Wil je zo vriendelijk zijn om hetzelfde knopje bij de overige (min de beste) in te drukkenquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:17 schreef _The_General_ het volgende:
Gastslotje bij een van deze geplaatst,
Thank youquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:17 schreef _The_General_ het volgende:
Educate yourself - Informatie is binnen hand bereik.
Educate yourself!
Gastslotje bij een van deze geplaatst,
vergeet de andere 4 ook niet..quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:46 schreef iteejer het volgende:
[..]
Thank you
Ja ik kijk soms wel es mee vanuit de verte
Binnenkort weer vaker aanwezig, maar nu nog ff druk en zo...
Que? Welke 4?quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:48 schreef qu63 het volgende:
vergeet de andere 4 ook niet..
Er waren nog 4 topics open over dazelfde onderwerp met dezelfde OP. TG heeft ze al gesloten..quote:
Ok, als je deze tekst zo weet te verwerken in dat topic kun je je gang gaan. Ik zal het weer open gooien, en evt irrelevante zooi eruit kiepenquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:20 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
@Iteejer
Prins Bernhard & de Fallus
Ok, thanks, zal het zo na het eten ff doenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:06 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ok, als je deze tekst zo weet te verwerken in dat topic kun je je gang gaan. Ik zal het weer open gooien, en evt irrelevante zooi eruit kiepen
AHA niet meer welkom bij boomfeest is nog open,die andere zit een slotje opquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:41 schreef Stenny het volgende:
Vraagje aan Muus: is de topic over Hirsi Ali gesloten, want ik kan niet meer reageren?
Sten
Hoe kun je zien als een topic is gesloten?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:47 schreef ikkemem het volgende:
[..]
AHA niet meer welkom bij boomfeest is nog open,die andere zit een slotje op![]()
La maar, ik zie het al, de knop is geblokkeerd...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:48 schreef Stenny het volgende:
[..]
Hoe kun je zien als een topic is gesloten?
Sten
Er zit een slotje in het mapjequote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:48 schreef Stenny het volgende:
[..]
Hoe kun je zien als een topic is gesloten?
Sten
normaal is zo
en als hij
is hij actief en wordt er nog op gereageerd.
gloeiendeheetheetquote:Nu ben ik het zat
Ach, je kan ook besluiten nu een kerstboom op te zetten en met Halloween eitjes te verstoppen.quote:Op zondag 27 maart 2005 14:48 schreef JoZzephus het volgende:
MUUS besloot
[..]
gloeiendeheetheet
ik wou reageren op deze Rare strepen in de lucht
topic en nu kan het niet meer.
dus als iemand serieus een topic gaat starten en iemand anders heeft geen zin in dat onderwerp hoeft hij/zij alleen maar een paar keer te eh flamen (noemen jullie dat?) of kinderachtig te reageren om jou te doen besluiten om de betreffende topic te sluiten ipv die gene die loopt te kutten eens goed aan te pakken?
ach so.
nou ja
pasen dan maar.
maar vrolijk ben ik niet.
ik ga maar eitjes verstoppen voor m'n kids.
beetje meedoen met het burgerlijk gedoe![]()
Voor jou dan een uitzondering, maar toch pasemig!quote:Op zondag 27 maart 2005 16:34 schreef Alicey het volgende:
Vrolijk pasen, MUUS. Maar zonder paashaas, want die vind ik eng.
Kuikentjes vind ik dan wel weer lievquote:Op zondag 27 maart 2005 16:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Voor jou dan een uitzondering, maar toch pasemig!. Vrolijk pasen, Alicey.
.
Jaaa ! Die hebben ze hier bij de kinderboerderij.quote:
Veel kuikens echter niet, die worden wel als kip verkocht, dat dan weer wel.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
Jaaa ! Die hebben ze hier bij de kinderboerderij.
( ik zal de paassfeer nie verpesten door te vermelden dat vele kindertjes niet eens wisten dat een kuieken een kip wordt !)
Nog maar 1 dag.quote:Vrolijk Pasen !
ach ik kan ook besluiten nu een linkje (filmpje) te plaatsen in een feedbacktopicquote:Op zondag 27 maart 2005 15:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ach, je kan ook besluiten nu een kerstboom op te zetten en met Halloween eitjes te verstoppen.
Bedoel je dit: Wegens een per direct van kracht zijnde maatregel. ?quote:Op vrijdag 1 april 2005 02:33 schreef merlin693 het volgende:
was ik een glitch of wel in het systeem van bannen ?
Yep, daar gaat dat topic van hierboven ook over.quote:Op vrijdag 1 april 2005 02:39 schreef merlin693 het volgende:
meestal van dat ik gebaaned ben maar kan wel post editten dus lijkt me vreemd !
Toontje lager.quote:Op zondag 3 april 2005 00:58 schreef Tatie het volgende:
jankerd
Natuurlijkquote:Op woensdag 6 april 2005 13:21 schreef Choices het volgende:
het kon nog zn functie dienen om te achterhalen hoe het nou zit? Ik bedoel stel dat het geen grap was, hoe wil je dan ooit meer weten als er iets is fout gegaan?
Ik ben geen pessimist, maar de mogelijkheid moet toch echt in acht worden genomen, niet?
Op zo'n moment wordt wel weer duidelijk dat TRU een slowchat mist.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:22 schreef yvonne het volgende:
Maar we kunnen nu niets anders doen dan speculeren
TRU was het eerste forum met een SC topic.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:00 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Op zo'n moment wordt wel weer duidelijk dat TRU een slowchat mist.
Jij hebt hele goede ideeen. Dan met onderwerpen als Tarot van de dag en een hoop geknuffelquote:Op woensdag 6 april 2005 14:00 schreef NewOrder het volgende:
Op zo'n moment wordt wel weer duidelijk dat TRU een slowchat mist.
Is dat niet inherent aan slowchat? Tenzij ik meedoe, natuurlijk. Ik gebruik tenslotte woorden als "inherent" in mijn alledaagse holle geleuter.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
TRU was het eerste forum met een SC topic.
En dat was bagger..
juist jaquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:06 schreef Choices het volgende:
Zonder geen fantsoenlijke OP geen topic?? kommop zeg Yvonne. Het is een vervolg topic, en mensen wilden snel verder! OP kan ge-edit worden.
dat vroeg ik natuurlijk niet voor nietsquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:18 schreef IETE het volgende:
yvonne, zou jij de OP in het nieuwe deel willen zetten?
Niet pijpzeiken.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:26 schreef IETE het volgende:
mag hier ook een slotje op?
deze heeft namelijk ook geen OP
volg je het wel?quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:25 schreef MUUS het volgende:
Ryan en Stali doen ook moeite voor een OP, dan mogen anderen dat ook doen. Knutsel eens wat leuks in elkaar, want het is geen wedstrijd hoe-snel-krijg-je-topics-vol.
we zaten midden in een telefoon gesprek, iedereen wil graag op de hoogte blijven..quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:25 schreef MUUS het volgende:
Ryan en Stali doen ook moeite voor een OP, dan mogen anderen dat ook doen. Knutsel eens wat leuks in elkaar, want het is geen wedstrijd hoe-snel-krijg-je-topics-vol.
Je kan ook ipv kinderachtig gaan zitten doen een leuke OP in elkaar knutselen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:26 schreef IETE het volgende:
mag hier ook een slotje op?
deze heeft namelijk ook geen OP
Wel de mensen die er nog niets vanaf weten en die graag mee willen lezen en posten.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:27 schreef IETE het volgende:
[..]
we zaten midden in een telefoon gesprek, iedereen wil graag op de hoogte blijven..
dan is het niet meer dan logisch, dat ik niet eerst alles in een OP ga zetten..
iedereen weet dat al, en niemand zit er op te wachten..
Ga eens weg?quote:
Moet ik je nog een keer vertellen dat je een toontje lager moet piepen? Nee he?quote:Op zaterdag 9 april 2005 02:37 schreef Tatie het volgende:
Dus die Muus flikkerd gewoon alle topics dicht al zijn die kritisch, wat ben jij voor mongool
Hey, ze is wel onze mongool èhquote:Op zaterdag 9 april 2005 02:37 schreef Tatie het volgende:
Dus die Muus flikkerd gewoon alle topics dicht al zijn die kritisch, wat ben jij voor mongool
Ja, en jou pleur ik er zo helemaal vanaf als jeje grote mond niet houdtquote:Op zaterdag 9 april 2005 02:37 schreef Tatie het volgende:
Wil gewoon de waarheid weten over Nederland en drugs.
Ik zit best (en helder!) hier in Den Haag. En ja, ik ben fijn.quote:Op zaterdag 9 april 2005 02:39 schreef Tatie het volgende:
ooh dus Nederland en drugs is wazig moet jij is in Den bosch vragen fijne Muus.
Ah, een kloon.quote:Op zaterdag 9 april 2005 02:43 schreef Tatie het volgende:
Nou jij zat niet zo helder he met die kleine muus, kan me iets herrinneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |