"Dit kan niet waar zijn, wie ben jij en wat moet je?!" met trillende handen houdt Arthur de hoorn vast. "Jij bent dood, ik heb alles van wat jij hebt afgenomen terug en jij bent dood, morsdood" en dan wacht Arthurs angstig om een antwoord..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:30 schreef digispeed het volgende:
Dan gaat bij arthur de telefoon.
Als hij opneemt, krijgt hij bijna een hartaanval.
"Met Esmee"
''Best een mooie kamer , ik denk dat ik hem maar neem ''quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:34 schreef Tha_T het volgende:
Yacinto
Het liep voor Yacinto niet op rolletjes vandaag. Problemen met de brouwerij, de TV wil niet meer functioneren en dan belde er ook nog iemand of die kon komen kijken voor een kamer. Als Yacinto voor de tigste keer de TV aanslaat komt daar een man binnengelopen.
"Wat moet die hier" Vraagt Yacinto zich af. Als de persoon op de bar afkomt.
"Ik zoek iemand die Jelden zou heten"
"Daar kijkt u naar. En zeg maar Yacinto hoor"
"Oh. Ok. Nou ik ben Bas en ik kom voor de kamer"
"Komt u maar mee"
Its me.....quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:34 schreef Perrow het volgende:
[..]
"Dit kan niet waar zijn, wie ben jij en wat moet je?!" met trillende handen houdt Arthur de hoorn vast. "Jij bent dood, ik heb alles van wat jij hebt afgenomen terug en jij bent dood, morsdood" en dan wacht Arthurs angstig om een antwoord..
Lizzie pakt de papieren uit haar tas en legt ze op de balie."Hailie Lebeau en u bent de vader?"Lizzie draait zich lachend om en knipoogt naar Joost."Deze gang uitlopen en dan de tweede deur rechts."quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:01 schreef Orginial het volgende:
Start
Joost rijdt zijn huis binnen, nadat hij Elisa heeft thuisgebracht. "Wat is het toch af en toe een jaloers kreng" en dan rijdt hij kwaad richting de werkkamer van Arthur. Daar treft hij Arthur lijkbleek aan. "Pap gaat het wel?" maar Arthur pakt zijn jas en loopt de werkkamer uit. "Najah zeg.." en Joost kijkt naar zijn vader bureau. "Wat zou er aan de hand zijn?" en dan ziet hij de hoorn van de telefoon ernaast liggen en legt hem er terugop. Dan draait hij zich om en staat Lizzie voor hem samen met Hailie. "Sorry, helemaal vergeten door dat gedoe met Elisa" en dan rijdt Joost naast Lizzie naar het ziekenhuis met Hailie voor de jaarlijkse inenting.
"Ik ben de vader niet hoor, dat is Cody Lebeau!" en dan rijdt Joost Lizzie snel achterna. Dan komt er een zuster langs en Joost fluit tussen zijn tanden naar haar. Lizzie geeft hem snel een por in zijn zij als ze bij doktor Beutinga aankomen. "Ha schoonpa" en Joost geeft Rolf een hand.quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:05 schreef Nano het volgende:
[..]
Lizzie pakt de papieren uit haar tas en legt ze op de balie."Hailie Lebeau en u bent de vader?"Lizzie draait zich lachend om en knipoogt naar Joost."Deze gang uitlopen en dan de tweede deur rechts."
"Wat zei je, Lizzie?" en dan klinken die stemmen weer in zijn hoofd: Je kunt Hailie niet vermoorden, Arthur is dat niet waard. Kijk dan naar Lizzie, ze houdt van haar dochter en over Cody al niet te spreken, ze houden van hun prinsesje. En dan kijkt Rolf naar de pretoogjes van Hailie. Hij ziet de twee stoffen inentingen en pakt de dodelijke intening: Voor Arthur...quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:14 schreef Nano het volgende:
Lizzie geeft Rolf ook een hand.Ze pakt Hailie uit de wagen en legt haar in Joost's armen.Ondertussen vult Rolf een paar papieren in en vraagt Lizzie het één en ander over de inenting.Lizzie ziet dat Rolf niet echt geconcentreerd is.Hij lijkt met zijn gedachten helemaal niet bij de inenting te zitten.
Hij pakt Hailie`s armpje vast en houdt de naald tegen haar huid. Dan ineens laat hij de spuit op de grond vallen. Lizzie kijkt hem verbaasd aan. "Sorry, verkeerde inenting deze is voor de waterpokken!" en dan pakt hij de inenting waar Hailie zeer ziek van zal worden maar erniet aan zal kunnen overlijden. "Hopelijk trapt Arthur hierin.." en langzaamt prikt de naald door Hailie`s huid. "Sorry..." zegt een stem in zijn hoofd en dan tekent hij Hailie`s papieren en geeft hij Lizzie een hand. 'Succes meissie" en dan verlaten Joost en Lizzie zijn kantoor.quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:17 schreef Wilbert87 het volgende:
[..]
"Wat zei je, Lizzie?" en dan klinken die stemmen weer in zijn hoofd: Je kunt Hailie niet vermoorden, Arthur is dat niet waard. Kijk dan naar Lizzie, ze houdt van haar dochter en over Cody al niet te spreken, ze houden van hun prinsesje. En dan kijkt Rolf naar de pretoogjes van Hailie. Hij ziet de twee stoffen inentingen en pakt de dodelijke intening: Voor Arthur...
Arthur is net binnengekomen en neemt de telefoon op. "Arthur Kolthof.." probeert hij zo kalm mogelijk te zeggen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:15 schreef digispeed het volgende:
Dan gaat opnieuw de telefoon bij Arthur.
It's me again.quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:25 schreef Perrow het volgende:
[..]
Arthur is net binnengekomen en neemt de telefoon op. "Arthur Kolthof.." probeert hij zo kalm mogelijk te zeggen.
Arthur slikt een keer en praat dan verder. "Ik weet niet wie u bent, maar het lichaam van Esmee is gevonden" en dan kijkt Arthur naar de papieren van Buenos Aires waar tot nu toe alleen het lichaam van Marjolein is gevonden. Dan weet hij zeker dat het echt Esmee is en wordt lijkbleek. "Jij kan me niks meer maken, Esmee" "Jij hebt mijn dochter vermoord en daar zal jouw dochter voor moeten boeten!"quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:28 schreef digispeed het volgende:
[..]
It's me again.
Ik weet waar jij mee bezig bent. Als ik erachter kom dat jij Lizzie of haar kind iets aan doet
kom ik persoonlijk met je afrekenen.
Wacht maar af Arthur.quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:30 schreef Perrow het volgende:
[..]
Arthur slikt een keer en praat dan verder. "Ik weet niet wie u bent, maar het lichaam van Esmee is gevonden" en dan kijkt Arthur naar de papieren van Buenos Aires waar tot nu toe alleen het lichaam van Marjolein is gevonden. Dan weet hij zeker dat het echt Esmee is en wordt lijkbleek. "Jij kan me niks meer maken, Esmee" "Jij hebt mijn dochter vermoord en daar zal jouw dochter voor moeten boeten!"
Yacinto schudt zijn oude vriend hartelijk de hand.quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:26 schreef Beach het volgende:
Richard
Richard komt na een wandeling bij de Jage aan.
Hij wil zijn vriend Yacinto eens opzoeken.
Tenslotte is het al een tijdje geleden dat hij hem gezien heeft.
"He Yacinto" zegt Richard droog. "Hoe is het?"
"Ach hou toch je mond, van Tellegen" "Ik zal jouw eens wat zeggen, jij bent dood en jouw dochter gaat dat ook en voor de rest hoop ik dat je lichaam compleet weg is gerot in Buenos Aires en dat het daarom niet gevonden is!"quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:32 schreef digispeed het volgende:
[..]
Wacht maar af Arthur.
Jou einde nadert rap. Ik zou er maar nog even van genieten als ik jou was
het kan weleens je laatste week zijn.
''Hey , ik ben Bas , wie ben jij ? ''quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Yacinto schudt zijn oude vriend hartelijk de hand.
"Ik wil je aan iemand voorstellen, dit is Bas.
Hij komt hierboven wonen."
"Gaat dat wel goed met al die meisjes daarboven?" zegt Richard lachend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |