Vrees van wel.quote:Op zaterdag 23 april 2005 06:34 schreef BaajGuardian het volgende:
nou..., zal allah leuk vinden![]()
maare ... nog wat LEUKS gebeurd?
of ben ik hier na een nacht doorhalen om 6:34 voor jan jodokus tjibbe gerben waschmahkerkebab gekomen?![]()
het gaat eigenlijk niet over een ex-leraresquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:23 schreef nokwanda het volgende:
Durf je dat die persoon niet te vragen dan?
open er een serieus topic over. of ga langs bij een hele goede psych.quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:54 schreef sararaats het volgende:
ik heb eigenlijk nogal een vreemde vraag over dromen
als ik over iemand droom, droomt die persoon dan ook over mij?
(ik neem als voorbeeld een ex-lerares)
die vraag brandt al jaren en weet nooit waar ik ze kan stellen.
geluiden uit het hiernaarmaals? [evp]quote:Op donderdag 28 april 2005 23:57 schreef fratsman het volgende:
Ik meen me te herinneren dat er ooit eens een topic is geweest over E.V.P. (Electronic Voice Phenomena) Maar ik kan het niet vinden. Iemand?
Het is alvast een begin!quote:Op donderdag 28 april 2005 23:59 schreef MUUS het volgende:
[..]
geluiden uit het hiernaarmaals? [evp]
Dit is een verse of zocht je juist iets speciaals uit een ouder topic?
Search doet het niet, maar ik zal het eens anders proberen voor je.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:01 schreef fratsman het volgende:
[..]
Het is alvast een begin!
Maar andere linkjes mag je ook wel plaatsen hoor MUUS.![]()
late reactiequote:Op dinsdag 26 april 2005 22:24 schreef livEliveD het volgende:
Je noemt nogal een enorme marge aan onderwerpen dus ff een paar links ophoesten is nogal lastig (daarnaast kun je ook zelf zoeken bv met google of google.fok.nl)
Maar goed, een begin voor je:
Je hebt goeroe David Icke
Verder wil user Aurora025 je misschien wel helpen. Hij post vaak links en heeft ze vast ergens opgeslagen. Zie: Hier
Mja of flink spitten door topics systematisch door te nemen zoals:
NWO-->In kaart brengen Economische en Militaire Globalisatie
Reptilians Versus Illuminati Deel 2
Angels don't play this HAARP
REPTILIANS, waarheid of disinformatie?
Deel twee: The HitchHiker's guide to Reptilians
Educate yourself!
en vele meer...
Succes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |