemaakt?
Ze zat achter de ontvoering van Joost in Azië. Ze pikte Arthur zijn geld en aandelen in, om ze daarna weer aan hem terug te verkopen voor meer geld. Ze was even directrice van het ziekenhuis, maar nam daar ontslag om meer tijd te besteden aan haar eigen modebedrijf. Ze heeft ook een vliegtuigongeluk gehad, wat ze waarschijnlijk overleefd heeft, al weet niemand dat.

Wat is het heftigste dat Esmee heeft meegemaakt tot nu toe?
De vliegtuigcrash.

Gaat wel. Alleen Esmees huis vind ik prachtig en hotel Le Foque. Op de andere sets komt Esmee weinig.

Voordelen zijn toch wel dat ik lekker mijn eigen verhalen kan schrijven. Nadelen zijn dat er slecht wordt samengewerkt tussen de acteurs en er weinig overlegd wordt, wat af en toe flinke ruzies oplevert. Ook kost het veel tijd.

Ik vond de scènes met Babette in het AZF erg leuk. Haagse Elfje is echt een goede schrijfster.

Maak je veel bloopers?
Ja. Laatst zei ik “Martine” in plaats van “Esmee” of zoiets. Ik weet het niet meer. Ik bedoel dat ik trouwens weinig bloopers maak.

Lizzie van Tellegen. Ik zou wel eens willen kijken of ik het ook zo uit zou kunnen houden met een kreng als moeder.

Digispeed bedankt voor de medewerking!

Download dit interview

Eerdere interviews
Nano (Lizzie van Tellegen)
Bupatih (Arthur Kolthof)
Frey (Ralf Kolthof)
pi_25352786
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 21:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Valerie
Laura
Jennifer
Frey
Nadine
Louis
Yacinto

Bedankt!
Bedankt voor het meesoppen nog
pi_25352791
quote:
Valerie
Laura
Jennifer
Frey
Nadine
Louis
Yacinto

Bedankt!
je vergeet mij
doei en succes met je verdere praktijken
  donderdag 3 maart 2005 @ 21:58:10 #232
109180 Woelli
pi_25352819
Nieuws

EXIT
Afgelopen week ben ik niet in SOP geweest, want ik was namelijk druk met school. Maar in deze week heb ik ook nagedacht over SOP. Wat wil ik..., Wat kan ik... . Daarom heb ik besloten om met SOP te stoppen, en meer op me school richten.

Tara
Morgen zal Tara haar laaste scene hebben. Wat doet Tara met de liefde van Winston en hoe gaat ze verder leven met Gwen, je komt er morgen achter.

Amerika
Tara zal naar alle gebeurtenissen naar haar vader in Amerika gaan.
pi_25352875
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 21:58 schreef Woelli het volgende:
Nieuws

EXIT
Afgelopen week ben ik niet in SOP geweest, want ik was namelijk druk met school. Maar in deze week heb ik ook nagedacht over SOP. Wat wil ik..., Wat kan ik... . Daarom heb ik besloten om met SOP te stoppen, en meer op me school richten.

Tara
Morgen zal Tara haar laaste scene hebben. Wat doet Tara met de liefde van Winston en hoe gaat ze verder leven met Gwen, je komt er morgen achter.

Amerika

Succes op school dan maar Lau'ra.
pi_25352920
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 21:58 schreef Woelli het volgende:
Nieuws

EXIT

Tara

Amerika
Sterkte Laura
Do it again now
pi_25352927
quote:
Valerie
Laura
Jennifer
Frey
Nadine
Louis
Yacinto

Bedankt!
Je vergeet Tom .
  donderdag 3 maart 2005 @ 22:04:27 #236
109180 Woelli
pi_25352934
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 22:00 schreef Beach het volgende:

[..]

Succes op school dan maar Lau'ra.
jij bent wel een beetje een wannabe he!!
kun je niet je eigen dingen verzinnen!!
pi_25352935
Ach SOP werkt gewoon niet meer, 22 maart gaan we gewoon knallen voor het laatst!! En mensen die wordt grandioos, want iedereen kapt toch maar weer
pi_25352962
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 22:04 schreef Woelli het volgende:

[..]

jij bent wel een beetje een wannabe he!!
kun je niet je eigen dingen verzinnen!!
Sorry maar Ik heb me eigen style.
Over een paar daagjes zal ik het weer aanpassen hoor, is gewoon meligheid.
  donderdag 3 maart 2005 @ 22:09:27 #239
109180 Woelli
pi_25353049
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 22:06 schreef Beach het volgende:

[..]

Sorry maar Ik heb me eigen style.
Over een paar daagjes zal ik het weer aanpassen hoor, is gewoon meligheid.
Sorry,, maare die style vind jou is niet jezelf: dus dat maakt jou een wanneba

,,0wn th0ughts.. 0wn sTyl0w.. JusT be mYselF.. s0 f0ck0ff if y0u hAte mY stYle,,
pi_25353071
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 22:09 schreef Woelli het volgende:

[..]

Sorry,, maare die style vind jou is niet jezelf: dus dat maakt jou een wanneba

,,0wn th0ughts.. 0wn sTyl0w.. JusT be mYselF.. s0 f0ck0ff if y0u hAte mY stYle,,
Je ziet toch die smilie erachter?
Enne, aub niet in het breezah posten.
  donderdag 3 maart 2005 @ 22:13:06 #241
109180 Woelli
pi_25353129
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 22:10 schreef Beach het volgende:

[..]

Je ziet toch die smilie erachter?
Enne, aub niet in het breezah posten.
je wilt met toch zo nodig nadoen,, doe dan dat ook
loser
pi_25353159
PMS.
  donderdag 3 maart 2005 @ 22:16:49 #243
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25353221
digi is back cool
  donderdag 3 maart 2005 @ 22:17:15 #244
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25353234
dan ga ik het wel weer ff volgen
pi_25353239
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 22:16 schreef haagse_elfje het volgende:
digi is back cool
Kom jij nog terug?
  donderdag 3 maart 2005 @ 22:17:34 #246
109180 Woelli
pi_25353247
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 22:14 schreef Beach het volgende:
PMS.
Heb geen idee wat het betekend,,
maare als je bedoelde van iets verwaand ofzo
dan klopt het niet
ik heb gewoon veel zelfvertouwen!!!
  donderdag 3 maart 2005 @ 22:19:17 #247
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_25353293
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 22:17 schreef haagse_elfje het volgende:
dan ga ik het wel weer ff volgen
het is maar een rol voor anderhalve week. daarna is het definitief klaar
pi_25353323
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 22:17 schreef Woelli het volgende:

[..]

Heb geen idee wat het betekend,,
maare als je bedoelde van iets verwaand ofzo
dan klopt het niet
ik heb gewoon veel zelfvertouwen!!!
Was maar een grapje, maar laat maar.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 08:45:24 #249
109180 Woelli
pi_25359359
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 22:20 schreef Beach het volgende:

[..]

Was maar een grapje, maar laat maar.
ja,, zo beter!
pi_25364329
Laura ik ga je echt missen. Ik wil je bedanken voor de leuke tijd in SOP met jou, en wat je allemaal voor de site hebt betekend. Dankjewel schat en ik ga de scenes met Tara en Joost zeker missen, vooral in Azie toen.

Laura bedankt voor alles!
pi_25367228
*knip

[ Bericht 99% gewijzigd door Orginial op 04-03-2005 18:56:15 ]
  vrijdag 4 maart 2005 @ 18:57:04 #252
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_25367379

Ralf zit nog lekker op Curacao
pi_25367432
Geen bom, Tom, dat is dom en stom
pi_25367500
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 18:59 schreef bar_rel het volgende:
Het rijmt fantastisch,maar waarom niet?
pi_25367505
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 18:59 schreef bar_rel het volgende:
Tsss, kom online dan als je durft.
pi_25368064
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 19:03 schreef Nano het volgende:

[..]

Het rijmt fantastisch,maar waarom niet?
Omdat het dan wel erg op goudkust gaat lijken he, een beetje eigen inspiratie gebruiken is ook leuk
pi_25368122
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 19:37 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Omdat het dan wel erg op goudkust gaat lijken he, een beetje eigen inspiratie gebruiken is ook leuk
Dat is moeilijk hoor,want alles wat je kan bedenken is al wel eens voorgekomen in een soap of serie.
pi_25368582
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 19:40 schreef Nano het volgende:

[..]

Dat is moeilijk hoor,want alles wat je kan bedenken is al wel eens voorgekomen in een soap of serie.
Jawel jawel..maar dan ipv van een bom kan je andere dingen doen op een boot zoals dat er iets lekt of dat de boot op hol slaat
pi_25368967
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 20:10 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Jawel jawel..maar dan ipv van een bom kan je andere dingen doen op een boot zoals dat er iets lekt of dat de boot op hol slaat
Botsing met een andere boot?
pi_25369035
start
Joost komt net in zijn rolstoel aanrijden als hij de auto ziet afbranden. "Pap, wat is er aan de hand?" maar zijn vader kan niks meer antwoorden want hij wordt een ambulance in gedragen. 'Wat is hier aan de hand?" en dan vertelt Ellen Beutinga alles aan Joost. "Maar dat kan niet!" "Wie heeft dit gedaan?"
pi_25369140
Lizzie gooit haar mobiel op het bed en laat zich in een stoel zakken."Het is hier mooi" "Het is hier mooi,ik heb nooit gezegd dat ik uit Fokdam wou."Ze staat op en loopt naar de gang."Ik hou van je!Dat zei hij ook nog!Hoe kan die nou van me houden,hij gaat zomaar weg!"Lizzie trekt haar jas van de kapstok en rent naar buiten.Ze rent zo hard ze kan en probeert haar tranen weg te vegen.Maar er lopen steeds meer tranen over haar wangen."Waarom moest hij nou weg,wat heb ik fout gedaan?"Ze besluit even langs Joost te gaan.
pi_25369194
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 20:48 schreef Nano het volgende:
Lizzie gooit haar mobiel op het bed en laat zich in een stoel zakken."Het is hier mooi" "Het is hier mooi,ik heb nooit gezegd dat ik uit Fokdam wou."Ze staat op en loopt naar de gang."Ik hou van je!Dat zei hij ook nog!Hoe kan die nou van me houden,hij gaat zomaar weg!"Lizzie trekt haar jas van de kapstok en rent naar buiten.Ze rent zo hard ze kan en probeert haar tranen weg te vegen.Maar er lopen steeds meer tranen over haar wangen."Waarom moest hij nou weg,wat heb ik fout gedaan?"Ze besluit even langs Joost te gaan.
Joost ziet Lizzie aankomen en weet dat er iets mis is. Ze begint meteen te huilen. "Hey Lizzie, wat is er aan de hand?" en hij houdt haar stevig vast. "Is er iets met Hailie of met Cody?"
pi_25369284
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 20:53 schreef Orginial het volgende:

[..]

Joost ziet Lizzie aankomen en weet dat er iets mis is. Ze begint meteen te huilen. "Hey Lizzie, wat is er aan de hand?" en hij houdt haar stevig vast. "Is er iets met Hailie of met Cody?"
"Hij is weg!Hij is gewoon weg gegaan en hij heeft Hailie en Jemena meegenomen!"Lizzie slaat haar armen om Joost heen."Ik snap het niet!Wat heb ik fout gedaan?"
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:02:24 #264
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25369303
In het ziekenhuis krijgt Arthur te horen dat hem niks mankeert. De politie staat echter wel meteen aan zijn ziekenhuisbed. Hij wordt meteen verhoord. "Heeft u enig idee wie dit gedaan zou kunnen hebben?"

Arthur begint zachtjes te lachen. "Wie o wie zou die toch gedaan hebben?" "Gaat er bij de naam 'Esmee van Tellegen' bij u een belletje rinkelen?" "Jullie moeten haar zien te vinden, het maakt me niet uit hoe maar jullie moeten haar vinden desnoods betaal ik jullie ervoor" zegt Arthur.

"Meneer, daar zijn we niet voor. We komen nogeens terug als u weer wat tot rust bent gekomen" en dan geven de agenten Arthur een hand en vertrekken ze.

Als ze het AZF hebben verlaten pakt Arthur zijn jas en loopt door de wandelgangen van het ziekenhuis. "Meneer, waar gaat u heen?" vraagt Genevieve, een nieuwe co-assitente. "Ik weet niet waar jij het gore lef vandaan haal, maar ik ben de directeur hier. En als jij je baantje wil behouden zal ik je maar snel uit de voeten maken" en Genevieve loopt snel door. "Mooi.." en dan belt Arthur een taxi en rijdt terug naar huis.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:06:39 #265
109973 Beautygirl
Miss Alberts
pi_25369366
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 21:00 schreef Nano het volgende:

[..]

"Hij is weg!Hij is gewoon weg gegaan en hij heeft Hailie en Jemena meegenomen!"Lizzie slaat haar armen om Joost heen."Ik snap het niet!Wat heb ik fout gedaan?"
Elisa heeft ook staan kijken en slaat een arm om Lizzie heen. "Jij hebt helemaal niks fout gedaan" en ze veegt Lizzie`s tranen uit haar gezicht. "Cody is een zak om zomaar weg te gaan en je kind meet te nemen, ga je een rechtzaak aanspannen of wil je hem laten gaan omdat je weet dat die vrijheid gewoon nodig heeft en samen met zijn kind wou vertrekken?" "Mischien keert hij ooit nog terug" en dan kijkt ze Joost en Lizzie aan. "Kom op, jongens"
pi_25369383
Winston staat bij de portier van ze auto...
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:07:50 #267
114775 devid
uhm.....
pi_25369384
Sander verveelt zich rot. Hij wil wat gaan doen maar weet niet wat. Hij heeft zen Expreszo nou al 20x gelezen. En heeft het al weer zo goed opgeborgen dat zijn nieuwschierige kat het niet eens zou kunnen vinden. Hij loopt de deur uit en loopt naar buiten. Hij stapt op zen fiets en gaat op weg naar Jage. Hij kan wel wat afleiding gebruiken. Hij is ook wel benieuwd hoe het daar gaat.
DJ-VR was here (again)
pi_25369423
Lizzie kijkt naar Elisa.Joost kijkt de andere kant op."Natuurlijk ga ik geen rechtzaak aanspannen.Ik hou van hem!Misschien moet ik ook gewoon naar Australië gaan!"
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:10:48 #269
110081 Wilbert87
Rolf Beutinga.
pi_25369435
Dan gaat de telefoon bij Rolf op zijn kantoor. "Rolf Beutinga..." en dan krijgt te horen dat Hailie kerngezond is en dat zijn injectie niks heeft uitgehaald door het tegenmiddel van persoon die een zeer bekende is van Esmee van Tellegen. "Maar hoe weet u dat ik Hailie die injectie heb toegediend?" en dan wordt de verbinding verbroken. 'Straks wordt ik nog gearresteerd als dit uitlekt" en dan zucht Rolf diep en besluit Ellen te bellen om een hapje te gaan eten.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:11:39 #270
110081 Wilbert87
Rolf Beutinga.
pi_25369447
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 21:10 schreef Wilbert87 het volgende:
Dan gaat de telefoon bij Rolf op zijn kantoor. "Rolf Beutinga..." en dan krijgt te horen dat Hailie kerngezond is en dat zijn injectie niks heeft uitgehaald door het tegenmiddel van persoon die een zeer bekende is van Esmee van Tellegen. "Maar hoe weet u dat ik Hailie die injectie heb toegediend?" en dan wordt de verbinding verbroken. 'Straks wordt ik nog gearresteerd als dit uitlekt" en dan zucht Rolf diep en besluit Ellen te bellen om een hapje te gaan eten.
Onderweg komt hij Richard tegen. "Ha die Richard" en hij schudt hem de hand. "Alles goed?"
pi_25369474
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 21:11 schreef Wilbert87 het volgende:

[..]

Onderweg komt hij Richard tegen. "Ha die Richard" en hij schudt hem de hand. "Alles goed?"
"Ja hoor, met jou? Je ziet er zo gespannen uit."
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:15:38 #272
110081 Wilbert87
Rolf Beutinga.
pi_25369508
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 21:13 schreef Beach het volgende:

[..]

"Ja hoor, met jou? Je ziet er zo gespannen uit."
"Gewoon een beetje hoofdpijn.." "Ik wou net een hapje gaan eten met Ellen in le Foque, heb je zin om mee te gaan?" en dan gaat Rolfs mobiel af. "Je kan niet.." en dan hangt Rolf geërgd op.

"Sorry, dat was Ellen. Ze vertelde dat ze niet meekan" en dan lopen ze richting le Foque. Daar aangekomen bestellen ze wat te eten. "Het duurt nog wel een tijdje voordat we kunnen eten, we gaan eerst even aan de bar zitten" en dan kijkt Richard enorm raar naar Rolf. "Richard, wat is er aan de hand?"
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:17:46 #273
109973 Beautygirl
Miss Alberts
pi_25369547
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 21:10 schreef Nano het volgende:
Lizzie kijkt naar Elisa.Joost kijkt de andere kant op."Natuurlijk ga ik geen rechtzaak aanspannen.Ik hou van hem!Misschien moet ik ook gewoon naar Australië gaan!"
"Nee, dat ga jij niet doen. Je hebt ons toch?" en dan vallen de drie vrienden elkaar in de armen. 'Het komt allemaal goed" sust Elisa haar. Dan ineens komt Bas op hun afgelopen.
pi_25369576
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 21:15 schreef Wilbert87 het volgende:

[..]

"Gewoon een beetje hoofdpijn.." "Ik wou net een hapje gaan eten met Ellen in le Foque, heb je zin om mee te gaan?" en dan gaat Rolfs mobiel af. "Je kan niet.." en dan hangt Rolf geërgd op.

"Sorry, dat was Ellen. Ze vertelde dat ze niet meekan" en dan lopen ze richting le Foque. Daar aangekomen bestellen ze wat te eten. "Het duurt nog wel een tijdje voordat we kunnen eten, we gaan eerst even aan de bar zitten" en dan kijkt Richard enorm raar naar Rolf. "Richard, wat is er aan de hand?"
Richard voelt zich niet goed worden.
Hij denkt aan wat er is gebeurd hier in Le Foque.
Hij ziet het allemaal weer voor zich gebeuren.
De schoten, het gegil, de mensen in paniek.
Richard zegt tegen Rolf:"Er is niets, ik voel me...."
Dan begint Richard te schreeuwen en rent wild maaiend met zijn armen het hotel uit.
Rolf kijkt hem verbaasd na.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:20:23 #275
114775 devid
uhm.....
pi_25369591
Sander komt aan in bij De jage Hij zet zen fiets neer en loopt naar binnen. Yacinto staat achter de bar. Hij gaat met een doekje over de bar heen. Sander loopt naar een kruk en ploft neer.

"Heey Yacinto mag ik van jou een Colaatje A U B. "

Sander wacht op antwoord en zit voor de rest eigenlijk maar een beetje voor zich uit te staren. Hij dacht dit hem goed deed maar hij voelt zich alleen maar bekeken door de jongens die achterin een beetje aan het darten zijn. Het is waarschijnlijk totaal niet het geval maar hij voelt zich Vooral Bekeken.
DJ-VR was here (again)
pi_25369594
Yacinto
Het was weer gezellig druk in The Jage
"Had ik dit maar een half jaar geleden gehad"grapt Yacinto tegen een vaste klant als hij een nieuw bierteje tapt.
Maar daar komt plotseling een 'new kid on the block'
"Nu gaan we het krijgen" zegt Yacinto als de jongeman gaat zitten en Yacinyto erop afloopt.
"Wat wilt u hebben?"
"Ehm, waat heeft u?"
"Het is een café meneer geen bakker"
"Nou eh doe dan maar een koud colaatje"
"Ok, komt eraan"
Wat een rare gast denkt Yacinto. "Het lijkt wel alsof hij iets moet zeggen maar het niet wil.
"Een ijskoud colaatje voor meneer"
pi_25369635
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 21:17 schreef Beautygirl het volgende:

[..]

"Nee, dat ga jij niet doen. Je hebt ons toch?" en dan vallen de drie vrienden elkaar in de armen. 'Het komt allemaal goed" sust Elisa haar. Dan ineens komt Bas op hun afgelopen.
''Hey Lizzie en Joost ''
''Wie ben jij eigenlijk ? , volgens mij heb ik jou nog niet ontmoet ''
''Ik ben Bas ''
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:22:58 #278
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25369637
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 21:02 schreef Perrow het volgende:
In het ziekenhuis krijgt Arthur te horen dat hem niks mankeert. De politie staat echter wel meteen aan zijn ziekenhuisbed. Hij wordt meteen verhoord. "Heeft u enig idee wie dit gedaan zou kunnen hebben?"

Arthur begint zachtjes te lachen. "Wie o wie zou die toch gedaan hebben?" "Gaat er bij de naam 'Esmee van Tellegen' bij u een belletje rinkelen?" "Jullie moeten haar zien te vinden, het maakt me niet uit hoe maar jullie moeten haar vinden desnoods betaal ik jullie ervoor" zegt Arthur.

"Meneer, daar zijn we niet voor. We komen nogeens terug als u weer wat tot rust bent gekomen" en dan geven de agenten Arthur een hand en vertrekken ze.

Als ze het AZF hebben verlaten pakt Arthur zijn jas en loopt door de wandelgangen van het ziekenhuis. "Meneer, waar gaat u heen?" vraagt Genevieve, een nieuwe co-assitente. "Ik weet niet waar jij het gore lef vandaan haal, maar ik ben de directeur hier. En als jij je baantje wil behouden zal ik je maar snel uit de voeten maken" en Genevieve loopt snel door. "Mooi.." en dan belt Arthur een taxi en rijdt terug naar huis.
Eenmaal weer thuis krijgt Arthur een fax dat het lichaam van Marjolein aangekomen is in Nederland en dat ze vandaag begraven wordt. "Net of mij dat intreseert" en hij scheurt de fax in stukjes. "Niemand die omdat wicht geeft, dus er zal toch niemand om haar begravenis komen" en dan gaat hij naar zijn werkkamer en stuurt David een email dat zijn plannen gecanceled zijn. Hij wil dat Lizzie gewoon in NL ontvoerd zal worden, want in Buenos Aires kan zijn dochter nog zijn en dat kan ook haar in problemen brengen, als zij ook nog leeft. En bij die gedachte veert Arthur helemaal op.

Maar dan denkt hij aan Winston. 'Dat is waar ook, zijn bruiloft!" en dan belt hij de haven of hij een luxe jacht kan huren voor zijn trouwfeest. "Mooi, dat is dan regeld" en Arthur hangt tevreden op.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:25:41 #279
114775 devid
uhm.....
pi_25369685
De cola staat voor zijn neus. Maar Sander heeft er eigenlijk niet eens trek in. Hij kijkt naar het glas en dan naar buiten. Hij kan vanop zijn kruk precies door het raam kijken. Hij staart een beetje en dwaalt ver af met zen gedachten. In zijn gedachten ziet hij zichzelf tegen een muur gedrukt staan door jongens. Die hem bespugen en uitlachen. Die hem verrot schelden. Hij ziet zen eigen vol tranen staan tegen die muur. En bijna komt het er bij hem zelf uit. Maar dan schrikt hij wakker van een glas die een jongen achterin laat vallen op de grond. Gauw neemt hij een slok cola. En staart naar het ijs wat er in zijn glas zit.
DJ-VR was here (again)
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:26:00 #280
110081 Wilbert87
Rolf Beutinga.
pi_25369691
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 21:20 schreef Beach het volgende:

[..]

Richard voelt zich niet goed worden.
Hij denkt aan wat er is gebeurd hier in Le Foque.
Hij ziet het allemaal weer voor zich gebeuren.
De schoten, het gegil, de mensen in paniek.
Richard zegt tegen Rolf:"Er is niets, ik voel me...."
Dan begint Richard te schreeuwen en rent wild maaiend met zijn armen het hotel uit.
Rolf kijkt hem verbaasd na.
"Wat heeft die nou weer..." en dan denkt Rolf aan de schietpartij. 'Dat is waar ook!" en hij rent Richard achterna maar kan hem nergens meer vinden. "Verdomme!" en dan loopt Rolf kwaad terug naar le Foque om daar zijn te dineren.
pi_25369714
Jemena stapt de heli uit."Was het wel zo goed dat ik meeging?Kan ik alles wel zo achterlaten?" denkt ze.Veel tijd om na te denken heeft ze niet.Cody en zij zoeken een hotel en zitten goed voor de komende nacht..
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:29:18 #282
109180 Woelli
pi_25369749
Tara schrijft een brief aan Winston

Brief voor Winston

Lieve Winston,

Deze korte brief is voor altijd. Ik hou van jou en door deze brief laat ik dat niet zien. Ik moet alles even op een rijtje zetten en ga daarom naar het buitenland. Gwen weet dat ik weg ga en Gwen heeft me belooft niks te zeggen.

Waar ik naar toe ga blijft voor mezelf. Zeg tegen Joost dat er niks aan de hand is met mij en dat ik tijd voor mezelf nodig hebt.

De ketting die ik van jou heb gekregen ligt in deze brief. En vergeet nooit. Ik hou van je. En dat ik weg ga komt niet door jou.

Veel Liefs, Tara

PS: Ik weet dat ik veel problemen heb bezorgt met Gwen. Maar beloof me 1 ding. Blijf voor Gwen zorgen. De enegen die weten dat Gwen van Remco is zijn Me vader, Joost en jij. IK vertrouw op jou.

Tara pakt haar koffers en gaat me de taxi naar schiphol ...
pi_25369751
*Bas laat ze portemonnee vallen en terwijl hij bukt om het opterapen is Lizzie hem voor*
pi_25369765
Joost gaat naar binnen en naar de volle tas met uitnodigingen voor het trouwfeest. "Dat is waar ook, ik zou de uitnodingen bezorgen" en hij pakt de tas en rijdt de deur uit en begint met het posten van de uitnodingen. "Op een luxe jacht..." "Klinkt goed" en met een goed humeur gaat hij heel Fokdam af.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:32:29 #285
58141 Briggy
GOEDEMIDDAG!!!
pi_25369798
Yvette kijkt tevreden naar haar lijstje met zaken die ze nog af moet handelen.

"Alleen nog een pand en alles is rond" zegt ze lachend

Ze heeft er al een op het oog en hoopt dat die nog beschikbaar is.
Ze pakt de telefoon, belt de makelaar en maakt een afspraak...
Als het morgen volgens plan verloopt kan ze eindelijk aan haar plan beginnen.
fotografieverslaafde | muziek: Look up through the trees to feel as small as you can | Tricks up my Sleeve
*** Gedicht *** | I'm not totally useless, I can be used as a bad example.
pi_25369846
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 21:29 schreef Luiss het volgende:
*Bas laat ze portemonnee vallen en terwijl hij bukt om het opterapen is Lizzie hem voor*
Lizzie ziet opeens een paar papieren eruit vallen.Ze raapt ze ook op en merkt de naam van Tellegen op."Van Tellegen?"
pi_25369900
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 21:34 schreef Nano het volgende:

[..]

Lizzie ziet opeens een paar papieren eruit vallen.Ze raapt ze ook op en merkt de naam van Tellegen op."Van Tellegen?"
''Ja , dat is mijn echte achternaam , ik ben geadopteerd en ik ben gewend de naam van me adoptie ouders te gebruiken, daarom gebruik ik mijn echte naam nooit ''
''Is er wat mis met die naam dan ?''
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:37:46 #288
109973 Beautygirl
Miss Alberts
pi_25369905
Elisa gaat even later ook naar huis en zet een CD`tje op. Ze danst een tijdje door haar kamer en bladert een door een magazine. 'Laxeermiddelen, klinkt goed" en dan pakt ze haar tas omdat ze komende week naar Parijs gaat voor een modellenklus. "Even Joost nog een smsje sturen" en dan pakt ze haar mobiel en stuurt hem een bericht. Even later staat Rolf voor de deur en vertrekt Elisa de nacht in, klaar voor het grote avontuur in Parijs!
pi_25369906
Toen het begon
Cast seizoen 1 van SOP
Familie Kolthof
Arthur Kolthof Bupatith
Winston Kolthof Bar_Rel
Babette Kolthof Haagse_elfje
Ralph Kolthof Frey
Joost Kolthof Orginial

Familie Beutinga
Tobias Beutinga Static
Ellen Beutinga Airelle
Sanne Beutinga Viking84
Marc Beutinga Bvo

Familie Lebeau
David Lebeau Apk
Cody Lebeau Bigmac
Iris Lebeau Joyce&Roxy lover

Studentenhuis & Cafe: The Jage
Yacinto Jelden Tom_Tom
Raoul Bultrug Tha_T
Patrick Zoomers Dizer
Tara de Graaf Woelli
Mariléne Frunthof Niksan
Lizzy van Tellegen Nano
Lars Zoomers Mark_03
Richard de Graaf Zhenar
Desiree de Graaf Toettoet
Esmee van Tellegen Digispeed

[ Bericht 1% gewijzigd door _ELMaikel_ op 04-03-2005 21:50:54 ]
Do it again now
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:41:06 #290
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25369962
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 21:30 schreef Orginial het volgende:
Joost gaat naar binnen en naar de volle tas met uitnodigingen voor het trouwfeest. "Dat is waar ook, ik zou de uitnodingen bezorgen" en hij pakt de tas en rijdt de deur uit en begint met het posten van de uitnodingen. "Op een luxe jacht..." "Klinkt goed" en met een goed humeur gaat hij heel Fokdam af.
"Ben je daar eindelijk?" vraagt Arthur geirriteerd als Joost binnekomt sloffen. "Heb je alles bezorgd? Mooi" en dan doet Arthur de gordijnen dicht. "Waar is Gwen trouwens?" en dan komt Gwen aanlopen. "Hoe bedoel je Tara is weg?" en dan lezen ze de brief. "Verdomme, wat gaat Winston wel niet zeggen?"
pi_25369984
Lizzie kijkt verbaasd naar Bas."Maar................Dan zijn wij familie!?!"

Cliff
pi_25370040
Nano
pi_25370043
Super SOP
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:48:46 #294
114775 devid
uhm.....
pi_25370089
Vond ik ook SUPER!!!! :D:D
DJ-VR was here (again)
pi_25370099
We hebben de S
pi_25370106
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 21:48 schreef devid het volgende:
Vond ik ook SUPER!!!! :D:D
Oja nog een groot compliment voor de nieuwkomers en Arjanne is er vanaf maandag.
pi_25370113
We hebben de O
pi_25370120
We hebben de P
pi_25370121
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 21:42 schreef Nano het volgende:
Lizzie kijkt verbaasd naar Bas."Maar................Dan zijn wij familie!?!"

Cliff
Spannende cliffhanger
pi_25370129
Sop!!!!
pi_25370141
We gaan weer gezellig verder in een nieuw topic!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')