Bijzonder slap als je hierom een ban gaat geven, iteejer.quote:Het gaat me niet om details, je bent al maanden bezig op deze manier.
Ik heb nu ff geen tijd om steeds tussenbeide te springen.
Daarom, als dit zo blijft, volgt er echt een ban. Geen dreigement, maar een aankondiging. Geen straf maar een beheersmaatregel.
Je hebt je punt gemaakt, ik hopelijk nu ook.
Dat zou ik ook zeer betreuren. Maar dit gezeik kan zo niet langer voortduren, en dan hebben we gewoon weinig andere middelen om iets te doen. Het uitleggen komt kennelijk niet over.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:39 schreef Redux het volgende:
Bijzonder slap als je hierom een ban gaat geven, iteejer.
Dan ben ik benieuwd wie je een ban gaat geven. Want zeiken zie je mij niet doen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:45 schreef iteejer het volgende:
Dat zou ik ook zeer betreuren. Maar dit gezeik kan zo niet langer voortduren, en dan hebben we gewoon weinig andere middelen om iets te doen. Het uitleggen komt kennelijk niet over.
Dit slaat toch werkelijk allesquote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:30 schreef Redux het volgende:
Dan ben ik benieuwd wie je een ban gaat geven. Want zeiken zie je mij niet doen.
Tegenargumenten mogen wel gegeven worden, maar niet tot in het irritante toe erin geramd worden bij mensen. De ideeen zijn ongefundeerd ja, daarom staan ze ook in Thruth want ANDERS stonden ze in WFLquote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:54 schreef Karboenkeltje het volgende:
Of je gaat zeggen dat tegenargumenten niet meer gegeven mogen worden en dan is Truth alleen maar een platform voor het verspreiden van ideeën die ongefundeerd zijn.
Maar in het geval van (bijvoorbeeld) de complottheorieën is dat toch vreemd. Wat is het nut van een politieke analyse over organisaties terwijl tegenargumenten hooguit worden getolereerd en sowieso genegeerd? Of, andersom, waarom word een beschrijving van een model van de aard van het universum (mysterieuzer dan dat wordt het niet, lijkt me) dat niet aan de eisen van de conventionele wetenschap voldoet, dan weer geweerd?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:10 schreef Darksoulz het volgende:
[..]
Tegenargumenten mogen wel gegeven worden, maar niet tot in het irritante toe erin geramd worden bij mensen. De ideeen zijn ongefundeerd ja, daarom staan ze ook in Truth want ANDERS stonden ze in WFL
No, massa. I don't understand, massa. I'm sorry massa, please don't whip me.quote:Is that clear?
Nou... Nut... Ja, in zekere zin horen topics in de serieuzere en gerichtere fora wel een zeker nut te dienen. Als in informatie uitwisselen, leerzaamheid, het ontwikkelen van ideeën en dergelijke. Anders hoort het thuis in Onzin Voor Je Leven. Maar daar heerst dan weer een beetje de consensus dat het ook nog eens grappig moet zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:32 schreef UncleScorp het volgende:
Ow alles moet nog nut hebben ook ?
Dat is dan weer een vorm van "nut". Ik neem aan dat je "amusement" in de zin van "interessant tijdverdrijf" bedoelt. Ik wil helemaal niemand in zijn postgedrag beperken of zo hoor. Maar het kan toch niet zo zijn dat desinformatie een doelstelling van een serieus bedoeld forum is. Ik had laatst een discussie over dogmatisch denken, dat bevorder je op deze manier. Iedereen mag zijn ideeën kwijt (op zich niets mis mee) maar er mag niet aan getornd worden. Stel je voor zeg, iemand blijkt redelijkerwijs ongelijk te hebben. Wat erg voor die persoon.quote:Voor mij is dit puur amusement ... betekent dit dat ik nu niet meer mag posten ?
Amusement, informatie, vermaak. Dat soort dingen. Soms leer ik hele interessante dingen. Zo leerde ik gisteren nog dat de onbevlekte ontvangenis een rooms-katholiek dogma is in plaats van een algemeen christelijk concept en zag ik iets langer geleden een hartstikke grappig topic in onzin. Ik kom de meest exotische denkbeelden tegen en die fascineren me immens. Maar waarom zouden sommige ideeën zo sterk tegen nadere beschouwing beschermd moeten worden?quote:Welk nut haal jij dan uit je forumbezoeken ?
Dat de ideeen in TRU staan houdt niet automatisch in dat die ideeen een TRU insteek hoeven te hebben. Als met onderbouwde posts de ideeen weerlegbaar zijn, kun je aan het eind een conclusie trekken dat die ideeen niet in TRU thuis horen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:10 schreef Darksoulz het volgende:
Tegenargumenten mogen wel gegeven worden, maar niet tot in het irritante toe erin geramd worden bij mensen. De ideeen zijn ongefundeerd ja, daarom staan ze ook in Thruth want ANDERS stonden ze in WFL
Is that clear?
Ik heb het niet over bewijzen, unclescorp, dat zie je mij toch niet posten?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:43 schreef UncleScorp het volgende:
Mja, wat voor jou als bewijs geldt, kan voor anderen nog steeds een vraagteken betekenen, maar dat is idd niet jouw probleem.
Dat is het punt niet, die bescherming.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:51 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik kom de meest exotische denkbeelden tegen en die fascineren me immens. Maar waarom zouden sommige ideeën zo sterk tegen nadere beschouwing beschermd moeten worden?
En dat is mooi gezegd.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:48 schreef Redux het volgende:
Ik heb het niet over bewijzen, unclescorp, dat zie je mij toch niet posten?
Ik post mijn bevindingen, die ik zelf opzoek. Iedereen is vrij daarop te reageren.
Het verschil tussen jou en mij is dat ik dingen zelf op zoek. Jij reageert enkel op die posts, zonder dat je zelf uitzoekt hoe de gebeurtenissen hebben plaatsgevonden. Zoek zelf eens iets op en laat zien dat ik ongelijk heb.
Mwa, dat wiel bv heb ik zelf opgezocht. Stond op zo'n franse site dat mede door dat wiel aangetoont kon worden dat het een global hawk was. Iedereen had net zoals wat ik heb gedaan de wielen van een boeing zelf kunnen opzoeken, je zag het niemand doen. En toch zie je al die believers als papagaaien die site nakakelen dat het een global hawk geweest moest zijn, want het was een global hawk wiel. En zo zijn er meer punten geweest.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:02 schreef iteejer het volgende:
[..]
En dat is mooi gezegd.
Je zoekt het zelf ook op.
Je was er zelf ook niet bij.
Dus óók jij, redux, vertrouwt op de woorden van anderen, die ooit es ergens op een site gezet zijn. En de daarmee niet gelijk waar zijn. Want er zijn misschien ook wel ándere geluiden, van andere mensen, met een andere hoek van inval.
Er is geen reden om te stellen dat jouw interpretatie meer 'waar' is dan die van de ander.
Als dit je argumentatie is om te stellen dat het merendeel van de 'vreemde' gedachtes gebaseerd zijn op onkunde, en dat je er daarom tegenin kunt gaan impliceert dat dat je jezelf op een hoger plan acht te staan dan het merendeel van de vreemde-gedachte-houders.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:02 schreef Redux het volgende:
Dat voor iemand met weinig kennis van zaken (is niet denigrerend bedoeld) iets een ontdekking kan zijn, betekent niet dat het daadwerkelijk een ontdekking is.
Nee serieus, als ik zoiets als een wiel zelf kan opzoeken, of dat doek van ten cate wat in de muren van het pentagon kan opzoeken, of een schema van een motor van een boeing kan opzoeken, kan iedere TRU 9/11 poster dat. Maar juist in die dingen schort het bij veel believers, en nemen puur de info die op de 9/11 complottheoriesites staat over. Misschien omdat die flashfilmpjes zo spannend overkomen, ik weet niet waarom. Maar je kan veel dingen zelf op/uitzoeken. Doe je dat niet, dan weet je niet echt waar je over praat.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:09 schreef iteejer het volgende:
[..]
Als dit je argumentatie is om te stellen dat het merendeel van de 'vreemde' gedachtes gebaseerd zijn op onkunde, en dat je er daarom tegenin kunt gaan impliceert dat dat je jezelf op een hoger plan acht te staan dan het merendeel van de vreemde-gedachte-houders.
Ik begrijp niet wat je bedoelt.quote:Als je hiermee wil zeggen dat dat incidenteel wel es zo is, doch lang niet altijd, zijn er dus nog zat vreemde gedachten over die wél iets waard kunnen zijn, en is het niet terecht die af te fikken. Dan is dat dus een incident, en doet deze hele opmerking van je er weinig toe omdat die slechts incidenteel op gaat.
Zal best. Er waren echter ook zat punten waarop je alleen maar zei dat men dat niet kon weten, zonder verdere argumentatie.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:08 schreef Redux het volgende:
Mwa, dat wiel bv heb ik zelf opgezocht. Stond op zo'n franse site dat mede door dat wiel aangetoont kon worden dat het een global hawk was. Iedereen had net zoals wat ik heb gedaan de wielen van een boeing zelf kunnen opzoeken, je zag het niemand doen. En toch zie je al die believers als papagaaien die site nakakelen dat het een global hawk geweest moest zijn, want het was een global hawk wiel. En zo zijn er meer punten geweest.
Dat sterke gevoel, die overtuiging, ik vind het best, maar dat betekent wat mij betreft echt niet dat wat er op die flash filmpjes of 9/11-war-sites wordt beweerd ook de waarheid is. Als er mensen komen die die sites en flashfilmpjes hebben bekeken, en daardoor het gevoel krijgen dat er iets meer moet zijn dan gezegd wordt, maar je aan de hand van data/feiten kunt laten zien dat wat beweerd wordt niet klopt, kun je aan het eind best een conclusie trekken dat dat gevoel misplaatst is. Een overtuiging/gevoel is best, maar het is niet erg om toe te geven dat je er naast zit met je gevoel, zelfs in een TRU topic.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:18 schreef iteejer het volgende:
[..]
Zal best. Er waren echter ook zat punten waarop je alleen maar zei dat men dat niet kon weten, zonder verdere argumentatie.
Sommige mensen hebben soms het sterke gevoel, een vreemd soort overtuiging, dat er 'iets' aan de hand is, zonder daar directe bewijzen voor te hebben. En vaak blijkt dan achteraf dat dat klopte. Een soort van 'fingerspitzengefuhl'. Gevaarlijk ja, want je kunt jezelf van alles wijsmaken. Aan de andere kant, zeer reeel. Als jij die ervaring niet kent, als jij alleen maar als een soort rationele computer door het leven gaat, zul je dat niet na kunnen voelen.
Ik ga er maar even van uit dat je dat wél na kunt voelen. Dan begrijp je wellicht ook dat mensen vanuit die overtuiging gaan zoeken naar details om dat te staven - zoals jij op zoek gaat om dat te ontkennen. Jij zocht toch ook specifiek naar dat wiel, om dat te kunnen ontkennen?
Als je dan iets vindt kun je zeggen 'dat stukje argumentatie klopt niet, want...' etc.
Dat is nog altijd iets anders dan te stellen dat het complot-denken rond 9/11 als geheel onzin is, en/of een toonzetting en woordkeus te hanteren die de ander als een halve gare neer zet.
Wat zei ik ook weer over credits ?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:17 schreef Redux het volgende:
Nee serieus, als ik zoiets als een wiel zelf kan opzoeken, of dat doek van ten cate wat in de muren van het pentagon kan opzoeken, of een schema van een motor van een boeing kan opzoeken, kan iedere TRU 9/11 poster dat. Maar juist in die dingen schort het bij veel believers, en nemen puur de info die op de 9/11 complottheoriesites staat over. Misschien omdat die flashfilmpjes zo spannend overkomen, ik weet niet waarom. Maar je kan veel dingen zelf op/uitzoeken. Doe je dat niet, dan weet je niet echt waar je over praat.
Dat wiel heb ik nergens van gekopieerd. Als zo'n wiel al 1 punt is waar believers hun theorie op baseren, en dat aantoonbaar iets anders is, hoe zit dat dan met andere punten?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wat zei ik ook weer over credits ?
Al wat jij "opzoekt" copieer je ook gewoon van een andere site waar anderen het zoekwerk al verricht hebben.
Posts verwijderen wordt een beetje moeilijk, omdat er dan ook een hoop reacties op die posts verloren gaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:48 schreef BaajGuardian het volgende:
P A U Z E even met de Uncle-Reduz oorlog.
kan een moderator , of gewoon iteejer want die is nu toch hier (toch?)
even dit topic slopen en plakken :
de Necron Omicon (book of the Dead)
want meneer beestje loopt door het hele topic neerkijkend gordelposts te plaatsen waar ik het mee gehad heb , kan je niet een plaatselijke ban geven , dat hij dat topic niet meer inkan ofzo?
:/
Knuffelen?quote:Op woensdag 9 februari 2005 08:52 schreef BaajGuardian het volgende:
okey...
* BaajGuardian *knuffelt*quote:
Lees dit maar es: Lieve eigenaar, FA's en moderators van Fok!quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:19 schreef displission het volgende:
Damn wat is fok weer traag vandaag..heb ik echt last van de laatste tijd.![]()
Wat een onzin, Iteejer! Er wordt vaak genoeg vanuit het Rudiaanse kader beschouwend gediscussiëerd. Je stelt nu dat niemand aandacht schenkt aan de ideeën van Rude en dat is beledigend voor iedereen die best veel tijd heeft besteed aan het lezen van al dat materiaal. Je draait de gehele zaak om in zijn voordeel; hij leert niet van de kritieken.quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:48 schreef iteejer het volgende:
Zolang je hem niet duidelijk kunt maken dat zijn ideeen (volgens jou) niet kloppen, heb je die ideeen niet begrepen, immers je kunt jezelf niet uitdrukken in zijn termen om daarmee in zijn taal en context hem van zijn ongelijk te overtuigen.
Je kan trouwens zeggen wat je wilt (ik inbegrepen) maar het feit dat mensen al van een Rudiisme spreken of een Rudiaans kader zegt wel al dat Rudeonline toch een bepaalde gedachtengang in werking heeft gezet. Het heet niet langer idioterie maar Rudianismequote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:05 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Wat een onzin, Iteejer! Er wordt vaak genoeg vanuit het Rudiaanse kader beschouwend gediscussiëerd. Je stelt nu dat niemand aandacht schenkt aan de ideeën van Rude en dat is beledigend voor iedereen die best veel tijd heeft besteed aan het lezen van al dat materiaal. Je draait de gehele zaak om in zijn voordeel; hij leert niet van de kritieken.
Je kunt een steen niet overtuigen.
Dat heeft toch meer met hardnekkigheid dan met verdienste te maken. Nou ja, dat is op zich wel verdienstelijk; Rude zet zich wel in voor zijn denkbeelden. Maar het vernoemen van denkbeelden naar diens scheppers is al een oudere traditie hoor en het is vooral gemakkelijk. Ik hecht daar verder ook geen waardeoordeel aan, anders zou ik wel enkele adjectieven gebruiken.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:28 schreef Darksoulz het volgende:
[..]
Je kan trouwens zeggen wat je wilt (ik inbegrepen) maar het feit dat mensen al van een Rudiisme spreken of een Rudiaans kader zegt wel al dat Rudeonline toch een bepaalde gedachtengang in werking heeft gezet. Het heet niet langer idioterie maar Rudianisme
Okay.quote:
Een topic waar geprutteld wordt denk ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:03 schreef ReCreative het volgende:
MUUS!! MUUUUUUS!!
Wat is een prutteltopic?
En wat is pruttelen?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:05 schreef Alicey het volgende:
Een topic waar geprutteld wordt denk ik.
Ik denk dat MUUS een andere (negatievere) vorm van pruttelen bedoelt.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:07 schreef ReCreative het volgende:
[..]
En wat is pruttelen?Mijn koffiezetapparaat pruttelt.
Dan is het enige wat je hoort van de TS een onzinnig *prut*.... *prrrrrut*... *prutprut*...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:03 schreef ReCreative het volgende:
MUUS!! MUUUUUUS!!
Wat is een prutteltopic?
Ah, op die manierquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:36 schreef MUUS het volgende:
Dan is het enige wat je hoort van de TS een onzinnig *prut*.... *prrrrrut*... *prutprut*....
De mods nog vaker online is misschien beter maar het blijft vrijwilligerswerk. Daarnaast gaat het allemaal wel ok zover ik weet. Je hoort me niet klagen in ieder geval.quote:Op zondag 27 februari 2005 @ 01:09 schreef shmoopy het volgende:
Redux, week weg uit Truth ivm klieren daar.
Vind je dat we het te lang door laten gaan? Mag je vinden en misschien is dat ook wel waar.quote:Op zondag 27 februari 2005 07:57 schreef S1nn3rz het volgende:
Al een tijdje lees ik mee in dit onderdeel van Fok! en het valt me op dat veel topics vaak worden verstierd door baggeraars.
Nu is dat nog niet eens zo'n probleem, echter ik heb het id dat de monderators dit ook veel te lang door laten gaan.
Of is het misschien een gebrek aan online zijn?
Sorry, deze kan ik gewoon niet laten. Het is sterker dan ik.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2005 12:57 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Sorry, deze kan ik gewoon niet laten. Het is sterker dan ik.
Ah, Truth-mod.
Pardon?! Opstoken? Baggeren? Slowchat? Je ziet ze vliegen, man.quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:47 schreef zoalshetis het volgende:
over het topic 11 muus. je zou er als mod misschien verstandig aan doen om zelf ook eens het goede voorbeeld te geven en wat minder te baggeren en users op te stoken. laat staan je eeuwige slowchats.
het was slechts een tip. geen grote mond en dat lees ik ook niet uit mijn puntje van kritiek op jou. bovendien als jij niet van kritiek gedient bent, dan snap ik het nut van feedback niet.quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:52 schreef MUUS het volgende:
[..]
Pardon?! Opstoken? Baggeren? Slowchat? Je ziet ze vliegen, man.
En van die grote mond ben ik al helemaal niet gediend.
Als jij complete onzin begint uit te kramen over baggeren, opstoken en eeuwige slowchats, dan reageer ik daar op, ja.quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het was slechts een tip. geen grote mond en dat lees ik ook niet uit mijn puntje van kritiek op jou. bovendien als jij niet van kritiek gedient bent, dan snap ik het nut van feedback niet.
ik zie het niet als complete onzin en je zou je reacties in de verschillende topics nog eens moeten nalezen. maar goed dat zal wel weer uitgelegd wortden als een grote mond waar je niet van gedient bent...je bent mijn oma niet. dit is feedback. voor jouw infromatie heb ik het niet zozeer over je posts in je eigen niche, maar meer over je reacties in andere subfora.quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:50 schreef MUUS het volgende:
[..]
Als jij complete onzin begint uit te kramen over baggeren, opstoken en eeuwige slowchats, dan reageer ik daar op, ja.
Oh, zeg dan meteen dat je niet snapt dat er een verschil is tussen ONZ (ja, Onzin) en TRU. Maar dan nog slaat dat baggeren, opstoken en eeuwige slowchat nergens op.quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zie het niet als complete onzin en je zou je reacties in de verschillende topics nog eens moeten nalezen. maar goed dat zal wel weer uitgelegd wortden als een grote mond waar je niet van gedient bent...je bent mijn oma niet. dit is feedback. voor jouw infromatie heb ik het niet zozeer over je posts in je eigen niche, maar meer over je reacties in andere subfora.
doe es ff niet zo persoonlijk aangevallen puhleaase. neem het gewoon aan, al voel je zelf dat het anders is. bovendien ging mijn kritiek over je sluiting in dit onderdeel van fok, true dus. en dan metname over je 11 sluiting. kijk er nog eens kritisch naar als je weer gezellig bent. ik zal je in de toekomst in andere subfora van fok wel wijzen als je stookt, baggert of slowchat doet (net als elke user overigens)quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oh, zeg dan meteen dat je niet snapt dat er een verschil is tussen ONZ (ja, Onzin) en TRU. Maar dan nog slaat dat baggeren, opstoken en eeuwige slowchat nergens op.
Gelukkig kunnen de meeste mensen reacties in verschillende fora wel scheiden..
En nee, ik snap niet waarom je met dit soort kul in Feedback TRU aankomt, aangezien het A) onzin is en B) geen Feedback voor/over Truth C) je me vanuit het niets beschuldigt en het helemaal niets met dat topic te maken heeft.
Einde verhaal.
oh ja, einde verhaal.quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
doe es ff niet zo persoonlijk aangevallen puhleaase. neem het gewoon aan, al voel je zelf dat het anders is. bovendien ging mijn kritiek over je sluiting in dit onderdeel van fok, true dus. en dan metname over je 11 sluiting. kijk er nog eens kritisch naar als je weer gezellig bent. ik zal je in de toekomst in andere subfora van fok wel wijzen als je stookt, baggert of slowchat doet (net als elke user overigens)
quote:
dus ik mag niet reageren als jij zegt dat ik niks van het forum snap?quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:33 schreef MUUS het volgende:
Mijn 'einde verhaal' leek me duidelijk toch?
En ga mij alsjeblieft niet vertellen wat mijn gemoedstoestand momenteel is, dat doe je graag, weet ik, alleen sla je de plan volkomen mis én snap je niets van het forum.
Klaar. Nu.
quote:
Banmeldtopic deel 20, *The FA-team strikes back*quote:Op vrijdag 11 maart 2005 03:09 schreef newsman het volgende:
je kan altijd mailen naar @fok.nl zoalshetis, maar ga gewoon niet zitten kloten.
Jij kan het beter blijkbaar.
Nee, daar kun jij idd niets aan doen, maar probeer er dan een TRU insteek in te stoppen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:25 schreef pberends het volgende:
Wat zie jij als Het Kwaad?
Hallo, kan ik het helpen dat mensen mijn topic verzieken![]()
En een beetje humor in het altijd zo overserieuze TRU kan zeker geen kwaad.
Mods kan je toch als het kwaad zien als je tig keer gebanned bent. En kaugom kan je als het kwaad zien als je kaugomschraper bent.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, daar kun jij idd niets aan doen, maar probeer er dan een TRU insteek in te stoppen.. Je OP raakt al niets Trutherigs en ziet er niet echt serieus uit. (Mods, kauwgom...
. )
En je eigen mening zou ook leuk zijn. M.a.w. geef het goede voorbeeld..
okquote:Op maandag 21 maart 2005 19:37 schreef MUUS het volgende:
Extra stickies erbij doen we niet. Er is besloten dat er zo min mogelijk stickies worden opgehangen ivm de overzichtelijkheid.
quote:Centrale topics zijn ook bah trouwens..
Vind jij.quote:
okquote:Op maandag 21 maart 2005 19:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
Vind jij.. Alles doorverwijzen naar een centraal topic is niet bepaald uservriendelijk en posts worden vaak over het hoofd gezien in zo'n topic.
Pas als er tig topics over een onderwerp in de lijst staan, willen we mss een centraal topic overwegen. Niet alles hoeft bij elkaar gepropt te worden.
Wat ik eigenlijk wilde was zo'n topic. Toen dacht dat ik er net zo goed een centraal topic ervan kon maken.. Ik ga dat topic wel ff helemaal goed doornemen en niet posten.. de reacties komen wel in mijn centrale topic.. (als t goed is..)quote:Op maandag 21 maart 2005 19:47 schreef MUUS het volgende:
Meuh, is vrij oud. Kans dat er op users gereageerd wordt die niet meer op Fok komen is groot.
Maar je kan het toch in jouw topic over reiki bespreken?
Wil je zo vriendelijk zijn om hetzelfde knopje bij de overige (min de beste) in te drukkenquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:17 schreef _The_General_ het volgende:
Gastslotje bij een van deze geplaatst,
Thank youquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:17 schreef _The_General_ het volgende:
Educate yourself - Informatie is binnen hand bereik.
Educate yourself!
Gastslotje bij een van deze geplaatst,
vergeet de andere 4 ook niet..quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:46 schreef iteejer het volgende:
[..]
Thank you
Ja ik kijk soms wel es mee vanuit de verte
Binnenkort weer vaker aanwezig, maar nu nog ff druk en zo...
Que? Welke 4?quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:48 schreef qu63 het volgende:
vergeet de andere 4 ook niet..
Er waren nog 4 topics open over dazelfde onderwerp met dezelfde OP. TG heeft ze al gesloten..quote:
Ok, als je deze tekst zo weet te verwerken in dat topic kun je je gang gaan. Ik zal het weer open gooien, en evt irrelevante zooi eruit kiepenquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:20 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
@Iteejer
Prins Bernhard & de Fallus
Ok, thanks, zal het zo na het eten ff doenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:06 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ok, als je deze tekst zo weet te verwerken in dat topic kun je je gang gaan. Ik zal het weer open gooien, en evt irrelevante zooi eruit kiepen
AHA niet meer welkom bij boomfeest is nog open,die andere zit een slotje opquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:41 schreef Stenny het volgende:
Vraagje aan Muus: is de topic over Hirsi Ali gesloten, want ik kan niet meer reageren?
Sten
Hoe kun je zien als een topic is gesloten?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:47 schreef ikkemem het volgende:
[..]
AHA niet meer welkom bij boomfeest is nog open,die andere zit een slotje op![]()
La maar, ik zie het al, de knop is geblokkeerd...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:48 schreef Stenny het volgende:
[..]
Hoe kun je zien als een topic is gesloten?
Sten
Er zit een slotje in het mapjequote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:48 schreef Stenny het volgende:
[..]
Hoe kun je zien als een topic is gesloten?
Sten
gloeiendeheetheetquote:Nu ben ik het zat
Ach, je kan ook besluiten nu een kerstboom op te zetten en met Halloween eitjes te verstoppen.quote:Op zondag 27 maart 2005 14:48 schreef JoZzephus het volgende:
MUUS besloot
[..]
gloeiendeheetheet
ik wou reageren op deze Rare strepen in de lucht
topic en nu kan het niet meer.
dus als iemand serieus een topic gaat starten en iemand anders heeft geen zin in dat onderwerp hoeft hij/zij alleen maar een paar keer te eh flamen (noemen jullie dat?) of kinderachtig te reageren om jou te doen besluiten om de betreffende topic te sluiten ipv die gene die loopt te kutten eens goed aan te pakken?
ach so.
nou ja
pasen dan maar.
maar vrolijk ben ik niet.
ik ga maar eitjes verstoppen voor m'n kids.
beetje meedoen met het burgerlijk gedoe![]()
Voor jou dan een uitzondering, maar toch pasemig!quote:Op zondag 27 maart 2005 16:34 schreef Alicey het volgende:
Vrolijk pasen, MUUS. Maar zonder paashaas, want die vind ik eng.
Kuikentjes vind ik dan wel weer lievquote:Op zondag 27 maart 2005 16:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Voor jou dan een uitzondering, maar toch pasemig!. Vrolijk pasen, Alicey.
.
Jaaa ! Die hebben ze hier bij de kinderboerderij.quote:
Veel kuikens echter niet, die worden wel als kip verkocht, dat dan weer wel.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
Jaaa ! Die hebben ze hier bij de kinderboerderij.
( ik zal de paassfeer nie verpesten door te vermelden dat vele kindertjes niet eens wisten dat een kuieken een kip wordt !)
Nog maar 1 dag.quote:Vrolijk Pasen !
ach ik kan ook besluiten nu een linkje (filmpje) te plaatsen in een feedbacktopicquote:Op zondag 27 maart 2005 15:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ach, je kan ook besluiten nu een kerstboom op te zetten en met Halloween eitjes te verstoppen.
Bedoel je dit: Wegens een per direct van kracht zijnde maatregel. ?quote:Op vrijdag 1 april 2005 02:33 schreef merlin693 het volgende:
was ik een glitch of wel in het systeem van bannen ?
Yep, daar gaat dat topic van hierboven ook over.quote:Op vrijdag 1 april 2005 02:39 schreef merlin693 het volgende:
meestal van dat ik gebaaned ben maar kan wel post editten dus lijkt me vreemd !
Toontje lager.quote:Op zondag 3 april 2005 00:58 schreef Tatie het volgende:
jankerd
Natuurlijkquote:Op woensdag 6 april 2005 13:21 schreef Choices het volgende:
het kon nog zn functie dienen om te achterhalen hoe het nou zit? Ik bedoel stel dat het geen grap was, hoe wil je dan ooit meer weten als er iets is fout gegaan?
Ik ben geen pessimist, maar de mogelijkheid moet toch echt in acht worden genomen, niet?
Op zo'n moment wordt wel weer duidelijk dat TRU een slowchat mist.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:22 schreef yvonne het volgende:
Maar we kunnen nu niets anders doen dan speculeren
TRU was het eerste forum met een SC topic.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:00 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Op zo'n moment wordt wel weer duidelijk dat TRU een slowchat mist.
Jij hebt hele goede ideeen. Dan met onderwerpen als Tarot van de dag en een hoop geknuffelquote:Op woensdag 6 april 2005 14:00 schreef NewOrder het volgende:
Op zo'n moment wordt wel weer duidelijk dat TRU een slowchat mist.
Is dat niet inherent aan slowchat? Tenzij ik meedoe, natuurlijk. Ik gebruik tenslotte woorden als "inherent" in mijn alledaagse holle geleuter.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
TRU was het eerste forum met een SC topic.
En dat was bagger..
juist jaquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:06 schreef Choices het volgende:
Zonder geen fantsoenlijke OP geen topic?? kommop zeg Yvonne. Het is een vervolg topic, en mensen wilden snel verder! OP kan ge-edit worden.
dat vroeg ik natuurlijk niet voor nietsquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:18 schreef IETE het volgende:
yvonne, zou jij de OP in het nieuwe deel willen zetten?
Niet pijpzeiken.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:26 schreef IETE het volgende:
mag hier ook een slotje op?
deze heeft namelijk ook geen OP
volg je het wel?quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:25 schreef MUUS het volgende:
Ryan en Stali doen ook moeite voor een OP, dan mogen anderen dat ook doen. Knutsel eens wat leuks in elkaar, want het is geen wedstrijd hoe-snel-krijg-je-topics-vol.
we zaten midden in een telefoon gesprek, iedereen wil graag op de hoogte blijven..quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:25 schreef MUUS het volgende:
Ryan en Stali doen ook moeite voor een OP, dan mogen anderen dat ook doen. Knutsel eens wat leuks in elkaar, want het is geen wedstrijd hoe-snel-krijg-je-topics-vol.
Je kan ook ipv kinderachtig gaan zitten doen een leuke OP in elkaar knutselen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:26 schreef IETE het volgende:
mag hier ook een slotje op?
deze heeft namelijk ook geen OP
Wel de mensen die er nog niets vanaf weten en die graag mee willen lezen en posten.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:27 schreef IETE het volgende:
[..]
we zaten midden in een telefoon gesprek, iedereen wil graag op de hoogte blijven..
dan is het niet meer dan logisch, dat ik niet eerst alles in een OP ga zetten..
iedereen weet dat al, en niemand zit er op te wachten..
Ga eens weg?quote:
Moet ik je nog een keer vertellen dat je een toontje lager moet piepen? Nee he?quote:Op zaterdag 9 april 2005 02:37 schreef Tatie het volgende:
Dus die Muus flikkerd gewoon alle topics dicht al zijn die kritisch, wat ben jij voor mongool
Hey, ze is wel onze mongool èhquote:Op zaterdag 9 april 2005 02:37 schreef Tatie het volgende:
Dus die Muus flikkerd gewoon alle topics dicht al zijn die kritisch, wat ben jij voor mongool
Ja, en jou pleur ik er zo helemaal vanaf als jeje grote mond niet houdtquote:Op zaterdag 9 april 2005 02:37 schreef Tatie het volgende:
Wil gewoon de waarheid weten over Nederland en drugs.
Ik zit best (en helder!) hier in Den Haag. En ja, ik ben fijn.quote:Op zaterdag 9 april 2005 02:39 schreef Tatie het volgende:
ooh dus Nederland en drugs is wazig moet jij is in Den bosch vragen fijne Muus.
Ah, een kloon.quote:Op zaterdag 9 april 2005 02:43 schreef Tatie het volgende:
Nou jij zat niet zo helder he met die kleine muus, kan me iets herrinneren.
Ja, het is allemaal mijn schuld. Ik help NL naar de klote door jouw twee wazige, onsamenhangende topics, die sowieso niet in TRU thuis horen, te sluiten. Precies!quote:Op zaterdag 9 april 2005 02:45 schreef Tatie het volgende:
Er zijn mensen gewoon echt zat in Nederland van dat drugs gebruik kinderen die naar de klote worden geholpen en jij staat het toe.Veel plezier van je dochter.
Na u.quote:Op zaterdag 9 april 2005 02:46 schreef Tatie het volgende:
Probeer de jelinek klieniek eens.
slaap zacht.quote:Op zaterdag 9 april 2005 02:49 schreef yvonne het volgende:
Deze user gaat verplicht slapen, geen MED, ben moe, MUUS jij ook lekker slapen.
Jammer, dat jij niet in donkerblauw bent.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:49 schreef Nikki het volgende:
Goed idee, Geen Pottenkijkers moet in ere worden gehouden lijkt me, als onderdeel van de FOK history.
Yep.quote:Op woensdag 13 april 2005 17:31 schreef Nikki het volgende:
Is dat hetzelfde als een ja, goed plan Stali?
Ik spuw geen collega's uit. Sterker nog, ik heb al achter de schermen gevraagd om m'n posts aan te passen. Waar haal jij in vredesnaam die minachting van mij voor mijn collega's vandaan? Weet je wat, laat ook maar want ik ging slapen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 05:32 schreef merlin693 het volgende:
MUUS en ITEEJER vind je het normaal om door een colega uitgespuwed te worden ! ?
word je daar beter van dan ?quote:ik heb al achter de schermen gevraagd om m'n posts aan te passen.
Staat toch leuk zo? spetember? Wat kan het jou schelen joh.quote:Op zondag 17 april 2005 01:33 schreef Shark.Bait het volgende:
peiling 11 spetember 2001 !
willu a.u.b. spetember--> september. veranderen? tx.
okeeequote:Op zondag 17 april 2005 01:38 schreef MUUS het volgende:
De TS zit er niet mee, dus laten wij ons er ook niet druk om maken..
klopt zachtjes begroetend op kopje.........quote:Op dinsdag 19 april 2005 07:32 schreef BaajGuardian het volgende:
ik zei dus hoi , paar posts terug.....*wacht met poezenoogjes op reacties*
Heb jij ook al een aandachtstekortquote:Op dinsdag 19 april 2005 07:32 schreef BaajGuardian het volgende:
Fake dan een verdwijning in het bosquote:
Hoi, leuk je weer te zien!quote:Op donderdag 14 april 2005 06:41 schreef BaajGuardian het volgende:
hoi
Poezenoogjes?!quote:Op dinsdag 19 april 2005 07:32 schreef BaajGuardian het volgende:
*pets*quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:42 schreef livEliveD het volgende:
Sorry voor het werk. Kon het niet laten![]()
Nou, dan deed je erg hard je best om zelf ook serieus mee te doen.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:49 schreef PLAE@ het volgende:
Graag mijn topic over de terugkeer van jezus weer geopend en dan even de rest van de posts wissen. Het was zeker serieus bedoeld.
Spank mequote:Op donderdag 21 april 2005 00:52 schreef MUUS het volgende:
JaWi, kssssssssssst, anders ga ik meppen.
echt?quote:
ja sorry.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:51 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nou, dan deed je erg hard je best om zelf ook serieus mee te doen..
Maar het is sowieso niks voor TRU..
quote:Op donderdag 21 april 2005 00:57 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ja sorry.
Maar kon zo ff dat wfl niet vinden in de lijst![]()
Ik roep 'm wel ff, mom.quote:oja en dan nog een vraagje. waar is kasta
Wat moet je?quote:Op donderdag 21 april 2005 00:59 schreef MUUS het volgende:
Ik roep 'm wel ff, mom.
Ik zla naakt door de tuin huppelen en mij richten tot de Here. Hallelujah, bedankt.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:00 schreef MUUS het volgende:
*wijst naar boven*
Ik heb al 3/4 jaar geen briljant gedicht meer geschrevenquote:Op donderdag 21 april 2005 01:02 schreef PLAE@ het volgende:
Ik mistte je scherpe inzicht, verhelderende posts en briljante gedichtjes![]()
Ach dat is slechts een detail tochquote:Op donderdag 21 april 2005 01:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb al 3/4 jaar geen briljant gedicht meer geschreven.
Nee, wantquote:Op donderdag 21 april 2005 01:03 schreef zoalshetis het volgende:
hey, maar ff alle waanzinnige gekheid op een stokje, wordt het niet eens tijd om het topic over jezus op aard te heropenen? "what if god was one of us.." enzo
Dat hoef je niet te posten, schat, want dat weet Jezus allang.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:09 schreef JaWi het volgende:
Waar moeten we dan posten. Jezus loves us!
alleen met c heb ik een probleem, vond die van mij grenzen aan genialiteit en dat was dan ook de reden om dit debiele topic in stand te houden.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, want
A) De vraag waar het om gaat is niks voor TRU.
B) Als we het in TRU laten staan, want het zo'n 'stel nou dat...' topic en het is geen Fantasy forum hier.
C) De OP en alle posts waren prut.
Dawast..
Sorry maar de OP was van een ronduit briljante kwaliteit.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
alleen met c heb ik een probleem, vond die van mij grenzen aan genialiteit en dat was dan ook de reden om dit debiele topic in stand te houden.
Ik weet t goed gemaakt.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:10 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te posten, schat, want dat weet Jezus allang..
De heer is ook uw herderquote:Op donderdag 21 april 2005 01:10 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te posten, schat, want dat weet Jezus allang..
Nee, ík weet het goed gemaakt, ik ga eerst met de WFL mods overleggen of ze het willen hebben. Als zij het willen hebben, schoon ik het op en kick ik het topic naar WFL.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:13 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik weet t goed gemaakt.
kick m naar wfl. Wis alle posts behalve de OP.
Dan laat ik het daar voor deze keer bij het is dat nikky niet online is.....
Pfieuw, scheelt mij weer een tripje naar achteren.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:19 schreef PLAE@ het volgende:
Wat een serieuze reactie
dump t maar gewoon in de prullebak![]()
Ik schrok helemaal van je reactiequote:Op donderdag 21 april 2005 01:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
Pfieuw, scheelt mij weer een tripje naar achteren..
Da's de mooiste Feedback.quote:
Ksssssssssst, ga je bekeren! Nu!quote:Op donderdag 21 april 2005 01:23 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Terug naar Dione
Heb jij hem weer te slijmen![]()
klopt, je vraag was prima.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:11 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Sorry maar de OP was van een ronduit briljante kwaliteit.
quote:Op donderdag 21 april 2005 01:23 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Terug naar Dione
Heb jij hem weer te slijmen![]()
Terug naar MUUS.......quote:
Neh, ik vrees het ergste.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Terug naar MUUS.......
MUUS, wat denk je? Gaat het nog wat worden?
![]()
Vreesch niet, schone vrouwe, vreesch is eene slechte raadgeefsterquote:
Vrees van wel.quote:Op zaterdag 23 april 2005 06:34 schreef BaajGuardian het volgende:
nou..., zal allah leuk vinden![]()
maare ... nog wat LEUKS gebeurd?
of ben ik hier na een nacht doorhalen om 6:34 voor jan jodokus tjibbe gerben waschmahkerkebab gekomen?![]()
het gaat eigenlijk niet over een ex-leraresquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:23 schreef nokwanda het volgende:
Durf je dat die persoon niet te vragen dan?
open er een serieus topic over. of ga langs bij een hele goede psych.quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:54 schreef sararaats het volgende:
ik heb eigenlijk nogal een vreemde vraag over dromen
als ik over iemand droom, droomt die persoon dan ook over mij?
(ik neem als voorbeeld een ex-lerares)
die vraag brandt al jaren en weet nooit waar ik ze kan stellen.
geluiden uit het hiernaarmaals? [evp]quote:Op donderdag 28 april 2005 23:57 schreef fratsman het volgende:
Ik meen me te herinneren dat er ooit eens een topic is geweest over E.V.P. (Electronic Voice Phenomena) Maar ik kan het niet vinden. Iemand?
Het is alvast een begin!quote:Op donderdag 28 april 2005 23:59 schreef MUUS het volgende:
[..]
geluiden uit het hiernaarmaals? [evp]
Dit is een verse of zocht je juist iets speciaals uit een ouder topic?
Search doet het niet, maar ik zal het eens anders proberen voor je.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:01 schreef fratsman het volgende:
[..]
Het is alvast een begin!
Maar andere linkjes mag je ook wel plaatsen hoor MUUS.![]()
late reactiequote:Op dinsdag 26 april 2005 22:24 schreef livEliveD het volgende:
Je noemt nogal een enorme marge aan onderwerpen dus ff een paar links ophoesten is nogal lastig (daarnaast kun je ook zelf zoeken bv met google of google.fok.nl)
Maar goed, een begin voor je:
Je hebt goeroe David Icke
Verder wil user Aurora025 je misschien wel helpen. Hij post vaak links en heeft ze vast ergens opgeslagen. Zie: Hier
Mja of flink spitten door topics systematisch door te nemen zoals:
NWO-->In kaart brengen Economische en Militaire Globalisatie
Reptilians Versus Illuminati Deel 2
Angels don't play this HAARP
REPTILIANS, waarheid of disinformatie?
Deel twee: The HitchHiker's guide to Reptilians
Educate yourself!
en vele meer...
Succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |