Op dat moment verslikt Arthurs zich in zijn koffie. Hij luistert naar haar stem... "Ze is het echt.." "Hailie heeft een dodelijke griepprik gekregen, en David en Meuskens gaan morgen op weg naar Buenos Aires en die dochter van je gaat eraan, daar zorg ik persoonlijk voor!" "Jij hebt mijn dochter vermoord, ik de jouwe.." en dan hoort hij een trilling in zijn stem. "En je kan me toch niks maken, ik weet niet waar je bent maar ik krijg je te pakken, dat zweer ik tot op me dood!"quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:13 schreef digispeed het volgende:
[..]
Dan gaat opnieuw de telefoon bij Arthur.
Arthur neemt de telefoon op, en dan hoort hij wederom
"It;s me" Ik heb begrepen dat jij mijn pakketje ontvangen
hebt. Kijk maar uit, deze kogel is voor jou bestemd als jij je plannen
met Lizzie niet wijzigt.
Lizzie is verbaasd van het smsje dat ze krijgt.Ze draait Cody's nummer."Schatje,wat ga je doen dan?"quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Vervolgens loopt hij verder en hij komt bij het meerle college.
Mooie tijd gehad denkt Cody en hij geeft Hailie een kusje op haar voorhoofdje.
dan komt hij bij het basketball veldje waar hij Lizzie voor het eerst heeft ontmoet en er rolt weer een traan over zijn wang. ''ik moet haar bellen denkt hij '' maar hij bedenkt zich en stuurt haar een sms''je 'Het ligt niet aan jou , Maar ik denk niet dat je mee wil .. Dan bestelt hij een spoed-taxi en hij stapt de taxi in.
Goed Arthur, je laat me dus geen keus.quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:15 schreef Perrow het volgende:
[..]
Op dat moment verslikt Arthurs zich in zijn koffie. Hij luistert naar haar stem... "Ze is het echt.." "Hailie heeft een dodelijke griepprik gekregen, en David en Meuskens gaan morgen op weg naar Buenos Aires en die dochter van je gaat eraan, daar zorg ik persoonlijk voor!" "Jij hebt mijn dochter vermoord, ik de jouwe.." en dan hoort hij een trilling in zijn stem. "En je kan me toch niks maken, ik weet niet waar je bent maar ik krijg je te pakken, dat zweer ik tot op me dood!"
Arthur neemt nog een slok koffie. "Die kogel zegt niks.. Ik ben nu aan zet" en hij pakt zijn labtop en boekt twee tickets naar Buenos Aires. Dan gaat de telefoon en neemt Arthur weer op. "Wat is het lijk van Babette Kolthof nog steeds niet gevonden? Het lijk van Marjolein Verbeek is onderweg..." "Net of mij dat wat intressert, ik wil mijn dochter" schreeuwt hij en gooit de hoorn erop. "Verdomme!" en hij gooit zijn koffie op de grond.quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:18 schreef digispeed het volgende:
[..]
Goed Arthur, je laat me dus geen keus.
En dan hangt ze op.....
Wat is Esmee van plan
''Hey , ja ik ga hier wonen ''quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:58 schreef Beach het volgende:
[..]
"Hoi, ik ben Richard de Graaf. Jij komt hier dus wonen? Leuk."
"Ok, hier heb je ook mijn nummer.quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:21 schreef Luiss het volgende:
[..]
''Hey , ja ik ga hier wonen ''
''Heb ee tijdje gereisd vroeger en nu ga ik maar terug naar mijn geboorteland', dit land dus ''
''Hier heb je mijn tel nummer voor als je mij een keer nodig hebt ''
"Jaah!" en Jemena leest de brief voor."Wat moet ik doen?Meegaan?Ik heb echt geen idee."quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:24 schreef Nano het volgende:
Lizzie neemt op."Wat is er?Gaat het om Cody?"
Als Arthur terug naar zijn auto wil lopen, volgt er een enorme knal. BOEMquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:29 schreef Perrow het volgende:
Arthur besluit zijn tickets af te gaan halen en loopt naar zijn auto. Als hij erin zit steekt hij zijn autosleutels eral in maar komt er dan achter dat hij zijn autoradio is vergeten. "Even terug, ik moet snel die tickets hebben voor Buenos Aires, maar door die verdomde radio kom ik nog een béétje tot rust!" en hij loopt naar de deur, maar laat het portier open..
"Nee,Hailie is niet hier..en ik zou gaan als ik jou was!" antwoord Lizzie.Jemena weet het niet."Misschien heb je wel gelijk.." het is even stil."Ok,ik ga." zegt Jemena dan.quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:26 schreef Poezzy het volgende:
[..]
"Jaah!" en Jemena leest de brief voor."Wat moet ik doen?Meegaan?Ik heb echt geen idee.""Is Hailie bij jou?"
Arthur kijkt naar zijn auto die totaal uitvlamt. Alles staat in de brand en er komen steeds meer mensen naar buiten. Arthur laat zich op zijn knieën op de grond vallen en schreeuwt het uit. "Ze is terug en ze wil wraak op mij!"quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:34 schreef digispeed het volgende:
[..]
Als Arthur terug naar zijn auto wil lopen, volgt er een enorme knal. BOEM
Arthur valt op de grond en ziet zijn auto in de fik staan.
Het is Jemena,hijgend staat ze voor de heliquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
dan ziet Cody een vrouwelijk persoon richting de heli rennen wacht hoort hij schreeuwen.
Cody kijkt Iris aan en ziet dat ze knikt ''Hij trekt haar snel de heli in ''quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:45 schreef Poezzy het volgende:
[..]
Het is Jemena,hijgend staat ze voor de heli
Haha je vorige post vond ik leuker "baggermens"quote:
Bedankt voor het meesoppen nogquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Valerie
Laura
Jennifer
Frey
Nadine
Louis
Yacinto
Bedankt!
je vergeet mijquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Valerie
Laura
Jennifer
Frey
Nadine
Louis
Yacinto
Bedankt!
quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:58 schreef Woelli het volgende:
Nieuws
EXIT
Afgelopen week ben ik niet in SOP geweest, want ik was namelijk druk met school. Maar in deze week heb ik ook nagedacht over SOP. Wat wil ik..., Wat kan ik... . Daarom heb ik besloten om met SOP te stoppen, en meer op me school richten.
Tara
Morgen zal Tara haar laaste scene hebben. Wat doet Tara met de liefde van Winston en hoe gaat ze verder leven met Gwen, je komt er morgen achter.
Amerika
Tara zal naar alle gebeurtenissen naar haar vader in Amerika gaan.
Sterkte Lauraquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:58 schreef Woelli het volgende:
Nieuws
EXIT
Afgelopen week ben ik niet in SOP geweest, want ik was namelijk druk met school. Maar in deze week heb ik ook nagedacht over SOP. Wat wil ik..., Wat kan ik... . Daarom heb ik besloten om met SOP te stoppen, en meer op me school richten.
Tara
Morgen zal Tara haar laaste scene hebben. Wat doet Tara met de liefde van Winston en hoe gaat ze verder leven met Gwen, je komt er morgen achter.
Amerika
Tara zal naar alle gebeurtenissen naar haar vader in Amerika gaan.
Je vergeet Tom .quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Valerie
Laura
Jennifer
Frey
Nadine
Louis
Yacinto
Bedankt!
Sorry maar Ik heb me eigen style.quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:04 schreef Woelli het volgende:
[..]
jij bent wel een beetje een wannabe he!!
kun je niet je eigen dingen verzinnen!!
Sorry,, maare die style vind jou is niet jezelf: dus dat maakt jou een wannebaquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Sorry maar Ik heb me eigen style.![]()
Over een paar daagjes zal ik het weer aanpassen hoor, is gewoon meligheid.
Je ziet toch die smilie erachter?quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:09 schreef Woelli het volgende:
[..]
Sorry,, maare die style vind jou is niet jezelf: dus dat maakt jou een wanneba
,,0wn th0ughts.. 0wn sTyl0w.. JusT be mYselF.. s0 f0ck0ff if y0u hAte mY stYle,,
je wilt met toch zo nodig nadoen,, doe dan dat ookquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Je ziet toch die smilie erachter?![]()
Enne, aub niet in het breezah posten.
Kom jij nog terug?quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:16 schreef haagse_elfje het volgende:
digi is back cool
Heb geen idee wat het betekend,,quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:14 schreef Beach het volgende:
PMS.
het is maar een rol voor anderhalve week. daarna is het definitief klaarquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:17 schreef haagse_elfje het volgende:
dan ga ik het wel weer ff volgen
Was maar een grapje, maar laat maar.quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:17 schreef Woelli het volgende:
[..]
Heb geen idee wat het betekend,,
maare als je bedoelde van iets verwaand ofzo
dan klopt het niet
ik heb gewoon veel zelfvertouwen!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |