abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25367228
*knip

[ Bericht 99% gewijzigd door Orginial op 04-03-2005 18:56:15 ]
  vrijdag 4 maart 2005 @ 18:57:04 #252
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_25367379

Ralf zit nog lekker op Curacao
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_25367432
Geen bom, Tom, dat is dom en stom
Correct en tevens juist...
pi_25367500
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 18:59 schreef bar_rel het volgende:
Het rijmt fantastisch,maar waarom niet?
pi_25367505
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 18:59 schreef bar_rel het volgende:
Tsss, kom online dan als je durft.
pi_25368064
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 19:03 schreef Nano het volgende:

[..]

Het rijmt fantastisch,maar waarom niet?
Omdat het dan wel erg op goudkust gaat lijken he, een beetje eigen inspiratie gebruiken is ook leuk
pi_25368122
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 19:37 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Omdat het dan wel erg op goudkust gaat lijken he, een beetje eigen inspiratie gebruiken is ook leuk
Dat is moeilijk hoor,want alles wat je kan bedenken is al wel eens voorgekomen in een soap of serie.
pi_25368582
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 19:40 schreef Nano het volgende:

[..]

Dat is moeilijk hoor,want alles wat je kan bedenken is al wel eens voorgekomen in een soap of serie.
Jawel jawel..maar dan ipv van een bom kan je andere dingen doen op een boot zoals dat er iets lekt of dat de boot op hol slaat
pi_25368967
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 20:10 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Jawel jawel..maar dan ipv van een bom kan je andere dingen doen op een boot zoals dat er iets lekt of dat de boot op hol slaat
Botsing met een andere boot?
pi_25369035
start
Joost komt net in zijn rolstoel aanrijden als hij de auto ziet afbranden. "Pap, wat is er aan de hand?" maar zijn vader kan niks meer antwoorden want hij wordt een ambulance in gedragen. 'Wat is hier aan de hand?" en dan vertelt Ellen Beutinga alles aan Joost. "Maar dat kan niet!" "Wie heeft dit gedaan?"
pi_25369140
Lizzie gooit haar mobiel op het bed en laat zich in een stoel zakken."Het is hier mooi" "Het is hier mooi,ik heb nooit gezegd dat ik uit Fokdam wou."Ze staat op en loopt naar de gang."Ik hou van je!Dat zei hij ook nog!Hoe kan die nou van me houden,hij gaat zomaar weg!"Lizzie trekt haar jas van de kapstok en rent naar buiten.Ze rent zo hard ze kan en probeert haar tranen weg te vegen.Maar er lopen steeds meer tranen over haar wangen."Waarom moest hij nou weg,wat heb ik fout gedaan?"Ze besluit even langs Joost te gaan.
pi_25369194
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 20:48 schreef Nano het volgende:
Lizzie gooit haar mobiel op het bed en laat zich in een stoel zakken."Het is hier mooi" "Het is hier mooi,ik heb nooit gezegd dat ik uit Fokdam wou."Ze staat op en loopt naar de gang."Ik hou van je!Dat zei hij ook nog!Hoe kan die nou van me houden,hij gaat zomaar weg!"Lizzie trekt haar jas van de kapstok en rent naar buiten.Ze rent zo hard ze kan en probeert haar tranen weg te vegen.Maar er lopen steeds meer tranen over haar wangen."Waarom moest hij nou weg,wat heb ik fout gedaan?"Ze besluit even langs Joost te gaan.
Joost ziet Lizzie aankomen en weet dat er iets mis is. Ze begint meteen te huilen. "Hey Lizzie, wat is er aan de hand?" en hij houdt haar stevig vast. "Is er iets met Hailie of met Cody?"
pi_25369284
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 20:53 schreef Orginial het volgende:

[..]

Joost ziet Lizzie aankomen en weet dat er iets mis is. Ze begint meteen te huilen. "Hey Lizzie, wat is er aan de hand?" en hij houdt haar stevig vast. "Is er iets met Hailie of met Cody?"
"Hij is weg!Hij is gewoon weg gegaan en hij heeft Hailie en Jemena meegenomen!"Lizzie slaat haar armen om Joost heen."Ik snap het niet!Wat heb ik fout gedaan?"
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:02:24 #264
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25369303
In het ziekenhuis krijgt Arthur te horen dat hem niks mankeert. De politie staat echter wel meteen aan zijn ziekenhuisbed. Hij wordt meteen verhoord. "Heeft u enig idee wie dit gedaan zou kunnen hebben?"

Arthur begint zachtjes te lachen. "Wie o wie zou die toch gedaan hebben?" "Gaat er bij de naam 'Esmee van Tellegen' bij u een belletje rinkelen?" "Jullie moeten haar zien te vinden, het maakt me niet uit hoe maar jullie moeten haar vinden desnoods betaal ik jullie ervoor" zegt Arthur.

"Meneer, daar zijn we niet voor. We komen nogeens terug als u weer wat tot rust bent gekomen" en dan geven de agenten Arthur een hand en vertrekken ze.

Als ze het AZF hebben verlaten pakt Arthur zijn jas en loopt door de wandelgangen van het ziekenhuis. "Meneer, waar gaat u heen?" vraagt Genevieve, een nieuwe co-assitente. "Ik weet niet waar jij het gore lef vandaan haal, maar ik ben de directeur hier. En als jij je baantje wil behouden zal ik je maar snel uit de voeten maken" en Genevieve loopt snel door. "Mooi.." en dan belt Arthur een taxi en rijdt terug naar huis.
Je verwacht hier een stoere tekst. Ik weet dat je dat wilt. Ik weet dat je erop geilt.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:06:39 #265
109973 Beautygirl
Miss Alberts
pi_25369366
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 21:00 schreef Nano het volgende:

[..]

"Hij is weg!Hij is gewoon weg gegaan en hij heeft Hailie en Jemena meegenomen!"Lizzie slaat haar armen om Joost heen."Ik snap het niet!Wat heb ik fout gedaan?"
Elisa heeft ook staan kijken en slaat een arm om Lizzie heen. "Jij hebt helemaal niks fout gedaan" en ze veegt Lizzie`s tranen uit haar gezicht. "Cody is een zak om zomaar weg te gaan en je kind meet te nemen, ga je een rechtzaak aanspannen of wil je hem laten gaan omdat je weet dat die vrijheid gewoon nodig heeft en samen met zijn kind wou vertrekken?" "Mischien keert hij ooit nog terug" en dan kijkt ze Joost en Lizzie aan. "Kom op, jongens"
Jaja, het wordt weer geweldig.
pi_25369383
Winston staat bij de portier van ze auto...
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:07:50 #267
114775 devid
uhm.....
pi_25369384
Sander verveelt zich rot. Hij wil wat gaan doen maar weet niet wat. Hij heeft zen Expreszo nou al 20x gelezen. En heeft het al weer zo goed opgeborgen dat zijn nieuwschierige kat het niet eens zou kunnen vinden. Hij loopt de deur uit en loopt naar buiten. Hij stapt op zen fiets en gaat op weg naar Jage. Hij kan wel wat afleiding gebruiken. Hij is ook wel benieuwd hoe het daar gaat.
DJ-VR was here (again)
pi_25369423
Lizzie kijkt naar Elisa.Joost kijkt de andere kant op."Natuurlijk ga ik geen rechtzaak aanspannen.Ik hou van hem!Misschien moet ik ook gewoon naar Australië gaan!"
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:10:48 #269
110081 Wilbert87
Rolf Beutinga.
pi_25369435
Dan gaat de telefoon bij Rolf op zijn kantoor. "Rolf Beutinga..." en dan krijgt te horen dat Hailie kerngezond is en dat zijn injectie niks heeft uitgehaald door het tegenmiddel van persoon die een zeer bekende is van Esmee van Tellegen. "Maar hoe weet u dat ik Hailie die injectie heb toegediend?" en dan wordt de verbinding verbroken. 'Straks wordt ik nog gearresteerd als dit uitlekt" en dan zucht Rolf diep en besluit Ellen te bellen om een hapje te gaan eten.
Je weet toch dat ik in die succesvolle Forumsoap speel? Nou, daarom heb ik geen tijd om een handtekening uit te delen het is namelijk bijna 21.00!
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:11:39 #270
110081 Wilbert87
Rolf Beutinga.
pi_25369447
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 21:10 schreef Wilbert87 het volgende:
Dan gaat de telefoon bij Rolf op zijn kantoor. "Rolf Beutinga..." en dan krijgt te horen dat Hailie kerngezond is en dat zijn injectie niks heeft uitgehaald door het tegenmiddel van persoon die een zeer bekende is van Esmee van Tellegen. "Maar hoe weet u dat ik Hailie die injectie heb toegediend?" en dan wordt de verbinding verbroken. 'Straks wordt ik nog gearresteerd als dit uitlekt" en dan zucht Rolf diep en besluit Ellen te bellen om een hapje te gaan eten.
Onderweg komt hij Richard tegen. "Ha die Richard" en hij schudt hem de hand. "Alles goed?"
Je weet toch dat ik in die succesvolle Forumsoap speel? Nou, daarom heb ik geen tijd om een handtekening uit te delen het is namelijk bijna 21.00!
pi_25369474
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 21:11 schreef Wilbert87 het volgende:

[..]

Onderweg komt hij Richard tegen. "Ha die Richard" en hij schudt hem de hand. "Alles goed?"
"Ja hoor, met jou? Je ziet er zo gespannen uit."
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:15:38 #272
110081 Wilbert87
Rolf Beutinga.
pi_25369508
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 21:13 schreef Beach het volgende:

[..]

"Ja hoor, met jou? Je ziet er zo gespannen uit."
"Gewoon een beetje hoofdpijn.." "Ik wou net een hapje gaan eten met Ellen in le Foque, heb je zin om mee te gaan?" en dan gaat Rolfs mobiel af. "Je kan niet.." en dan hangt Rolf geërgd op.

"Sorry, dat was Ellen. Ze vertelde dat ze niet meekan" en dan lopen ze richting le Foque. Daar aangekomen bestellen ze wat te eten. "Het duurt nog wel een tijdje voordat we kunnen eten, we gaan eerst even aan de bar zitten" en dan kijkt Richard enorm raar naar Rolf. "Richard, wat is er aan de hand?"
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:17:46 #273
109973 Beautygirl
Miss Alberts
pi_25369547
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 21:10 schreef Nano het volgende:
Lizzie kijkt naar Elisa.Joost kijkt de andere kant op."Natuurlijk ga ik geen rechtzaak aanspannen.Ik hou van hem!Misschien moet ik ook gewoon naar Australië gaan!"
"Nee, dat ga jij niet doen. Je hebt ons toch?" en dan vallen de drie vrienden elkaar in de armen. 'Het komt allemaal goed" sust Elisa haar. Dan ineens komt Bas op hun afgelopen.
Jaja, het wordt weer geweldig.
pi_25369576
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 21:15 schreef Wilbert87 het volgende:

[..]

"Gewoon een beetje hoofdpijn.." "Ik wou net een hapje gaan eten met Ellen in le Foque, heb je zin om mee te gaan?" en dan gaat Rolfs mobiel af. "Je kan niet.." en dan hangt Rolf geërgd op.

"Sorry, dat was Ellen. Ze vertelde dat ze niet meekan" en dan lopen ze richting le Foque. Daar aangekomen bestellen ze wat te eten. "Het duurt nog wel een tijdje voordat we kunnen eten, we gaan eerst even aan de bar zitten" en dan kijkt Richard enorm raar naar Rolf. "Richard, wat is er aan de hand?"
Richard voelt zich niet goed worden.
Hij denkt aan wat er is gebeurd hier in Le Foque.
Hij ziet het allemaal weer voor zich gebeuren.
De schoten, het gegil, de mensen in paniek.
Richard zegt tegen Rolf:"Er is niets, ik voel me...."
Dan begint Richard te schreeuwen en rent wild maaiend met zijn armen het hotel uit.
Rolf kijkt hem verbaasd na.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:20:23 #275
114775 devid
uhm.....
pi_25369591
Sander komt aan in bij De jage Hij zet zen fiets neer en loopt naar binnen. Yacinto staat achter de bar. Hij gaat met een doekje over de bar heen. Sander loopt naar een kruk en ploft neer.

"Heey Yacinto mag ik van jou een Colaatje A U B. "

Sander wacht op antwoord en zit voor de rest eigenlijk maar een beetje voor zich uit te staren. Hij dacht dit hem goed deed maar hij voelt zich alleen maar bekeken door de jongens die achterin een beetje aan het darten zijn. Het is waarschijnlijk totaal niet het geval maar hij voelt zich Vooral Bekeken.
DJ-VR was here (again)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')