Niets, had ik het dan "Reptilians and the art of cut 'n paste" moeten noemen ?quote:Op maandag 1 november 2004 21:42 schreef HostiMeister het volgende:
wat heeft de hhgttg er mee te maken?
ik vind het ergens wel een passende titelquote:Op maandag 1 november 2004 21:42 schreef HostiMeister het volgende:
wat heeft de hhgttg er mee te maken?
bush is de makkelijke buikspreek pop en kerry heeft de meest blauwe bloedquote:Op maandag 1 november 2004 21:39 schreef livEliveD het volgende:
Ik vroeg me nog steeds af of er voorspellingen zijn die aangeven of Bush danwel Kerry gaat winnen. Mss flauw maar als ze er invloed op hebben lijkt het me een terechte vraag. In oudere topics werden hier ook voorspellingen over gedaan en toen was het Bush omdat dat zo'n mooie puppet was in hun strategie
Sinds wanneer garandeerd blauw bloed dat je meelult met iedereen? Lijkt me toch dat ze het dan bij het vertrouwde willen houdenquote:Op maandag 1 november 2004 22:03 schreef -Beestje- het volgende:
bush is de makkelijke buikspreek pop en kerry heeft de meest blauwe bloed
en ze waren bijde skull en bones dus zolang nader of 1 van de andere wint (alsof dat mogelijk is) zal het voor de conspiracy's niet uitmaken
we delen nog dna met een bannaan okeej niet veel maar wel een beetjequote:Op maandag 1 november 2004 22:02 schreef livEliveD het volgende:
Titel is juist leuk
Maar ehh waar begint het verhaal.
Ik heb begrepen dat ze onder de grond leven (vooral op plekken waar een legerbasis staat dus dat controleerd nogal lastig). Verder delen we DNA met die beesten en ze hebben hun eigen plannen met de wereld.
Ok wie heeft er een simpel ander punt om op door te gaan. Kernwoord is begrijpelijk!
omdat er in verschillende topics is gezecht dat tot nu toe de kandidaat met de meeste adelijke voorouders gewonnen heeftquote:Op maandag 1 november 2004 22:05 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Sinds wanneer garandeerd blauw bloed dat je meelult met iedereen? Lijkt me toch dat ze het dan bij het vertrouwde willen houden
schijnbaar zijn er beelden van bijvoorbeeld bush en gore waarop op video te zien is dat bijvoorbeeld stukken huid beetje van kleur veranderrenquote:Op maandag 1 november 2004 22:24 schreef livEliveD het volgende:
Ok duidelijk. Maar ehh zijn er ook foto's van dat shapeshiften?
Tja er was een keer een vrouw op tv die dacht dat haar overleden kind gereincarneerd was in een aardappel die ze dan ook goed verzorgde. Mensen kunnen zoveel beweren en van zoveel dingen overtuigd zijn maar zonder logica of enigsinds iets van een aanwijzing dat het werkelijk zou kunnen bestaan zie ik geen reden om het serieus te nemen.quote:Op maandag 1 november 2004 22:32 schreef -Beestje- het volgende:
en er zijn een paar mensen die beweren dat ze bijvoorbeeld bij rituelen waren waarbij bijvoorbeeld de engelse konining in een reptiel verandert en het slachtoffer verscheurd ende opeet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |