Als je kaugomschraper bent.quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:43 schreef Varr het volgende:
Niet echt een TRU topic.... Daarnaast heb je een beetje rare voorbeelden, hoe kun je kauwgom nou HET KWAAD van de aarde vinden... hmbl
Eens. Levensgevaarlijk die dubbelvla. Toch denk ik dat de chocolade variant gevaarlijker is dan de aardbei variant.quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:48 schreef WefDiNaini het volgende:
Dubbel-vla is 'Het Kwaad' , vooral die Vanille-Aardbei:
[afbeelding]
Misschien wel, maar wat dacht je van deze, deze is echt superlink:quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:52 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Eens. Levensgevaarlijk die dubbelvla. Toch denk ik dat de chocolade variant gevaarlijker is dan de aardbei variant.
Wat is dat voor gevleugelde demon? Ik weet het zeker. Ik eet nooit meer dubbelvla.quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:59 schreef WefDiNaini het volgende:
[afbeelding]
En ook Campina heeft zijn ziel aan de duivel verkocht!! Banaan-Aardbei, nou vraag ik je, met een VLAmengo op het pak! OMG!
TRUquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:07 schreef Flierp het volgende:
'Het Kwaad' bestaat niet .. . goed en slecht zijn namelijk menselijke definities. ..
dus als je 'Het Kwaad' zou moeten omschrijven kun je dat alleen maar door 'niet gewenste' menselijke emoties te beschrijven .. zoals 'gretigheid', 'macht', 'stompzinigheid'. . .dit soort definities zijn dus voor mij dan ook 'Het Kwaad'
En nog 3 andere duivels-creaturen die de boodschap van satan verkondigen! Hier zijn de 4 apostelen van de duivel :quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:07 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wat is dat voor gevleugelde demon? Ik weet het zeker. Ik eet nooit meer dubbelvla.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |