Ja, het is allemaal mijn schuld. Ik help NL naar de klote door jouw twee wazige, onsamenhangende topics, die sowieso niet in TRU thuis horen, te sluiten. Precies!quote:Op zaterdag 9 april 2005 02:45 schreef Tatie het volgende:
Er zijn mensen gewoon echt zat in Nederland van dat drugs gebruik kinderen die naar de klote worden geholpen en jij staat het toe.Veel plezier van je dochter.
Na u.quote:Op zaterdag 9 april 2005 02:46 schreef Tatie het volgende:
Probeer de jelinek klieniek eens.
slaap zacht.quote:Op zaterdag 9 april 2005 02:49 schreef yvonne het volgende:
Deze user gaat verplicht slapen, geen MED, ben moe, MUUS jij ook lekker slapen.
Jammer, dat jij niet in donkerblauw bent.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:49 schreef Nikki het volgende:
Goed idee, Geen Pottenkijkers moet in ere worden gehouden lijkt me, als onderdeel van de FOK history.
Yep.quote:Op woensdag 13 april 2005 17:31 schreef Nikki het volgende:
Is dat hetzelfde als een ja, goed plan Stali?
Ik spuw geen collega's uit. Sterker nog, ik heb al achter de schermen gevraagd om m'n posts aan te passen. Waar haal jij in vredesnaam die minachting van mij voor mijn collega's vandaan? Weet je wat, laat ook maar want ik ging slapen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 05:32 schreef merlin693 het volgende:
MUUS en ITEEJER vind je het normaal om door een colega uitgespuwed te worden ! ?
word je daar beter van dan ?quote:ik heb al achter de schermen gevraagd om m'n posts aan te passen.
Staat toch leuk zo? spetember? Wat kan het jou schelen joh.quote:Op zondag 17 april 2005 01:33 schreef Shark.Bait het volgende:
peiling 11 spetember 2001 !
willu a.u.b. spetember--> september. veranderen? tx.
okeeequote:Op zondag 17 april 2005 01:38 schreef MUUS het volgende:
De TS zit er niet mee, dus laten wij ons er ook niet druk om maken..
klopt zachtjes begroetend op kopje.........quote:Op dinsdag 19 april 2005 07:32 schreef BaajGuardian het volgende:
ik zei dus hoi , paar posts terug.....*wacht met poezenoogjes op reacties*
Heb jij ook al een aandachtstekortquote:Op dinsdag 19 april 2005 07:32 schreef BaajGuardian het volgende:
ik zei dus hoi , paar posts terug.....*wacht met poezenoogjes op reacties*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |