abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 maart 2005 @ 21:34:59 #151
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25319118
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 21:30 schreef digispeed het volgende:

Dan gaat bij arthur de telefoon.
Als hij opneemt, krijgt hij bijna een hartaanval.

"Met Esmee"
"Dit kan niet waar zijn, wie ben jij en wat moet je?!" met trillende handen houdt Arthur de hoorn vast. "Jij bent dood, ik heb alles van wat jij hebt afgenomen terug en jij bent dood, morsdood" en dan wacht Arthurs angstig om een antwoord..
Je verwacht hier een stoere tekst. Ik weet dat je dat wilt. Ik weet dat je erop geilt.
pi_25319119
Yacinto
Het liep voor Yacinto niet op rolletjes vandaag. Problemen met de brouwerij, de TV wil niet meer functioneren en dan belde er ook nog iemand of die kon komen kijken voor een kamer. Als Yacinto voor de tigste keer de TV aanslaat komt daar een man binnengelopen.
"Wat moet die hier" Vraagt Yacinto zich af. Als de persoon op de bar afkomt.
"Ik zoek iemand die Jelden zou heten"
"Daar kijkt u naar. En zeg maar Yacinto hoor"
"Oh. Ok. Nou ik ben Bas en ik kom voor de kamer"
"Komt u maar mee"
  dinsdag 1 maart 2005 @ 21:38:11 #153
109973 Beautygirl
Miss Alberts
pi_25319180
Elisa rent door het bos om wat extra kilo`s kwijt te raken en ziet Joost en Lizzie zitten. Ze rent op hun af en gaat ertussen in zitten. "Hai schatje, wat zijn jullie aan het doen?" maar voordat Joost antwoord kan geven ratelt Elisa alweer door. "Ik heb een nieuwe CD, ik weet zeker dat je hem goed vindt" en ze pakt Joost zijn rolstoel en duwt hem bij Lizzie vandaan. "Dag Lizzie" en dan kijkt Elisa met een jaloerse blik naar Lizzie en verdwijnt ze samen met Joost richting huis.
Jaja, het wordt weer geweldig.
pi_25319242
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 21:34 schreef Tha_T het volgende:
Yacinto
Het liep voor Yacinto niet op rolletjes vandaag. Problemen met de brouwerij, de TV wil niet meer functioneren en dan belde er ook nog iemand of die kon komen kijken voor een kamer. Als Yacinto voor de tigste keer de TV aanslaat komt daar een man binnengelopen.
"Wat moet die hier" Vraagt Yacinto zich af. Als de persoon op de bar afkomt.
"Ik zoek iemand die Jelden zou heten"
"Daar kijkt u naar. En zeg maar Yacinto hoor"
"Oh. Ok. Nou ik ben Bas en ik kom voor de kamer"
"Komt u maar mee"
''Best een mooie kamer , ik denk dat ik hem maar neem ''
  dinsdag 1 maart 2005 @ 21:41:55 #155
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_25319256
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 21:34 schreef Perrow het volgende:

[..]

"Dit kan niet waar zijn, wie ben jij en wat moet je?!" met trillende handen houdt Arthur de hoorn vast. "Jij bent dood, ik heb alles van wat jij hebt afgenomen terug en jij bent dood, morsdood" en dan wacht Arthurs angstig om een antwoord..
Its me.....

Babette en haar vriendin hebben de crash niet overleefd.

En probeer mij niet te zoeken, want je zal me toch nooit vinden.

En je bent gewaarschuwd, die plannen van jou om je op mijn dochter
te wreken, cancel je meteen, zoniet weet ik jou wel te vinden.........

En dan wordt het telefoongesprek verbroken.

CLIFF

[ Bericht 1% gewijzigd door digispeed op 01-03-2005 21:47:34 ]
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
  dinsdag 1 maart 2005 @ 21:45:14 #156
109973 Beautygirl
Miss Alberts
pi_25319325
Het was weer spannend
Jaja, het wordt weer geweldig.
pi_25319399
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 21:45 schreef Beautygirl het volgende:
Het was weer spannend
Ja
pi_25336707
Start
Joost rijdt zijn huis binnen, nadat hij Elisa heeft thuisgebracht. "Wat is het toch af en toe een jaloers kreng" en dan rijdt hij kwaad richting de werkkamer van Arthur. Daar treft hij Arthur lijkbleek aan. "Pap gaat het wel?" maar Arthur pakt zijn jas en loopt de werkkamer uit. "Najah zeg.." en Joost kijkt naar zijn vader bureau. "Wat zou er aan de hand zijn?" en dan ziet hij de hoorn van de telefoon ernaast liggen en legt hem er terugop. Dan draait hij zich om en staat Lizzie voor hem samen met Hailie. "Sorry, helemaal vergeten door dat gedoe met Elisa" en dan rijdt Joost naast Lizzie naar het ziekenhuis met Hailie voor de jaarlijkse inenting.
pi_25336786
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:01 schreef Orginial het volgende:
Start
Joost rijdt zijn huis binnen, nadat hij Elisa heeft thuisgebracht. "Wat is het toch af en toe een jaloers kreng" en dan rijdt hij kwaad richting de werkkamer van Arthur. Daar treft hij Arthur lijkbleek aan. "Pap gaat het wel?" maar Arthur pakt zijn jas en loopt de werkkamer uit. "Najah zeg.." en Joost kijkt naar zijn vader bureau. "Wat zou er aan de hand zijn?" en dan ziet hij de hoorn van de telefoon ernaast liggen en legt hem er terugop. Dan draait hij zich om en staat Lizzie voor hem samen met Hailie. "Sorry, helemaal vergeten door dat gedoe met Elisa" en dan rijdt Joost naast Lizzie naar het ziekenhuis met Hailie voor de jaarlijkse inenting.
Lizzie pakt de papieren uit haar tas en legt ze op de balie."Hailie Lebeau en u bent de vader?"Lizzie draait zich lachend om en knipoogt naar Joost."Deze gang uitlopen en dan de tweede deur rechts."
pi_25336828
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:05 schreef Nano het volgende:

[..]

Lizzie pakt de papieren uit haar tas en legt ze op de balie."Hailie Lebeau en u bent de vader?"Lizzie draait zich lachend om en knipoogt naar Joost."Deze gang uitlopen en dan de tweede deur rechts."
"Ik ben de vader niet hoor, dat is Cody Lebeau!" en dan rijdt Joost Lizzie snel achterna. Dan komt er een zuster langs en Joost fluit tussen zijn tanden naar haar. Lizzie geeft hem snel een por in zijn zij als ze bij doktor Beutinga aankomen. "Ha schoonpa" en Joost geeft Rolf een hand.
pi_25336847
Richard
Richard mag eindelijk weg uit het ziekenhuis.
Hij denkt weer terug aan het moment dat Tara hem aanreed.
"Dat had ze nou net niet moeten doen" denkt hij.
Hij neemd afscheid van de verpleegster en loopt wankel naar buiten.
"Ze krijgt dubbel en dwars terug wat ze mij heeft aangedaan" denkt hij wraakzuchtig.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_25336944
Lizzie geeft Rolf ook een hand.Ze pakt Hailie uit de wagen en legt haar in Joost's armen.Ondertussen vult Rolf een paar papieren in en vraagt Lizzie het één en ander over de inenting.Lizzie ziet dat Rolf niet echt geconcentreerd is.Hij lijkt met zijn gedachten helemaal niet bij de inenting te zitten.
  woensdag 2 maart 2005 @ 21:15:49 #163
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_25336965
Dan gaat opnieuw de telefoon bij Arthur.
  woensdag 2 maart 2005 @ 21:17:56 #164
110081 Wilbert87
Rolf Beutinga.
pi_25337008
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:14 schreef Nano het volgende:
Lizzie geeft Rolf ook een hand.Ze pakt Hailie uit de wagen en legt haar in Joost's armen.Ondertussen vult Rolf een paar papieren in en vraagt Lizzie het één en ander over de inenting.Lizzie ziet dat Rolf niet echt geconcentreerd is.Hij lijkt met zijn gedachten helemaal niet bij de inenting te zitten.
"Wat zei je, Lizzie?" en dan klinken die stemmen weer in zijn hoofd: Je kunt Hailie niet vermoorden, Arthur is dat niet waard. Kijk dan naar Lizzie, ze houdt van haar dochter en over Cody al niet te spreken, ze houden van hun prinsesje. En dan kijkt Rolf naar de pretoogjes van Hailie. Hij ziet de twee stoffen inentingen en pakt de dodelijke intening: Voor Arthur...
Je weet toch dat ik in die succesvolle Forumsoap speel? Nou, daarom heb ik geen tijd om een handtekening uit te delen het is namelijk bijna 21.00!
  woensdag 2 maart 2005 @ 21:21:31 #165
110081 Wilbert87
Rolf Beutinga.
pi_25337067
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:17 schreef Wilbert87 het volgende:

[..]

"Wat zei je, Lizzie?" en dan klinken die stemmen weer in zijn hoofd: Je kunt Hailie niet vermoorden, Arthur is dat niet waard. Kijk dan naar Lizzie, ze houdt van haar dochter en over Cody al niet te spreken, ze houden van hun prinsesje. En dan kijkt Rolf naar de pretoogjes van Hailie. Hij ziet de twee stoffen inentingen en pakt de dodelijke intening: Voor Arthur...
Hij pakt Hailie`s armpje vast en houdt de naald tegen haar huid. Dan ineens laat hij de spuit op de grond vallen. Lizzie kijkt hem verbaasd aan. "Sorry, verkeerde inenting deze is voor de waterpokken!" en dan pakt hij de inenting waar Hailie zeer ziek van zal worden maar erniet aan zal kunnen overlijden. "Hopelijk trapt Arthur hierin.." en langzaamt prikt de naald door Hailie`s huid. "Sorry..." zegt een stem in zijn hoofd en dan tekent hij Hailie`s papieren en geeft hij Lizzie een hand. 'Succes meissie" en dan verlaten Joost en Lizzie zijn kantoor.

Rolf blijft alleen achter en voelt zich enorm schuldig; Zal Arthur erachter komen? bij die gedachte wordt Rolf helemaal gek en rent naar de kantine om daar te kunnen kalmeren.
Je weet toch dat ik in die succesvolle Forumsoap speel? Nou, daarom heb ik geen tijd om een handtekening uit te delen het is namelijk bijna 21.00!
  woensdag 2 maart 2005 @ 21:25:37 #166
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25337134
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:15 schreef digispeed het volgende:

Dan gaat opnieuw de telefoon bij Arthur.
Arthur is net binnengekomen en neemt de telefoon op. "Arthur Kolthof.." probeert hij zo kalm mogelijk te zeggen.
Je verwacht hier een stoere tekst. Ik weet dat je dat wilt. Ik weet dat je erop geilt.
pi_25337146
Richard
Richard komt na een wandeling bij de Jage aan.
Hij wil zijn vriend Yacinto eens opzoeken.
Tenslotte is het al een tijdje geleden dat hij hem gezien heeft.
"He Yacinto" zegt Richard droog. "Hoe is het?"
  woensdag 2 maart 2005 @ 21:28:04 #168
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_25337186
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:25 schreef Perrow het volgende:

[..]

Arthur is net binnengekomen en neemt de telefoon op. "Arthur Kolthof.." probeert hij zo kalm mogelijk te zeggen.
It's me again.
Ik weet waar jij mee bezig bent. Als ik erachter kom dat jij Lizzie of haar kind iets aan doet
kom ik persoonlijk met je afrekenen.
  woensdag 2 maart 2005 @ 21:30:55 #169
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25337238
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:28 schreef digispeed het volgende:

[..]

It's me again.
Ik weet waar jij mee bezig bent. Als ik erachter kom dat jij Lizzie of haar kind iets aan doet
kom ik persoonlijk met je afrekenen.
Arthur slikt een keer en praat dan verder. "Ik weet niet wie u bent, maar het lichaam van Esmee is gevonden" en dan kijkt Arthur naar de papieren van Buenos Aires waar tot nu toe alleen het lichaam van Marjolein is gevonden. Dan weet hij zeker dat het echt Esmee is en wordt lijkbleek. "Jij kan me niks meer maken, Esmee" "Jij hebt mijn dochter vermoord en daar zal jouw dochter voor moeten boeten!"
pi_25337255
Lizzie loopt terug naar de Jage.Ze haalt Hailie uit de wagen en klapt hem in.Als ze boven komt legt ze Hailie in de box en warmt een flesje op.Cody komt de kamer in lopen."Hey,nu al terug?"Lizzie geeft hem een kus."Ja,het was maar een klein prikje,zo gebeurt."Ze geeft de opgewarmde fles aan Cody en ziet dat Hailie lachend met de rammelaar zwaait.
  woensdag 2 maart 2005 @ 21:32:51 #171
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_25337265
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:30 schreef Perrow het volgende:

[..]

Arthur slikt een keer en praat dan verder. "Ik weet niet wie u bent, maar het lichaam van Esmee is gevonden" en dan kijkt Arthur naar de papieren van Buenos Aires waar tot nu toe alleen het lichaam van Marjolein is gevonden. Dan weet hij zeker dat het echt Esmee is en wordt lijkbleek. "Jij kan me niks meer maken, Esmee" "Jij hebt mijn dochter vermoord en daar zal jouw dochter voor moeten boeten!"
Wacht maar af Arthur.
Jou einde nadert rap. Ik zou er maar nog even van genieten als ik jou was
het kan weleens je laatste week zijn.
pi_25337281
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:26 schreef Beach het volgende:
Richard
Richard komt na een wandeling bij de Jage aan.
Hij wil zijn vriend Yacinto eens opzoeken.
Tenslotte is het al een tijdje geleden dat hij hem gezien heeft.
"He Yacinto" zegt Richard droog. "Hoe is het?"
Yacinto schudt zijn oude vriend hartelijk de hand.
"Ik wil je aan iemand voorstellen, dit is Bas.
Hij komt hierboven wonen."
"Gaat dat wel goed met al die meisjes daarboven?" zegt Richard lachend.
  woensdag 2 maart 2005 @ 21:34:53 #173
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25337302
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:32 schreef digispeed het volgende:

[..]

Wacht maar af Arthur.
Jou einde nadert rap. Ik zou er maar nog even van genieten als ik jou was
het kan weleens je laatste week zijn.
"Ach hou toch je mond, van Tellegen" "Ik zal jouw eens wat zeggen, jij bent dood en jouw dochter gaat dat ook en voor de rest hoop ik dat je lichaam compleet weg is gerot in Buenos Aires en dat het daarom niet gevonden is!"
  woensdag 2 maart 2005 @ 21:38:24 #174
114775 devid
uhm.....
pi_25337357
Sander zit op zen kamer tv te kijken. Er is niet zoveel boeiends op de radio en hij zet het daarom ook maar uit. Hij loopt naar de radio en zet het aan. Hij doet de cd open en wil zijn Cd pakken van de top 100 van 2004. Hij kijtk in zen bak maar die Cd is pleite.

"O heeft dat snertkind het weer uit men kamer gepakt."
Sander is het gewoon zat hij gaat het niet vragen hij loopt de kamer uit naar de kamer van zen zus hij gaat het gewoon zelf pakken. Hij loopt de kamer binnen. En loopt naar de radio van haar. Hij kijkt in de cd speler en ja hoor de cd zit er in. Nu nog het doosje. Hij kijkt wat rond en zoekt het doosje.
"O op de kast" Hij loopt naar de kast en merkt een klein pakketje met pasfototjes met een elastiekje eromheen. Hij kijkt achter zich of zijn zus al komt maar die komt niet. Hij haalt het elastiekje er af en bekijkt de pasfoto's Hij lacht soms zacht als hij die vriendinnen van zen zus ziet. Vooral voor die ene met die bril en sproeten. Maar dan komt hij een foto van Joost tegen..........

Hij kijkt verder en ziet dat er meer van Joost zijn. Hij krijgt weer een warm gevoel. Maar hij schrikt als hij zen zus beneden hoort praten in de gang met zen moeder. Hij laat de foto's vallen en raapt ze gauw bij elkaar. en doet het elastiek er om heen. Hij wil weglopen en ziet dan nog een foto op de grond liggen. En de stem van zen zus komt wel heel dichtbij. Hij Pakt de foto op en stopt het in zen zak en rent naar zen kamer met de cd en het doosje. Hij haalt de foto uit zen zak en ziet dat het uitgerekend een foto van Joost is. Hij weet niet waarom maar hij verstopt het dan ook maar onder zen bed. Het is al laat en hij moet morgen naar school. Dus hij gaat dan ook maar naar bed. Hij zet de Cd aan en valt in slaap met de muziek.
DJ-VR was here (again)
pi_25337376
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:33 schreef Beach het volgende:

[..]

Yacinto schudt zijn oude vriend hartelijk de hand.
"Ik wil je aan iemand voorstellen, dit is Bas.
Hij komt hierboven wonen."
"Gaat dat wel goed met al die meisjes daarboven?" zegt Richard lachend.
''Hey , ik ben Bas , wie ben jij ? ''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')