Ik ben erg nieuwsgierigquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:42 schreef livEliveD het volgende:
Ok dan moet het wel lukken. Tof en Thnx. Ik mail ze je als ik thuis ben. Topic zal ik zondag pas in de lucht kunnen gooien denk ik. Op de filmpjes staan wat poltergeist activiteiten die toevallig op band zijn terechtgekomen.
Goed hoor, menneke, en met u?quote:Op maandag 2 mei 2005 21:10 schreef BaajGuardian het volgende:
hoe is het met muuske (even stiekum slowchatten zonder dat yvonne het ziet :d )
Het klinkt alsof u fijn ontspannen bezig bent.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:13 schreef BaajGuardian het volgende:
drink whiskey cola en luister naar suikoden midi's op mn media player rommel muziekprogramma dingetje , en ik ga zo maar ff eten , en dan eh nou iig nu nog even topicjes lezen , iemand moet het doen.
quote:Op maandag 2 mei 2005 21:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Het klinkt alsof u fijn ontspannen bezig bent..
Geniet van uw diner en van het leesvoer.
*hugs* , iteejerquote:
Zo erger ik me ook aan van die engelstalige gebruikersnamen. Wat betekent die van jou bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:38 schreef TheMassive het volgende:
Ik volg heel graag de topics in het Truth forum, maar omdat er vaak users zijn die complete lappen tekst van engelse talige copy pasten en mijn engelse taal niet denderend is, kan ik helaas vaak de topics niet volgen.
Op zo'n moment vraag ik me dan af, waarom moet het zonnodig weer in engelse taal gepost worden? Ik zit per slot van rekening toch op een nederlands talige website? Bovendien ben ik van mening dat het copy pasten van hele lappen meerdere negatieve kanten heeft:
het maakt de poster lui; de poster kan in mijn mening zijn reactie/argumenten beter verwoorden door in eigen bewoording te reageren
het leest niet prettig
niemand leest het graag
Dus ik ben daarom voor een volledig nederlands talige Truth forum.
Misschien word het dan een tijd dat jij Engels leert i.p.v. zeuren dat andere mensen prima stukken tekst voor jouw moeten gaan vertalen......quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:38 schreef TheMassive het volgende:
Ik volg ....knip
Een post bijvoorbeeld als dit:quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:41 schreef MUUS het volgende:
In de herhaling:
Wij vinden die lappen tekst (en die linkjes) sowieso niks, omdat het zo idd wel heel makkelijk wordt. Tekst of link neergooien en zelf niks meer typen.
De bedoeling is ook dat men zoveel mogelijk zelf verteld en eventueel er een linkje of een stukje tekst bij zet.
Telkens als we wat zeiden over het linkjes- en tekstgesmijt kregen we commentaar. Maar het feit is dat idd maar een handjevol users ook echt die enorme lappen en al die linkjes gaat zitten doorlezen. Het ís gewoon niet aantrekkelijk om zulke meuk allemaal door te lezen. Bovendien zijn we een forum en geen weblog.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:47 schreef Sapientiea het volgende:
[..]
Misschien word het dan een tijd dat jij Engels leert i.p.v. zeuren dat andere mensen prima stukken tekst voor jouw moeten gaan vertalen......
Precies omdat jij het niet kan volgen moeten andere mensen hele lappen tekst voor jouw gaan herschrijven......Dat is toch zinloos!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:51 schreef TheMassive het volgende:
[..]ik moet engels leren omdat ik iets wil volgen? Mag ik vragen waar dat op slaat? Het lijkt wel alsof je persoonlijk geirriteerd bent door mijn post. Wat vreemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |