abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 november 2004 @ 20:15:31 #1
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_23005244
Vervolg van: REPTILIANS, waarheid of disinformatie?

En voor de 'leken' onder ons: Zullen we langzaam beginnen ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  maandag 1 november 2004 @ 20:23:55 #2
693 ChOas
pi_23005513
Mijn 'l' bleef plakken

Doe eens weghaal
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  maandag 1 november 2004 @ 21:36:25 #3
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_23007838
Valse start *priet*
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  maandag 1 november 2004 @ 21:36:52 #4
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23007846
Lijkt me idd wel tof als er geen websites worden geknipt en geplakt en het echt voor leken blijft want ik heb geen tijd om lange links door te lezen
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  maandag 1 november 2004 @ 21:39:18 #5
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23007923
Ik vroeg me nog steeds af of er voorspellingen zijn die aangeven of Bush danwel Kerry gaat winnen. Mss flauw maar als ze er invloed op hebben lijkt het me een terechte vraag. In oudere topics werden hier ook voorspellingen over gedaan en toen was het Bush omdat dat zo'n mooie puppet was in hun strategie
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_23008004
wat heeft de hhgttg er mee te maken?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 1 november 2004 @ 21:42:53 #7
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_23008032
Misschien kan Drottel eens wat dingetjes opsommen dan wel samenvatten, in begrijpelijke taal, als hij nog zin heeft na dat gezeur van Nynex

I for one am eager, and all ears!
  maandag 1 november 2004 @ 21:51:17 #8
693 ChOas
pi_23008303
quote:
Op maandag 1 november 2004 21:42 schreef HostiMeister het volgende:
Niets, had ik het dan "Reptilians and the art of cut 'n paste" moeten noemen ?

[Stephen Roberts]
pi_23008374
Zal dit het eerste topic over Reptilians worden zonder copy paste en met bewijs?

Laat deze non-believer eens wat bewijs zien in het kort ?
pi_23008662
quote:
Op maandag 1 november 2004 21:42 schreef HostiMeister het volgende:
ik vind het ergens wel een passende titel
als ermee het beschreven boek uit het boek bedoeld wordt en niet het boek zelf :')
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
  maandag 1 november 2004 @ 22:02:12 #11
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23008706
Titel is juist leuk
Maar ehh waar begint het verhaal.
Ik heb begrepen dat ze onder de grond leven (vooral op plekken waar een legerbasis staat dus dat controleerd nogal lastig). Verder delen we DNA met die beesten en ze hebben hun eigen plannen met de wereld.

Ok wie heeft er een simpel ander punt om op door te gaan. Kernwoord is begrijpelijk!
pi_23008754
quote:
Op maandag 1 november 2004 21:39 schreef livEliveD het volgende:
Ik vroeg me nog steeds af of er voorspellingen zijn die aangeven of Bush danwel Kerry gaat winnen. Mss flauw maar als ze er invloed op hebben lijkt het me een terechte vraag. In oudere topics werden hier ook voorspellingen over gedaan en toen was het Bush omdat dat zo'n mooie puppet was in hun strategie
bush is de makkelijke buikspreek pop en kerry heeft de meest blauwe bloed
en ze waren bijde skull en bones dus zolang nader of 1 van de andere wint (alsof dat mogelijk is) zal het voor de conspiracy's niet uitmaken
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
  maandag 1 november 2004 @ 22:05:27 #13
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23008817
quote:
Op maandag 1 november 2004 22:03 schreef -Beestje- het volgende:
bush is de makkelijke buikspreek pop en kerry heeft de meest blauwe bloed
en ze waren bijde skull en bones dus zolang nader of 1 van de andere wint (alsof dat mogelijk is) zal het voor de conspiracy's niet uitmaken
Sinds wanneer garandeerd blauw bloed dat je meelult met iedereen? Lijkt me toch dat ze het dan bij het vertrouwde willen houden
pi_23008952
quote:
Op maandag 1 november 2004 22:02 schreef livEliveD het volgende:
Titel is juist leuk
Maar ehh waar begint het verhaal.
Ik heb begrepen dat ze onder de grond leven (vooral op plekken waar een legerbasis staat dus dat controleerd nogal lastig). Verder delen we DNA met die beesten en ze hebben hun eigen plannen met de wereld.

Ok wie heeft er een simpel ander punt om op door te gaan. Kernwoord is begrijpelijk!
we delen nog dna met een bannaan okeej niet veel maar wel een beetje
of je moet bedoellen dat ze met ons of iig in het verleden de adelijke families gepaard hebben

maar alles wat afstamt van de 13 in het vorige deel beschreven bloedlijnen zijn ook reptielen maar dan reptielen die tussen reptiel vorm en menselike vorm kunnen wissellen en die wonen duidelijk niet onder de grond
pi_23008998
quote:
Op maandag 1 november 2004 22:05 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Sinds wanneer garandeerd blauw bloed dat je meelult met iedereen? Lijkt me toch dat ze het dan bij het vertrouwde willen houden
omdat er in verschillende topics is gezecht dat tot nu toe de kandidaat met de meeste adelijke voorouders gewonnen heeft
  maandag 1 november 2004 @ 22:24:41 #16
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23009597
Ok duidelijk. Maar ehh zijn er ook foto's van dat shapeshiften?
pi_23009830
quote:
Op maandag 1 november 2004 22:24 schreef livEliveD het volgende:
Ok duidelijk. Maar ehh zijn er ook foto's van dat shapeshiften?
schijnbaar zijn er beelden van bijvoorbeeld bush en gore waarop op video te zien is dat bijvoorbeeld stukken huid beetje van kleur veranderren
maar aangezien volgens sommige technici N.T.S.C. (hun versie van pal) niet voor National Television System Committee maar voor Never The Same Collor staat kan het natuurlijk ook daaraan liggen

en er zijn een paar mensen die beweren dat ze bijvoorbeeld bij rituelen waren waarbij bijvoorbeeld de engelse konining in een reptiel verandert en het slachtoffer verscheurd ende opeet
  dinsdag 2 november 2004 @ 00:38:10 #18
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_23013091
Hier 2 fotos waarbij een spontane huidsverandering te zien is.

The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  dinsdag 2 november 2004 @ 00:41:21 #19
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_23013157
Gore 'Shapeshifted' on Nat'l TV!

http://www.thewatcherfiles.com/gore-shapeshift.htm
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  dinsdag 2 november 2004 @ 01:26:48 #20
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_23013698
pi_23014367
Hier een paar captures uit het interview van D. Icke met Credo Mudwa.
Hij verteld hier over zijn ervaringen met de "buitenaardsen".
Beeldjes zijn examples van de figuren die hij toen gezien heeft.

Ik heb geprobeerd om korte stukjes te cappen (video) maar is bijzonder lastig.
Zal nog eens kijken of het te doen is.

http://www.sabon.org/credo/index2.html
Chitauli

Is een geweldig verhaal om te horen en te zien.
Zal zien of ik nog een paar captures kan maken.
Overigens de kwaliteit van het beeld en zeker het geluid is resp laag en slecht.

[ Bericht 3% gewijzigd door Drottel op 02-11-2004 03:22:26 ]
You laugh at me because I am different,I laugh at you as you are all the same.
pi_23021822
en wat zien wij op dit moment op http://www.imdb.com , boven de zoekbalk staan?

edit:

de source-image van IMDB.com

[ Bericht 13% gewijzigd door NgInE op 02-11-2004 13:34:39 ]
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  dinsdag 2 november 2004 @ 15:40:28 #23
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_23025149
Ja eeeeeeeeeh............ ?!?!

Settle down, Beavis!
pi_23045466
Dus allerlei menzen zijn eigenlijk hagedissen. Uiteraard. Als ik een foto zie waar een gele verkleuring in het gelaat van Bush te zien is, kan ik dus een topic openen en daarin als waarheid poneren dat Bush soms in een citroen verandert.

Volslagen uit de lucht gegrepen.
  woensdag 3 november 2004 @ 11:25:38 #25
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23045927
quote:
Op maandag 1 november 2004 22:32 schreef -Beestje- het volgende:
en er zijn een paar mensen die beweren dat ze bijvoorbeeld bij rituelen waren waarbij bijvoorbeeld de engelse konining in een reptiel verandert en het slachtoffer verscheurd ende opeet
Tja er was een keer een vrouw op tv die dacht dat haar overleden kind gereincarneerd was in een aardappel die ze dan ook goed verzorgde. Mensen kunnen zoveel beweren en van zoveel dingen overtuigd zijn maar zonder logica of enigsinds iets van een aanwijzing dat het werkelijk zou kunnen bestaan zie ik geen reden om het serieus te nemen.

Daarnaast heb ik door de huidige ontwikkelingen voor het presidentschap niet echt het gevoel dat er een externe factor zoals geheime groep invloed hier op heeft. Wat voor aanwijzingen hebben we nog meer behalve het idee/vermoeden dat er een groep de wereld stuurt en verhalen van mensen die geen logica lijken te bevatten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')