hehe, komt vanzelf wel. Anders heb ik dat kuttopique weer maanden in MyActivequote:Op zondag 26 december 2004 23:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat word weer een post plaatsen in het feedback topic
Ik geloof dat de meesten hier zelf nooit gebrommerd hebben omdat ze het geduld hadden te wachten tot ze mochten beginnen met hun motorrijbewijs. Ik heb zelf in ieder geval nooit gebrommerd.quote:Op maandag 27 december 2004 01:37 schreef yup het volgende:
Volgens mij zijn de meeste motorrijders vroeger wannabees geweest.
Wat ik helemaal lachen vind is dat ze scooterrijdertjes afzijken, terwijl ze zelf op scootertjes hebben gereden
Ja dan heb ik van wtf lul jij nou kneus je hebt zelf gebrommerd en dan zijk je die gasten af...
Amen to that brotherquote:Op maandag 27 december 2004 05:59 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ik geloof dat de meesten hier zelf nooit gebrommerd hebben omdat ze het geduld hadden te wachten tot ze mochten beginnen met hun motorrijbewijs. Ik heb zelf in ieder geval nooit gebrommerd.
Daarbij hebben diegenen die toen gebrommerd hebben juist een reden om die scooterrijdertjes af te zeiken, aangezien zij er ervaring mee hebben, dus weten waar ze het over hebben..
Verder komt deze opmerking van een broekie die net komt kijken, terwijl hij denkt dat hij beter rijdt dan de rest(typisch jeugdig onervarenheidsoverschattingssyndroom.. (mooi woord voor scrabble). Ga nou eerst eens lekker leren je auto netjes warm te rijden voor je hem door gaat trekken in zijn toeren..
![]()
![]()
Hier een voormalig scootah rijderquote:Op maandag 27 december 2004 05:59 schreef ploderus het volgende:
Ik geloof dat de meesten hier zelf nooit gebrommerd hebben omdat ze het geduld hadden te wachten tot ze mochten beginnen met hun motorrijbewijs. Ik heb zelf in ieder geval nooit gebrommerd.
Daarbij hebben diegenen die toen gebrommerd hebben juist een reden om die scooterrijdertjes af te zeiken, aangezien zij er ervaring mee hebben, dus weten waar ze het over hebben..
Verder komt deze opmerking van een broekie die net komt kijken, terwijl hij denkt dat hij beter rijdt dan de rest(typisch jeugdig onervarenheidsoverschattingssyndroom.. (mooi woord voor scrabble). Ga nou eerst eens lekker leren je auto netjes warm te rijden voor je hem door gaat trekken in zijn toeren..
![]()
![]()
Er zijn genoeg motorboyz die met scooter begonnen zijn.quote:Op maandag 27 december 2004 05:59 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ik geloof dat de meesten hier zelf nooit gebrommerd hebben omdat ze het geduld hadden te wachten tot ze mochten beginnen met hun motorrijbewijs. Ik heb zelf in ieder geval nooit gebrommerd.
Daarbij hebben diegenen die toen gebrommerd hebben juist een reden om die scooterrijdertjes af te zeiken, aangezien zij er ervaring mee hebben, dus weten waar ze het over hebben..
Verder komt deze opmerking van een broekie die net komt kijken, terwijl hij denkt dat hij beter rijdt dan de rest(typisch jeugdig onervarenheidsoverschattingssyndroom.. (mooi woord voor scrabble). Ga nou eerst eens lekker leren je auto netjes warm te rijden voor je hem door gaat trekken in zijn toeren..
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 10:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie is er allemaal vrij deze week?
quote:Op maandag 27 december 2004 08:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hier een voormalig scootah rijder![]()
heb zelf zo'n 3 jaar scooter gehad voordat ik illegaal in een auto stapte
ik denk dat scooter/brommerrijders wel een kleine voorsprong hebben omdat ze een beetje hebben geproefd van het gevoel van op 2 wielen rijden. Zo ben ik wel es onderuit gegaan met me scootah toen het erg glad was; daar leer je enorm van
na die ene glijer nooit meer onderuit gegaan nl.
Maar als ex-scootah rijder weet ik ook hoe de gemiddelde scootah rijder zich voortbeweegt op zo'n ding en dat is vaak niet bestverkeersregels hebben ze meestal geen benul van of hebben ze volledig sch**t aan en veiligheid is iets om stoer over te doen, dus vooral niet in acht nemen (denk aan een helm).
Totdat je de op de motorkap van de space wagon ligtquote:je hebt 1 gashendel die OF open OF dicht kan, je bent wendbaar en past overal tussen door, en daar maak je lekker gebruik van!
Helaas voor jou istie verkocht,quote:Op maandag 27 december 2004 11:33 schreef Youssef het volgende:
Hmm, ik heb de eigenaar van de zwarte CBR600f2 even gemailed. Wil toch eens even mooie foto's zien van dat ding.Dit motortje ziet er trouwens wel ongelovelijk mooi uit:
Maar het zou toch iets meer zijn als ik vrouw was.
Die scootâh'achtige jeugd is altijd te lui om even alles te lezen he.quote:Op maandag 27 december 2004 11:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Helaas voor jou istie verkocht,
Heb je het over die roze bling bling? Ja duh, dat had ik allang gelezen dat ie verkocht wasquote:Op maandag 27 december 2004 11:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Helaas voor jou istie verkocht,
Je moet gewoon betere rijkwaliteiten bezitten dan de koekblikkers.quote:Op maandag 27 december 2004 12:19 schreef yup het volgende:
Hey maar rijden de motorfappers wel in dit weer?
Beetje gevaarlijk of niet zelfs met de koekblik glij je alle kanten uit
quote:Op maandag 27 december 2004 12:21 schreef Youssef het volgende:
Heb je het over die roze bling bling? Ja duh, dat had ik allang gelezen dat ie verkocht was![]()
Geloof me, de meeste automobilisten doen stoer met al dat blik om hen heen, maar als puntje bij paaltje komt gaan ze toch volledig in de ankers.quote:Op maandag 27 december 2004 11:40 schreef yup het volgende:
[..]
Totdat je de op de motorkap van de space wagon ligt
Hehe, die stond uiteraard in het andere motortopic.quote:Op maandag 27 december 2004 12:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ach ja beter communiceren leer je ook als je ouder wordt.
Ik las trouwens iets over een zwarte CBR idd, en zie een blauw/rode of zoiets.![]()
Waar is die zwarte dan?
Kijk maar naar Youp, Yup.quote:Op maandag 27 december 2004 12:19 schreef yup het volgende:
Beetje gevaarlijk of niet zelfs met de koekblik glij je alle kanten uit
quote:Op maandag 27 december 2004 12:26 schreef Rietvaerder het volgende:
En ook gewoon vol op de rem heNiks zo kort mogelijke remweg proberen te houden, HOPPA, met blokkerde banden, dat remt toch immers het best?
quote:Op maandag 27 december 2004 12:26 schreef Rietvaerder het volgende:
En ook gewoon vol op de rem heNiks zo kort mogelijke remweg proberen te houden, HOPPA, met blokkerde banden, dat remt toch immers het best?
Jij bent echt een diehard: een maandje MC fokken en brommeren.quote:Op maandag 27 december 2004 12:26 schreef Youssef het volgende:
Hehe, die stond uiteraard in het andere motortopic.Maargoed, dat weten alleen die hard MC'ers
![]()
![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/82351
quote:Op maandag 27 december 2004 12:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hebben sommige onder ons ook last van.
quote:Op maandag 27 december 2004 12:29 schreef yup het volgende:
Hey ik heb geen RWD maar FWD ik zie de boom die me gaat vermoorden Youp zag het niet
Youssef geloof me ik heb liever dat ik die scooterboyz niet raak dan dat ik met die papierwerk enzo moet kloten. Maar als ik niet meer kan remmen is het bye bye scootahboy, en het mooie is dat ze geen wettelijke bescherming net als voetgangers en fietsers hebben
Duur? Voor een rode motor misschien, maar deze is zwárt.quote:Op maandag 27 december 2004 12:31 schreef Patrick281 het volgende:
Die CBR-600 vind ik trouwens veel te duur met die vage onderhoudshistorie en import.
Ik zou meer iets aan 3.000 gulden denken, maar ja we kennen geen normale prijzen meer voor oude motoren sinds de euro.
Maar had niet in mijn ondertitel "Fokt definitief niet meer'' staanquote:Op maandag 27 december 2004 12:34 schreef Patrick281 het volgende:
En op motorforum had hij ook al afscheid genomen op een bepaalde manier.![]()
Maar jij was ook al een keer vertrokken hier.
quote:Op maandag 27 december 2004 12:35 schreef Youssef het volgende:
[..]Ik neem de risico's alleen wanneer ik daar recht op heb
Voor de rest, zig zaggen enzo doe ik ook, door rood knallen ook, gekke manoevres uithalen ook. Maar altijd op zo een manier dat het kan
Dus als het druk is dan rem ik wel voor het rode stoplicht, maar rij ik vervolgens door. Maar ik zit er soms ook wel 5 uur op, echt niet dat je dan na al die bijna ongelukken met auto's die je proberen te irriteren, of stoplichten die op rood staan etc. etc. op zo een wendbaar ding dan nog netjes blijft rijden.
Vorige week mailde er nog een belangstellende voor het ding.quote:U ontving 7 dagen of langer geleden een e-mail met de mededeling dat er een
verouderde advertentie op Marktplaats.nl staat met uw e-mail adres. Deze
advertentie in de groep Auto's en de rubriek Pontiac is vandaag verwijderd.
Hieronder staat een kopie van de advertentie.
Ghe ghe alweer een zwart freak erbij.quote:Op maandag 27 december 2004 12:36 schreef Youssef het volgende:
Duur? Voor een rode motor misschien, maar deze is zwárt.![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 12:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ga je dat met je motor ook doen?
quote:Op maandag 27 december 2004 12:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar had niet in mijn ondertitel "Fokt definitief niet meer'' staan
quote:Op maandag 27 december 2004 12:35 schreef Youssef het volgende:Ik neem de risico's alleen wanneer ik daar recht op heb
Voor de rest, zig zaggen enzo doe ik ook, door rood knallen ook, gekke manoevres uithalen ook. Maar altijd op zo een manier dat het kan
Dus als het druk is dan rem ik wel voor het rode stoplicht, maar rij ik vervolgens door. Maar ik zit er soms ook wel 5 uur op, echt niet dat je dan na al die bijna ongelukken met auto's die je proberen te irriteren, of stoplichten die op rood staan etc. etc. op zo een wendbaar ding dan nog netjes blijft rijden.
Hehe, nee ik val niet per se op zwart hoor. Maar laatste paar keer dat ik een zwarte zag dacht ik toch "hmm, toch subtiel mooi, niet van die opvallende kleuren"quote:Op maandag 27 december 2004 12:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ghe ghe alweer een zwart freak erbij.![]()
Ja, ok hij is zwart dus veeeel meer waard.![]()
![]()
Reken eens die prijs om, meer dan 5.000 gulden voor een motor van 14 jaar oud.![]()
En omdat hij er nog amper mee gereden heeft zit er vast nog wel wat werk aan te komen.
Pas als je iets gaat gebruiken dan komen de gebreken namelijk naar boven.
En ik vind het vaag dat hij nu een soes gekocht heeft.![]()
Amen to thatquote:Op maandag 27 december 2004 12:41 schreef Patrick281 het volgende:
Ja, ok hij is zwart dus veeeel meer waard.![]()
![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 12:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
En jij rijdt op het randje...
Omdat jij niet harder dan 40 kunt (wat op zich hard genoeg is om goed te verongelukken) doet de rest van het verkeer dat ook nietquote:Op maandag 27 december 2004 12:42 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nee, op de brommer kom ik niet harder dan 40, en kun je geen klaverbladen nemen.
Ik vind die bandjes op die scootâh vaak wel mooi, zien er tenminste uit als plakbandjes.quote:Op maandag 27 december 2004 12:42 schreef Youssef het volgende:
Nee, op de brommer kom ik niet harder dan 40, en kun je geen klaverbladen nemen.
Niks hoor, als het een Ferrari isquote:
Dus jij had gisteren het echte kerstgevoelquote:Weet je wat ik gisteren had als Kerstdiner..... een Big Tasty![]()
80 tot 120 km/u (eigen ervaringquote:Op maandag 27 december 2004 12:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Omdat jij niet harder dan 40 kunt (wat op zich hard genoeg is om goed te verongelukken) doet de rest van het verkeer dat ook nieteen auto die nog niet even door oranje wilt maar eigenlijk te laat is doet nog es wat extra gas bij...hoe hard zal hij dan gaan??
quote:Op maandag 27 december 2004 12:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Heb je hem ook weer....
We weten nu wel dat je een wegpiraat Sjonnie ben![]()
![]()
Is wel bekend idd, maar omdat Pepijn zei dat zwart meer waard is dan roodquote:Op maandag 27 december 2004 12:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Niks hoor, als het een Ferrari is![]()
(zwart is gewoon mijn favo kleur, is wel bekend onderhand toch)
[..]
Dus jij had gisteren het echte kerstgevoel
Die brommer crimineel begon hoor.quote:Op maandag 27 december 2004 12:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Is wel bekend idd, maar omdat Pepijn zei dat zwart meer waard is dan rood
Lol, het spijt me om te zeggen, maar voorlopig zit het brommer bloed nog wel in mijn aderen. Zodra ik de auto pak van mijn ouders is het plankgas, omdat ik dat nu eenmaal gewend ben van de brommer. Dus lege weg zonder auto's gaat al snel richting de 120quote:Op maandag 27 december 2004 12:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Wel grappig Youssef om te horen hoe jij rijdt. Ik dacht dat jij in het begin altijd commentaar op mijn rijstijl had, terwijl je daar niks van wist, maar goed
Ik zou niet bij de motorrijders horen omdat ik een keer gezegd heb een spiegeltje eraf te trappen wanneer ik bijv. een peuk op me krijg..... of dat ik soms wellis rechts inhaal....
Maar als ik jou zo hoor, ben jij geloof ik niet echt toe aan een motor![]()
No offence...
quote:Op maandag 27 december 2004 13:04 schreef Youssef het volgende:
Dus lege weg zonder auto's gaat al snel richting de 120![]()
Volgens Rietvaerder ben je een wegpiraat als je dat doet wanneer je een stoplichtje wil pakkenquote:Op maandag 27 december 2004 13:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
Wegpiraat .. 120 dan wordt je bewusteloos hoor .. da's veel te hard.
![]()
Dat doen wij echt nooit hoor.![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 13:08 schreef Makster het volgende:
Ben van plan om ook niet meer dan 75% van mijn maximale inspanning te leveren
Heb wel meer een paar dagen alleen gezeten, maar nu dus gelijk heel de week. Vind het niet erg, ben nu goed genoeg ingewerkt om de unit te laten draaien. Maar moet nog VEEEEEL leren dus 1 week is meer dan genoegquote:Op maandag 27 december 2004 13:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook weinig werk op je afkomt deze week.
Bij mij is de zaak alleen nog maar open voor de scheepvaart, die handel staat alleen in de zomervakantie maar even stil.
Onze afdeling heeft gelukkig weinig met die scheepvaart te maken (zijn 4 andere collegá die daar de verkoop doen)
Onze afdeling kon dus eigenlijk wel dicht zei de chef.![]()
Wel apart dat je daar nu alweer alles alleen moet bemannen Mark. Wel lekker.![]()
Vorig jaar had ik dat ook nog, grote vakantie 2 maandjes alles gewerkt, herfstvakantie enz.
Toen kreeg ik ook nog leuk bezoek die o.a. op schoot kwam zitten terwijl ik de zakelijke telefoontjes afhandelde.![]()
Niet in de bebouwde kom en op een kruispunt nee....quote:Op maandag 27 december 2004 13:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
Wegpiraat .. 120 dan wordt je bewusteloos hoor .. da's veel te hard.
![]()
Dat doen wij echt nooit hoor.![]()
Wat een ventje ben jij zeg, eersteklas brommersletje die zijn helm half op zjin harses heeft omdat dat stoer is ofzo. Vooral doorgaan zo en helemaal als je op een motor gaat rijden, maar niet gaan huilen als je met je kapotte bek op mijn motorkap ligt he.quote:Op maandag 27 december 2004 12:35 schreef Youssef het volgende:Ik neem de risico's alleen wanneer ik daar recht op heb
Voor de rest, zig zaggen enzo doe ik ook, door rood knallen ook, gekke manoevres uithalen ook. Maar altijd op zo een manier dat het kan
Dus als het druk is dan rem ik wel voor het rode stoplicht, maar rij ik vervolgens door. Maar ik zit er soms ook wel 5 uur op, echt niet dat je dan na al die bijna ongelukken met auto's die je proberen te irriteren, of stoplichten die op rood staan etc. etc. op zo een wendbaar ding dan nog netjes blijft rijden.
quote:Op maandag 27 december 2004 15:49 schreef _MeIIon_ het volgende:
[..]
Wat een ventje ben jij zeg, eersteklas brommersletje die zijn helm half op zjin harses heeft omdat dat stoer is ofzo. Vooral doorgaan zo en helemaal als je op een motor gaat rijden, maar niet gaan huilen als je met je kapotte bek op mijn motorkap ligt he.
Vanmiddag nog bijna eentje op me bumper geplakt.quote:Op maandag 27 december 2004 16:01 schreef _MeIIon_ het volgende:
Valt me mee dan. Maar je bent afhankelijk in het verkeer, jij bent zo'n ongeleidt projectiel waarvan niemand verwacht dat ie om de hoek komt.
En trouwens, voorrang opeisen is het domste wat je kunt op een brommer of motor.
quote:Op maandag 27 december 2004 20:11 schreef hollander172 het volgende:
Deuken heb ik toch al in de auto zitten dus als ik er eentje voor op kan laten draaien om dit te vergoed te krijgen zal ik het natuurlijk niet laten.
Voel je vandaag vooral niet alleenquote:Op dinsdag 28 december 2004 08:04 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Ik mag mij vandaag weer onder de werkenden rekenen.
![]()
Lekker weertje hier buiten, combinatie van veel regen en veel natte sneeuw.
quote:Op dinsdag 28 december 2004 08:28 schreef Makster het volgende:
Wel leuk met de auto, beetje glijden hier, beetje slippen daar, handrempje hier slippende koppeling daar, altijd leuk een paar airbags en een kreukelzone
Heb jij een naam voor je auto?quote:Op dinsdag 28 december 2004 08:28 schreef Makster het volgende:
[..]
Voel je vandaag vooral niet alleenBullet tooth Tony en ik zijn uiteraard ook de sjaak
900 km in een jaar woon-werk verkeer en een versleten achterband.quote:TE koop: ZEER MOOIE EN BIJNA NIEUWE KTM 450 (MET SUPERMOTARD WIELEN)
Wegens gezinsuitbreiding te koop en met pijn in het hart , motor is van bouwjaar 2003 en heeft net 900km gelopen , achterband is slecht aan het worden maar daar komen we wel uit. motor is niet afgeragd en altijd alleen gebruikt voor woon /werk verkeer. incl. extra demper.
Dan leen ik maar wat bij de bank als hij erop ingaat.quote:Merk: KTM
Type(nummer): lc4
Soort: Cross / Offroad
Kleur: oranje
Cylinderinhoud: 601 - 750cc
Aantal cylinders: 1-cilinder
Bouwjaar: sep - 1999
Kilometerstand: <10000 km
Opties: 25 KW / Geschikt voor klein rijbewijs
Advertentie tekst: ktm lc4 bj 1999 met kenteken. supermotardwielen en endurowielen fpe uitlaat motor is perfekt en rijd goed
Nee driekus, Bullet Tooth Tony = One Punch Micky = Freddy Four Fingers = Pikey´s = Lachen = Snatchquote:Op dinsdag 28 december 2004 08:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heb jij een naam voor je auto?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2004 09:48 schreef Makster het volgende:
Nee driekus, Bullet Tooth Tony = One Punch Micky = Freddy Four Fingers = Pikey´s = Lachen = Snatch
M.a.w. OPM is ook de sjaak
quote:En toffe SM, als je er nou een heb moet ik er ZEKER op rijden![]()
Dat zou dan betekenen dat je EN de Beemer en die KTM hebquote:Op dinsdag 28 december 2004 09:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
Oook vandaag werken bedoel je dus.
[..]
Kan jij wel met je voeten bij de grond dan als je erop zit.
![]()
Zijn vraagprijs is ¤ 3.295,00 en dat is zeker niet teveel in de uitvoering, maar ik heb ¤ 2.750,00 geboden.
Misschien zit hij er mee omhoog, en ik heb ook wel mijn eigen spychologische grens met lenen.![]()
(moet er nu 1.750,00 voor bijlenen, dat vind ik nog wel te doen)
quote:Op dinsdag 28 december 2004 09:48 schreef Makster het volgende:
Nee driekus, Bullet Tooth Tony = One Punch Micky = Freddy Four Fingers = Pikey´s = Lachen = Snatch
Yepquote:M.a.w. OPM is ook de sjaak
* One_Punch_Mickey meldtquote:En toffe SM, als je er nou een heb moet ik er ZEKER op rijden![]()
Ik leef zuinig.quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:06 schreef Makster het volgende:
Dat zou dan betekenen dat je EN de Beemer en die KTM hebLucky fuck, en OOK nog is een Fierro, some guys have all the good shit
![]()
Dan komt het door mijn grote ego; verkeerde inschatting.quote:En zou klein ben ik ook weer niet, toch zeker 1.75 meter, kan menig Italiaan een puntje aan zuigen
Best prijzig(niet te duur ofzoquote:Op dinsdag 28 december 2004 10:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Vandaag heb ik mijn druppellader: de Optimate III voor 50 euro
quote:TE koop: ZEER MOOIE EN BIJNA NIEUWE KTM 450 (MET SUPERMOTARD WIELEN)
Wegens gezinsuitbreiding te koop en met pijn in het hart , motor is van bouwjaar 2003 en heeft net 900km gelopen , achterband is slecht aan het worden maar daar komen we wel uit. motor is niet afgeragd en altijd alleen gebruikt voor woon /werk verkeer. incl. extra demper.
900km = slechte band = afgeragdquote:TE koop: ZEER MOOIE EN BIJNA NIEUWE KTM 450 (MET SUPERMOTARD WIELEN)
Wegens gezinsuitbreiding te koop en met pijn in het hart , motor is van bouwjaar 2003 en heeft net 900km gelopen , achterband is slecht aan het worden maar daar komen we wel uit. motor is niet afgeragd en altijd alleen gebruikt voor woon /werk verkeer. incl. extra demper.
Ik heb een mail teruggestuurd voor een foto en waarom de banden al versleten zijn.quote:Goedendag,
U zit erg ver onder mijn vraagprijs , maar ik wil met uw tegemoed komen
aangezien dat de ktm echt nieuw is, als uw hem ziet zult u zien dat dit echt
niet gelogen is. zou ik graag als laagste prijs zeggen 3.500 euro incl.
extra demper . voor die prijs heeft u een ktm die nieuw is en niet afgeragd
zoals de meeste waar u hetzelfde voor moet betalen.
in uw afwachting verblijf ik,
quote:Dit is de crosser !!
trike honda 1993
250 cc tweetact super snel!!!
5 versnellingen
remvloeistof ververst
alles is recht en werkt !!
schijfremmen rondom
monoschock-prolink gold
voor en achterveer druk afstelbaar
groot model zithoogte 80 cm lengte 180cm breedte 115cm
top dik boven de 100 kmpu
loopt als nieuw
verlichting voor en achter+grootlicht
kappen heel
tandwielen in prima staat
totaal rijklaar en geen gebreken .......wel!...sheurtje in het zadel.lang leve de ducktape.......zie foto
(inruil -tot 1994 of ruil boven 1994 )
van een 125 cc crosser bespreekbaar
niet bieden svp wie interesse heeft komt kijken en mag hem voor de minimale prijs meenemen dat is dus voor de duidelijkheid 950,-
950
950
ook terplekke lager bieden heeft echt geen zin hij staat voor de bodemprijs en moet weg omdat ik een crosser wil aanschaffen
Foto!
Je vergeet de Goudsche Stroopwafelquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:27 schreef Patrick281 het volgende:
Even naar Gouda, bakkie koffie en terug, en je bent zo 3 uur verder qua werktijd.![]()
quote:hallo ,
snap jou situatie , en ik zorg dat je vandaag nog de foto krijgt .
ik heb de supermotard wielen 2dehands gekocht (zijn wel in perfecte
staat)maar toen lagen die banden eral op en de achterband was toen al aant
verslijten.
geen verkooppraatje , maar ik hoop dat je er nog eens serieus over wil
nadenken , want een ktm zo nieuw als deze koop je voor 3,500e nergens .
Wat kost dat ding nieuw ?quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:36 schreef Patrick281 het volgende:
hallo ,
snap jou situatie , en ik zorg dat je vandaag nog de foto krijgt .
ik heb de supermotard wielen 2dehands gekocht (zijn wel in perfecte
staat)maar toen lagen die banden eral op en de achterband was toen al aant
verslijten.
geen verkooppraatje , maar ik hoop dat je er nog eens serieus over wil
nadenken , want een ktm zo nieuw als deze koop je voor 3,500e nergens .
altijd weer die smoesjes bij die vrouwenquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:56 schreef ondeugend het volgende:
WHOEEEEEEEEEEEEI !
Ik heb een [afbeelding] gebakken !
Alleen zijn mijn batterijen van camara leeg
Zitten standaard noppenbanden onder geloof ik, en hij wou streetbanden?quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Wrom zou je 2ehandse banden nodig hebben op een nieuwe KTM met 900 km op de teller
hmmm snel opladen ?quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:56 schreef ondeugend het volgende:
WHOEEEEEEEEEEEEI !
Ik heb een [afbeelding] gebakken !
Alleen zijn mijn batterijen van camara leeg
quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Wrom zou je 2ehandse banden nodig hebben op een nieuwe KTM met 900 km op de teller
quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:42 schreef hollander172 het volgende:
Volgens mij heeft de beste man een financiele injectie nodig zoals ie met die KTM leurt?
quote:ik heb er helaas de crosswielen niet meer bij (zijn niet zo duur trouwens)
heb ze toen ingeruild en beetje bijbetaald op die supermotard wielen omdat
ik de ktm alleen wou gebruiken over de weg en er zeker niet mee in het zand
wou gaan , maar er zijn veel opties . je kan op die supermotardvelgen ook
crossbanden opleggen en dan kan je ook in het terrein , zijn welliswaar geen
crosswielen maar het kan. maar zoals die nu is met deze wielen en banden heb
je echt een superding , rijd heerlijk en een goeie wegligging die je met
crossbanden niet hebt!
Moet ik ook nog checken idd. (beetje stom dat ik dat nog niet gedaan heb misschienquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
Wat kost dat ding nieuw ?
Sneeuw bakken? Dan smelt het hoor....quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:56 schreef ondeugend het volgende:
WHOEEEEEEEEEEEEI !
Ik heb een [afbeelding] gebakken !
Alleen zijn mijn batterijen van camara leeg
Uitzetten .. 1-2 minuutjes wachten.quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:56 schreef ondeugend het volgende:
WHOEEEEEEEEEEEEI !
Ik heb een [afbeelding] gebakken !
Alleen zijn mijn batterijen van camara leeg
En even warm maken met je handen. (geen open vuur gebruikenquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Uitzetten .. 1-2 minuutjes wachten.
Onderwerp in daglicht zetten, camera aan en direct (zonder flits) een foto maken.
Accu's herstellen zich altijd even als ze niet gebruikt worden.
Laters.Even met de vette companycar weg.
Ik heb er geen lader bij... het zijn gewone batterijen en daar komt echt geen klik meer uitquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Uitzetten .. 1-2 minuutjes wachten.
Onderwerp in daglicht zetten, camera aan en direct (zonder flits) een foto maken.
Accu's herstellen zich altijd even als ze niet gebruikt worden.
Laters.Even met de vette companycar weg.
Blinde darmquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:13 schreef Youssef het volgende:
Mail ik naar iemand voor info van zijn motor, blijkt zijn vrouw terug te mailen dat ie later terugmailed omdat ie nu voor een operatie in het ziekenhuis zit![]()
![]()
![]()
Ik zeg, NEE!quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:16 schreef ondeugend het volgende:
Owwww Rietje..... wat zou ik jou graag even in willen peperen !![]()
![]()
Ja daar moet ik nog even wat op verzinnenquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik denk dat het je niet lukt in je eentje
Het is Riet, hoe moeilijk is het om daar hulp bij te krijgenquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja daar moet ik nog even wat op verzinnen![]()
Je hoort nog !
quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:38 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ben jij het vrouwke van die motor, die was namelijk galblaas?
Kijk we hebben een vrijwillige aanmelding !!quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
Het is Riet, hoe moeilijk is het om daar hulp bij te krijgen
Ik zal ook wat mannetjes optrommelenquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
Het is Riet, hoe moeilijk is het om daar hulp bij te krijgen
quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
En even warm maken met je handen. (geen open vuur gebruiken)
Same herequote:Op dinsdag 28 december 2004 14:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Klopt Pepijn, waarom hebben vrouwen het altijd koud![]()
mijn moeder ook hier..... zet altijd de verwarming s avonds op 23 graden ofzoZweet je rot.....
quote:volkje
Of misschien omdat het ´s nachts -6 graden isquote:Op dinsdag 28 december 2004 14:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Altijd koude voeten en handen..... terwijl het bekend is dat roken je bloedcirculatie belemmert en dus koude voeten en handen kan krijgen, maar toch gewoon blijven roken
Daar heb je dan ook weer een puntquote:Op dinsdag 28 december 2004 14:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Hebben jullie geen CV en dubbelgas ofzoDan is het 's nachts buiten -6.... dan slaap je toch
En ook al is het buiten koud, 25 graden in de woonkamer en het nog koud hebbenFlinke mzzl
Ben je een loopse jongenquote:Op dinsdag 28 december 2004 14:47 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben dus ook vaak de loopjongen voor hun.. no problem.
![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:voordat ik hier werkte heeft mijn vriendin 2 nwe banden gekocht voor haar civic voor 160 EUR, maar nu zijn de andere 2 ook aan vervanging toe en ik kan ze hier bestellen. Net gedaan, ze kosten: 37,50 EUR per stuk!! Voortaan hier maar bestellen die banden dus
Die hebben juist koud tochquote:Op dinsdag 28 december 2004 14:50 schreef Makster het volgende:
En jij vind het raar dat de dames in kwestie het warm hebben (naja bij nader inzien is dat inderdaad raar dan ja, ze zouden eerder angstig kunnen zijn in dit geval)
in die maat zijn er alleen deze te bestellen:quote:235/50 17'
quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
in die maat zijn er alleen deze te bestellen:
V2355017VPRIMA 235 / 50 17 96 V Michelin PILOT PRIMACY 410,55 Euro - 313,12 Euro
1e prijs is wat je normaal betaalt, 2e is wat ik betaalik kan je dus zo'n 400 Euro besparen...
abnormale prijzen...als je dus een set van 4 zou kopen kost je dat gewoon 1642 euroquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:35 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben gewend aan bandjes van 75 gulden.
Iemand een Fiero kopen? APK tot Mei 2005.![]()
prijzen zijn per stuk ex verwijderingsbijdragequote:Is dit een set van 4 stuks OPM?![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
abnormale prijzen...als je dus een set van 4 zou kopen kost je dat gewoon 1642 euro
prijzen zijn per stuk ex verwijderingsbijdrage
quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:27 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.banditclub.nl/viewtopic.php?t=186
Ga misschien een driehoeks-ruil met deze jongen doen
Heeft ie al gedaan via email...quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alleen hij moet nog reageren.
quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:32 schreef Youssef het volgende:
Zijn autobanden niet veel goedkoper dan motorbanden? Kun je toch beter autobanden onder je motor doen?Alsof motorbanden rond zijn en autobanden vierkant ofzo.
![]()
quote:Help!
Net voorzichtig vanuit mijn naar huis gereden met de Fiero ..
1) Zodra ik de achteruitversnelling inschakel dan valt de Fiero uit.
Ik moest dus de auto achteruit het parkeervak uitduwen om weg te komen..
Hij is ook niet in de versnelling te starten.
Zodra ik de versnellingspook verder naar links duw dan de eerste versnelling dan valt de motor dus direct uit.
2) Het viel mij al op dat er meer motorgeluid was.
(net alsof het achterruitje open is!)
Stationair moest ik nu na het starten ook het gas erop houden om de motor te laten draaien.
Pas na een tijdje toen de auto iets warmer was bleef'ie zelf zelfstandig lopen..
Toen ik de tunnel uit moest rijden omhoog verwisselde ik van baan om een auto in te halen die erg langzaam reed.
Zelf reed ik 95 km/u en ik wilde versnellen naar 110 km/u.
Maar de auto gaf niet thuis, net alsof je een versnelling (4 bak) te hoog zat.
Normaal heeft de Fiero meer dan genoeg pit om dan te versnellen! Ik rijd daar dagelijks ..
Ik durfde het niet aan om terug te schakelen.
Thuis maar even de straat helemaal uitgereden om te keren inplaats van de achteruit te gebruiken..
Toen ik over de stoep ingeparkeerd had en in het vak stond probeerde ik het nog een keer..
.. maar hij wil gewoon niet meer in zijn achteruit zonder af te slaan.
Resumerend dus 2 problemen, en opvallend dat die tegelijkertijd ontstaan zijn:
1) Achteruitversnelling niet meer in te schakelen zonder dat de motor uitvalt / niet start in die versnelling.
2) Geen vermogen om in een tunnel naar boven te versnellen.
De motor is 2 maanden geleden nog uitgebouwd bij Innovation om de drukgroep en schakelvork te vervangen ...
quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier nou mee ..........
quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:27 schreef Patrick281 het volgende:
Net geplaatst op het Fiero forum ..
[..]
Dat wordt weer geen centjes apart houden voor een SM ...
![]()
(zonder die andere problemen met de auto in oktober had ik die al handje contantje kunnen kopen)
quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:27 schreef Patrick281 het volgende:
Net geplaatst op het Fiero forum ..
[..]
Dat wordt weer geen centjes apart houden voor een SM ...
![]()
(zonder die andere problemen met de auto in oktober had ik die al handje contantje kunnen kopen)
Teffus Fierro man, verkoop dat ding, koop een 205 uit '89. Kost geen ruk je hebt er geen omkijken naar en over 3 maanden is het zomer kan je altijd op de SM.quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:27 schreef Patrick281 het volgende:
Net geplaatst op het Fiero forum ..
[..]
Dat wordt weer geen centjes apart houden voor een SM ...
![]()
(zonder die andere problemen met de auto in oktober had ik die al handje contantje kunnen kopen)
quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[TK]Suzuki GSX-R750 SRAD 1996![]()
Of goud ofzoquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wielen mogen een andere kleur idd, zwart ofzo![]()
![]()
Ja en?quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Bovendien istie opnieuw gespoten.....
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]..............................................................................wat voor bak hebben ze jou aangesmeerd
![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:24 schreef Didiot het volgende:
Pep, gaat lekker met je Fierro
Hopen dat het niet teveel gaat kosten
quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Teffus Fierro man, verkoop dat ding, koop een 205 uit '89. Kost geen ruk je hebt er geen omkijken naar en over 3 maanden is het zomer kan je altijd op de SM.
Van wie heb je die Fierro gekocht? Volgens mij mot die knakkert een paat batsen op zijn edele gelaat krijgen !
Dus kan het een schademotor zijn, net als de mijne, maar dan moet je wel zo eerlijk zijn om dat erbij te zeggen...... dat zou ik wel doen.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Of misschien omdat het ´s nachts -6 graden is![]()
Plus het herhaaldelijk negeren van posts van mijquote:
Dat komt inderdaad door die blanke bling bling neger met sproeten.quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:49 schreef Rietvaerder het volgende:
HAHA die Pepijn probeert kick te doen jonge
Gisteren al "de shit! " en nu weer ''fokking veel te warm''![]()
Je gaat teveel met Dordtenaren om Pepijn
quote:Hallo,
Ik zag dat je op internet geboden hebt op een supermotard. Ik heb ook een motor te koop kompleet met cross en supermotard wielenset. Alles in perfecte staat: > http://www.marktplaats.nl/markt/motoren/crossmotoren/48832.htm
Voor de komplete set met alles erop en eraan vraag ik 2750 euro.
Mvg,
Ow, ja heb verder heel die advertentie niet gelezen, weet ik veelquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:19 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dus kan het een schademotor zijn, net als de mijne, maar dan moet je wel zo eerlijk zijn om dat erbij te zeggen...... dat zou ik wel doen.
Bovendien istie altijd minder waard alstie op zo'n manier opnieuw gespoten wordt...
Wat is jouw probleem trouwens de laatste dagen
[..]
[..]
Plus het herhaaldelijk negeren van posts van mij
Het is je buurman uit Zwijdrecht .. partikulier wel ..quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:39 schreef Makster het volgende:
Van wie heb je die Fierro gekocht? Volgens mij mot die knakkert een paat batsen op zijn edele gelaat krijgen !
Ja niks hee, je moet gewoon weer eens GOED gevlamd wordenquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Ow, ja heb verder heel die advertentie niet gelezen, weet ik veel
Probleem is dat ik meot werkenKrijg dus zo ie zo niet alle post mee en negeren kan je dus ook zien als totaal over het hoofd zien
quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Anders quote je effe ineens een reply van 7 uur geleden
Per 3 januari start er een nieuwe Fiero garage in Almere ..quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:16 schreef Patrick281 het volgende:
En ik had nog niet verteld dat die speciale Fiero garage per 15 december opgeheven is he.![]()
Misschien is dit wel een garantiegevalletje ? Al kan ik het verlies van vermogen niet verklaren.
Ik wilde al eens terug omdat ik weer wat tikkende kleppen hoorde.
Ben je zelf al eens onder de motorkap gedoken om te kijken wat het is?quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:16 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
![]()
En ik had nog niet verteld dat die speciale Fiero garage per 15 december opgeheven is he.![]()
Misschien is dit wel een garantiegevalletje ? Al kan ik het verlies van vermogen niet verklaren.
Ik wilde al eens terug omdat ik weer wat tikkende kleppen hoorde.
Daar had hij al last van toen ik hem kocht, toen had de garage met het uitbouwen van de motor er gelijk maar 2 gebruikte uitlaatspruitstukken opgezet (er was er 1 gescheurd!) met nieuwe pakkingen.
Het duurde niet langer dan 3 weken voordat het geluid weer terug was .. ik vermoed niet goed -of helemaal niet nagedraaid dus een lekker pakking.![]()
(hij schakelde immer met het ophalen niet doordat een stift bij het koppelingspendaal krom bleek - hun verhaal was dat het heel raar was, want daarvoor was hij nog even naar binnen gereden om de spuitstukken na te draaien.......)
Zal is een basketbal in je arie stampen reetspeerder!quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja niks hee, je moet gewoon weer eens GOED gevlamd worden
quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:32 schreef Makster het volgende:
Waar is Lars trouwens? tijd niet gezien (fictief dan). En hoest ie met je hond?!?!?! je leest vast wel mee![]()
Smeer die basketball wel even in met vaseline, die nopjes kunnen best pijn doen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:32 schreef Makster het volgende:
[..]
Zal is een basketbal in je arie stampen reetspeerder!![]()
Waar is Lars trouwens? tijd niet gezien (fictief dan). En hoest ie met je hond?!?!?! je leest vast wel mee![]()
ZEEER tof beest.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Smeer die basketball wel even in met vaseline, die nopjes kunnen best pijn doen.
Gaat goed hoor, groeit als kool en vreet ondertussen mij arm.
Hier een plaatje: (hij staat nu op een grasdieet, veel goedkoper)
[afbeelding]
Zoeken in Belgie, scheelt je een hoop geld.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:44 schreef Makster het volgende:
[..]
ZEEER tof beest.![]()
Ooit zal ik er ook zo eentje ergens vandaan sjeffen
Wat kan ik aan de buitenkant van een motor zien?quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:31 schreef hollander172 het volgende:
Ben je zelf al eens onder de motorkap gedoken om te kijken wat het is?
Gelijk bij het starten loopt'ie normaal 1.500 toeren als het koud is.quote:Verlies van vermogen?Ineens of na je laatste paar ritten?
Nee, maar de vorige keer zei ik dat de kleppen gesteld moesten worden omdat ik die hoorde tikken zodra de motor trekkracht moest leveren.quote:Pakking zou kunnen maar dat levert normaal gesproken geen drastische vermogensverlaging op. Niet eentje die je meteen merkt in ieder geval.
In het hefboomsysteem van het koppelingspendaal zit een koperen stift van ca. 10 centimer.quote:Stift bij koppelingspedaal krom? Welke stift?![]()
Oequote:Op dinsdag 28 december 2004 20:32 schreef Makster het volgende:
Zal is een basketbal in je arie stampen reetspeerder!![]()
Alleen iemand met ervaring is Dude_Ruud niet geloof ik.quote:pat ik heb je even wat filmpjes online gezet...
http://members.home.nl/youpclaessen/CR500%20vid's/
auw.avi is een CR500 SM (zware overbrenging en betrouwbare powerband)
CR500_by_CeasaR500.avi is ook een SM
CR500_proefrit.wmv is een crosser met cross setup en op asfalt en de aller eerste keer dat iemand met ervaring op een CR500 stapt (de zelfde gozer van auw.avi btw)
Jammer .. ik had zijn post al opgezocht.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:11 schreef duderuud het volgende:
[...]
Ehm, ja...het was ook mijn eerste keer op een 500...2 keer bijna achterover geslagen
De vorige eigenaar heeft er aardig wat aan verbouwd, die voorvork is niet standaard, en de uitlaat is ook vervangen.
Voorvork vind ik ook érg mooi!
O ja, hij wordt voornamelijk zwart...maar we twijfelen nog welke velgen er in moeten...blank (chroom) of goudkleurig?
quote:
Hmm, is dat niet een beetje weinig profel achter? Hoeveel milimeter moet het volgens de wet minimaal ook alweer? 56 toch?quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:17 schreef Patrick281 het volgende:
Check dat profiel van die achterband.
Ben het met u eensquote:Op woensdag 29 december 2004 08:23 schreef hollander172 het volgende:
Die FZR'tjes kunnen volgens mij niet op 25kw en een uitdraai (bij die SZR) is niet geldig.
Sowieso krijg je die 1000 echt never nooit op 25kw![]()
Kijk anders eens naar fietsen als: CB500, GS500, ER5 etc. Of als je wat meer wil besteden en iets sportiever wil rijden: ZX6R, CBR600F etc.
GPZ vind ik ook wel gouden middenweg, toch een kuip en niet al te duur. Je kan hem mooi vinden maar ook verschrikkelijk lelijk, een middenweg is er niet geloof ik.
Beginnen op een SZR lijkt me nou niet echt de meest ideale kennismaking met motorrijden, je mag me gerust tegenspreken maar een schappelijke 2 of 4 cilinder lijkt me wat verstandiger.
Ja, zie de reactie erna. Was even vergeten dat het een 1000 wasquote:Op woensdag 29 december 2004 08:23 schreef hollander172 het volgende:
Die FZR'tjes kunnen volgens mij niet op 25kw en een uitdraai (bij die SZR) is niet geldig.
Sowieso krijg je die 1000 echt never nooit op 25kw![]()
Kijk, hier kan ik wat mee, kan meteen even marktplaatsenquote:Kijk anders eens naar fietsen als: CB500, GS500, ER5 etc. Of als je wat meer wil besteden en iets sportiever wil rijden: ZX6R, CBR600F etc.
GPZ vind ik ook wel gouden middenweg, toch een kuip en niet al te duur. Je kan hem mooi vinden maar ook verschrikkelijk lelijk, een middenweg is er niet geloof ik.
Bedoel je de SZR of FZR? De SZR van mijn broertje? Vanwege het vermogen of vanwege de motorquote:Beginnen op een SZR lijkt me nou niet echt de meest ideale kennismaking met motorrijden, je mag me gerust tegenspreken maar een schappelijke 2 of 4 cilinder lijkt me wat verstandiger.
Wat is eigenlijk globaal gezien je budget?quote:Op woensdag 29 december 2004 09:41 schreef Youssef het volgende:
Kijk, hier kan ik wat mee, kan meteen even marktplaatsen
De SZRquote:Bedoel je de SZR of FZR? De SZR van mijn broertje? Vanwege het vermogen of vanwege de motor![]()
Ik heb zelf ervoor gekozen om een motor van rond de 2500 - 3000 euro te kopen. Uiteindelijk wil ik dat de prijs onder de 4000 blijft, maar ik ga toch zeker voor 2500 - 3000. Meer wil ik er gewoon niet aan uitgeven, vanwege mijn toekomst, daar wil ik nog wat geld voor overhoudenquote:Op woensdag 29 december 2004 09:52 schreef hollander172 het volgende:
Wat is eigenlijk globaal gezien je budget?Ik zie enkel suggesties van jou richting SS maar dat moet je ook maar net kunnen betalen natuurlijk.
Kwa kappen zat ik nog te twijfelen. Maar na een tijdje dacht ik, waarom niet gewoon meteen een mooie kopenquote:De SZRis een 1 cilinder en de FZR een 4 cilinder. Vermogensafgifte zal een stuk vriendelijker zijn bij een 4 cilinder, trilt minder en ik gok dat het ook wat zuiniger rijdt. (kan er volledig naast zitten hoor)
Doorgaans is het zo dat je het best kan beginnen met een 2 cilinder zoals de GS500 etc. Het is ook niet voor niks dat ze vooral deze motoren gebruiken voor rijlessen, lekker goedkoop rijden en voor iedereen lekker handelbaar. Zitten ook weinig kappen op die kapot kunnen gaan als je de standaard een keer vergeet etc.
Budgettechnisch zijn het hele verantwoorde fietsen maar tsja emotie he?
Denk je ook even over goede kleding, helm etc. (weet niet of je dat hebtquote:Op woensdag 29 december 2004 10:02 schreef Youssef het volgende:
Ik heb zelf ervoor gekozen om een motor van rond de 2500 - 3000 euro te kopen. Uiteindelijk wil ik dat de prijs onder de 4000 blijft, maar ik ga toch zeker voor 2500 - 3000. Meer wil ik er gewoon niet aan uitgeven, vanwege mijn toekomst, daar wil ik nog wat geld voor overhouden
Wel stom eigenlijk, motoren zijn naar mijn idee best goedkoop, en als ik eenmaal begin met werken na mijn studie kan ik me er zo een in een hogere prijsklasse permitteren. Mjah, geen zin om te wachten he.
Mwah moeilijk, had eerst mijn zinnen gezet op een GS500 of GPZ500 maar ja, dan ineens gaat de emotie meespelen he? De genoemde motoren deden me gewoon niks.quote:Kwa kappen zat ik nog te twijfelen. Maar na een tijdje dacht ik, waarom niet gewoon meteen een mooie kopenWilde eerst wel gaan voor een ragding, maar heb daar toch vanaf gezien. Denk dat ik daar spijt van ga krijgen namelijk. Eerst was ik helemaal verliefd op de VFR400, nu heb ik ook een ZXR400 gezien op Marktplaats. Maar door voor die prijs gaan ook kilometerstand, behandeling in het verleden en ouderdom meespelen, het is iig wel een beetje de richting die ik zoek.
(ook deze stond eerder in dit topic)
Ik dacht dat alleen van die kleine motoren 1 cilinder hadden (= toch 1 zuiger?) Moet ik toch eens even meer over lezen.
Waarom heb jij het over een 1000quote:Op woensdag 29 december 2004 08:23 schreef hollander172 het volgende:
Die FZR'tjes kunnen volgens mij niet op 25kw en een uitdraai (bij die SZR) is niet geldig.
Sowieso krijg je die 1000 echt never nooit op 25kw![]()
Beginnen op een SZR lijkt me nou niet echt de meest ideale kennismaking met motorrijden
quote:Yamaha SZR-660, de R-1 beater !
quote:Toen kwam er een mooie rode GSX-600F met laser "blerpijp", die deed ik na een maand weg.
Veel te weinig spanning met dat lineaire motorblok.
Kijk nog eens, hij heeft ook een plaatje van een FZR1000 geplaatst.quote:Op woensdag 29 december 2004 10:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom heb jij het over een 1000Een SZR is een 660cc..... 1 cilinder 4 takt. Zou niet weten wat daar zo agressief aan is
Op dit moment staan voor hem nog alle opties open natuurlijk. Importeren is best lucratief.quote:Maar hij heeft idd geen 2e typegoedkeuring voor 25kw...... en verzekeren dmv 25kw uitdraai is niet 100% waterdicht...
Dan moet je hem uit Duitsland halen, daar kan alles op 25kw
Stuurde als een idioot .. niet dat ik dat toen al deed.quote:
Toen beviel hij ook wel, en ik had meer koppel op de snelweg om 2 tandjes terug te schakelen en ervandoor te stuiven.quote:Maare Pepijn...... weleens gehoord van proefritjes?
quote:Op woensdag 29 december 2004 10:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat een lief en emotioneel verhaaltje Pepijn
[afbeelding]
Lars ik heb gisteren nog een heel verhaal voorje getikt.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:31 schreef hollander172 het volgende:
<autoproblemen>
Maar het motortoerental staat los van het inschakelen van de achteruit, dat had ik direct al geprobeerd toen ik nog bij mijn werk stond.quote:Staat de ontsteking wel goed op tijd?
zo niet dan kan je wel eens weinig vermogen hebben en loopt hij ook niet goed stationair.
Slaat hij ook af als je hem op bijvoorbeeld 2000 toeren houdt en dan in zij achteruit schakelt?
grtz Albert
quote:Op woensdag 29 december 2004 00:02 schreef Youssef het volgende:
[[url=http://img145.exs.cx/img145/6310/thumbnail9no.jpg]afbeelding][/URL]
Die branden inderdaad soms wel, soms niet.. dit lijkt mij de gouden greep.quote:Hallo,
Ik heb ook eens weer nagedacht.
Maakt de schakelaar voor de achteruitrijlampen geen kortsluitiing of zijn ze
verkeerd aangesloten?
Met de groeten van, Mazzel.
Natuurlijk kan je dat zelf fixen, kwestie van willen he?quote:Op woensdag 29 december 2004 21:16 schreef Patrick281 het volgende:
10 uur afwezig en maar 2 postjes gedaan voor mij om na te lezen.
![]()
![]()
Ik had nog een slimme mail:
[..]
Die branden inderdaad soms wel, soms niet.. dit lijkt mij de gouden greep.
Van het weekend dus maar even het werkplaatsboek inkijken en zien of ik dat zelf kan fixen.![]()
Ik zie mijzelf nog niet de hele draadboom nalopen, dashboard eruit slopen enz.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je dat zelf fixen, kwestie van willen he?
Ik vraag me overigens af waarom je motor zou afslaan doordat je kortsluiting maakt, kan aan mij liggen hoor.
Normaal gesproken zou er inderdaad een zekering uit moeten klappen. Kunnen twee dingen aan de hand zijn:quote:Op woensdag 29 december 2004 22:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf nog niet de hele draadboom nalopen, dashboard eruit slopen enz.
verder ben ik vrij lui aangelegd als ik nog niet zeker weet wat ik aan het doen ben.
Tja zou er eigenlijk geen zekering uit moeten klappen.![]()
Zaterdag eens checken zonder te starten of het dimlicht enzo wel blijft branden als ik hem in zijn achteruit zet. Volgens mij viel inderdaad alles uit.![]()
Maar ja er zit natuurlijk een schakelaar daar die iets regelt, zodra de handle naar links gaat <poef> motor uit.
En ik dacht de eerste 2 maanden dat ik geen achteruitrijlichten had.
Pas 2 weken geleden gingen die ineens branden (zie ik branden via de achterspoiler) maar daarna heb ik ze ook niet meer gezien.
Het verklaart nog niet het gebrek van vermogen, en het niet meer goed stationair lopen met koude motor.
Maar misschien zit er wat betreft dat probleem wel een bougiekabel los ofzo.![]()
Even duimen voor droog weer..
De zekering van de knipperlichten heb ik ook al 3 keer vervangen.quote:Op woensdag 29 december 2004 22:29 schreef hollander172 het volgende:
[.....]
quote:Op woensdag 29 december 2004 22:34 schreef yup het volgende:
Wie is die gast met die Fiero. Gewoon dumpen dat kut koekblik en een SM erbij kopen verdomme.
Je koopt een Amerikaans koekblik, denk je dat die betrouwbaar zijn ?
Dumpen die koekblikken en een SM erbij kopen, meer fun, mooier beter EN STOERDER !
Hey jij clown niet verpesten die gast hij rijd gelukkig nog koekblik.quote:
Mag ik mij afvragen wat hier in godsnaam kwijl aan isquote:Op woensdag 29 december 2004 22:57 schreef Patrick281 het volgende:
Lars, speciaal voor jou een kwijltopic.![]()
Klik!
What's newquote:Op donderdag 30 december 2004 08:47 schreef Makster het volgende:
En een turbo op je BeemerVolgens mij is Pep een beetje de weg kwijt
Wanneer ga je airco aanschaffenquote:Op donderdag 30 december 2004 09:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga vandaag naar de GPS-Shop in NotterGarmin Streetpilot III of Garmin 2610 scoren
www.gps.nl
Streetpilot III
[afbeelding]
2610
[afbeelding]
eigenwijsquote:Op woensdag 29 december 2004 21:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoi![]()
Zat net weer eens dat topic van OPM te lezen (staat bookmarked) , zeker humor om weer eens opnieuw te lezen
Gelukkig istie nu wat slimmer (door ons ?)
Wat was jouw 1e motor?
Niks hee, komt op pa's FJRquote:Op donderdag 30 december 2004 09:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Wanneer ga je airco aanschaffen![]()
niks aan die 400tjuhquote:Op donderdag 30 december 2004 09:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Verveelt die 400 je nog niet? Want een 600cc ging toch ook snel vervelen dacht je
Amen to that !!quote:Op donderdag 30 december 2004 09:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niks aan die 400tjuh![]()
nee hoor, het mag ondertussen best wat sneller gaan (onderin) maar het hoeft niet (komt wel). ik rijd nog steeds met veel plezier op mijn 400
en nog lang niet alles eruit gehaald wat erin zit. plus heb ik enorme zin om es op een circuit te gaan rijden (moet nog op zoek gaan naar een stille demper
)
Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om Toyota te gaan rijden.quote:Op woensdag 29 december 2004 22:34 schreef yup het volgende:
Wie is die gast met die Fiero. Gewoon dumpen dat kuthok en een MR2 kopen verdomme.
Je koopt een Amerikaanse sportwagen, denk je dat die betrouwbaar zijn ?
Dumpen dat hok en gewoon een MR2 kopen, sneller mooier beter EN BETROUWBAARDER !
quote:Op donderdag 30 december 2004 08:47 schreef Makster het volgende:
En een turbo op je BeemerVolgens mij is Pep een beetje de weg kwijt
Zou cool zijn als dat doorgaat, maar dan moeten de anderen dat er ook allemaal voor over hebben.quote:Op donderdag 30 december 2004 09:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
plus heb ik enorme zin om es op een circuit te gaan rijden (moet nog op zoek gaan naar een stille demper)
Ik heb eens een keer wat foto's van zo'n ding geplaatst.quote:Op donderdag 30 december 2004 08:47 schreef Makster het volgende:
Mag ik mij afvragen wat hier in godsnaam kwijl aan is
Enige reden van kwijlen die ik kan bedenken is dat je de door de lelijkheid van het betreffende hok bewusteloos raakt en daardoor hier en daar wat kwijl verliest
Ik vind de gemiddelde Jap toch te saai of te gewoontjes. Can't help it.quote:Op donderdag 30 december 2004 13:32 schreef Makster het volgende:
Klinkt trouwens wel leuk een trubo op je Beemer. maar ik begrijp dus dat de beemer blijft?
Tja is eerder gedaan blijkbaar van die turbo.quote:Opzich geen gek idee, maar om er nu een turbo op te schroevenBeter koop je gewoon een leuk project en ga je daarmee aan de slag. Een FZR1000 als basis voor streetfighter ofzo, ik zie dat ook wel zitten, alleen mijn portemonnee werkt niet zo goed mee
![]()
Blijven heele coole dingetjes, maar de eerste "minibike" die ik koop is een KTM senior.quote:Op donderdag 30 december 2004 10:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Minibike te koop:
http://forum.bikepower.nl/viewtopic.php?t=7459
Nou ok ik vind dat er te weinig MR2's zijn hier in Amsterdam, Fiero's heb ik ook weinig gezien maar dan nog... Had ik al gezegd dat MR2 sneller betrouwbaarder en wendbaarder is ?quote:Op donderdag 30 december 2004 11:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om Toyota te gaan rijden.![]()
![]()
![]()
Verder rijden er al teveel MR2's rond, ik kom ze dagelijks tegen.
Tja wie (onbewust) apart wil zijn moet pijn lijden.![]()
![]()
Ik hoef geen MR2, al was die 2 of 3 keer zo snel.quote:Op donderdag 30 december 2004 14:28 schreef yup het volgende:
Nou ok ik vind dat er te weinig MR2's zijn hier in Amsterdam, Fiero's heb ik ook weinig gezien maar dan nog... Had ik al gezegd dat MR2 sneller betrouwbaarder en wendbaarder is ?![]()
![]()
![]()
Je kunt ook doorsparen voor een turbo boxer van metisse, 155pk, 166nmquote:Op donderdag 30 december 2004 13:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik vind de gemiddelde Jap toch te saai of te gewoontjes. Can't help it.
De Beemer rijdt fantastisch, stuurt zo licht als een brommer en de afwerking/cardan is top.
Het enige wat ik mis (en andere R1100S rijders die dan maar een Blade kopen las ik) is een spectaculair eindschot.
Turbo'tje could do the job en zal tegelijk voor een leuk 2 takt achtig karaktertje erbij kunnen zorgen.
[..]
Tja is eerder gedaan blijkbaar van die turbo.
Alternatief is een paar dagen een hotel boeken in de buurt van die BB tuning.
Kunnen zij ondertussen de Beemer onder handen nemen.
...
quote:Op donderdag 30 december 2004 14:39 schreef Yakult het volgende:
Je kunt ook doorsparen voor een turbo boxer van metisse, 155pk, 166nm![]()
http://www.metisse.de/deutsch/umgebaut/bmw%20turbo%20boxer.html
Minder leuk:quote:Wir haben weder Kosten noch Mühe gescheut
En die topsnelheid valt ook wel tegen.quote:Entwicklungs- und Herstellungskosten: Euro 80.000,--
Das liegen, wat gaf de dynorun ook alweer aanquote:Op donderdag 30 december 2004 14:48 schreef Patrick281 het volgende:
En die topsnelheid valt ook wel tegen.
Ik haal nu al in mum van tijd 240 km/u.
quote:Op donderdag 30 december 2004 15:26 schreef Makster het volgende:
[..]
Das liegen, wat gaf de dynorun ook alweer aan![]()
Its all about koppel toch![]()
Ik heb via de dyno vernomen dat mijn officiele max ook op 220 ligt, echter reedt ik op de Maasvlakte ook 234 / 240 op de tellerquote:Op donderdag 30 december 2004 15:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgens de laatste dubbelblind test met een VFR-750 op 11 december 2004 op de Maasvlakte.
![]()
Volgens de Dyno was het 225 km/u.
De gearing van de R1100GS is echter iets langer in de 6'de versnelling, verder zelfde versnellingsbak.
Dus daar kan ik ook nog iets aanpassen.
quote:Op donderdag 30 december 2004 15:51 schreef Makster het volgende:
Ik heb via de dyno vernomen dat mijn officiele max ook op 220 ligt, echter reedt ik op de Maasvlakte ook 234 / 240 op de teller
Niet ver achter je, serieus zeg maar. Jullie liepen op topsnelheid maar langzaam uit. Alleen voor die flauwe bocht gas eraf gehaald en langzamer gaan rijden. Was maar beter ook ivm die kut woutenautoquote:
Klopt, toen ben ik gaan wachten op Reetpseerder om niet alleen naar huis te hoeven ofzo. Ben niet zo bekend op de maasvlakte.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:09 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zag helemaal niemand meer in mijn spiegels op een gegeven moment.
Maar op de terugweg hadden we ook nog even getopt, toen bleef Mercy wel achter mij hangen maar was jij ook weer uit het zicht verdwenen uit de achtergrond.
Verder niet zo boeien natuurlijk.![]()
Affijn turbo of stage 5 tuning in 2005 voor mij.![]()
De R1100S~blade overstapper miste zijn Beemer ook.
(ging nu notabene langzamer rond op Assen)
quote:Op donderdag 30 december 2004 16:22 schreef Makster het volgende:
Stage 5, wat houdt dat allemaal in? Ook andere nokkenassen en onstekingsvervroeger ofzo?
Check het commentaar van de benodigde materialen onderaan.quote:113 PS am Hinterrad
+ 8 PS Verlust
--------------------------------
121 PS Motorleistung
Das höchste Drehmoment bei 7500 U/min ist hervorragend
10.6 kg/m am Hinterrad entsprechen rund 116 Nm Drehmoment an der Kurbelwelle!
notwendige Teile: bearbeitete Flow optimierte Drosselklappen
spez. Kolben hoch komprimierend
Zylinder 1150ccm
Köpfe mit vergrößerten Ventilen, Kanäle Flow optimiert
spezielle bbpower Nockenwelle
Tune-Up Eprom
BBP Sport Auspuffanlage (auch mit Tüv möglich)
quote:Ducati-Killer...
124 PS am Hinterrad
+ 8 PS Verlust
----------------------------
132 PS Motorleistung
11,8 kg/m
+ 9% Verlust
-------------------------------
12,86 kg/m / 7300 U/min
128 NM Drehmoment
Benötigte Teile:
leider sehr viele...
quote:Das Tune-Up Eprom hat 8 verschiedene Programme, diese werden über die vorhandene Codiersteckdose umgeschaltet
Stage 1 serienmäßiger Auspuff, auch mit K&N Filter, 8100 U/min
Stage 2 Vorschalldämpfer oder Verbindungsrohr ohne Kat, mit Seriendämpfer oder Zubehördämpfer EG/ABE, 8100 U/min
Stage 3 Racing Auspuffanlage, mit oder ohne Kat, offene Dämpfer, 8100 U/min
Stage 4 mit BBPower Nockenwelle, 8100 U/min
Stage 1 für Normalbenzin angepasst, 7900 U/min
Stage 2 für Normalbenzin angepasst, 7900 U/min
Stage 3 für Normalbenzin angepasst, 7900 U/min
Stage 1-3 für Benzin schlechter als Normalbenzin, 7900 U/min
Hinweis:
Dringend abzuraten ist vom Gebrauch von Benzindruckreglern mit höherem Druck (K-Regler)
Große Luftschnorchel, sogenannte Air Charger, verschlechtern das Drehmoment im unteren Bereich,
diese sind erst ab Stufe 4 von Nutzen.
Spezielle Zündkabel sind für die Leistungsausbeute bedeutungslos und aus unserer Sicht reine Geldverschwendung.
quote:hallo,
helaas hebben we dan allebei veel pech, mijn auto is gisteren uitgebrand. ik
waardeer je bod van 3000e maar ik wil er toch echt 3500 voor hebben gezien
mijn toekomstige gezinssituatie en gezien de staat van de motor .
ik wacht geduldig af
ook een fijn uiteinde gewenst en misschien tot in het komende jaar
Nu weer een zwartequote:Op donderdag 30 december 2004 17:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Dussss... met een beetje geluk rijd Rietje binnenkort op een vrijwel nieuwe zwarte Bandit600S uit 2004 rond![]()
quote:Op donderdag 30 december 2004 17:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb je moeite met bijhouden PepijnMoet jij zeggen
Elke dag 4 verschillende KTM's ofzo
Misschien heeft hij van het verzekeringsgeld iets anders gekocht?quote:Op donderdag 30 december 2004 18:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Als de vorige eigenaar de bike nieuw heeft gekocht dan zal ie em ook wel in de all risk hebben gehad..de schade had ie zo vergoed kunnen krijgen via verzekering...had ie weer een als nieuwe bike gehad...
Waarom een nieuwe kopen...dan heeftie kerel dus wel euro's gehad...anders doe je geen nieuwe bike weer...
quote:Leven in de brouwerij.
Haal je meestal je neus op voor een 125cc-machine? Maak dan eens kennis met de Varadero 125. Het woord 'basic' herinner je je dan alleen nog maar uit het woordenboek.
Op deze motorfiets wil je meteen plaatsnemen en wegrijden.
Je wordt niet teleurgesteld, want er is fraaie techniek aan boord in de vorm van een vloeistofgekoelde 4-takt V-twin en 5-versnellingsbak.
De lange veerwegen zijn comfortabel op de weg en komen ook van pas op onverhard.
De Varadero 125 voldoet aan de Euro-2 emissie-eisen, mede dankzij een secundair luchtsysteem. De koelvloeistof stroomt ook door de carburateurs. Hierdoor warmt de motor snel op en presteert deze goed onder alle weersomstandigheden.
En kijk eens naar de fraaie lijnen.
De kuip vertoont overeenkomsten met die van de grote broer en zorgt er meteen voor dat de Varadero 125 overal voor vol wordt aangezien.
Standaard zijn een getinte ruit en een koplamp die gelijk aan gaat met het contact.
quote:Op donderdag 30 december 2004 19:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja en wanneer krijg je verzekeringsgeld dat het zoveel is dat je een nieuwe motor kan kopen..... juist, alstie total is
nicequote:Op donderdag 30 december 2004 17:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Net bij een Bandit600S uit 2004 met 13500km wezen kijken.
Jij bent echt het spoor bijsterquote:
quote:Op donderdag 30 december 2004 19:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nice![]()
maar wel twijfelachtig verhaal idd
en idd, als ie zoveel gehad om een nieuwe te kunnen kopen dan moet deze een flinke schade hebben opgelopen. maar wie weet is het wel gewoon wat anders...had ie geen zin meer om te rijden na zijn val of wilde hij nu (nog) iets minder sportiefs...
tis iig een erg mooie bike die de moeite waard is om het na te trekkenvooral als het binnen je mogelijkheden kan zijn om hem te kopen ^ O^
quote:Op donderdag 30 december 2004 19:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom zou je een nieuwe motor kopen als ie alleen wat omvalschade heeft, terwijl ie nog in de fabrieksgarantie zit, van april 2004 is en pas 13500km heeft gereden
Ik ben altijd al gek geweest op kleine rode mannetjes met sproeten motorfietsjes met weinig cc's.quote:Op donderdag 30 december 2004 19:59 schreef Makster het volgende:
Jij bent echt het spoor bijster
Beter ga je het nieuwe jaar met meer geestelijk vermogen in dan als je dit jaar bent geeindigd
En deze ziet er nog best groot uit .. voor een 125 cc.quote:Dat ding pep, ik zal het nog 1 keer uitleggen, is GAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRR. Wel eens op zo een grote Verrado gereden, nou relaxed is anders
Veel voor weinig, ik zeg Keilewegquote:Op donderdag 30 december 2004 20:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Omdat iemand geen goed gevoel meer bij zijn motor heeft.
Nog afgezien van het feit dat iemand mogelijk een persoon is die een nieuw ding koopt en nooit geen opgelapte motor wil.
Verder ben je heel terecht argwanend en onderzoekend. Er wordt idd heel wat afgekloot in deze wereld.![]()
[..]
Ik ben altijd al gek geweest op kleine rode mannetjes met sproeten motorfietsjes met weinig cc's.
Vooral als het nog een tweecylinder is ook.
[..]
En deze ziet er nog best groot uit .. voor een 125 cc.
veel voor weinig, daar houd ik van.![]()
quote:Op donderdag 30 december 2004 20:19 schreef Makster het volgende:
[..]
Veel voor weinig, ik zeg Keileweg![]()
Of de Mac, of de Beemer (veel geld weinig pk![]()
)
Owja sorry voor that sirquote:Op donderdag 30 december 2004 20:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
![]()
Psst..Mark ik weet dat je hard moet werken deze week in je uppie, maar t'is nog geen vrijdagmiddag, rellen doen we morgen dus.
quote:Op donderdag 30 december 2004 20:24 schreef Makster het volgende:
Jij moet tot 12 uur vernam ik net
ghe ghe zo kennen we je weer :pquote:Op donderdag 30 december 2004 20:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Moest subtieler zijn zei pa zachtjes toen de verkoper ff wegliep
heerlijkquote:Op donderdag 30 december 2004 20:24 schreef Makster het volgende:
OPM vrij
dat sucktquote:en ikke, de zielige rode verstoten makaak, kan lekker tot 16 uur![]()
quote:Op donderdag 30 december 2004 20:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heerlijkeen paar deadlines voor 1 jan moeten halen (druk dus) maar nu lekker weekend
helaas wel...quote:Op donderdag 30 december 2004 20:46 schreef Patrick281 het volgende:
Vrij tot volgend jaar bedoel je. Oude grap.
![]()
yepquote:Dealine nog gehaald? Je was wel stil vandaag zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |