dat vroeg ik natuurlijk niet voor nietsquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:18 schreef IETE het volgende:
yvonne, zou jij de OP in het nieuwe deel willen zetten?
Niet pijpzeiken.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:26 schreef IETE het volgende:
mag hier ook een slotje op?
deze heeft namelijk ook geen OP
volg je het wel?quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:25 schreef MUUS het volgende:
Ryan en Stali doen ook moeite voor een OP, dan mogen anderen dat ook doen. Knutsel eens wat leuks in elkaar, want het is geen wedstrijd hoe-snel-krijg-je-topics-vol.
we zaten midden in een telefoon gesprek, iedereen wil graag op de hoogte blijven..quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:25 schreef MUUS het volgende:
Ryan en Stali doen ook moeite voor een OP, dan mogen anderen dat ook doen. Knutsel eens wat leuks in elkaar, want het is geen wedstrijd hoe-snel-krijg-je-topics-vol.
Je kan ook ipv kinderachtig gaan zitten doen een leuke OP in elkaar knutselen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:26 schreef IETE het volgende:
mag hier ook een slotje op?
deze heeft namelijk ook geen OP
Wel de mensen die er nog niets vanaf weten en die graag mee willen lezen en posten.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:27 schreef IETE het volgende:
[..]
we zaten midden in een telefoon gesprek, iedereen wil graag op de hoogte blijven..
dan is het niet meer dan logisch, dat ik niet eerst alles in een OP ga zetten..
iedereen weet dat al, en niemand zit er op te wachten..
Ga eens weg?quote:
Moet ik je nog een keer vertellen dat je een toontje lager moet piepen? Nee he?quote:Op zaterdag 9 april 2005 02:37 schreef Tatie het volgende:
Dus die Muus flikkerd gewoon alle topics dicht al zijn die kritisch, wat ben jij voor mongool
Hey, ze is wel onze mongool èhquote:Op zaterdag 9 april 2005 02:37 schreef Tatie het volgende:
Dus die Muus flikkerd gewoon alle topics dicht al zijn die kritisch, wat ben jij voor mongool
Ja, en jou pleur ik er zo helemaal vanaf als jeje grote mond niet houdtquote:Op zaterdag 9 april 2005 02:37 schreef Tatie het volgende:
Wil gewoon de waarheid weten over Nederland en drugs.
Ik zit best (en helder!) hier in Den Haag. En ja, ik ben fijn.quote:Op zaterdag 9 april 2005 02:39 schreef Tatie het volgende:
ooh dus Nederland en drugs is wazig moet jij is in Den bosch vragen fijne Muus.
Ah, een kloon.quote:Op zaterdag 9 april 2005 02:43 schreef Tatie het volgende:
Nou jij zat niet zo helder he met die kleine muus, kan me iets herrinneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |