abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 maart 2005 @ 21:15:42 #201
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25352031
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 21:13 schreef digispeed het volgende:

[..]

Dan gaat opnieuw de telefoon bij Arthur.
Arthur neemt de telefoon op, en dan hoort hij wederom

"It;s me" Ik heb begrepen dat jij mijn pakketje ontvangen
hebt. Kijk maar uit, deze kogel is voor jou bestemd als jij je plannen
met Lizzie niet wijzigt.
Op dat moment verslikt Arthurs zich in zijn koffie. Hij luistert naar haar stem... "Ze is het echt.." "Hailie heeft een dodelijke griepprik gekregen, en David en Meuskens gaan morgen op weg naar Buenos Aires en die dochter van je gaat eraan, daar zorg ik persoonlijk voor!" "Jij hebt mijn dochter vermoord, ik de jouwe.." en dan hoort hij een trilling in zijn stem. "En je kan me toch niks maken, ik weet niet waar je bent maar ik krijg je te pakken, dat zweer ik tot op me dood!"
Je verwacht hier een stoere tekst. Ik weet dat je dat wilt. Ik weet dat je erop geilt.
pi_25352036
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 21:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Vervolgens loopt hij verder en hij komt bij het meerle college.
Mooie tijd gehad denkt Cody en hij geeft Hailie een kusje op haar voorhoofdje.
dan komt hij bij het basketball veldje waar hij Lizzie voor het eerst heeft ontmoet en er rolt weer een traan over zijn wang. ''ik moet haar bellen denkt hij '' maar hij bedenkt zich en stuurt haar een sms''je 'Het ligt niet aan jou , Maar ik denk niet dat je mee wil .. Dan bestelt hij een spoed-taxi en hij stapt de taxi in.
Lizzie is verbaasd van het smsje dat ze krijgt.Ze draait Cody's nummer."Schatje,wat ga je doen dan?"
pi_25352067
Cody hoort zijn telefoon gaan als hij net in de helikopterstapt hij besluit niet optenemen en belt Iris
en hoort haar opnemen hallo met Iris zegt ze ''Iris dit is cody ik heb iets voor je achtergelaten op je kast nee ik kan niet zeggen waar ik ben '' En Hij hangt op .
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
  donderdag 3 maart 2005 @ 21:18:36 #204
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_25352084
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 21:15 schreef Perrow het volgende:

[..]

Op dat moment verslikt Arthurs zich in zijn koffie. Hij luistert naar haar stem... "Ze is het echt.." "Hailie heeft een dodelijke griepprik gekregen, en David en Meuskens gaan morgen op weg naar Buenos Aires en die dochter van je gaat eraan, daar zorg ik persoonlijk voor!" "Jij hebt mijn dochter vermoord, ik de jouwe.." en dan hoort hij een trilling in zijn stem. "En je kan me toch niks maken, ik weet niet waar je bent maar ik krijg je te pakken, dat zweer ik tot op me dood!"
Goed Arthur, je laat me dus geen keus.
En dan hangt ze op.....
Wat is Esmee van plan
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
pi_25352115
Jemena word wakker en rekt zich uit.Ze kijkt haar kamer rond,plots ziet ze 1 of ander briefje hangen aan de kast."He,dat was me nog niet opgevallen,hangt die er al lang?" denkt ze.Ze staat op en loopt naar de kast,trekt het briefje eraf en leest het...

Na het briefje gelezen te hebben (van Cody) doet ze direct haar kleren aan en belt Lizzie op."Neem op!" denkt ze.
de groeten :P
  donderdag 3 maart 2005 @ 21:21:10 #206
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25352120
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 21:18 schreef digispeed het volgende:

[..]

Goed Arthur, je laat me dus geen keus.
En dan hangt ze op.....
Wat is Esmee van plan
Arthur neemt nog een slok koffie. "Die kogel zegt niks.. Ik ben nu aan zet" en hij pakt zijn labtop en boekt twee tickets naar Buenos Aires. Dan gaat de telefoon en neemt Arthur weer op. "Wat is het lijk van Babette Kolthof nog steeds niet gevonden? Het lijk van Marjolein Verbeek is onderweg..." "Net of mij dat wat intressert, ik wil mijn dochter" schreeuwt hij en gooit de hoorn erop. "Verdomme!" en hij gooit zijn koffie op de grond.
Je verwacht hier een stoere tekst. Ik weet dat je dat wilt. Ik weet dat je erop geilt.
pi_25352133
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 20:58 schreef Beach het volgende:

[..]

"Hoi, ik ben Richard de Graaf. Jij komt hier dus wonen? Leuk."
''Hey , ja ik ga hier wonen ''
''Heb ee tijdje gereisd vroeger en nu ga ik maar terug naar mijn geboorteland', dit land dus ''
''Hier heb je mijn tel nummer voor als je mij een keer nodig hebt ''
  donderdag 3 maart 2005 @ 21:22:38 #208
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_25352155
Esmee belt met Mohammed en vraagt over te gaan op plan B.
En het moet vandaag nog gebeuren. Mohammed belooft dit uit te voeren.
  donderdag 3 maart 2005 @ 21:24:13 #209
110081 Wilbert87
Rolf Beutinga.
pi_25352184
Als Elisa en Joost na school thuiskomen en Elisa naar haar kamer is komt Joost naar Rolf, die net de krant zit te lezen. "Is er iets, jongen?" en hij legt zijn krant opzij. Hij kijkt in Joost zijn ogen en hoopt dat hij niet weet wat hij Hailie heeft aangedaan. "Waar kom je voor?"
Je weet toch dat ik in die succesvolle Forumsoap speel? Nou, daarom heb ik geen tijd om een handtekening uit te delen het is namelijk bijna 21.00!
pi_25352185
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 21:21 schreef Luiss het volgende:

[..]

''Hey , ja ik ga hier wonen ''
''Heb ee tijdje gereisd vroeger en nu ga ik maar terug naar mijn geboorteland', dit land dus ''
''Hier heb je mijn tel nummer voor als je mij een keer nodig hebt ''
"Ok, hier heb je ook mijn nummer.
Ik hoor het wel als je een keer zin hebt om een hier een pilsje te pakken."
Richard loopt naar buiten en gaat eens wat rondkijken bij de winkels.
Daar laat hij per ongeluk zijn sleutels vallen.
Hij wil ze net oprapen totdat iemand tegen hem opbotst.
Het is Sander.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_25352186
Lizzie neemt op."Wat is er?Gaat het om Cody?"
pi_25352221
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 21:24 schreef Nano het volgende:
Lizzie neemt op."Wat is er?Gaat het om Cody?"
"Jaah!" en Jemena leest de brief voor."Wat moet ik doen?Meegaan?Ik heb echt geen idee." "Is Hailie bij jou?"
pi_25352224
''Ey wat is er aan de hand? '' Vraagt Cody aan de piloot ''De motor moet even warm worden niks aan de hand dan ziet hij dat het niet goed gaat met Hailie heeft u verstand van kinderziektes vraagt hij aan de piloot ja dat meisje is ernstig ziek maar ik heb iets wat daar tegen werkt van je bijna schoonmoeder esmee '' Dat klopt denkt Cody ik snap het nu allemaal Hailie en Lizzie waren ingevaar daarom gaf ze me deze tickets ik snap het nu ze wil dat ik Hailie red en misschien Lizzie ''
En hij geeft Hailie dan melk met het tegenmiddel''
Do it again now
  donderdag 3 maart 2005 @ 21:29:22 #214
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25352259
Arthur besluit zijn tickets af te gaan halen en loopt naar zijn auto. Als hij erin zit steekt hij zijn autosleutels eral in maar komt er dan achter dat hij zijn autoradio is vergeten. "Even terug, ik moet snel die tickets hebben voor Buenos Aires, maar door die verdomde radio kom ik nog een béétje tot rust!" en hij loopt naar de deur, maar laat het portier open..
pi_25352287
Wat heeft Esmee nog meer gezegt ? vraagt Cody ?''Dat je goed voor Lizzie en Hailie moet zorgen anders snijd ze je balllen er af '' antwoord de pilooit ''zo ken ik Esmee weer denkt Cody met een glimlach''
Do it again now
  donderdag 3 maart 2005 @ 21:34:25 #216
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_25352343
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 21:29 schreef Perrow het volgende:
Arthur besluit zijn tickets af te gaan halen en loopt naar zijn auto. Als hij erin zit steekt hij zijn autosleutels eral in maar komt er dan achter dat hij zijn autoradio is vergeten. "Even terug, ik moet snel die tickets hebben voor Buenos Aires, maar door die verdomde radio kom ik nog een béétje tot rust!" en hij loopt naar de deur, maar laat het portier open..
Als Arthur terug naar zijn auto wil lopen, volgt er een enorme knal. BOEM
Arthur valt op de grond en ziet zijn auto in de fik staan.
pi_25352348
Sander komt bij de winkels aan. Hij moet nog steeds een computer blad hebben. Hij loopt de boekenwinkel in en struint de schappen af. Hij moet dat blad hebben. Inneens valt hem het blad Expreszo op. Ziet er leuk uit. Staat zelfs een leuke gozer op de voorkant. Hij wil het pakken maar herinnert opeens zich het nieuws bericht of Expreszo.

"Bah is een homo blad". denkt hij

Maar toch is hij benieuwd maar niemand mag hem zien met dat blad hij draait zich om en ziet de Jongen achter de toonbank net naar achter lopen om wat te halen. Hij bedenkt zich geen moment. Hij rits zen jas open pakt het blad stopt het onder zen arm en rits zen jas weer dicht. Hij loopt naar de poortjes wil naar buiten lopen en dan

"HEEJ JONGENMAN!!"

Sander schrikt zich wezenloos hij draait zich om hij zal wel gepakt zijn

"Ben jij niet Sander Beutinga. HEt broertje van Eliza Beutinga? "

Sander schrikt nog erger. O fijn nu komt zen zus er ook nog achter dat hij homo bladen jat.

"Uhm Ja"

de jongen lacht
"Mooi kan jij even aan Eliza doorgeven dat ik haar boek van Geschiedenis heb. Die is ze namelijk kwijt maar ik had er 2 bij me"

Sander is opgelucht en lacht
"Natuurlijk wil ik dat"

de jongen lacht nog meer
"Maar uhm gaan we niks kopen?? "

Sander schrikt opnieuw is dat een tip om hem te laten betalen
De jongen lacht opnieuw
"Nee hoor grapje moet jij weten of je langskomt om alleen te lezen. "

Sander lacht en loopt snel naar buiten naar zen fiets Opweg naar huis
DJ-VR was here (again)
pi_25352413
Als sander Thuis komt rent hij naar boven er is gelukkig nog niemand thuis. Hij stopt gauw het blad onder zen bed. Daar komt toch nooit iemand en hij moet toch altijd zen eigen kamer opruimen en stofzuigen dus dat scheelt. Opgelucht ploft hij neer op bed. En bedenkt dat hij toch nog alleen thuis is hij pakt gauw het blad en leest. Het valt op zich nog wel mee. Hij had van die smerige plaatjes verwacht maar het is gewoon een jongeren blad maar dan over jongeren die voor andere jongeren wat voelen. Hij vind het nog een leuk blad ook. Maar hij wil niet gesnapt worden dus stopt het maar gauw weer onder zen bed. Hij staart naar het station.

zou hij dan toch homo zijn??
DJ-VR was here (again)
pi_25352429
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 21:26 schreef Poezzy het volgende:

[..]

"Jaah!" en Jemena leest de brief voor."Wat moet ik doen?Meegaan?Ik heb echt geen idee." "Is Hailie bij jou?"
"Nee,Hailie is niet hier..en ik zou gaan als ik jou was!" antwoord Lizzie.Jemena weet het niet."Misschien heb je wel gelijk.." het is even stil."Ok,ik ga." zegt Jemena dan.
pi_25352461
De motor begint te draaien dag fokdam denkt Cody ''Hoe lang duurt het nog?'' vraagt hij?
Een kleine 10minuutjes zegt Cody.
Do it again now
  donderdag 3 maart 2005 @ 21:42:14 #221
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25352487
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 21:34 schreef digispeed het volgende:

[..]

Als Arthur terug naar zijn auto wil lopen, volgt er een enorme knal. BOEM
Arthur valt op de grond en ziet zijn auto in de fik staan.
Arthur kijkt naar zijn auto die totaal uitvlamt. Alles staat in de brand en er komen steeds meer mensen naar buiten. Arthur laat zich op zijn knieën op de grond vallen en schreeuwt het uit. "Ze is terug en ze wil wraak op mij!"
pi_25352513
dan ziet Cody een vrouwelijk persoon richting de heli rennen wacht hoort hij schreeuwen.
Do it again now
pi_25352551
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 21:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
dan ziet Cody een vrouwelijk persoon richting de heli rennen wacht hoort hij schreeuwen.
Het is Jemena,hijgend staat ze voor de heli
pi_25352635
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 21:45 schreef Poezzy het volgende:

[..]

Het is Jemena,hijgend staat ze voor de heli
Cody kijkt Iris aan en ziet dat ze knikt ''Hij trekt haar snel de heli in ''

'Is er nog plek vraagt hij? '' Ja antwoord de piloot en dan stijgen ze op .

Cody en de twee vrouwen Die werkelijk en echt om hem geven

Bedankt fokdam denkt Cody en hij kijkt naar Iris en Hailie en dan stijgt de helikopter op.

Cliff
Do it again now
  donderdag 3 maart 2005 @ 21:51:31 #225
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25352663
Het was weer gaaf
pi_25352712
Dat was me de sop uitzending wel zeg damn wat een gedoe.
pi_25352723
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 21:51 schreef Perrow het volgende:
Het was weer gaaf
Haha je vorige post vond ik leuker "baggermens"
pi_25352737
Valerie
Laura
Jennifer
Frey
Nadine
Louis
Yacinto

Bedankt!
Do it again now
  donderdag 3 maart 2005 @ 21:56:27 #229
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_25352778
Interview met Digispeed (Esmee van Tellegen)

Hoelang werk je al bij SOP?
Sinds 22 november, maar ik ben er een paar keer uit geweest in verband met studie.

Hoe ben je in SOP terechtgekomen?
Via mezelf. Ik geloof dat iemand me erop aansprak in showchat.

Kun je de persoonlijkheid van Esmee omschrijven?
Een harde tante en een echte bitch. Ze is gek op geld & macht en deinst nergens voor terug. Ze is in staat een moord te plegen, om te krijgen wat ze wil.

Vind je Esmee wel een leuk persoon?
Ja, ze lijkt eerlijk gezegd wel een beetje op mijzelf, al ben ik natuurlijk niet iemand die een moord zou plegen.

Wat is het verschil tussen Esmee en Digispeed?
Esmee heeft geen gevoel en digispeed wel.

Even voor de mensen die voor het eerst kijken naar SOP: Wat heeft Esmee tot nu toe allemaal meegemaakt?
Ze zat achter de ontvoering van Joost in Azië. Ze pikte Arthur zijn geld en aandelen in, om ze daarna weer aan hem terug te verkopen voor meer geld. Ze was even directrice van het ziekenhuis, maar nam daar ontslag om meer tijd te besteden aan haar eigen modebedrijf. Ze heeft ook een vliegtuigongeluk gehad, wat ze waarschijnlijk overleefd heeft, al weet niemand dat.

Wat is het heftigste dat Esmee heeft meegemaakt tot nu toe?
De vliegtuigcrash.

Vind je de sets ook leuk?
Gaat wel. Alleen Esmees huis vind ik prachtig en hotel Le Foque. Op de andere sets komt Esmee weinig.

Wat zijn de voordelen en de nadelen van het werken bij SOP?
Voordelen zijn toch wel dat ik lekker mijn eigen verhalen kan schrijven. Nadelen zijn dat er slecht wordt samengewerkt tussen de acteurs en er weinig overlegd wordt, wat af en toe flinke ruzies oplevert. Ook kost het veel tijd.

Wat waren je leukste scènes en met wie waren die?
Ik vond de scènes met Babette in het AZF erg leuk. Haagse Elfje is echt een goede schrijfster.

Maak je veel bloopers?
Ja. Laatst zei ik “Martine” in plaats van “Esmee” of zoiets. Ik weet het niet meer. Ik bedoel dat ik trouwens weinig bloopers maak.

Stel, je mag voor een week een andere rol spelen, welke zou jij dan kiezen?
Lizzie van Tellegen. Ik zou wel eens willen kijken of ik het ook zo uit zou kunnen houden met een kreng als moeder.

Digispeed bedankt voor de medewerking!

Download dit interview

Eerdere interviews
Nano (Lizzie van Tellegen)
Bupatih (Arthur Kolthof)
Frey (Ralf Kolthof)
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_25352786
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 21:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Valerie
Laura
Jennifer
Frey
Nadine
Louis
Yacinto

Bedankt!
Bedankt voor het meesoppen nog
pi_25352791
quote:
Valerie
Laura
Jennifer
Frey
Nadine
Louis
Yacinto

Bedankt!
je vergeet mij
doei en succes met je verdere praktijken
  donderdag 3 maart 2005 @ 21:58:10 #232
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_25352819
Nieuws

EXIT
Afgelopen week ben ik niet in SOP geweest, want ik was namelijk druk met school. Maar in deze week heb ik ook nagedacht over SOP. Wat wil ik..., Wat kan ik... . Daarom heb ik besloten om met SOP te stoppen, en meer op me school richten.

Tara
Morgen zal Tara haar laaste scene hebben. Wat doet Tara met de liefde van Winston en hoe gaat ze verder leven met Gwen, je komt er morgen achter.

Amerika
Tara zal naar alle gebeurtenissen naar haar vader in Amerika gaan.
pi_25352875
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 21:58 schreef Woelli het volgende:
Nieuws

EXIT
Afgelopen week ben ik niet in SOP geweest, want ik was namelijk druk met school. Maar in deze week heb ik ook nagedacht over SOP. Wat wil ik..., Wat kan ik... . Daarom heb ik besloten om met SOP te stoppen, en meer op me school richten.

Tara
Morgen zal Tara haar laaste scene hebben. Wat doet Tara met de liefde van Winston en hoe gaat ze verder leven met Gwen, je komt er morgen achter.

Amerika

Succes op school dan maar Lau'ra.
pi_25352920
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 21:58 schreef Woelli het volgende:
Nieuws

EXIT

Tara

Amerika
Sterkte Laura
Do it again now
pi_25352927
quote:
Valerie
Laura
Jennifer
Frey
Nadine
Louis
Yacinto

Bedankt!
Je vergeet Tom .
  donderdag 3 maart 2005 @ 22:04:27 #236
109180 Woelli
pi_25352934
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 22:00 schreef Beach het volgende:

[..]

Succes op school dan maar Lau'ra.
jij bent wel een beetje een wannabe he!!
kun je niet je eigen dingen verzinnen!!
pi_25352935
Ach SOP werkt gewoon niet meer, 22 maart gaan we gewoon knallen voor het laatst!! En mensen die wordt grandioos, want iedereen kapt toch maar weer
pi_25352962
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 22:04 schreef Woelli het volgende:

[..]

jij bent wel een beetje een wannabe he!!
kun je niet je eigen dingen verzinnen!!
Sorry maar Ik heb me eigen style.
Over een paar daagjes zal ik het weer aanpassen hoor, is gewoon meligheid.
  donderdag 3 maart 2005 @ 22:09:27 #239
109180 Woelli
pi_25353049
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 22:06 schreef Beach het volgende:

[..]

Sorry maar Ik heb me eigen style.
Over een paar daagjes zal ik het weer aanpassen hoor, is gewoon meligheid.
Sorry,, maare die style vind jou is niet jezelf: dus dat maakt jou een wanneba

,,0wn th0ughts.. 0wn sTyl0w.. JusT be mYselF.. s0 f0ck0ff if y0u hAte mY stYle,,
pi_25353071
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 22:09 schreef Woelli het volgende:

[..]

Sorry,, maare die style vind jou is niet jezelf: dus dat maakt jou een wanneba

,,0wn th0ughts.. 0wn sTyl0w.. JusT be mYselF.. s0 f0ck0ff if y0u hAte mY stYle,,
Je ziet toch die smilie erachter?
Enne, aub niet in het breezah posten.
  donderdag 3 maart 2005 @ 22:13:06 #241
109180 Woelli
pi_25353129
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 22:10 schreef Beach het volgende:

[..]

Je ziet toch die smilie erachter?
Enne, aub niet in het breezah posten.
je wilt met toch zo nodig nadoen,, doe dan dat ook
loser
pi_25353159
PMS.
  donderdag 3 maart 2005 @ 22:16:49 #243
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25353221
digi is back cool
don't give me that fucking bullshit
  donderdag 3 maart 2005 @ 22:17:15 #244
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25353234
dan ga ik het wel weer ff volgen
don't give me that fucking bullshit
pi_25353239
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 22:16 schreef haagse_elfje het volgende:
digi is back cool
Kom jij nog terug?
  donderdag 3 maart 2005 @ 22:17:34 #246
109180 Woelli
pi_25353247
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 22:14 schreef Beach het volgende:
PMS.
Heb geen idee wat het betekend,,
maare als je bedoelde van iets verwaand ofzo
dan klopt het niet
ik heb gewoon veel zelfvertouwen!!!
  donderdag 3 maart 2005 @ 22:19:17 #247
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_25353293
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 22:17 schreef haagse_elfje het volgende:
dan ga ik het wel weer ff volgen
het is maar een rol voor anderhalve week. daarna is het definitief klaar
pi_25353323
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 22:17 schreef Woelli het volgende:

[..]

Heb geen idee wat het betekend,,
maare als je bedoelde van iets verwaand ofzo
dan klopt het niet
ik heb gewoon veel zelfvertouwen!!!
Was maar een grapje, maar laat maar.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 08:45:24 #249
109180 Woelli
pi_25359359
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 22:20 schreef Beach het volgende:

[..]

Was maar een grapje, maar laat maar.
ja,, zo beter!
pi_25364329
Laura ik ga je echt missen. Ik wil je bedanken voor de leuke tijd in SOP met jou, en wat je allemaal voor de site hebt betekend. Dankjewel schat en ik ga de scenes met Tara en Joost zeker missen, vooral in Azie toen.

Laura bedankt voor alles!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')