abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25256133
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 21:06 schreef devid het volgende:
Sander schrikt een beetje. Hij word ten eerste wakker en ten 2e ziet hij een playboy op zen bed. Hij probeert zo Gek mogelijk over te komen en lacht.

"Heej joozt kan jij me nu eens eindelijk uitleggen wat hier aan de hand is. De ene dag lig in de sloot zover ik weet als ik het niet heb gedroomd en de 2e dag lig ik in het ziekenhuis met een playboy op men schoot"

Sander probeert zo Echt mogelijk te lachen en te kijken in het blad maar hij merkt dat hij niet eens intressant vind om te zien.
"Ik weet niet wat er met je aan de hand was, waarom je dat soort vage dingen uithaalt. Ik wil trouwens weleens weten wat er uberhaupt met jouw aan de hand is de laatste tijd. Je hebt al weken geen move gemaakt bij Jemena terwijl het overduidelijk is dat ze je leuk vindt!"

"Hallooo?" "Ben je zo verdiept in de Playboy ofzo omdat je niks zegt?"
pi_25256185
Sander is verreweg van verdiept in playboy. En brok zit in zen keel hij weet niet wat hij moet zeggen hij doet dan ook vollop stoer.

"Pfff Jemena of ik die wil?, Wat moet ik met Jemena ik vind haar echt niet leuk hoor."

Hij kijkt Joozt aan waneer hij dat zegt. En ziet die twinkelende ogen van hem die hem vragend aan kijken. Hij krijgt het er een beetje warm van. Hij schrikt er zelf van

"Ach maar wat intresseert jou dat nou. Ik ben er gewoon niet bij de laatse tijd dat klopt. Ik heb gewoon men week niet. Heb een beetje ruzie thuis met men stiefma enzo je weet wel hoe dat gaat"
DJ-VR was here (again)
pi_25256203
Lizzie zit met haar gedachten bij haar moeder.Hoe kon dit nou gebeuren?Waarom haar moeder?Ze voelt Cody's arm om haar heen,maar eigenlijk heeft ze daar even geen behoefte aan.Ze duwt zijn hand weg en loopt naar buiten.Ze gaat op de schommel in het speeltuintje zitten.Langzaam schommelt ze heen en weer.Ze huilt en kijkt op als Jemena naar buiten loopt.
pi_25256236
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 21:11 schreef devid het volgende:
Sander is verreweg van verdiept in playboy. En brok zit in zen keel hij weet niet wat hij moet zeggen hij doet dan ook vollop stoer.

"Pfff Jemena of ik die wil?, Wat moet ik met Jemena ik vind haar echt niet leuk hoor."

Hij kijkt Joozt aan waneer hij dat zegt. En ziet die twinkelende ogen van hem die hem vragend aan kijken. Hij krijgt het er een beetje warm van. Hij schrikt er zelf van

"Ach maar wat intresseert jou dat nou. Ik ben er gewoon niet bij de laatse tijd dat klopt. Ik heb gewoon men week niet. Heb een beetje ruzie thuis met men stiefma enzo je weet wel hoe dat gaat"
'Ja, dat herken ik zeker" en Joost zucht. "Maar waar ik natuurlijk voor kom is om jouw uit het ziekenhuis te komen halen zodat we lekker kunnen gaan stappen met Jemena & Elisa en de rest.." en dan ineens komt er een doktor binnen. "U bent precies op tijd" roept Joost opgewekt terwijl de doktor de laatste scans van Sander bekijkt. Als de doktor vertelt dat alles goed is ziet Joost zijn beste vriend lachend uit bed opstaan maar dat hij de Playboy niet meeneemt. "Hé, wat doe jij nou?"
pi_25256253
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 21:12 schreef Nano het volgende:
Lizzie zit met haar gedachten bij haar moeder.Hoe kon dit nou gebeuren?Waarom haar moeder?Ze voelt Cody's arm om haar heen,maar eigenlijk heeft ze daar even geen behoefte aan.Ze duwt zijn hand weg en loopt naar buiten.Ze gaat op de schommel in het speeltuintje zitten.Langzaam schommelt ze heen en weer.Ze huilt en kijkt op als Jemena naar buiten loopt.
Jemena loopt naar haar toe."Wat is er,meid?" vraagt ze."Als je het niet wilt zeggen,is dat geen probleem." zegt ze,al een beetje verwachtend dat Lizzie dat gaat zeggen.
de groeten :P
pi_25256281
Sander schrikt waneer hij zich omdraait "Chit"denkt hij die playboy

"Ach je wil niet weten wat voor bladen ik thuis heb. En bovendien had ik deze al. Je weet wel die gozer uit de 4e die loopt toch stage in zon boekenzaak. Die heeft het waarschijnlijk al weer in men kluisje op school gemoffeld. Maar ok laten we gaan ik wil nu lopen heb lang genoeg stil gezeten op bed"

Sander loopt gauw door en hoopt dat het geloofwaardig genoeg over kwam
DJ-VR was here (again)
pi_25256305
Lizzie kijkt haar aan.Ze veegt haar tranen weg."Ik......"Lizzie staat op."Mijn moeder heeft een vliegtuigongeluk gehad"
pi_25256308
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 21:17 schreef devid het volgende:
Sander schrikt waneer hij zich omdraait "Shit"denkt hij die playboy

"Ach je wil niet weten wat voor bladen ik thuis heb. En bovendien had ik deze al. Je weet wel die gozer uit de 4e die loopt toch stage in zon boekenzaak. Die heeft het waarschijnlijk al weer in men kluisje op school gemoffeld. Maar ok laten we gaan ik wil nu lopen heb lang genoeg stil gezeten op bed"

Sander loopt gauw door en hoopt dat het geloofwaardig genoeg over kwam
"Najah zeg" en Joost rijdt hem achterna. Even later zitten ze in de taxi en kijken ze zwijgzaam naar buiten. Dan stopt de taxi bij huize Beutinga en stappen de twee uit. Sander loopt meteen naar zijn kamer , maar Joost besluit even naar Elisa te gaan, die TV zit te kijken.
pi_25256342
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 21:18 schreef Nano het volgende:
Lizzie kijkt haar aan.Ze veegt haar tranen weg."Ik......"Lizzie staat op."Mijn moeder heeft een vliegtuigongeluk gehad"
"Ooh!Hoe kan ik je troosten?Kan ik iets voor je doen?" vraagt Jemena een beetje voorzichtig.
pi_25256386
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 21:18 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Najah zeg" en Joost rijdt hem achterna. Even later zitten ze in de taxi en kijken ze zwijgzaam naar buiten. Dan stopt de taxi bij huize Beutinga en stappen de twee uit. Sander loopt meteen naar zijn kamer , maar Joost besluit even naar Elisa te gaan, die TV zit te kijken.
Als Elisa Joost ziet wendt ze haar hoofd af. "Oprotten zak" en ze steekt haar middelvinger op. "Ik weet wat je met Gwen heb gedaan, en ik wil je nooit meer zien het is over" en dan staat ze op en rijdt naar de keuken.
Jaja, het wordt weer geweldig.
pi_25256417
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 21:23 schreef Beautygirl het volgende:

[..]

Als Elisa Joost ziet wendt ze haar hoofd af. "Oprotten zak" en ze steekt haar middelvinger op. "Ik weet wat je met Gwen heb gedaan, en ik wil je nooit meer zien het is over" en dan staat ze op en loopt naar de keuken.
Joost komt haar meteen achterna en pakt haar hoofd vast. Even later
zitten ze met hun hoofden tegen elkaar en huilen. De radio speelt hun lievelingsliedje met de tekst: "I want you back my girl.." en dan is precies wat ik wil fluistert Joost tegen haar.

[ Bericht 6% gewijzigd door Beautygirl op 25-02-2005 21:31:50 ]
pi_25256436
Sander ziet dat Joost even gaat kijken bij Elisa. Hij loopt de trap op naar zen kamer en gooit de deur dicht. Gelukkig niet te hard. Hij loopt naar het raam en staart een beetje naar buiten. Hij denkt.

;wat was dat nou weer voor stom gevoel de net, ik ben toch niet verliefd aan het worden op Joost He Gatverdamme nee dit mag niet gaan gebeuren, Hij heeft met je zus man doe normaal;

Hij staart maar naar buiten waar is hij toch mee bezig wat is dit toch wat in hem zit. Dat stomme gevoel.

;Ik kan niet verliefd worden op een jongen wat gaan ze wel niet denken. Bovendien Jemena vind mij leuk kan ik toch geen homo zijn;

Met die vraag in zen hoofd ploft hij neer op bed en staart naar het plafond.
DJ-VR was here (again)
pi_25256468
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 21:25 schreef Beautygirl het volgende:

[..]
Joost komt haar achterna en pakt haar gezicht vast.
Ze zitten met hun hoofden tegen elkaar en huilen. De radio speelt hun lievelingsliedje met de tekst: "I want you back my girl.." en dan is precies wat ik wil fluistert Joost tegen haar.
Hun monden gaan steeds meer naar elkaar en dan openen ze hun mond en zoenen elkaar. "Hmm, ik wil je echt nooit meer kwijt" en dan houden ze elkaar minutenlang vast. Ineens komt Ellen binnen. "Hoi, mevrouw Beutinga ik wou net naar Sander gaan en dan schiet Elisa in de lach en Joost geeft haar nog een snel een zoen. "Tot zo, schatje" en dan rijdt hij naar de trap en roept Sander, die meteen naar beneden komt.
pi_25256477
Lizzie kijkt Jemena aan."Ik ben al blij dat je bij me bent"In de verte ziet ze een jongen lopen.
pi_25256505
Sander hoort zen naam en loopt de trap af. En daar ziet hij dus weer Joost met Lachende twinkelende ogen zitten. Hij staart even maar merkt dat Joost zoiets heeft van hallo Contact earth?, Voordat Joost wat kan zeggen.

"Ja wat is er sorry was ff aan het denken"

Voordat Joost wat kan zeggen Staat zen stiefmoeder naast hem.

"Dag lieve schat kan je voortaan even bellen als je het ziekenhuis uit mag. Dan had ik je opgehaald wat denken ze nu wel niet van mij in dat ziekenhuis je laten ophalen door een vriend van 15 en nog een taxi geven ook."

Ze geeft Sander een zoen op de wang.

"Ik heb je wel gemist hoor. Gaan we morgen weer gezellig een filmpje kijken op de bank net als de vorige keer"

Sander schrikt hij heeft Joost net verteld Ongeloofelijke ruzie te hebben als hij het maar niet doorheeft
DJ-VR was here (again)
pi_25256533
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 21:28 schreef Nano het volgende:
Lizzie kijkt Jemena aan."Ik ben al blij dat je bij me bent"In de verte ziet ze een jongen lopen.
*Bas*

''hey , ik zie je huilen , heb jij misschien en zakdoeje nodig ? ''
pi_25256534
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 21:31 schreef devid het volgende:
Sanders verhaal..
Dan komt Elisa aanrennen en vliegt haar tweelingbroer om zijn nek. "Ik heb je gemist" en ze geeft hem drie zoenen. 'Doet alles het weer?"
pi_25256599
Lizzie kijkt de jongen aan."Nee dankje"zegt ze vriendelijk."Ik heb je hier nog nooit eerder gezien"Ze geeft hem een hand."Lizzie van Tellegen"
pi_25256616
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 21:32 schreef Beautygirl het volgende:

[..]

Dan komt Elisa aanrennen en vliegt haar tweelingbroer om zijn nek. "Ik heb je gemist" en ze geeft hem drie zoenen. 'Doet alles het weer?"
'Geef die nou maar aan mij voortaan" en ze moeten alle drie lachen. "Maare Sander en ik gaan even langs Yacinto, ik bel je vanavond nog wel" en dan nemen ze afscheid en vertrekken hij en Sander naar de Jage.

Daar aangekomen hebben Joost en Yacinto over de meiden. "Sander, wie vindt jij nou echt lekker?" "Jemena he?" "Ik heb je wel door!"
pi_25256633
Sander weet gewoon niet wat hij moet hij moet en in plaats van ze eigen stoer antwoorden normaal haalt hij zen schouders op.

"ik weet niet"
DJ-VR was here (again)
pi_25256649
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 21:37 schreef Nano het volgende:
Lizzie kijkt de jongen aan."Nee dankje"zegt ze vriendelijk."Ik heb je hier nog nooit eerder gezien"Ze geeft hem een hand."Lizzie van Tellegen"
''Ik heet Bas steppens , ik woon hier nog maar net , daar heb je mij nog nooit gezien denk ik ''
''Hier heb je mijn kaartje met telefoon nummer ''
  vrijdag 25 februari 2005 @ 21:41:36 #122
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25256673
Arthur zit in zijn werkkamer en belt een oude bekende. "Ik wil dat je het lijk van Esmee van Tellegen achterhoudt, je moet ervoor zorgen dat Lizzie denkt dat haar moeder nog leeft, en zo zelf de dupe wordt van haar moeders dood" en als de oude onbekende doorvraagt geeft Arthur hem een rijkelijke beloning. "Ach David, ik neem aan dat jij en je oude makker Meuskens wel weer uit de nor willen komen?" "Ik kan daar voor zorgen!" "Doen jullie het?" "Mooi!" en dan hangt Arthur tevreden op.

"Die dodelijke injectie komt daarna wel, dit is nog briljanter"
Je verwacht hier een stoere tekst. Ik weet dat je dat wilt. Ik weet dat je erop geilt.
pi_25256721
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 21:39 schreef devid het volgende:
Sander weet gewoon niet wat hij moet hij moet en in plaats van ze eigen stoer antwoorden normaal haalt hij zen schouders op.

"ik weet niet"
"Nou, wat is dat nou weer voor antwoord" en dan hebben ze het over voetbal. Joost ziet dat Sander met zijn gedachten ergens anders zit en geeft hem een por in zijn maag. "Over Jemena aan het dromen,makker?" "Neehoor ik plaag je maar" en dan bestellen ze nog een biertje. "Zullen we met de meiden gaan stappen?" "Najah rijden dan in mijn geval"
pi_25256742
Lizzie glimlacht."Dank je.Ik zal je zeker nog een keer bellen"Als de jongen wegloopt kijkt Jemena haar lachend aan."Als je Cody niet had........."Lizzie stoot haar aan."Nee joh,ik heb de lekkerste man van heel Fokdam!"
  vrijdag 25 februari 2005 @ 21:49:27 #125
110081 Wilbert87
Rolf Beutinga.
pi_25256814
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 21:41 schreef Perrow het volgende:
Arthur zit in zijn werkkamer en belt een oude bekende. "Ik wil dat je het lijk van Esmee van Tellegen achterhoudt, je moet ervoor zorgen dat Lizzie denkt dat haar moeder nog leeft, en zo zelf de dupe wordt van haar moeders dood" en als de oude onbekende doorvraagt geeft Arthur hem een rijkelijke beloning. "Ach David, ik neem aan dat jij en je oude makker Meuskens wel weer uit de nor willen komen?" "Ik kan daar voor zorgen!" "Doen jullie het?" "Mooi!" en dan hangt Arthur tevreden op.

"Die dodelijke injectie komt daarna wel, dit is nog briljanter"
Rolf maakt zich ernstig zorgen over de injectie die hij Hailie volgende week moet toedienen. "Hij heeft ergens wel een mannetje om me te vermoorden, ik moet het wel doen" en dan pakt hij de papieren van Hailie erbij. "Eens even zien, ik wil me baan niet kwijt.." maar halverwege het doornemen van het dossier van Hailie krijgt hij spijt en gooit het dossier in de prullenbak. "Waar ben je mee bezig, Beutinga?"
Je weet toch dat ik in die succesvolle Forumsoap speel? Nou, daarom heb ik geen tijd om een handtekening uit te delen het is namelijk bijna 21.00!
pi_25256820
Pff denkt Sander Altijd dat gezeik over meiden. hij heeft helemaal geen zin in die meiden. Hij wil wel en hij probeert altijd overtuigend over te komen maar hij voelt die meiden gewoon kijken en het doet hem gewoon niks hij kan hier niet tegen.

"nee ik denk dat ik zo naar huis ga naar bed ik geloof dat ik een griepje van het ziekenhuis heb meegenomen"
DJ-VR was here (again)
pi_25256854
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 21:49 schreef devid het volgende:
Pff denkt Sander Altijd dat gezeik over meiden. hij heeft helemaal geen zin in die meiden. Hij wil wel en hij probeert altijd overtuigend over te komen maar hij voelt die meiden gewoon kijken en het doet hem gewoon niks hij kan hier niet tegen.

"nee ik denk dat ik zo naar huis ga naar bed ik geloof dat ik een griepje van het ziekenhuis heb meegenomen"
"Ach lul niet man" en hij bestelt nog een biertje. "Zuipen jij. We gaan vanavond gewoon uit" en hij toetst het nummer van Lizzie in, maar die neemt niet op" "Dan gaan we maar met zijn drieën" en dan vertrekken ze naar het uitgaansleven.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 21:56:01 #128
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25256917
In huize Kolthof slaapt nog niemand want als Arthur naar het tuinhuis kijkt ziet hij Tara,Winston en Gwen naar een TV-programma kijken. Joost is uit, en Babette is dood. Het woord "dood" gonst door Arthur zijn hoofd. "Verdomme Esmee, hier zul je voor boeten" en hij wacht in spanning af op het verlossende telefoontje van de man die David & Meuskens zal gaan bevrijden.

Dan ineens gaat zijn telefoon. "Kolthof.." "Is het gelukt?" "Geweldig, ik maak het geld zo snel mogelijk over!" en dan hangt hij op.
Je verwacht hier een stoere tekst. Ik weet dat je dat wilt. Ik weet dat je erop geilt.
pi_25256925
Lizzie voelt zich alweer wat beter en gaat met haar vinger over de kalender.Ze slaat hem één keer om en ziet Hailie's naam staan.Ze kijkt naar haar dochter die met haar handen naar de rammelaar grijpt.Oh ja Hail. Volgende week moeten we nog een prik gaan halen!"
  vrijdag 25 februari 2005 @ 21:59:35 #130
110081 Wilbert87
Rolf Beutinga.
pi_25256969
Rolf denkt aan Arthur en probeert hem te slim af te zijn. "Als ik nou eens een andere inenting aan Hailie geef, zodat het lijkt alsof ze dood gaat, maar dit uiteindelijk niet beurt dan..." en dan weet Rolf het zeker, hij zal Arthur te slim af zijn en bekijkt de verschillende inentingen. Ineens vliegt de deur open en staat Arthur in de deuropening. "Wat kom je hier doen?"
Je weet toch dat ik in die succesvolle Forumsoap speel? Nou, daarom heb ik geen tijd om een handtekening uit te delen het is namelijk bijna 21.00!
  vrijdag 25 februari 2005 @ 22:01:37 #131
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25256993
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 21:59 schreef Wilbert87 het volgende:
Rolf denkt aan Arthur en probeert hem te slim af te zijn. "Als ik nou eens een andere inenting aan Hailie geef, zodat het lijkt alsof ze dood gaat, maar dit uiteindelijk niet beurt dan..." en dan weet Rolf het zeker, hij zal Arthur te slim af zijn en bekijkt de verschillende inentingen. Ineens vliegt de deur open en staat Arthur in de deuropening. "Wat kom je hier doen?"
"Ik kom jouw even erop wijzen dat Hailie dood moet en niet schijndood, zoals jij van plan was" en hij wijst naar de lijst met inentingen. Arthur gaat tegenover Rolf zitten en ineens verschijnen ook David Lebeau & Bob Meuskens in de deuropening.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 22:07:35 #132
110081 Wilbert87
Rolf Beutinga.
pi_25257078
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 22:01 schreef Perrow het volgende:

[..]

"Ik kom jouw even erop wijzen dat Hailie dood moet en niet schijndood, zoals jij van plan was" en hij wijst naar de lijst met inentingen. Arthur gaat tegenover Rolf zitten en ineens verschijnen ook David Lebeau & Bob Meuskens in de deuropening.
Dan zitten Arthur,David & Meuskens alledrie voor hem. "Ik wil niks met jullie te maken hebben, Arthur je bent zo veranderd sinds de dood van Babette" "Je moet hulp zoeken, je bent jezelf niet meer"
pi_25257097
Jemena loopt terug naar de Jage en gaat helpen in de bar.Het is druk,en het loopt goed.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 22:10:28 #134
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25257115
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 22:07 schreef Wilbert87 het volgende:

[..]

Dan zitten Arthur,David & Meuskens alledrie voor hem. "Ik wil niks met jullie te maken hebben, Arthur je bent zo veranderd sinds de dood van Babette" "Je moet hulp zoeken, je bent jezelf niet meer"
"Hou je mond, Rolf" schreeuwt Arthur en slaat op zijn bureaublad.
David en Meuskens kijken strak voor zich uit.

"Jij gaat ons helpen om Babette te wreken, of je nou wilt of niet. Anders kan je fluiten naar je baan en je gezin!"

Cliffhanger
pi_25257179
Het gaat weer goed
pi_25265369
Is Richard nog steeds in het ziekenhuis?
* Beach vraagt aan de personages die in het ziekenhuis werken
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_25265591
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 13:59 schreef Beach het volgende:
Is Richard nog steeds in het ziekenhuis?
* Beach vraagt aan de personages die in het ziekenhuis werken
Kom even op MSN --> messengerboy_2005@hotmail.com
pi_25316146
Zijn we nog aaaalive?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_25316411
Ik weet het niet,maar we gaan het proberen op te lossen.Wie zijn er vanavond allemaal?
pi_25316997
Nou SOP is erg ongelegen tijd op het moment vanwege een aantal stoere series die deze week starten
Correct en tevens juist...
pi_25318311
Joost kijkt door het raam in de sportschool en doet wat oefeningen samen met Gijs Afkens. "Zo gaatie goed, Joost!" en Joost loopt langzaam met steun van Afkens over de lopende band. Ineens denkt hij aan zijn overleden zus, waarvan de begravenis komende week is en hij zet de lopende band uit. "Sorry, ik moet gaan" en dan rijdt hij de sportschool uit en gaat buiten staan. "Verdomme Babbette, waarom moest juist jij doodgaan!"
pi_25318445
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 20:49 schreef Orginial het volgende:
Joost kijkt door het raam in de sportschool en doet wat oefeningen samen met Gijs Afkens. "Zo gaatie goed, Joost!" en Joost loopt langzaam met steun van Afkens over de lopende band. Ineens denkt hij aan zijn overleden zus, waarvan de begravenis komende week is en hij zet de lopende band uit. "Sorry, ik moet gaan" en dan rijdt hij de sportschool uit en gaat buiten staan. "Verdomme Babbette, waarom moest juist jij doodgaan!"
Dan komt hij Lizzie tegen en ze loopt op hem af. Ze hoeven elkaar niks te zeggen, en ze vallen meteen in elkaars armen. Samen huilen ze en dan strijkt Joost met zijn hand door haar haar. "We komen hier samen doorheen, dat beloof ik je" zegt Joost met trillende stem.
pi_25318511
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 20:57 schreef Orginial het volgende:

[..]

Dan komt hij Lizzie tegen en ze loopt op hem af. Ze hoeven elkaar niks te zeggen, en ze vallen meteen in elkaars armen. Samen huilen ze en dan strijkt Joost met zijn hand door haar haar. "We komen hier samen doorheen, dat beloof ik je" zegt Joost met trillende stem.
Lizzie kijkt hem met een betraand gezicht aan."Ik had haar nog zo veel te vertellen.Sinds ze terug is hebben we bijna niet gepraat."
pi_25318559
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 21:01 schreef Nano het volgende:

[..]

Lizzie kijkt hem met een betraand gezicht aan."Ik had haar nog zo veel te vertellen.Sinds ze terug is hebben we bijna niet gepraat."
Joost pakt haar hoofd vast. "Kin omhoog, Lizzie. Je moeder en mijn zus hadden ons zo nooit willen zien, ze hadden peper in hun reet!" en dan schieten ze allebei in de lach. "En dat hebben wij ook.." en dan valt er een traan op Joost zijn shirt. "Vrijdag is de begravenis, ik kom je ophalen want we hebben elkaar gewoon nodig, ookal zijn we bikkels" en dan moeten ze allebei weer lachen.
pi_25318667
Lizzie geeft Joost een kus."Dankjewel"Ze lopen een eindje het bos in."Hoe is het met Elisa?"
pi_25318682
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 21:10 schreef Nano het volgende:
Lizzie geeft Joost een kus."Dankjewel"Ze lopen een eindje het bos in."Hoe is het met Elisa?"
"Goed hoor, ik heb soms het gevoel dat we nogal wat mis-communicaties hebben maar dat is altijd snel opgelost. Gaat alles ook goed met Cody en de kleine?"
pi_25318800
*Bas is op zoek naar een kamer op te huren en belt daarom met ene Yacinto *
''Ja , wanneer kan ik langskomen om de kamer te zien ?''
''Komt vandaag jou goed uit ? ''
''Ja , perfect dan kom ik zo langs ''
  dinsdag 1 maart 2005 @ 21:25:30 #148
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25318942
Als Rolf met trillende stem "Ja" antwoordt, verlaat Arthur zijn werkkamer. "Mooi zo" en dan belt hij een taxi en arriveert even later bij zijn huis.

Arthur belt met een aantal mensen in Buenos Aires. "U heeft het lichaam van Marjolein Verbeek gevonden? Dat intreseert me niet, ik wil weten waar het lijk van me dochter Babette Kolthof is en het lijk van Esmee van Tellegen!" maar de man heeft daar geen antwoordt op, maar zegt dat ze waarschijnlijk gevonden zijn en dat hij later op de middag daarover terugbelt. "Het is je geraden!" en dan hangt Arthur kwaad op.
pi_25318982
"Ja,het gaat prima.Cody is een hele goede vader en Hailie is een heel rustig meisje.Ze groeit goed.Het lijkt nog zo kort geleden dat ze werd geboren."Lizzie gaat op een boomstam zitten."Eigenlijk ben ik best wel gelukkig,al moet ik mijn moeder dan missen"
  dinsdag 1 maart 2005 @ 21:30:31 #150
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_25319044
Dan gaat bij arthur de telefoon.
Als hij opneemt, krijgt hij bijna een hartaanval.

"Met Esmee"
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')