abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24985734
quote:
Het gaat me niet om details, je bent al maanden bezig op deze manier.
Ik heb nu ff geen tijd om steeds tussenbeide te springen.
Daarom, als dit zo blijft, volgt er echt een ban. Geen dreigement, maar een aankondiging. Geen straf maar een beheersmaatregel.
Je hebt je punt gemaakt, ik hopelijk nu ook.
Bijzonder slap als je hierom een ban gaat geven, iteejer.
pi_24986774
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 11:39 schreef Redux het volgende:
Bijzonder slap als je hierom een ban gaat geven, iteejer.
Dat zou ik ook zeer betreuren. Maar dit gezeik kan zo niet langer voortduren, en dan hebben we gewoon weinig andere middelen om iets te doen. Het uitleggen komt kennelijk niet over.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 12:52:27 #3
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24986877
Kut te laat. Ik had een aardige feedback OP willen maken.
Tevens tvp natuurlijk
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_24987388
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 12:45 schreef iteejer het volgende:
Dat zou ik ook zeer betreuren. Maar dit gezeik kan zo niet langer voortduren, en dan hebben we gewoon weinig andere middelen om iets te doen. Het uitleggen komt kennelijk niet over.
Dan ben ik benieuwd wie je een ban gaat geven. Want zeiken zie je mij niet doen.
pi_24987555
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_24987640
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 13:41 schreef UncleScorp het volgende:
Zou misschien voor jou een optie zijn om je naam te wijzigen in unclesidekick.
pi_24987673
-dubbel-
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_24987682
wotever
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 13:30 schreef Redux het volgende:
Dan ben ik benieuwd wie je een ban gaat geven. Want zeiken zie je mij niet doen.
Dit slaat toch werkelijk alles
  dinsdag 8 februari 2005 @ 13:51:18 #9
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24987701
Group hug anyone?
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_24987757
Ik heb de discussie een beetje gevolgd want ik vind het me ook moeilijk om me een voorstelling te maken van wat nu juist de bedoeling is van Truth in de zin van bewijzen en discussies bij objectificeerbare onderwerpen. Ik heb het dus niet over het magische, occulte en spirituele maar over complottheorieën, geschiedenisherzieningen en wetenschappen.

In de ontzettend goede FAQ staat: "Dit forum is tot leven geroepen om te discussieren over paranormale ervaringen, of over andere onverklaarbare en mysterieuze zaken. " Dat laat een boel open natuurlijk. De topics over realiteitstheorie van Rudeonline horen blijkaar (volgens de moderatoren) in WFL want dat zijn wetenschappelijke theoriën en die moeten wetenschappelijk beargumenteerd worden. Daar worden ze dan uiteindelijk gesloten omdat er wetenschappelijk gezien weinig aan klopt. Dat snap ik maar eigenlijk vallen (grote delen van) de complottheorieën en geschiedenisherzieningen onder bijvoorbeeld politiek en geschiedenis. Twee onderwerpen die daar een eigen forum voor hebben.

Of je gaat zeggen dat tegenargumenten niet meer gegeven mogen worden en dan is Truth alleen maar een platform voor het verspreiden van ideeën die ongefundeerd zijn.

Sorry. Hokjesgeest. MUST HAVE DUIDELIJKHEID!
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_24988616
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 13:54 schreef Karboenkeltje het volgende:
Of je gaat zeggen dat tegenargumenten niet meer gegeven mogen worden en dan is Truth alleen maar een platform voor het verspreiden van ideeën die ongefundeerd zijn.
Tegenargumenten mogen wel gegeven worden, maar niet tot in het irritante toe erin geramd worden bij mensen. De ideeen zijn ongefundeerd ja, daarom staan ze ook in Thruth want ANDERS stonden ze in WFL

Is that clear?
pi_24988792
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 15:10 schreef Darksoulz het volgende:

[..]

Tegenargumenten mogen wel gegeven worden, maar niet tot in het irritante toe erin geramd worden bij mensen. De ideeen zijn ongefundeerd ja, daarom staan ze ook in Truth want ANDERS stonden ze in WFL
Maar in het geval van (bijvoorbeeld) de complottheorieën is dat toch vreemd. Wat is het nut van een politieke analyse over organisaties terwijl tegenargumenten hooguit worden getolereerd en sowieso genegeerd? Of, andersom, waarom word een beschrijving van een model van de aard van het universum (mysterieuzer dan dat wordt het niet, lijkt me) dat niet aan de eisen van de conventionele wetenschap voldoet, dan weer geweerd?
quote:
Is that clear?
No, massa. I don't understand, massa. I'm sorry massa, please don't whip me.
pi_24988944
Ow alles moet nog nut hebben ook ?
Voor mij is dit puur amusement ... betekent dit dat ik nu niet meer mag posten ?

Welk nut haal jij dan uit je forumbezoeken ?
pi_24989225
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 15:32 schreef UncleScorp het volgende:
Ow alles moet nog nut hebben ook ?
Nou... Nut... Ja, in zekere zin horen topics in de serieuzere en gerichtere fora wel een zeker nut te dienen. Als in informatie uitwisselen, leerzaamheid, het ontwikkelen van ideeën en dergelijke. Anders hoort het thuis in Onzin Voor Je Leven. Maar daar heerst dan weer een beetje de consensus dat het ook nog eens grappig moet zijn.
quote:
Voor mij is dit puur amusement ... betekent dit dat ik nu niet meer mag posten ?
Dat is dan weer een vorm van "nut". Ik neem aan dat je "amusement" in de zin van "interessant tijdverdrijf" bedoelt. Ik wil helemaal niemand in zijn postgedrag beperken of zo hoor. Maar het kan toch niet zo zijn dat desinformatie een doelstelling van een serieus bedoeld forum is. Ik had laatst een discussie over dogmatisch denken, dat bevorder je op deze manier. Iedereen mag zijn ideeën kwijt (op zich niets mis mee) maar er mag niet aan getornd worden. Stel je voor zeg, iemand blijkt redelijkerwijs ongelijk te hebben. Wat erg voor die persoon.
quote:
Welk nut haal jij dan uit je forumbezoeken ?
Amusement, informatie, vermaak. Dat soort dingen. Soms leer ik hele interessante dingen. Zo leerde ik gisteren nog dat de onbevlekte ontvangenis een rooms-katholiek dogma is in plaats van een algemeen christelijk concept en zag ik iets langer geleden een hartstikke grappig topic in onzin. Ik kom de meest exotische denkbeelden tegen en die fascineren me immens. Maar waarom zouden sommige ideeën zo sterk tegen nadere beschouwing beschermd moeten worden?

[ Bericht 0% gewijzigd door Karboenkeltje op 08-02-2005 15:55:08 (Standaard tikfoutencheck.) ]
pi_24989523
Ok mooi rustig verwoord (ben ik niet meer gewoon )

Hier op TRU blijft desinformatie wel desinformatie ... Wat is desinformatie zolang iets niet bewezen is ?
Voor de 1 is 9/11 volledig bewezen, voor de ander totaal niet ... is dat dan al desinformatie ?
Dan blijf je verder discussieren, zonder einde weliswaar want er zal nooit 100% bewijs komen (het is er maar wordt niet vrijgegeven)

Voor de rest heb ik bij mezelf al meerdere dingen geschrapt na het lezen van TRU-argumenteringen, dus heeft het wel nut (hé nut )
pi_24989705
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 15:10 schreef Darksoulz het volgende:
Tegenargumenten mogen wel gegeven worden, maar niet tot in het irritante toe erin geramd worden bij mensen. De ideeen zijn ongefundeerd ja, daarom staan ze ook in Thruth want ANDERS stonden ze in WFL

Is that clear?
Dat de ideeen in TRU staan houdt niet automatisch in dat die ideeen een TRU insteek hoeven te hebben. Als met onderbouwde posts de ideeen weerlegbaar zijn, kun je aan het eind een conclusie trekken dat die ideeen niet in TRU thuis horen.
Dat jij die weerleggingen niet wil horen en het irritant vindt, is niet mijn probleem.
pi_24989742
Mja, wat voor jou als bewijs geldt, kan voor anderen nog steeds een vraagteken betekenen, maar dat is idd niet jouw probleem.
pi_24989782
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 16:43 schreef UncleScorp het volgende:
Mja, wat voor jou als bewijs geldt, kan voor anderen nog steeds een vraagteken betekenen, maar dat is idd niet jouw probleem.
Ik heb het niet over bewijzen, unclescorp, dat zie je mij toch niet posten?
Ik post mijn bevindingen, die ik zelf opzoek. Iedereen is vrij daarop te reageren.
Het verschil tussen jou en mij is dat ik dingen zelf op zoek. Jij reageert enkel op die posts, zonder dat je zelf uitzoekt hoe de gebeurtenissen hebben plaatsgevonden. Zoek zelf eens iets op en laat zien dat ik ongelijk heb.
pi_24989877
Nogmaals ... geef jezelf niet teveel credits ... het siert je niet ...
pi_24989885
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 15:51 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik kom de meest exotische denkbeelden tegen en die fascineren me immens. Maar waarom zouden sommige ideeën zo sterk tegen nadere beschouwing beschermd moeten worden?
Dat is het punt niet, die bescherming.
Die exotische ideeen zijn schitterend, geweldig, een kleurrijk geheel.

Alleen dáárom al heeft het zijn waarde. De menselijke geest kan zich op heel veel manieren uiten, en kan de realiteit op heel veel manieren verwerken en reproduceren.
Het feit dat er een soort rationeel-empirisch concept als 'de waarheid' boven is komen drijven betekent niet dat we ineens allemaal niet meer anders mogen denken; of dat 'die waarheid' de enige waarheid is.

Wat beschermd moet worden is de gelegenheid die men heeft om dit te kunnen posten. Als bij iedere post die niet beantwoord aan de ideeen van iemand er een directe affikking volgt, molesteer je daarmee die gelegenheid, en beneem je mensen de lust om te posten.

Redux gelooft dus dat er niets anders aan de hand is dan dat die vliegtuigen die gebouwen zijn ingeknald. Mooi, prima. Dat er genoeg aanwijzingen voor zijn is wel duidelijk, en dat de al dan niet reele feiten die iets anders beweren ook al dan niet genoeg weerlegd zijn is eveneens waar.
Waarom iedere regel, iedere post afzonderlijk affikken, op een manier die door meerderen als denigrerend ervaren wordt?
Zo wordt ieder topic een aflevering van 'de grote redux show': van tevoren weet je dat hij details gaat zoeken, én vinden - want je kunt vermoedelijk middels het www zelfs aantonen dat 'de noord-chinese vereniging ter bevordering van het kweken van drie-potige steppemussen' verantwoordelijk is voor die ramp - om daarmee weer een verhaal onderuit te halen.

Sommige dingen zijn prima. Als er een foto is van een wielfragment, en hij haalt er boeiing-bouwtekeningen bij die aantonen dat het zo'n wiel idd is - prima. maar in veel gevallen is zijn argumentatie net zo onbevestigd en niet onomstotelijk bewezen als hetgeen hij bestrijdt.

En dan idd zoals gezegd ook de toon waarop dat gebeurt: of je er nou wel of niet de vinger op kunt leggen, je ziet gewoon steeds weer dat dat bij meerdere users tot ongenoegen leidt.

Kortom: we willen dit een plek houden waar men zijn vreemde, afwijkende gedachtes kwijt kan. Dat die gedachtes niet aantoonbaar zijn, dat ze zelfs in veel gevallen (schijnbaar?) weerlegbaar zijn is dan logisch: anders zouden het geen vreemde afwijkende gedachten zijn.

Iedere échte ontdekking begint als een afwijkende en onwaarschijnlijk geachte gedachtekronkel. Anders zou het geen ontdekking zijn.
pi_24989957
Dat voor iemand met weinig kennis van zaken (is niet denigrerend bedoeld) iets een ontdekking kan zijn, betekent niet dat het daadwerkelijk een ontdekking is.
pi_24989961
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 16:48 schreef Redux het volgende:
Ik heb het niet over bewijzen, unclescorp, dat zie je mij toch niet posten?
Ik post mijn bevindingen, die ik zelf opzoek. Iedereen is vrij daarop te reageren.
Het verschil tussen jou en mij is dat ik dingen zelf op zoek. Jij reageert enkel op die posts, zonder dat je zelf uitzoekt hoe de gebeurtenissen hebben plaatsgevonden. Zoek zelf eens iets op en laat zien dat ik ongelijk heb.
En dat is mooi gezegd.
Je zoekt het zelf ook op.
Je was er zelf ook niet bij.
Dus óók jij, redux, vertrouwt op de woorden van anderen, die ooit es ergens op een site gezet zijn. En de daarmee niet gelijk waar zijn. Want er zijn misschien ook wel ándere geluiden, van andere mensen, met een andere hoek van inval.
Er is geen reden om te stellen dat jouw interpretatie meer 'waar' is dan die van de ander.
pi_24990032
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 17:02 schreef iteejer het volgende:

[..]

En dat is mooi gezegd.
Je zoekt het zelf ook op.
Je was er zelf ook niet bij.
Dus óók jij, redux, vertrouwt op de woorden van anderen, die ooit es ergens op een site gezet zijn. En de daarmee niet gelijk waar zijn. Want er zijn misschien ook wel ándere geluiden, van andere mensen, met een andere hoek van inval.
Er is geen reden om te stellen dat jouw interpretatie meer 'waar' is dan die van de ander.
Mwa, dat wiel bv heb ik zelf opgezocht. Stond op zo'n franse site dat mede door dat wiel aangetoont kon worden dat het een global hawk was. Iedereen had net zoals wat ik heb gedaan de wielen van een boeing zelf kunnen opzoeken, je zag het niemand doen. En toch zie je al die believers als papagaaien die site nakakelen dat het een global hawk geweest moest zijn, want het was een global hawk wiel. En zo zijn er meer punten geweest.
pi_24990045
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 17:02 schreef Redux het volgende:
Dat voor iemand met weinig kennis van zaken (is niet denigrerend bedoeld) iets een ontdekking kan zijn, betekent niet dat het daadwerkelijk een ontdekking is.
Als dit je argumentatie is om te stellen dat het merendeel van de 'vreemde' gedachtes gebaseerd zijn op onkunde, en dat je er daarom tegenin kunt gaan impliceert dat dat je jezelf op een hoger plan acht te staan dan het merendeel van de vreemde-gedachte-houders.

Als je hiermee wil zeggen dat dat incidenteel wel es zo is, doch lang niet altijd, zijn er dus nog zat vreemde gedachten over die wél iets waard kunnen zijn, en is het niet terecht die af te fikken. Dan is dat dus een incident, en doet deze hele opmerking van je er weinig toe omdat die slechts incidenteel op gaat.
pi_24990157
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 17:09 schreef iteejer het volgende:

[..]

Als dit je argumentatie is om te stellen dat het merendeel van de 'vreemde' gedachtes gebaseerd zijn op onkunde, en dat je er daarom tegenin kunt gaan impliceert dat dat je jezelf op een hoger plan acht te staan dan het merendeel van de vreemde-gedachte-houders.
Nee serieus, als ik zoiets als een wiel zelf kan opzoeken, of dat doek van ten cate wat in de muren van het pentagon kan opzoeken, of een schema van een motor van een boeing kan opzoeken, kan iedere TRU 9/11 poster dat. Maar juist in die dingen schort het bij veel believers, en nemen puur de info die op de 9/11 complottheoriesites staat over. Misschien omdat die flashfilmpjes zo spannend overkomen, ik weet niet waarom. Maar je kan veel dingen zelf op/uitzoeken. Doe je dat niet, dan weet je niet echt waar je over praat.
quote:
Als je hiermee wil zeggen dat dat incidenteel wel es zo is, doch lang niet altijd, zijn er dus nog zat vreemde gedachten over die wél iets waard kunnen zijn, en is het niet terecht die af te fikken. Dan is dat dus een incident, en doet deze hele opmerking van je er weinig toe omdat die slechts incidenteel op gaat.
Ik begrijp niet wat je bedoelt.
pi_24990170
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 17:08 schreef Redux het volgende:
Mwa, dat wiel bv heb ik zelf opgezocht. Stond op zo'n franse site dat mede door dat wiel aangetoont kon worden dat het een global hawk was. Iedereen had net zoals wat ik heb gedaan de wielen van een boeing zelf kunnen opzoeken, je zag het niemand doen. En toch zie je al die believers als papagaaien die site nakakelen dat het een global hawk geweest moest zijn, want het was een global hawk wiel. En zo zijn er meer punten geweest.
Zal best. Er waren echter ook zat punten waarop je alleen maar zei dat men dat niet kon weten, zonder verdere argumentatie.

Sommige mensen hebben soms het sterke gevoel, een vreemd soort overtuiging, dat er 'iets' aan de hand is, zonder daar directe bewijzen voor te hebben. En vaak blijkt dan achteraf dat dat klopte. Een soort van 'fingerspitzengefuhl'. Gevaarlijk ja, want je kunt jezelf van alles wijsmaken. Aan de andere kant, zeer reeel. Als jij die ervaring niet kent, als jij alleen maar als een soort rationele computer door het leven gaat, zul je dat niet na kunnen voelen.

Ik ga er maar even van uit dat je dat wél na kunt voelen. Dan begrijp je wellicht ook dat mensen vanuit die overtuiging gaan zoeken naar details om dat te staven - zoals jij op zoek gaat om dat te ontkennen. Jij zocht toch ook specifiek naar dat wiel, om dat te kunnen ontkennen?
Als je dan iets vindt kun je zeggen 'dat stukje argumentatie klopt niet, want...' etc.
Dat is nog altijd iets anders dan te stellen dat het complot-denken rond 9/11 als geheel onzin is, en/of een toonzetting en woordkeus te hanteren die de ander als een halve gare neer zet.
pi_24990279
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 17:18 schreef iteejer het volgende:

[..]

Zal best. Er waren echter ook zat punten waarop je alleen maar zei dat men dat niet kon weten, zonder verdere argumentatie.

Sommige mensen hebben soms het sterke gevoel, een vreemd soort overtuiging, dat er 'iets' aan de hand is, zonder daar directe bewijzen voor te hebben. En vaak blijkt dan achteraf dat dat klopte. Een soort van 'fingerspitzengefuhl'. Gevaarlijk ja, want je kunt jezelf van alles wijsmaken. Aan de andere kant, zeer reeel. Als jij die ervaring niet kent, als jij alleen maar als een soort rationele computer door het leven gaat, zul je dat niet na kunnen voelen.

Ik ga er maar even van uit dat je dat wél na kunt voelen. Dan begrijp je wellicht ook dat mensen vanuit die overtuiging gaan zoeken naar details om dat te staven - zoals jij op zoek gaat om dat te ontkennen. Jij zocht toch ook specifiek naar dat wiel, om dat te kunnen ontkennen?
Als je dan iets vindt kun je zeggen 'dat stukje argumentatie klopt niet, want...' etc.
Dat is nog altijd iets anders dan te stellen dat het complot-denken rond 9/11 als geheel onzin is, en/of een toonzetting en woordkeus te hanteren die de ander als een halve gare neer zet.
Dat sterke gevoel, die overtuiging, ik vind het best, maar dat betekent wat mij betreft echt niet dat wat er op die flash filmpjes of 9/11-war-sites wordt beweerd ook de waarheid is. Als er mensen komen die die sites en flashfilmpjes hebben bekeken, en daardoor het gevoel krijgen dat er iets meer moet zijn dan gezegd wordt, maar je aan de hand van data/feiten kunt laten zien dat wat beweerd wordt niet klopt, kun je aan het eind best een conclusie trekken dat dat gevoel misplaatst is. Een overtuiging/gevoel is best, maar het is niet erg om toe te geven dat je er naast zit met je gevoel, zelfs in een TRU topic.
pi_24990429
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 17:17 schreef Redux het volgende:
Nee serieus, als ik zoiets als een wiel zelf kan opzoeken, of dat doek van ten cate wat in de muren van het pentagon kan opzoeken, of een schema van een motor van een boeing kan opzoeken, kan iedere TRU 9/11 poster dat. Maar juist in die dingen schort het bij veel believers, en nemen puur de info die op de 9/11 complottheoriesites staat over. Misschien omdat die flashfilmpjes zo spannend overkomen, ik weet niet waarom. Maar je kan veel dingen zelf op/uitzoeken. Doe je dat niet, dan weet je niet echt waar je over praat.
Wat zei ik ook weer over credits ?
Al wat jij "opzoekt" copieer je ook gewoon van een andere site waar anderen het zoekwerk al verricht hebben.
De sites die "wij" (ai) proberen aanbrengen als argumentatie worden direct geklasseerd onder de 9/11complottheoriesites en dus onbetrouwbaar.
Hoe ge het draait of keert, 9/11 blijft een eindeloze discussie waar niemand zijn gelijk kan halen, tenzij ze wat meer bewijsmateriaal zouden vrijgeven...
  dinsdag 8 februari 2005 @ 17:48:04 #29
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_24990510
P A U Z E even met de Uncle-Reduz oorlog.

kan een moderator , of gewoon iteejer want die is nu toch hier (toch?)
even dit topic slopen en plakken :
de Necron Omicon (book of the Dead)

want meneer beestje loopt door het hele topic neerkijkend gordelposts te plaatsen waar ik het mee gehad heb , kan je niet een plaatselijke ban geven , dat hij dat topic niet meer inkan ofzo?

:/
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_24990511
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 17:41 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Wat zei ik ook weer over credits ?
Al wat jij "opzoekt" copieer je ook gewoon van een andere site waar anderen het zoekwerk al verricht hebben.
Dat wiel heb ik nergens van gekopieerd. Als zo'n wiel al 1 punt is waar believers hun theorie op baseren, en dat aantoonbaar iets anders is, hoe zit dat dan met andere punten?
Net als believers kritisch kijken naar de 'officiele statement', kijk ik op mijn beurt kritisch naar complottheorieen.
pi_24992670
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 17:48 schreef BaajGuardian het volgende:
P A U Z E even met de Uncle-Reduz oorlog.

kan een moderator , of gewoon iteejer want die is nu toch hier (toch?)
even dit topic slopen en plakken :
de Necron Omicon (book of the Dead)

want meneer beestje loopt door het hele topic neerkijkend gordelposts te plaatsen waar ik het mee gehad heb , kan je niet een plaatselijke ban geven , dat hij dat topic niet meer inkan ofzo?

:/
Posts verwijderen wordt een beetje moeilijk, omdat er dan ook een hoop reacties op die posts verloren gaan.

Ik heb iig een waarschuwing gegeven en we houden het in de gaten. Denk je aan je hart, BG? . Rustig reageren en gewoon ergens niet op reageren als je daar geen zin in hebt, okay?
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  woensdag 9 februari 2005 @ 08:52:25 #32
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_25001692
okey...
pi_25002394
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 08:52 schreef BaajGuardian het volgende:
okey...
Knuffelen? .
Oi!
pi_25002792
Mooi opgelost
  woensdag 9 februari 2005 @ 10:26:12 #35
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_25002874
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 09:56 schreef MUUS het volgende:

[..]

Knuffelen? .
* BaajGuardian *knuffelt*
  woensdag 9 februari 2005 @ 20:19:16 #36
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_25010956
Damn wat is fok weer traag vandaag..heb ik echt last van de laatste tijd.
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_25011636
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 20:19 schreef displission het volgende:
Damn wat is fok weer traag vandaag..heb ik echt last van de laatste tijd.
Lees dit maar es: Lieve eigenaar, FA's en moderators van Fok!

Dan weet je gelijk waarom ik zo weinig hier was de laatste tijd; behalve mod van dit magnifieke forum ben ik zoals je vermoedelijk wel weet ook serveradmin van FOK!. en dat heeft de laatste tijd heel wat hoofdbrekens en onderhandelingstijd gekost.
Maar vanmiddag hebben we het rond gekregen, 6 nieuwe servers komen er aan
Danny zal vanavond (heeft ie me beloofd iig) in FB iets over dit heuglijke fokfeit zeggen
pi_25011676
. iteejer. .

Zo, dat moest ik even kwijt.
Oi!
  donderdag 10 februari 2005 @ 09:34:03 #39
91333 displission
pi_25019184
WOW holy macaroni Dat heb je goed voor elkaar iteejer!

Ja, ik dacht al zoiets..van dat serveradmin
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_25035373
Zou een mod hier ook eens even naar willen kijken? Er is de laatste paar pagina's best een lekkere discussie op gang gekomen, maar dit individu denkt constant persoonlijk te moeten flamen. Lijkt me niet nodig, wat jullie?
The 9-11 THRUTH MOVEMENT deeltje 2
pi_25036116
Ja MDF kan wel iets dimmen. Verder gaat het nu wel aardig moet ik zeggen. Houen zo
pi_25036180
Yes, thx.
pi_25036278
We doen ons best
pi_25037059
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 23:48 schreef iteejer het volgende:
Zolang je hem niet duidelijk kunt maken dat zijn ideeen (volgens jou) niet kloppen, heb je die ideeen niet begrepen, immers je kunt jezelf niet uitdrukken in zijn termen om daarmee in zijn taal en context hem van zijn ongelijk te overtuigen.
Wat een onzin, Iteejer! Er wordt vaak genoeg vanuit het Rudiaanse kader beschouwend gediscussiëerd. Je stelt nu dat niemand aandacht schenkt aan de ideeën van Rude en dat is beledigend voor iedereen die best veel tijd heeft besteed aan het lezen van al dat materiaal. Je draait de gehele zaak om in zijn voordeel; hij leert niet van de kritieken.

Je kunt een steen niet overtuigen.
pi_25037364
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 11:05 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Wat een onzin, Iteejer! Er wordt vaak genoeg vanuit het Rudiaanse kader beschouwend gediscussiëerd. Je stelt nu dat niemand aandacht schenkt aan de ideeën van Rude en dat is beledigend voor iedereen die best veel tijd heeft besteed aan het lezen van al dat materiaal. Je draait de gehele zaak om in zijn voordeel; hij leert niet van de kritieken.

Je kunt een steen niet overtuigen.
Je kan trouwens zeggen wat je wilt (ik inbegrepen) maar het feit dat mensen al van een Rudiisme spreken of een Rudiaans kader zegt wel al dat Rudeonline toch een bepaalde gedachtengang in werking heeft gezet. Het heet niet langer idioterie maar Rudianisme
pi_25040471
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 11:28 schreef Darksoulz het volgende:

[..]

Je kan trouwens zeggen wat je wilt (ik inbegrepen) maar het feit dat mensen al van een Rudiisme spreken of een Rudiaans kader zegt wel al dat Rudeonline toch een bepaalde gedachtengang in werking heeft gezet. Het heet niet langer idioterie maar Rudianisme
Dat heeft toch meer met hardnekkigheid dan met verdienste te maken. Nou ja, dat is op zich wel verdienstelijk; Rude zet zich wel in voor zijn denkbeelden. Maar het vernoemen van denkbeelden naar diens scheppers is al een oudere traditie hoor en het is vooral gemakkelijk. Ik hecht daar verder ook geen waardeoordeel aan, anders zou ik wel enkele adjectieven gebruiken.

Dit schrijven is trouwens tamelijk beperkt als feedback. Uhm... Ga zo door, modjes?

[ Bericht 0% gewijzigd door Karboenkeltje op 11-02-2005 14:37:59 (S-sen tekort.) ]
pi_25041923
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 14:35 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Ga zo door, modjes?
Okay. . Bedankt mên. .
Oi!
pi_25042152
edit

[ Bericht 95% gewijzigd door Alicey op 11-02-2005 16:28:42 (Eentje is genoeg. :')) ]
pi_25042160
Even een ordinaire tvp om een discussie te volgen die op verschillende gebieden wordt gevoerd.

So shoot me.
pi_25139181
Haai ik zit in afrika en er is niks te eten

zwaai ff naar Alicey
pi_25168981
MUUS!! MUUUUUUS!!

Wat is een prutteltopic?

pi_25169020
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:03 schreef ReCreative het volgende:
MUUS!! MUUUUUUS!!

Wat is een prutteltopic?

Een topic waar geprutteld wordt denk ik.
pi_25169049
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:05 schreef Alicey het volgende:
Een topic waar geprutteld wordt denk ik.
En wat is pruttelen? Mijn koffiezetapparaat pruttelt.
pi_25169121
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:07 schreef ReCreative het volgende:

[..]

En wat is pruttelen? Mijn koffiezetapparaat pruttelt.
Ik denk dat MUUS een andere (negatievere) vorm van pruttelen bedoelt.
pi_25169543
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:03 schreef ReCreative het volgende:
MUUS!! MUUUUUUS!!

Wat is een prutteltopic?

Dan is het enige wat je hoort van de TS een onzinnig *prut*.... *prrrrrut*... *prutprut*... .
Oi!
pi_25169964
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 22:36 schreef MUUS het volgende:
Dan is het enige wat je hoort van de TS een onzinnig *prut*.... *prrrrrut*... *prutprut*... .
Ah, op die manier . Nu kan ik gerust gaan slapen .
pi_25170064
Trusten. .
Oi!
  zaterdag 26 februari 2005 @ 02:28:24 #58
91333 displission
pi_25261136
MUUS ik vind dat jij en iteejer echt goed bezig zijn op zijn tijd..meestal altijd..niet om te slijmen, maar je bent veel aanwezig en start soms ook nog eens zelf een leuk topic. Iteejer jij mag wel wat vaker reageren in mijn posts als je wilt..ben ook benieuwd naar jouw mening..
pi_25264791
Awwww lief, displission. . Dank je wel!
Oi!
  zondag 27 februari 2005 @ 07:57:00 #60
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_25278209
Al een tijdje lees ik mee in dit onderdeel van Fok! en het valt me op dat veel topics vaak worden verstierd door baggeraars.

Nu is dat nog niet eens zo'n probleem, echter ik heb het id dat de monderators dit ook veel te lang door laten gaan.

Of is het misschien een gebrek aan online zijn?
From feudal serf to spender.
pi_25278863
Hého

Mods kunnen toch niet continu online zitten om elke baggeraar ogenblikkelijk aan te pakken ?

Ik vind het hier redelijk goed georganiseerd ... heb je ergens last van in een topic, kom je naar feedback je beklag doen, en de mods zullen reageren. In het begin leggen ze het vriendelijk uit, daarna wordt er paar keer op de vingers getikt, en mensen die het dan nog niet doorhebben kunnen weer iets anders verwachten. Al bij al een goed systeem imo...

Heb trouwens net Iteejer zijn topic (of was het zijn gal) gelezen. Ik heb het verloop niet kunnen volgen dus weet ook niet wie hoe ver gegaan is ... maar ...
9/11 topics will never be the same without Redux
  zondag 27 februari 2005 @ 12:12:07 #62
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25279760
quote:
Op zondag 27 februari 2005 @ 01:09 schreef shmoopy het volgende:
Redux, week weg uit Truth ivm klieren daar.
De mods nog vaker online is misschien beter maar het blijft vrijwilligerswerk. Daarnaast gaat het allemaal wel ok zover ik weet. Je hoort me niet klagen in ieder geval.
Maar mochten ze er een keer niet zijn en iemand loopt te rellen dan zal ik kijken of ik ze door een bushokje kan tiefen
pi_25282944
quote:
Op zondag 27 februari 2005 07:57 schreef S1nn3rz het volgende:
Al een tijdje lees ik mee in dit onderdeel van Fok! en het valt me op dat veel topics vaak worden verstierd door baggeraars.

Nu is dat nog niet eens zo'n probleem, echter ik heb het id dat de monderators dit ook veel te lang door laten gaan.

Of is het misschien een gebrek aan online zijn?
Vind je dat we het te lang door laten gaan? Mag je vinden en misschien is dat ook wel waar. .

Ik kan namelijk een heleboel hebben als het om een discussie gaat en ik kan ook een heleboel gewoon negeren. Daarom wil ik bepaalde dingen nog wel eens laten gaan, ook omdat ik vind dat je je als mod niet meteen overal in moet gooien.

Soms schat ik die grens dan misschien verkeerd in, want mijn grens ligt waarschijnlijk wat hoger dan die van sommige users.

Maar zodra een user aan mijn mouw trekt en aangeeft dat de grens is overschreden zal ik ingrijpen, want zodra users er last van hebben is ook mijn grens overschreden.

En dan nog zijn we niet zo van het bannen, zoals UncleScorp al goed uitlegt: eerst waarschuwing(en), dan wat duidelijkere taal en als er dan nog niet geluisterd wordt, mag de vervelia eens een tijdje zijn zonden gaan overdenken buiten dit forum.

Oh, en ik ben vrij veel online en zie alles, dus één gil hier in Feedback en het zal niet lang duren voor ik bij je ben. .
Oi!
pi_25297654
quote:
Op zondag 27 februari 2005 16:09 schreef MUUS het volgende:

... en zie alles ...
Sorry, deze kan ik gewoon niet laten. Het is sterker dan ik.

Ah, Truth-mod.
pi_25297687
quote:
Op maandag 28 februari 2005 12:57 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Sorry, deze kan ik gewoon niet laten. Het is sterker dan ik.

Ah, Truth-mod.

Be afraid.
Oi!
pi_25304980
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_25307734
Een normale reactie van thewilliedocksaints is net iets teveel gevraagd ...

Ach toe, hij drijft dan toch het aantal reacties per topic omhoog, toch iets positiefs ...
pi_25331214
hm, veel topics veranderen in slowchat-gebrabbel tussen pubertjes die denken dat ze grappig zijn ...
pi_25335293
Check.
Oi!
  woensdag 9 maart 2005 @ 19:47:59 #70
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25444902
over het topic 11 muus. je zou er als mod misschien verstandig aan doen om zelf ook eens het goede voorbeeld te geven en wat minder te baggeren en users op te stoken. laat staan je eeuwige slowchats.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_25444957
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 19:47 schreef zoalshetis het volgende:
over het topic 11 muus. je zou er als mod misschien verstandig aan doen om zelf ook eens het goede voorbeeld te geven en wat minder te baggeren en users op te stoken. laat staan je eeuwige slowchats.
Pardon?! Opstoken? Baggeren? Slowchat? Je ziet ze vliegen, man.

En van die grote mond ben ik al helemaal niet gediend.
Oi!
  woensdag 9 maart 2005 @ 20:48:39 #72
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25445373
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 19:52 schreef MUUS het volgende:

[..]

Pardon?! Opstoken? Baggeren? Slowchat? Je ziet ze vliegen, man.

En van die grote mond ben ik al helemaal niet gediend.
het was slechts een tip. geen grote mond en dat lees ik ook niet uit mijn puntje van kritiek op jou. bovendien als jij niet van kritiek gedient bent, dan snap ik het nut van feedback niet.
pi_25445407
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 20:48 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het was slechts een tip. geen grote mond en dat lees ik ook niet uit mijn puntje van kritiek op jou. bovendien als jij niet van kritiek gedient bent, dan snap ik het nut van feedback niet.
Als jij complete onzin begint uit te kramen over baggeren, opstoken en eeuwige slowchats, dan reageer ik daar op, ja.
Oi!
  woensdag 9 maart 2005 @ 20:55:26 #74
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25445475
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 20:50 schreef MUUS het volgende:

[..]

Als jij complete onzin begint uit te kramen over baggeren, opstoken en eeuwige slowchats, dan reageer ik daar op, ja.
ik zie het niet als complete onzin en je zou je reacties in de verschillende topics nog eens moeten nalezen. maar goed dat zal wel weer uitgelegd wortden als een grote mond waar je niet van gedient bent...je bent mijn oma niet. dit is feedback. voor jouw infromatie heb ik het niet zozeer over je posts in je eigen niche, maar meer over je reacties in andere subfora.
pi_25445914
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 20:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik zie het niet als complete onzin en je zou je reacties in de verschillende topics nog eens moeten nalezen. maar goed dat zal wel weer uitgelegd wortden als een grote mond waar je niet van gedient bent...je bent mijn oma niet. dit is feedback. voor jouw infromatie heb ik het niet zozeer over je posts in je eigen niche, maar meer over je reacties in andere subfora.
Oh, zeg dan meteen dat je niet snapt dat er een verschil is tussen ONZ (ja, Onzin) en TRU. Maar dan nog slaat dat baggeren, opstoken en eeuwige slowchat nergens op.

Gelukkig kunnen de meeste mensen reacties in verschillende fora wel scheiden. .

En nee, ik snap niet waarom je met dit soort kul in Feedback TRU aankomt, aangezien het A) onzin is en B) geen Feedback voor/over Truth C) je me vanuit het niets beschuldigt en het helemaal niets met dat topic te maken heeft.

Einde verhaal.
Oi!
  woensdag 9 maart 2005 @ 21:29:55 #76
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25446222
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 21:17 schreef MUUS het volgende:

[..]

Oh, zeg dan meteen dat je niet snapt dat er een verschil is tussen ONZ (ja, Onzin) en TRU. Maar dan nog slaat dat baggeren, opstoken en eeuwige slowchat nergens op.

Gelukkig kunnen de meeste mensen reacties in verschillende fora wel scheiden. .

En nee, ik snap niet waarom je met dit soort kul in Feedback TRU aankomt, aangezien het A) onzin is en B) geen Feedback voor/over Truth C) je me vanuit het niets beschuldigt en het helemaal niets met dat topic te maken heeft.

Einde verhaal.
doe es ff niet zo persoonlijk aangevallen puhleaase. neem het gewoon aan, al voel je zelf dat het anders is. bovendien ging mijn kritiek over je sluiting in dit onderdeel van fok, true dus. en dan metname over je 11 sluiting. kijk er nog eens kritisch naar als je weer gezellig bent. ik zal je in de toekomst in andere subfora van fok wel wijzen als je stookt, baggert of slowchat doet (net als elke user overigens)
  woensdag 9 maart 2005 @ 21:32:07 #77
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25446267
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 21:29 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

doe es ff niet zo persoonlijk aangevallen puhleaase. neem het gewoon aan, al voel je zelf dat het anders is. bovendien ging mijn kritiek over je sluiting in dit onderdeel van fok, true dus. en dan metname over je 11 sluiting. kijk er nog eens kritisch naar als je weer gezellig bent. ik zal je in de toekomst in andere subfora van fok wel wijzen als je stookt, baggert of slowchat doet (net als elke user overigens)
oh ja, einde verhaal.
pi_25446291
Mijn 'einde verhaal' leek me duidelijk toch?

En ga mij alsjeblieft niet vertellen wat mijn gemoedstoestand momenteel is, dat doe je graag, weet ik, alleen sla je de plan volkomen mis én snap je niets van het forum.

Klaar. Nu.
Oi!
pi_25446300
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 21:32 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

oh ja, einde verhaal.
. . .
Oi!
  woensdag 9 maart 2005 @ 21:35:02 #80
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25446331
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 21:33 schreef MUUS het volgende:
Mijn 'einde verhaal' leek me duidelijk toch?

En ga mij alsjeblieft niet vertellen wat mijn gemoedstoestand momenteel is, dat doe je graag, weet ik, alleen sla je de plan volkomen mis én snap je niets van het forum.

Klaar. Nu.
dus ik mag niet reageren als jij zegt dat ik niks van het forum snap?
  woensdag 9 maart 2005 @ 21:36:30 #81
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25446360
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 21:33 schreef MUUS het volgende:

[..]

. . .
neem het niet te persoonlijk. maar wees ook niet te subjectief. lastig, maar wel modwaardig. oh ja voor ik het vergeet, ik vind het fijn om te zien dat je gemoedstoestand (waar ik het dus blijkbaar graag en vaak over heb) weer wat bijdraait.
pi_25468310
je kan altijd mailen naar @fok.nl zoalshetis, maar ga gewoon niet zitten kloten.

Jij kan het beter blijkbaar.
  † In Memoriam † vrijdag 11 maart 2005 @ 03:36:09 #83
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25468420
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 03:09 schreef newsman het volgende:
je kan altijd mailen naar @fok.nl zoalshetis, maar ga gewoon niet zitten kloten.

Jij kan het beter blijkbaar.
Banmeldtopic deel 20, *The FA-team strikes back*
  zondag 13 maart 2005 @ 06:35:50 #84
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_25502019
hoi
pi_25530117
* Darksoulz houdt microfoon tegen speaker aan

feedback
pi_25530251
*vingers in oren stopt*

Oi! .
Oi!
  donderdag 17 maart 2005 @ 07:07:00 #87
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_25536900
wat is melodie ??

slotje graag.
bedankt
pi_25545560
Ik volg je nou weer helemaal niet, Baaj. Vraag je elke keer een slotje aan als het gesprek niet voor de volle 100% de kant opgaat zoals jij dat wilt?
pi_25548908
Ik snap 'm ook niet, BG.

Er zitten een aantal mensen haske netjes en gezellig met elkaar te beppen daar.
Oi!
pi_25549519
Wat zie jij als Het Kwaad?

Hallo, kan ik het helpen dat mensen mijn topic verzieken

En een beetje humor in het altijd zo overserieuze TRU kan zeker geen kwaad.
pi_25550021
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 19:25 schreef pberends het volgende:
Wat zie jij als Het Kwaad?

Hallo, kan ik het helpen dat mensen mijn topic verzieken

En een beetje humor in het altijd zo overserieuze TRU kan zeker geen kwaad.
Nee, daar kun jij idd niets aan doen, maar probeer er dan een TRU insteek in te stoppen. . Je OP raakt al niets Trutherigs en ziet er niet echt serieus uit. (Mods, kauwgom... . )

En je eigen mening zou ook leuk zijn. M.a.w. geef het goede voorbeeld. .
Oi!
pi_25550270
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 19:46 schreef MUUS het volgende:

[..]

Nee, daar kun jij idd niets aan doen, maar probeer er dan een TRU insteek in te stoppen. . Je OP raakt al niets Trutherigs en ziet er niet echt serieus uit. (Mods, kauwgom... . )

En je eigen mening zou ook leuk zijn. M.a.w. geef het goede voorbeeld. .
Mods kan je toch als het kwaad zien als je tig keer gebanned bent. En kaugom kan je als het kwaad zien als je kaugomschraper bent.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 12:26:00 #93
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_25584306
Mods,
ik heb een klein e-bookje geschreven over mijn Lichtvoeding ervaringen, mag ik die hier posten in mijn lichtvoeding topic?

Het posten heeft alleen maar als doel, om meer inzicht te krijgen in wat ik er aan moet veranderen sinds het nog niet de definitieve versie is. En omdat hier allerlei verschillende mensen op FOK zitten; erg spiritueel, tot erg a-spiritueel, en erg wetenschappelijk, kan ik denk ik wel goede tips krijgen aangezien het commentaar per persoon hopelijk veel zal verschillen, wat mij weer verder helpt.

---edit----
Laat maar ik heb al even een oplossing gevonden . toch bedankt..

[ Bericht 5% gewijzigd door Choices op 19-03-2005 13:16:55 ]
  maandag 21 maart 2005 @ 19:34:54 #94
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25642444
MUUS?

mss een idee om een soort van centraal (sticky) topic te openen waar allerlei links in staan? Dat dus in het sticky gesloten topic een link staat naar een [Centraal] Reiki topic! of een centraal Iluminatie/NWO-topic? Doe anders ff een verzoekje aan users om dit soort topics te openen
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_25642500
Extra stickies erbij doen we niet. Er is besloten dat er zo min mogelijk stickies worden opgehangen ivm de overzichtelijkheid.

Centrale topics zijn ook bah trouwens. .
Oi!
  maandag 21 maart 2005 @ 19:37:52 #96
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25642520
quote:
Op maandag 21 maart 2005 19:37 schreef MUUS het volgende:
Extra stickies erbij doen we niet. Er is besloten dat er zo min mogelijk stickies worden opgehangen ivm de overzichtelijkheid.
ok
quote:
Centrale topics zijn ook bah trouwens. .

das wel weer overzichtelijker!
It's Time To Shine
pi_25642606
quote:
Op maandag 21 maart 2005 19:37 schreef qu63 het volgende:

das wel weer overzichtelijker!
Vind jij. . Alles doorverwijzen naar een centraal topic is niet bepaald uservriendelijk en posts worden vaak over het hoofd gezien in zo'n topic.
Pas als er tig topics over een onderwerp in de lijst staan, willen we mss een centraal topic overwegen. Niet alles hoeft bij elkaar gepropt te worden.
Oi!
  maandag 21 maart 2005 @ 19:45:09 #98
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25642701
quote:
Op maandag 21 maart 2005 19:41 schreef MUUS het volgende:

[..]

Vind jij. . Alles doorverwijzen naar een centraal topic is niet bepaald uservriendelijk en posts worden vaak over het hoofd gezien in zo'n topic.
Pas als er tig topics over een onderwerp in de lijst staan, willen we mss een centraal topic overwegen. Niet alles hoeft bij elkaar gepropt te worden.
ok

mag ik deze ( Cursussen reiki ) omhoog trappen?
It's Time To Shine
pi_25642762
Meuh, is vrij oud. Kans dat er op users gereageerd wordt die niet meer op Fok komen is groot.

Maar je kan het toch in jouw topic over reiki bespreken?
Oi!
  maandag 21 maart 2005 @ 19:51:47 #100
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25642857
quote:
Op maandag 21 maart 2005 19:47 schreef MUUS het volgende:
Meuh, is vrij oud. Kans dat er op users gereageerd wordt die niet meer op Fok komen is groot.

Maar je kan het toch in jouw topic over reiki bespreken?
Wat ik eigenlijk wilde was zo'n topic. Toen dacht dat ik er net zo goed een centraal topic ervan kon maken.. Ik ga dat topic wel ff helemaal goed doornemen en niet posten.. de reacties komen wel in mijn centrale topic.. (als t goed is..)
It's Time To Shine
  woensdag 23 maart 2005 @ 17:33:10 #102
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25687977
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 17:17 schreef _The_General_ het volgende:
Gastslotje bij een van deze geplaatst,
Wil je zo vriendelijk zijn om hetzelfde knopje bij de overige (min de beste) in te drukken
  woensdag 23 maart 2005 @ 17:37:21 #103
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25688095
4 is idd wel veel!
It's Time To Shine
pi_25688318
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 17:17 schreef _The_General_ het volgende:
Educate yourself - Informatie is binnen hand bereik.
Educate yourself!

Gastslotje bij een van deze geplaatst,
Thank you
Ja ik kijk soms wel es mee vanuit de verte
Binnenkort weer vaker aanwezig, maar nu nog ff druk en zo...
  woensdag 23 maart 2005 @ 17:48:09 #105
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25688353
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 17:46 schreef iteejer het volgende:

[..]

Thank you
Ja ik kijk soms wel es mee vanuit de verte
Binnenkort weer vaker aanwezig, maar nu nog ff druk en zo...
vergeet de andere 4 ook niet..
It's Time To Shine
pi_25702847
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 17:48 schreef qu63 het volgende:
vergeet de andere 4 ook niet..
Que? Welke 4?
  donderdag 24 maart 2005 @ 11:57:17 #107
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_25703653
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 11:06 schreef iteejer het volgende:

[..]

Que? Welke 4?
Er waren nog 4 topics open over dazelfde onderwerp met dezelfde OP. TG heeft ze al gesloten..
It's Time To Shine
pi_25713952
@Iteejer

Prins Bernhard & de Fallus

vanochtend, toen ik op het punt stond naar m'n werk te rennen, kwam ik dit nieuwsbericht tegen op NOS. Ikzelf was enigzins geshockeerd omdat, door de vele boeken en nieuws&analyse-websites die ik de afgelopen 2 jaar heb gelezen, we nu immers weten wat voor symboliek er achter dit monument schuil gaat.

Door te weinig tijd heb ik het heel summier kunnen toelichten:

Op dit moment geloof ik met heel mijn hart & wezen dat we in een versnelling zit vwb bewustzijnsverheffingen (van de groenteboer tot aan de CEO). Veel mensen lijken ook bezig te zijn met het spirituele (ik baseer mijn constatering op het aantal topics c.q. reacties in THRUTH). Zelfs kwalitatief slechte spirituele boeken maar tegelijkertijd goed verkopend zoals "Het heilig bloed & de heilige graal" zetten aan tot het geloof, de weet en het begrip in spirituele symboliek.

Het ‘geloof’ toets je (door bijv. te vragen: “waarom gebruiken de allermachtigsten van deze planeet deze symboliek? ”)
De ‘weet’ toets je door de geschiedenis na te lezen op dergelijke gebruiken (door bijv. Occult History of Third Reich te kijken)
Het ‘begrip’ toets je door het gebruik & de hedendaagse werking in ogenschouw te nemen.

Als dan ik vanuit dit oogpunt&begrip naar de nieuwswaarde van dit bericht kijk:
1. Hij is glanzend rood, komt omhoog en daalt weer, wordt omringd door eeuwig brandend vuur en heeft ook nog de vorm van een fallus
2. Met behulp van zonnepanelen komt het object langzaam omhoog en kan het tot 10 meter groeien als de zon harder gaat schijnen. In het donker krimpt hij weer, maar meet dan toch nog een slordige 5.40m
3. De vlam op het gedenkteken wordt op 5-05-05 aangestoken ter gelegenheid van de 60-ste jubileumherdenking van de ondertekening van de capitulatie in Hotel De Wereld. Daar ondertekenden de Duitsers in aanwezigheid van prins Bernhard in mei 1945 de capitulatie.

en daar tegenover de feiten zet die ons in allerlei vorm worden aangeboden(*) en de implicaties die hieruit voortvloeien:

dit is geen Tv-spelletje waarbij een aantal zgn. onwaarheden de wereld ingesmeten wordt, om vervolgens te bekijken wie er wel of wie er niet intrapt; net zoals de mogelijke Chemtrails; vlgns mij zou een Nova-uitzending over dergelijke onderwerpen top-kijkcijfers kunnen halen.

Dit nieuwsbericht vond daarom ik net iets te belangrijk om het TRUTH-publiek te onthouden en er graag over wilde discussiëren, want dat zou dan niet alleen hier op Fok! gebeuren, maar ook in Wageningen schijnt er al enorme opwinding over te bestaan.

Excuses voor de korte toelichting voorheen, ik zat in tijdnood en hoopte vanavond, nu dus er wat uitgebreider op te reageren.

(*) Als -Spirituele Symboliek- totaal geen grond zou slaan, zou er ook niet zoveel om te doen zijn middels boeken, DVD’s, Historie en hedendaagse visuele acknowledgement
pi_25730324
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 19:20 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
@Iteejer

Prins Bernhard & de Fallus
Ok, als je deze tekst zo weet te verwerken in dat topic kun je je gang gaan. Ik zal het weer open gooien, en evt irrelevante zooi eruit kiepen
pi_25738011
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:06 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ok, als je deze tekst zo weet te verwerken in dat topic kun je je gang gaan. Ik zal het weer open gooien, en evt irrelevante zooi eruit kiepen
Ok, thanks, zal het zo na het eten ff doen
pi_25743527
Vraagje aan Muus: is de topic over Hirsi Ali gesloten, want ik kan niet meer reageren?

Sten
pi_25743705
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:41 schreef Stenny het volgende:
Vraagje aan Muus: is de topic over Hirsi Ali gesloten, want ik kan niet meer reageren?

Sten
AHA niet meer welkom bij boomfeest is nog open,die andere zit een slotje op
pi_25743767
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:47 schreef ikkemem het volgende:

[..]

AHA niet meer welkom bij boomfeest is nog open,die andere zit een slotje op
Hoe kun je zien als een topic is gesloten?

Sten
pi_25744055
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:48 schreef Stenny het volgende:

[..]

Sten
La maar, ik zie het al, de knop is geblokkeerd...
pi_25744316
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 21:48 schreef Stenny het volgende:

[..]

Sten
Er zit een slotje in het mapje normaal is zo en als hij is hij actief en wordt er nog op gereageerd.
Er achter kun je zien wie het laatst gereageerd heeft. 16/03 07:58 - NorthernStar
pi_25779950
Vrolijk Pasen!
Oi!
pi_25780206
MUUS besloot
quote:
Nu ben ik het zat
gloeiendeheetheet
ik wou reageren op deze Rare strepen in de lucht
topic en nu kan het niet meer.
dus als iemand serieus een topic gaat starten en iemand anders heeft geen zin in dat onderwerp hoeft hij/zij alleen maar een paar keer te eh flamen (noemen jullie dat?) of kinderachtig te reageren om jou te doen besluiten om de betreffende topic te sluiten ipv die gene die loopt te kutten eens goed aan te pakken?
ach so.
nou ja

pasen dan maar.
maar vrolijk ben ik niet.
ik ga maar eitjes verstoppen voor m'n kids.
beetje meedoen met het burgerlijk gedoe
  zondag 27 maart 2005 @ 15:15:44 #118
34156 Mirage
Smile !!!
pi_25780801
quote:
Op zondag 27 maart 2005 14:48 schreef JoZzephus het volgende:
MUUS besloot
[..]

gloeiendeheetheet
ik wou reageren op deze Rare strepen in de lucht
topic en nu kan het niet meer.
dus als iemand serieus een topic gaat starten en iemand anders heeft geen zin in dat onderwerp hoeft hij/zij alleen maar een paar keer te eh flamen (noemen jullie dat?) of kinderachtig te reageren om jou te doen besluiten om de betreffende topic te sluiten ipv die gene die loopt te kutten eens goed aan te pakken?
ach so.
nou ja

pasen dan maar.
maar vrolijk ben ik niet.
ik ga maar eitjes verstoppen voor m'n kids.
beetje meedoen met het burgerlijk gedoe
Ach, je kan ook besluiten nu een kerstboom op te zetten en met Halloween eitjes te verstoppen.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 27 maart 2005 @ 16:34:03 #119
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25782603
Vrolijk pasen, MUUS. Maar zonder paashaas, want die vind ik eng.
pi_25782674
quote:
Op zondag 27 maart 2005 16:34 schreef Alicey het volgende:
Vrolijk pasen, MUUS. Maar zonder paashaas, want die vind ik eng.
Voor jou dan een uitzondering, maar toch pasemig!

. Vrolijk pasen, Alicey. .
Oi!
  zondag 27 maart 2005 @ 16:39:05 #121
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25782710
quote:
Op zondag 27 maart 2005 16:36 schreef MUUS het volgende:

[..]

Voor jou dan een uitzondering, maar toch pasemig!

. Vrolijk pasen, Alicey. .
Kuikentjes vind ik dan wel weer liev
  zondag 27 maart 2005 @ 16:47:04 #122
34156 Mirage
Smile !!!
pi_25782910
quote:
Op zondag 27 maart 2005 16:39 schreef Alicey het volgende:

[..]

Kuikentjes vind ik dan wel weer liev
Jaaa ! Die hebben ze hier bij de kinderboerderij.

( ik zal de paassfeer nie verpesten door te vermelden dat vele kindertjes niet eens wisten dat een kuieken een kip wordt ! )

Vrolijk Pasen !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 27 maart 2005 @ 17:58:12 #123
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_25784782
Vrolijk Pasen!!

(Un)masking for the greater good.
  zondag 27 maart 2005 @ 18:00:14 #124
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25784821
quote:
Op zondag 27 maart 2005 16:47 schreef Mirage het volgende:

[..]

Jaaa ! Die hebben ze hier bij de kinderboerderij.

( ik zal de paassfeer nie verpesten door te vermelden dat vele kindertjes niet eens wisten dat een kuieken een kip wordt ! )
Veel kuikens echter niet, die worden wel als kip verkocht, dat dan weer wel.

Als we toch de sfeer aan het verpesten zijn.
quote:
Vrolijk Pasen !
Nog maar 1 dag.
  zondag 27 maart 2005 @ 18:41:39 #125
16715 Mylene
*schatje*
pi_25785864
quote:
Op zondag 27 maart 2005 14:37 schreef MUUS het volgende:
Vrolijk Pasen! [afbeelding]
Jij en mini MUUS ook .
pi_25789538
quote:
Op zondag 27 maart 2005 15:15 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ach, je kan ook besluiten nu een kerstboom op te zetten en met Halloween eitjes te verstoppen.
ach ik kan ook besluiten nu een linkje (filmpje) te plaatsen in een feedbacktopic

http://www.koreus.com/files/200406/umbilical_brothers.html

verwijder het maar als je er klaar mee bent (iteejer).
pi_25878238
Staat mij niet in de weg hoor
  vrijdag 1 april 2005 @ 02:33:15 #128
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_25897719
was ik een glitch of wel in het systeem van bannen ?
pi_25897730
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 02:33 schreef merlin693 het volgende:
was ik een glitch of wel in het systeem van bannen ?
Bedoel je dit: Wegens een per direct van kracht zijnde maatregel. ?
Oi!
  vrijdag 1 april 2005 @ 02:35:27 #130
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_25897738
zou kunnen ff lezen.....
  vrijdag 1 april 2005 @ 02:36:38 #131
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_25897746
ne...er gaat wat mis met de code !! ik denk niet dat jullie dat zijn !
pi_25897756
Welke melding krijg je, merlin?
Oi!
  vrijdag 1 april 2005 @ 02:39:50 #133
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_25897773
meestal van dat ik gebaaned ben maar kan wel post editten dus lijkt me vreemd !
  vrijdag 1 april 2005 @ 02:41:33 #134
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_25897784
zeker om wat ik eerder geplaats heb..en nu best wel volgens jullie TOS werk
pi_25897785
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 02:39 schreef merlin693 het volgende:
meestal van dat ik gebaaned ben maar kan wel post editten dus lijkt me vreemd !
Yep, daar gaat dat topic van hierboven ook over.

Is een flauwe 1 april grap. .
Oi!
  vrijdag 1 april 2005 @ 02:42:46 #136
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_25897792
hahahahaa...ok ik had een gast voor grrot vuil besteld vandaag (jah het is na 12) maar denk dat hij niet komt ...LOL
  vrijdag 1 april 2005 @ 02:44:12 #137
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_25897802
OOh men MUUS.... het zecht...yor forum is succesfully deleted from your serever !! echt ! check de code !!!!!!!!!!!!!!!!!
  vrijdag 1 april 2005 @ 02:45:24 #138
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_25897810
spelling ikke woordblind maar wilde waarschuwen !

per opvraag word de melding anders !!
  vrijdag 1 april 2005 @ 02:47:14 #139
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_25897825
kunnen we met fok een nieuwe 1 april grap uitvinden ? hehehe moet wel snelb

fok is offline
pi_25897833
Ik weet het, ik weet het! Geen paniek! .

Kijk hier, merlin: Wegens een per direct van kracht zijnde maatregel. Users noemen daar allemaal verschillende meldingen en het hoort allemaal bij die 1 april grap. . Don't worry!
Oi!
  vrijdag 1 april 2005 @ 02:59:14 #141
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_25897899
oohh dus muus je zecht dat het problemen waren/....lol.....kost je wel geld he !
  vrijdag 1 april 2005 @ 03:01:46 #142
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_25897916
LOOOOL no probs m*
  vrijdag 1 april 2005 @ 03:07:09 #143
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_25897945
hey MUUS en ITEEJER..het heeft gewerkt..heb lol

loool ..

ps ik neem het soms te serieus he ?

[ Bericht 16% gewijzigd door merlin693 op 01-04-2005 16:47:12 ]
pi_25945227
jankerd
bla bla
pi_25945242
quote:
Op zondag 3 april 2005 00:58 schreef Tatie het volgende:
jankerd
Toontje lager.
Oi!
  dinsdag 5 april 2005 @ 11:43:49 #146
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_25996270
Jullie hebben speciaal een linkje laten toevoegen om mijn posts uit te printen
Wat begrijpelijk en lief
  woensdag 6 april 2005 @ 13:15:59 #147
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_26021541
Waarom moest dat pottenkijker topic dicht?

Het werd verziekt door 2 of 3 figuren die triest aan het doen waren... die hebben het dus vergald voor de rest. Even opruimen en dan weer open misschien?
  woensdag 6 april 2005 @ 13:17:32 #148
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_26021599
Een beetje opschonen lijkt me niet overbodig. Maar ja, de kans is groot dat dezelfde mensen daarna gewoon weer lekker doorgaan, dus schiet je er niets mee op als je het weer opent.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  woensdag 6 april 2005 @ 13:18:47 #149
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26021627
Misschien een apart SC topic aanmaken zoals eerder werd geopperd, een idee? En het gewone topic weer als er nieuws is?
Whatever I want.
  Admin woensdag 6 april 2005 @ 13:19:34 #150
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_26021648
Nee, we gaan pas verder als we meer weten, dit wordt niets zo.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 6 april 2005 @ 13:20:07 #151
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26021664
Prima
Whatever I want.
  woensdag 6 april 2005 @ 13:21:26 #152
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_26021697
het kon nog zn functie dienen om te achterhalen hoe het nou zit? Ik bedoel stel dat het geen grap was, hoe wil je dan ooit meer weten als er iets is fout gegaan?
Ik ben geen pessimist, maar de mogelijkheid moet toch echt in acht worden genomen, niet?
  Admin woensdag 6 april 2005 @ 13:22:44 #153
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_26021730
quote:
Op woensdag 6 april 2005 13:21 schreef Choices het volgende:
het kon nog zn functie dienen om te achterhalen hoe het nou zit? Ik bedoel stel dat het geen grap was, hoe wil je dan ooit meer weten als er iets is fout gegaan?
Ik ben geen pessimist, maar de mogelijkheid moet toch echt in acht worden genomen, niet?
Natuurlijk
Maar we kunnen nu niets anders doen dan speculeren
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_26021831
Wat yvonne zegt.

En dan wordt het of gegal of hysterisch gedoe. Beter om even rustig af te wachten.
Oi!
  woensdag 6 april 2005 @ 13:34:47 #155
67670 Skv
Cynist.
pi_26022050
Het is toch een grap
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_26022165
Dit is het mailtje wat ik ook naar iteejer stuurde:

Ik snap de reden waarom het topic is gesloten, maar ik wil je toch
vragen om dat topic weer open te gooien, er zijn namelijk een aantal
mensen (waaronder ik, terrorobbie) die wel serieus op zoek zijn en het
is daarbij handig om je bevindingen aan elkaar voor te leggen.

Kunnen we het a.u.b nog een keer proberen, van mijn part zet je er een
paar duidelijke regels in mbt beledigende/offtopic posts. En mochten
deze regels toch overtreden worden kun je het topic alsnog tot nader
bericht sluiten.
  woensdag 6 april 2005 @ 13:39:34 #157
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_26022188
Hoi

Jammer (doch begrijpelijk) dat het pottenkijkers topic dicht is. Ik heb een enorm saaie dag op het werk, en heb alle topics in 1 ruk door gelezen. Of het een grap is of niet, ik heb mij uitstekend vermaakt. Jammer dat er geen ontknoping is, maar ik hou het zeker in de gaten!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  woensdag 6 april 2005 @ 14:00:46 #158
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_26022793
quote:
Op woensdag 6 april 2005 13:22 schreef yvonne het volgende:
Maar we kunnen nu niets anders doen dan speculeren
Op zo'n moment wordt wel weer duidelijk dat TRU een slowchat mist.
pi_26022896
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:00 schreef NewOrder het volgende:

[..]

TRU was het eerste forum met een SC topic.

En dat was bagger.

.
Oi!
  woensdag 6 april 2005 @ 14:14:14 #160
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26023132
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:00 schreef NewOrder het volgende:
Jij hebt hele goede ideeen. Dan met onderwerpen als Tarot van de dag en een hoop geknuffel
  woensdag 6 april 2005 @ 14:15:13 #161
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26023158
Bedankt Iteejer.
Whatever I want.
pi_26023195
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:04 schreef MUUS het volgende:

[..]

TRU was het eerste forum met een SC topic.

En dat was bagger.

.
Is dat niet inherent aan slowchat? Tenzij ik meedoe, natuurlijk. Ik gebruik tenslotte woorden als "inherent" in mijn alledaagse holle geleuter.
pi_26023268
Denk toch dat het Geen pottenkijkers 5 topic beter dicht kan blijven tot er idd meer nieuws is.
  donderdag 7 april 2005 @ 11:34:56 #164
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_26043635
ik ben het eens met Lynx666, gooi dat pottenkijker topic maar dicht, want nu gaat het absoluut nergens over. er is genoeg gezegd.Maargoed keuze is aan jullie.
pi_26043713
Inderdaad.
slettebak [@] gmail.com
pi_26044021
Niet mee eens. Dit is een studie-object op zichzelf. Is uiterst opmerkelijk allemaal, laat maar lekker even doorrazen nog
  donderdag 7 april 2005 @ 12:11:32 #167
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_26044488
edit.. is al besproken in het desbetreffende topic

[ Bericht 94% gewijzigd door Choices op 07-04-2005 12:39:29 ]
  donderdag 7 april 2005 @ 14:14:20 #168
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_26047453
Wat eigenlijk het grappigst is is het fijt dat je al die lui die normaal gesproken Truth lezers van drugs gebruik, paranoide , schizofreen sociaal gestoord en nog meer zijn betichten nu juist de lezers zijn die er met open ogen intrappen/in mee gaan ! Hilarisch

[ Bericht 3% gewijzigd door merlin693 op 07-04-2005 14:19:52 ]
  donderdag 7 april 2005 @ 14:25:43 #169
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_26047754
Geen potterkijkers.Deel XIII.Opgelost!!! of juist niet?

Kan iemand daar ff potteN ipv potteR
van maken?

Dank
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_26047783
Done.
Oi!
  donderdag 7 april 2005 @ 14:29:26 #171
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_26047848
Potterkijkers!! haha die is wel grappig!
pi_26061865
yvonne.. anders was ik er net ff een OP aan het inzetten...
Weer is wat anders...
  vrijdag 8 april 2005 @ 00:06:51 #173
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_26061873
Zonder geen fantsoenlijke OP geen topic?? kommop zeg Yvonne. Het is een vervolg topic, en mensen wilden snel verder! OP kan ge-edit worden.
pi_26061896
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 00:06 schreef Choices het volgende:
Zonder geen fantsoenlijke OP geen topic?? kommop zeg Yvonne. Het is een vervolg topic, en mensen wilden snel verder! OP kan ge-edit worden.
juist ja
Weer is wat anders...
pi_26062178
yvonne, zou jij de OP in het nieuwe deel willen zetten?
Weer is wat anders...
  vrijdag 8 april 2005 @ 00:23:47 #176
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_26062285
ongelooflijk yvonne. Werkelijk, ik stel de vraag oprecht wie hier nou kinderachtig bezig is. Vraag gewoon of de OP ge-edit mag worden. Is dat nou zoveel moeite.
pi_26062302
werkelijk waar...
spel breker
Weer is wat anders...
  vrijdag 8 april 2005 @ 00:25:16 #178
11102 knep
Mountainfreak
pi_26062315
Ongelofeloos .
Nah dan straks maar effe zoeken .
pi_26062318
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 00:18 schreef IETE het volgende:
yvonne, zou jij de OP in het nieuwe deel willen zetten?
dat vroeg ik natuurlijk niet voor niets
Weer is wat anders...
pi_26062322
Ryan en Stali doen ook moeite voor een OP, dan mogen anderen dat ook doen. Knutsel eens wat leuks in elkaar, want het is geen wedstrijd hoe-snel-krijg-je-topics-vol.
Oi!
pi_26062337
mag hier ook een slotje op?
deze heeft namelijk ook geen OP
Weer is wat anders...
  Admin vrijdag 8 april 2005 @ 00:27:11 #182
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_26062351
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 00:26 schreef IETE het volgende:
Niet pijpzeiken.

vrijdag 8 april 2005 @ 00:27:30 #183
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_26062361
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 00:25 schreef MUUS het volgende:
Ryan en Stali doen ook moeite voor een OP, dan mogen anderen dat ook doen. Knutsel eens wat leuks in elkaar, want het is geen wedstrijd hoe-snel-krijg-je-topics-vol.
volg je het wel?
Want er was een radio uitzending aan de gang, met nieuw materiaal voor discussie. Als het een wedstrijd is om topics snel vol te maken, vormt een mooie OP echt geen probleem hoor.

Er was net gewoon een Live uitzending aan de gang, Hence, de gehaaste topic.. zodat mensen hun bevindingen van het luisteren konden posten/plaatsen.

Ik vind dit echt een beetje kinderachtig.
pi_26062363
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 00:25 schreef MUUS het volgende:
we zaten midden in een telefoon gesprek, iedereen wil graag op de hoogte blijven..
dan is het niet meer dan logisch, dat ik niet eerst alles in een OP ga zetten..
iedereen weet dat al, en niemand zit er op te wachten..
Weer is wat anders...
pi_26062364
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 00:26 schreef IETE het volgende:
Je kan ook ipv kinderachtig gaan zitten doen een leuke OP in elkaar knutselen. .
Oi!
pi_26062390
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 00:27 schreef IETE het volgende:

[..]

we zaten midden in een telefoon gesprek, iedereen wil graag op de hoogte blijven..
dan is het niet meer dan logisch, dat ik niet eerst alles in een OP ga zetten..
iedereen weet dat al, en niemand zit er op te wachten..
Wel de mensen die er nog niets vanaf weten en die graag mee willen lezen en posten.

Korte uitleg, linkje naar het vorige topic, ZOVEEL moeite is dat niet hoor.
Oi!
pi_26062399
over kinderachtig gesproken...
slotjes
Weer is wat anders...
pi_26062418
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 00:29 schreef IETE het volgende:
over kinderachtig gesproken...
slotjes
Ga eens weg?
Oi!
pi_26067154
Muus, stuur me 's een foto van je oma .
pi_26090138
Dus die Muus flikkerd gewoon alle topics dicht al zijn die kritisch, wat ben jij voor mongool

Wil gewoon de waarheid weten over Nederland en drugs.
bla bla
pi_26090151
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 02:37 schreef Tatie het volgende:
Dus die Muus flikkerd gewoon alle topics dicht al zijn die kritisch, wat ben jij voor mongool
Moet ik je nog een keer vertellen dat je een toontje lager moet piepen? Nee he?

Je opent hele onsamenhangende, wazige topics. Klaar.

Ga slapen.
Oi!
  † In Memoriam † zaterdag 9 april 2005 @ 02:38:13 #192
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_26090152
quote:
Hey, ze is wel onze mongool èh
  Admin zaterdag 9 april 2005 @ 02:38:51 #193
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_26090156
quote:

Wil gewoon de waarheid weten over Nederland en drugs.
Ja, en jou pleur ik er zo helemaal vanaf als jeje grote mond niet houdt

Admin zaterdag 9 april 2005 @ 02:39:29 #194
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_26090164
Dat waren 3 mods

pi_26090167
ooh dus Nederland en drugs is wazig moet jij is in Den bosch vragen fijne Muus.
bla bla
pi_26090179
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 02:39 schreef Tatie het volgende:
ooh dus Nederland en drugs is wazig moet jij is in Den bosch vragen fijne Muus.
Ik zit best (en helder!) hier in Den Haag. En ja, ik ben fijn. .
Oi!
pi_26090206
Nou jij zat niet zo helder he met die kleine muus, kan me iets herrinneren.
bla bla
pi_26090219
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 02:43 schreef Tatie het volgende:
Nou jij zat niet zo helder he met die kleine muus, kan me iets herrinneren.
Ah, een kloon.

Ik twijfelde al, maar dit maakt alles duidelijk.

Ga je lekker tukken nu dan? . Trusten!
Oi!
pi_26090233
Er zijn mensen gewoon echt zat in Nederland van dat drugs gebruik kinderen die naar de klote worden geholpen en jij staat het toe.Veel plezier van je dochter.
bla bla
pi_26090249
Probeer de jelinek klieniek eens.
bla bla
pi_26090265
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 02:45 schreef Tatie het volgende:
Er zijn mensen gewoon echt zat in Nederland van dat drugs gebruik kinderen die naar de klote worden geholpen en jij staat het toe.Veel plezier van je dochter.
Ja, het is allemaal mijn schuld. Ik help NL naar de klote door jouw twee wazige, onsamenhangende topics, die sowieso niet in TRU thuis horen, te sluiten. Precies!

Nou dag.
Oi!
pi_26090267
youre future sucks dont ask me why.
bla bla
pi_26090270
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 02:46 schreef Tatie het volgende:
Probeer de jelinek klieniek eens.
Na u.
Oi!
  Admin zaterdag 9 april 2005 @ 02:49:18 #204
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_26090280
Deze user gaat verplicht slapen, geen MED, ben moe, MUUS jij ook lekker slapen.

zaterdag 9 april 2005 @ 02:50:28 #205
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26090293
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 02:49 schreef yvonne het volgende:
Deze user gaat verplicht slapen, geen MED, ben moe, MUUS jij ook lekker slapen.
slaap zacht.
pi_26184637
Geen Pottenkijkers is best een leuke naam voor een tijdelijke slowchat. (voor zover de hele reeks dat niet is geweest). Is het geen idee om het tijdelijk als slowchat te handhaven, totdat het net zo gezapig wordt als GCSC zeg maar.
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:49:01 #207
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_26185007
Goed idee, Geen Pottenkijkers moet in ere worden gehouden lijkt me, als onderdeel van de FOK history.
Wat nou..'k zie niks!!! Je bent toch niet blind???
pi_26186148
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:49 schreef Nikki het volgende:
Goed idee, Geen Pottenkijkers moet in ere worden gehouden lijkt me, als onderdeel van de FOK history.
Jammer, dat jij niet in donkerblauw bent.
  woensdag 13 april 2005 @ 11:50:55 #209
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_26191535
Loopt niet over van reacties hier he?
pi_26193063
Keuvel nog maar even gezellig verder hoor, Stali.

Pas de problème.
Oi!
  woensdag 13 april 2005 @ 17:31:03 #211
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_26200026
Is dat hetzelfde als een ja, goed plan Stali?
pi_26200172
quote:
Op woensdag 13 april 2005 17:31 schreef Nikki het volgende:
Is dat hetzelfde als een ja, goed plan Stali?
Yep.
Gewoon doen. Forum is er voor de users hoor
De policy is redelijk ruim. Wat er binnen die ruimte gedaan wordt is een zaak van de users en de mods van het forum, donkerblauw zal zich daar niet zo gauw in mengen. Simpelweg omdat dat binnen de policy vallend hen gewoon niet aan gaat.
  donderdag 14 april 2005 @ 06:41:21 #213
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_26213784
hoi
  zaterdag 16 april 2005 @ 05:32:30 #214
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_26264859
MUUS en ITEEJER vind je het normaal om door een colega uitgespuwed te worden ! ?
pi_26264863
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 05:32 schreef merlin693 het volgende:
MUUS en ITEEJER vind je het normaal om door een colega uitgespuwed te worden ! ?
Ik spuw geen collega's uit. Sterker nog, ik heb al achter de schermen gevraagd om m'n posts aan te passen. Waar haal jij in vredesnaam die minachting van mij voor mijn collega's vandaan? Weet je wat, laat ook maar want ik ging slapen.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  zaterdag 16 april 2005 @ 05:49:01 #216
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_26264873
ga slapen jah !

je blijft paniek !
  zaterdag 16 april 2005 @ 05:53:36 #217
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_26264875
quote:
ik heb al achter de schermen gevraagd om m'n posts aan te passen.
word je daar beter van dan ?

zielig persoon !
pi_26270920
Ik heb het topic wat opgeschoond en ik ga LostFormat even in elkaar slaan achter de schermen. .
Oi!
  zondag 17 april 2005 @ 01:33:06 #219
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_26287723
peiling 11 spetember 2001 !

willu a.u.b. spetember --> september. veranderen? tx.

[ Bericht 2% gewijzigd door Shark.Bait op 17-04-2005 01:41:15 ]
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_26287755
quote:
Op zondag 17 april 2005 01:33 schreef Shark.Bait het volgende:
peiling 11 spetember 2001 !

willu a.u.b. spetember --> september. veranderen? tx.
Staat toch leuk zo? spetember? Wat kan het jou schelen joh.
I´m back.
pi_26287842
De TS zit er niet mee, dus laten wij ons er ook niet druk om maken. .
Oi!
  zondag 17 april 2005 @ 01:41:37 #222
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_26287907
quote:
Op zondag 17 april 2005 01:38 schreef MUUS het volgende:
De TS zit er niet mee, dus laten wij ons er ook niet druk om maken. .
okeee
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  dinsdag 19 april 2005 @ 07:32:39 #223
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_26340143
ik zei dus hoi , paar posts terug.....*wacht met poezenoogjes op reacties*
pi_26340389
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 07:32 schreef BaajGuardian het volgende:
klopt zachtjes begroetend op kopje.........
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_26341752
quote:
Heb jij ook al een aandachtstekort
  dinsdag 19 april 2005 @ 10:15:34 #226
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26342139
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 09:59 schreef Haushofer het volgende:
Heb jij ook al een aandachtstekort
Fake dan een verdwijning in het bos
  Admin dinsdag 19 april 2005 @ 10:20:35 #227
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_26342233
quote:
Op donderdag 14 april 2005 06:41 schreef BaajGuardian het volgende:
hoi
Hoi, leuk je weer te zien!

pi_26351729
quote:
Poezenoogjes?!

*adopteert en onder arm mee naar huis neemt*
Oi!
  dinsdag 19 april 2005 @ 17:42:35 #229
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26353047
Sorry voor het werk. Kon het niet laten
pi_26353211
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 17:42 schreef livEliveD het volgende:
Sorry voor het werk. Kon het niet laten
*pets*
Oi!
pi_26357094
Ik vind het wel jammer dat Nynex nu weg is.
Okay.... bedreigingen kunnen niet. Maar daar hoeft niemand op in te gaan.
En eigenlijk vond ik die provocatieve know-it-all houding en de daardoor ontstane discussies wel spicy. Leuk om zijn beweringen te lezen en op in te gaan. Hoe fout ie ook mag zijn in zijn omgang met andere fokkers.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 20 april 2005 @ 06:53:34 #232
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_26366699
  donderdag 21 april 2005 @ 00:49:40 #233
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_26392957
Graag mijn topic over de terugkeer van jezus weer geopend en dan even de rest van de posts wissen. Het was zeker serieus bedoeld.
pi_26392983
Ja, daar ben ik het mee eens. Inzake de here Jezus Christus had ik graag mijn repliek feitelijk willen ondersteunen.
slettebak [@] gmail.com
pi_26392999
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:49 schreef PLAE@ het volgende:

Graag mijn topic over de terugkeer van jezus weer geopend en dan even de rest van de posts wissen. Het was zeker serieus bedoeld.
Nou, dan deed je erg hard je best om zelf ook serieus mee te doen. .

Maar het is sowieso niks voor TRU. .
Oi!
pi_26393006
JaWi, kssssssssssst, anders ga ik meppen.
Oi!
pi_26393026
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:52 schreef MUUS het volgende:
JaWi, kssssssssssst, anders ga ik meppen.
Spank me .
slettebak [@] gmail.com
  donderdag 21 april 2005 @ 00:54:15 #238
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26393047
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:51 schreef MUUS het volgende:

[..]

echt?
  donderdag 21 april 2005 @ 00:57:52 #239
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_26393112
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:51 schreef MUUS het volgende:

[..]

Nou, dan deed je erg hard je best om zelf ook serieus mee te doen. .

ja sorry.

Maar kon zo ff dat wfl niet vinden in de lijst

oja en dan nog een vraagje. waar is kasta
pi_26393133
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:57 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

ja sorry.

Maar kon zo ff dat wfl niet vinden in de lijst
.
quote:
oja en dan nog een vraagje. waar is kasta
Ik roep 'm wel ff, mom.
Oi!
pi_26393154
Maar uhhhm, waar mag ik over de Here Jezus Christus debatteren?
slettebak [@] gmail.com
pi_26393155
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:59 schreef MUUS het volgende:
Ik roep 'm wel ff, mom.
Wat moet je?
I was an atheist until I realized I was God
pi_26393161
Daar is die al .
slettebak [@] gmail.com
pi_26393166
*wijst naar boven*
Oi!
  donderdag 21 april 2005 @ 01:02:25 #245
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_26393202
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:00 schreef kastanova het volgende:

[..]

Wat moet je?
Ik mistte je scherpe inzicht, verhelderende posts en briljante gedichtjes
  donderdag 21 april 2005 @ 01:03:49 #246
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26393223
hey, maar ff alle waanzinnige gekheid op een stokje, wordt het niet eens tijd om het topic over jezus op aard te heropenen? "what if god was one of us.." enzo
pi_26393225
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:00 schreef MUUS het volgende:
*wijst naar boven*
Ik zla naakt door de tuin huppelen en mij richten tot de Here. Hallelujah, bedankt.
slettebak [@] gmail.com
pi_26393234
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:02 schreef PLAE@ het volgende:
Ik mistte je scherpe inzicht, verhelderende posts en briljante gedichtjes
Ik heb al 3/4 jaar geen briljant gedicht meer geschreven .
I was an atheist until I realized I was God
  donderdag 21 april 2005 @ 01:05:29 #249
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_26393268
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:04 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik heb al 3/4 jaar geen briljant gedicht meer geschreven .
Ach dat is slechts een detail toch

komt tijd, komt grolsch
pi_26393300
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:03 schreef zoalshetis het volgende:
hey, maar ff alle waanzinnige gekheid op een stokje, wordt het niet eens tijd om het topic over jezus op aard te heropenen? "what if god was one of us.." enzo
Nee, want

A) De vraag waar het om gaat is niks voor TRU.
B) Als we het in TRU laten staan, want het zo'n 'stel nou dat...' topic en het is geen Fantasy forum hier.
C) De OP en alle posts waren prut.

Dawast. .
Oi!
pi_26393355
Waar moeten we dan posten. Jezus loves us!
slettebak [@] gmail.com
pi_26393378
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:09 schreef JaWi het volgende:
Waar moeten we dan posten. Jezus loves us!
Dat hoef je niet te posten, schat, want dat weet Jezus allang. .
Oi!
  donderdag 21 april 2005 @ 01:10:37 #253
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26393386
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:06 schreef MUUS het volgende:

[..]

Nee, want

A) De vraag waar het om gaat is niks voor TRU.
B) Als we het in TRU laten staan, want het zo'n 'stel nou dat...' topic en het is geen Fantasy forum hier.
C) De OP en alle posts waren prut.

Dawast. .
alleen met c heb ik een probleem, vond die van mij grenzen aan genialiteit en dat was dan ook de reden om dit debiele topic in stand te houden.
  donderdag 21 april 2005 @ 01:11:30 #254
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_26393407
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:10 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

alleen met c heb ik een probleem, vond die van mij grenzen aan genialiteit en dat was dan ook de reden om dit debiele topic in stand te houden.
Sorry maar de OP was van een ronduit briljante kwaliteit.
  donderdag 21 april 2005 @ 01:13:09 #255
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_26393437
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:10 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ik weet t goed gemaakt.

kick m naar wfl. Wis alle posts behalve de OP.

Dan laat ik het daar voor deze keer bij het is dat nikky niet online is.....
pi_26393465
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:10 schreef MUUS het volgende:

[..]

De heer is ook uw herder . Met klinker op hoofd.
slettebak [@] gmail.com
pi_26393537
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:13 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Ik weet t goed gemaakt.

kick m naar wfl. Wis alle posts behalve de OP.

Dan laat ik het daar voor deze keer bij het is dat nikky niet online is.....
Nee, ík weet het goed gemaakt, ik ga eerst met de WFL mods overleggen of ze het willen hebben. Als zij het willen hebben, schoon ik het op en kick ik het topic naar WFL.

Verder maakt je toon geen indruk en verder haske leuk dat je contact het met een FA, maar dat zal je hier niet verder helpen. .
Oi!
  donderdag 21 april 2005 @ 01:19:01 #258
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_26393557
Wat een serieuze reactie

dump t maar gewoon in de prullebak
pi_26393583
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:19 schreef PLAE@ het volgende:

Wat een serieuze reactie

dump t maar gewoon in de prullebak
Pfieuw, scheelt mij weer een tripje naar achteren. .
Oi!
  donderdag 21 april 2005 @ 01:21:08 #260
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_26393609
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:20 schreef MUUS het volgende:

[..]

Pfieuw, scheelt mij weer een tripje naar achteren. .
Ik schrok helemaal van je reactie
pi_26393610
Wat een sisser . Ik ga mij bekeren.
slettebak [@] gmail.com
  donderdag 21 april 2005 @ 01:21:47 #262
84524 Morwen
I got life
pi_26393622
MUUS

Dat was het voor nu
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  donderdag 21 april 2005 @ 01:23:03 #263
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_26393644
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:21 schreef Morwen het volgende:
MUUS

Dat was het voor nu
Terug naar Dione

Heb jij hem weer te slijmen
pi_26393648
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:21 schreef Morwen het volgende:
MUUS

Dat was het voor nu
Da's de mooiste Feedback. .
Oi!
pi_26393659
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:23 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Terug naar Dione

Ksssssssssst, ga je bekeren! Nu!
Oi!
  donderdag 21 april 2005 @ 01:24:25 #266
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26393675
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:11 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Sorry maar de OP was van een ronduit briljante kwaliteit.
klopt, je vraag was prima.
  donderdag 21 april 2005 @ 01:24:58 #267
84524 Morwen
I got life
pi_26393689
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:23 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Terug naar Dione

Die snap ik gelukkig niet
Only Human
pi_26393690
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:23 schreef MUUS het volgende:

[..]

Komt allen tezamen .
slettebak [@] gmail.com
  donderdag 21 april 2005 @ 01:25:10 #269
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_26393695
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:23 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ik ben nog in conclaaf
  donderdag 21 april 2005 @ 01:25:44 #270
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_26393705
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:24 schreef Morwen het volgende:

[..]

Die snap ik gelukkig niet
Ik vond je net Humberto.
pi_26393761
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:25 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Ik ben nog in conclaaf
Witte rook.
slettebak [@] gmail.com
  donderdag 21 april 2005 @ 01:30:13 #272
84524 Morwen
I got life
pi_26393787
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:25 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Ik vond je net Humberto.
Terug naar MUUS.......

MUUS, wat denk je? Gaat het nog wat worden?

Only Human
pi_26393802
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:30 schreef Morwen het volgende:

[..]

Terug naar MUUS.......

MUUS, wat denk je? Gaat het nog wat worden?

Neh, ik vrees het ergste. .
Oi!
  donderdag 21 april 2005 @ 01:35:58 #274
84524 Morwen
I got life
pi_26393881
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:30 schreef MUUS het volgende:

[..]

Neh, ik vrees het ergste. .
Vreesch niet, schone vrouwe, vreesch is eene slechte raadgeefster
Only Human
  zaterdag 23 april 2005 @ 06:34:13 #275
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_26448410
nou..., zal allah leuk vinden

maare ... nog wat LEUKS gebeurd?
of ben ik hier na een nacht doorhalen om 6:34 voor jan jodokus tjibbe gerben waschmahkerkebab gekomen?
pi_26456271
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 06:34 schreef BaajGuardian het volgende:
nou..., zal allah leuk vinden

maare ... nog wat LEUKS gebeurd?
of ben ik hier na een nacht doorhalen om 6:34 voor jan jodokus tjibbe gerben waschmahkerkebab gekomen?
Vrees van wel.
  zaterdag 23 april 2005 @ 22:04:06 #277
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_26462002
pi_26522767
ik heb eigenlijk nogal een vreemde vraag over dromen

als ik over iemand droom, droomt die persoon dan ook over mij?
(ik neem als voorbeeld een ex-lerares)

die vraag brandt al jaren en weet nooit waar ik ze kan stellen.
Werewolf
pi_26523386
Durf je dat die persoon niet te vragen dan?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_26523429
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 17:23 schreef nokwanda het volgende:
Durf je dat die persoon niet te vragen dan?
het gaat eigenlijk niet over een ex-lerares

en nee, ik durf dat eigenlijk niet vragen
Werewolf
pi_26523468
Zou je een topic over kunnen starten. Misschien weten anderen raad.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 26 april 2005 @ 17:27:00 #282
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26523471
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 16:54 schreef sararaats het volgende:
ik heb eigenlijk nogal een vreemde vraag over dromen

als ik over iemand droom, droomt die persoon dan ook over mij?
(ik neem als voorbeeld een ex-lerares)

die vraag brandt al jaren en weet nooit waar ik ze kan stellen.
open er een serieus topic over. of ga langs bij een hele goede psych.
  dinsdag 26 april 2005 @ 19:05:36 #283
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_26525754
Vorig jaar was er een consparicy topic met een lijstje van zo'n 20 websites over de NWO, etc.
Ik zou niet weten in welk topic, ik verwacht dan ook niet dat jullie dat wel doen. Maar ik zoek een redelijk lijstje met links naar dat soort websites. Leek me niet belangrijk genoeg voor een topic, aangezien jullie vast wel een topic weten of zelf de nodige websites (en omdat hier waarschijnlijk tig topics voor geopend zijn, naja). Ik weet alleen nog propaganda matrix en iets met een vos.

Alvast bedankt
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
  dinsdag 26 april 2005 @ 22:24:06 #284
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26531109
Je noemt nogal een enorme marge aan onderwerpen dus ff een paar links ophoesten is nogal lastig (daarnaast kun je ook zelf zoeken bv met google of google.fok.nl)

Maar goed, een begin voor je:
Je hebt goeroe David Icke
Verder wil user Aurora025 je misschien wel helpen. Hij post vaak links en heeft ze vast ergens opgeslagen. Zie: Hier

Mja of flink spitten door topics systematisch door te nemen zoals:

NWO-->In kaart brengen Economische en Militaire Globalisatie
Reptilians Versus Illuminati Deel 2
Angels don't play this HAARP
REPTILIANS, waarheid of disinformatie?
Deel twee: The HitchHiker's guide to Reptilians
Educate yourself!
en vele meer...

Succes
pi_26540141
Ik heb hier paar maanden geleden es een topic gestart ivm iapetus, een maan van Saturnus ... maar ik kan dit precies niet meer terugvinden ???
  woensdag 27 april 2005 @ 11:07:19 #286
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26540218
pi_26540320
thx
pi_26577279
Ow, ik kan vaker een dagje de hort op. LivEliveD regelt de toko hier wel. .

Thanks, hun. .
Oi!
pi_26585498
Ik meen me te herinneren dat er ooit eens een topic is geweest over E.V.P. (Electronic Voice Phenomena) Maar ik kan het niet vinden. Iemand?
pi_26585560
quote:
Op donderdag 28 april 2005 23:57 schreef fratsman het volgende:
Ik meen me te herinneren dat er ooit eens een topic is geweest over E.V.P. (Electronic Voice Phenomena) Maar ik kan het niet vinden. Iemand?
geluiden uit het hiernaarmaals? [evp]

Dit is een verse of zocht je juist iets speciaals uit een ouder topic?
Oi!
pi_26585594
quote:
Op donderdag 28 april 2005 23:59 schreef MUUS het volgende:

[..]

geluiden uit het hiernaarmaals? [evp]

Dit is een verse of zocht je juist iets speciaals uit een ouder topic?
Het is alvast een begin!

Maar andere linkjes mag je ook wel plaatsen hoor MUUS.
pi_26585611
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 00:01 schreef fratsman het volgende:

[..]

Het is alvast een begin!

Maar andere linkjes mag je ook wel plaatsen hoor MUUS.
Search doet het niet, maar ik zal het eens anders proberen voor je.
Oi!
pi_26585797
Lukt niet. .
Oi!
pi_26585861
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 00:11 schreef MUUS het volgende:
Lukt niet. .
Geeft niet. Ik post binnenkort wel een herinnering.
pi_26585915
Hier is er nog 1:

Bandstemmen \ EVP's

pi_26586007
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 00:16 schreef Lynx666 het volgende:
Hier is er nog 1:

Bandstemmen \ EVP's

thanks!
pi_26586049
Lynx666, held! .
Oi!
pi_26586343
  vrijdag 29 april 2005 @ 09:02:15 #299
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_26589252
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 22:24 schreef livEliveD het volgende:
Je noemt nogal een enorme marge aan onderwerpen dus ff een paar links ophoesten is nogal lastig (daarnaast kun je ook zelf zoeken bv met google of google.fok.nl)

Maar goed, een begin voor je:
Je hebt goeroe David Icke
Verder wil user Aurora025 je misschien wel helpen. Hij post vaak links en heeft ze vast ergens opgeslagen. Zie: Hier

Mja of flink spitten door topics systematisch door te nemen zoals:

NWO-->In kaart brengen Economische en Militaire Globalisatie
Reptilians Versus Illuminati Deel 2
Angels don't play this HAARP
REPTILIANS, waarheid of disinformatie?
Deel twee: The HitchHiker's guide to Reptilians
Educate yourself!
en vele meer...

Succes
late reactie
Dankjewel!

google.fok.nl had ik al geprobeerd, maar spuugde niks uit
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
  vrijdag 29 april 2005 @ 10:13:30 #300
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26590591
Your welcome kanaiken en MUUS
Volgende deel: Truth Feedback 9
  vrijdag 29 april 2005 @ 10:14:15 #301
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26590611
Dicht dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')