hehe, komt vanzelf wel. Anders heb ik dat kuttopique weer maanden in MyActivequote:Op zondag 26 december 2004 23:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat word weer een post plaatsen in het feedback topic
Ik geloof dat de meesten hier zelf nooit gebrommerd hebben omdat ze het geduld hadden te wachten tot ze mochten beginnen met hun motorrijbewijs. Ik heb zelf in ieder geval nooit gebrommerd.quote:Op maandag 27 december 2004 01:37 schreef yup het volgende:
Volgens mij zijn de meeste motorrijders vroeger wannabees geweest.
Wat ik helemaal lachen vind is dat ze scooterrijdertjes afzijken, terwijl ze zelf op scootertjes hebben gereden
Ja dan heb ik van wtf lul jij nou kneus je hebt zelf gebrommerd en dan zijk je die gasten af...
Amen to that brotherquote:Op maandag 27 december 2004 05:59 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ik geloof dat de meesten hier zelf nooit gebrommerd hebben omdat ze het geduld hadden te wachten tot ze mochten beginnen met hun motorrijbewijs. Ik heb zelf in ieder geval nooit gebrommerd.
Daarbij hebben diegenen die toen gebrommerd hebben juist een reden om die scooterrijdertjes af te zeiken, aangezien zij er ervaring mee hebben, dus weten waar ze het over hebben..
Verder komt deze opmerking van een broekie die net komt kijken, terwijl hij denkt dat hij beter rijdt dan de rest(typisch jeugdig onervarenheidsoverschattingssyndroom.. (mooi woord voor scrabble). Ga nou eerst eens lekker leren je auto netjes warm te rijden voor je hem door gaat trekken in zijn toeren..
![]()
![]()
Hier een voormalig scootah rijderquote:Op maandag 27 december 2004 05:59 schreef ploderus het volgende:
Ik geloof dat de meesten hier zelf nooit gebrommerd hebben omdat ze het geduld hadden te wachten tot ze mochten beginnen met hun motorrijbewijs. Ik heb zelf in ieder geval nooit gebrommerd.
Daarbij hebben diegenen die toen gebrommerd hebben juist een reden om die scooterrijdertjes af te zeiken, aangezien zij er ervaring mee hebben, dus weten waar ze het over hebben..
Verder komt deze opmerking van een broekie die net komt kijken, terwijl hij denkt dat hij beter rijdt dan de rest(typisch jeugdig onervarenheidsoverschattingssyndroom.. (mooi woord voor scrabble). Ga nou eerst eens lekker leren je auto netjes warm te rijden voor je hem door gaat trekken in zijn toeren..
![]()
![]()
Er zijn genoeg motorboyz die met scooter begonnen zijn.quote:Op maandag 27 december 2004 05:59 schreef ploderus het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 10:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie is er allemaal vrij deze week?
quote:Op maandag 27 december 2004 08:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hier een voormalig scootah rijder![]()
heb zelf zo'n 3 jaar scooter gehad voordat ik illegaal in een auto stapte
ik denk dat scooter/brommerrijders wel een kleine voorsprong hebben omdat ze een beetje hebben geproefd van het gevoel van op 2 wielen rijden. Zo ben ik wel es onderuit gegaan met me scootah toen het erg glad was; daar leer je enorm van
na die ene glijer nooit meer onderuit gegaan nl.
Maar als ex-scootah rijder weet ik ook hoe de gemiddelde scootah rijder zich voortbeweegt op zo'n ding en dat is vaak niet bestverkeersregels hebben ze meestal geen benul van of hebben ze volledig sch**t aan en veiligheid is iets om stoer over te doen, dus vooral niet in acht nemen (denk aan een helm).
Totdat je de op de motorkap van de space wagon ligtquote:je hebt 1 gashendel die OF open OF dicht kan, je bent wendbaar en past overal tussen door, en daar maak je lekker gebruik van!
Helaas voor jou istie verkocht,quote:Op maandag 27 december 2004 11:33 schreef Youssef het volgende:
Hmm, ik heb de eigenaar van de zwarte CBR600f2 even gemailed. Wil toch eens even mooie foto's zien van dat ding.Dit motortje ziet er trouwens wel ongelovelijk mooi uit:
Maar het zou toch iets meer zijn als ik vrouw was.
Die scootâh'achtige jeugd is altijd te lui om even alles te lezen he.quote:Op maandag 27 december 2004 11:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Helaas voor jou istie verkocht,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |