abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24225762
Je weet wel, die mensen die domme vragen stellen en alleen maar dromen van een motor

http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/84043/1

144 bedoel ik
pi_24225811
Dat word weer een post plaatsen in het feedback topic
pi_24225865
quote:
Op zondag 26 december 2004 23:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat word weer een post plaatsen in het feedback topic
hehe, komt vanzelf wel. Anders heb ik dat kuttopique weer maanden in MyActive
pi_24225876
Ik heb het al voor je gedaan
pi_24225920
quote:
Op zondag 26 december 2004 23:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb het al voor je gedaan
Je doet het voor motorrijdend Nederland, niet alleen voor mij.
pi_24226396
Ik ga slapen

pi_24226504
pi_24228666
Volgens mij zijn de meeste motorrijders vroeger wannabees geweest.

Wat ik helemaal lachen vind is dat ze scooterrijdertjes afzijken, terwijl ze zelf op scootertjes hebben gereden

Ja dan heb ik van wtf lul jij nou kneus je hebt zelf gebrommerd en dan zijk je die gasten af...
pi_24230557
quote:
Op maandag 27 december 2004 01:37 schreef yup het volgende:
Volgens mij zijn de meeste motorrijders vroeger wannabees geweest.

Wat ik helemaal lachen vind is dat ze scooterrijdertjes afzijken, terwijl ze zelf op scootertjes hebben gereden

Ja dan heb ik van wtf lul jij nou kneus je hebt zelf gebrommerd en dan zijk je die gasten af...
Ik geloof dat de meesten hier zelf nooit gebrommerd hebben omdat ze het geduld hadden te wachten tot ze mochten beginnen met hun motorrijbewijs. Ik heb zelf in ieder geval nooit gebrommerd.
Daarbij hebben diegenen die toen gebrommerd hebben juist een reden om die scooterrijdertjes af te zeiken, aangezien zij er ervaring mee hebben, dus weten waar ze het over hebben..
Verder komt deze opmerking van een broekie die net komt kijken, terwijl hij denkt dat hij beter rijdt dan de rest(typisch jeugdig onervarenheidsoverschattingssyndroom.. (mooi woord voor scrabble ). Ga nou eerst eens lekker leren je auto netjes warm te rijden voor je hem door gaat trekken in zijn toeren..

[ Bericht 2% gewijzigd door ploderus op 27-12-2004 06:06:45 ]
  maandag 27 december 2004 @ 08:41:53 #10
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_24230860
quote:
Op maandag 27 december 2004 05:59 schreef ploderus het volgende:

[..]

Ik geloof dat de meesten hier zelf nooit gebrommerd hebben omdat ze het geduld hadden te wachten tot ze mochten beginnen met hun motorrijbewijs. Ik heb zelf in ieder geval nooit gebrommerd.
Daarbij hebben diegenen die toen gebrommerd hebben juist een reden om die scooterrijdertjes af te zeiken, aangezien zij er ervaring mee hebben, dus weten waar ze het over hebben..
Verder komt deze opmerking van een broekie die net komt kijken, terwijl hij denkt dat hij beter rijdt dan de rest(typisch jeugdig onervarenheidsoverschattingssyndroom.. (mooi woord voor scrabble ). Ga nou eerst eens lekker leren je auto netjes warm te rijden voor je hem door gaat trekken in zijn toeren..
Amen to that brother

Heb ook nooit op een scoottaahhh gereden
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_24230942
morgen dat viel tegen zeg, vanochtend uit me nest komen
quote:
Hier een voormalig scootah rijder heb zelf zo'n 3 jaar scooter gehad voordat ik illegaal in een auto stapte ik denk dat scooter/brommerrijders wel een kleine voorsprong hebben omdat ze een beetje hebben geproefd van het gevoel van op 2 wielen rijden. Zo ben ik wel es onderuit gegaan met me scootah toen het erg glad was; daar leer je enorm van na die ene glijer nooit meer onderuit gegaan nl.

Maar als ex-scootah rijder weet ik ook hoe de gemiddelde scootah rijder zich voortbeweegt op zo'n ding en dat is vaak niet best verkeersregels hebben ze meestal geen benul van of hebben ze volledig sch**t aan en veiligheid is iets om stoer over te doen, dus vooral niet in acht nemen (denk aan een helm).
  maandag 27 december 2004 @ 09:52:59 #12
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_24231372
Nou inderdaad goeie morgen zeg hee

Volgens mij zijn er niet veel die deze week doorwerken, naja of wel naturulijk. Valt raar allemaal dit jaar
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_24231452

Wie is er allemaal vrij deze week?
pi_24232140
quote:

[..]

Er zijn genoeg motorboyz die met scooter begonnen zijn.

En als je zelf zo bent geweest hoef je niet neerbuigend te kijken naar scooterrijderkes...

Heb zelf een gare Fox gehad voor school dus ik tel effe niet mee als scootahboy ok ?
  maandag 27 december 2004 @ 11:32:41 #15
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24232516
Ik heb ook nooit gescooterd of gebrommerd Yup, ik had zelfs nooit de wil om te rijden op een tweewieler.
Sowiezo had je toen ik 16 was nog niet zoveel scoot's als nu.
Puch Maxi met special paint was de shit. Maar dat weet ik alleen maar van mijn zus en haar vriendjes.

Via haar ben ik gek geworden van motorrijden, had er daarvoor nooit natte dromen over.

Ik ben wel gelijk mijn eerste motorles onderuit gegaan trouwens.
het autorijbewijs had ik al, maar ik snapte niet hoe je moest sturen op een 2 wieler (eerste bocht stond ik bijna stil tegen een lantaarnpaal) , en of gas dicht nou een beweging van je pols naar achteren of naar voren was toen de rijschoolhouder zei dat ik gas moest minderen op de kinderkopjes in de stromende regen.

Hij reed trouwens achterop bij mij, dus maakte zelf ook een lekkere klapper.
(leste eerste 5-6 lessen met dubbele bediening, dus hij had een rem en koppelingshandle)
quote:
Op maandag 27 december 2004 10:01 schreef Rietvaerder het volgende:

Wie is er allemaal vrij deze week?
3 van de 5 dagen, maar ik kon ook gewoon de hele week nemen zei de chef.
Maar ik ga dus toch dinsdag en donderdag werken, een hele vrij is ook weer niets voor deze jongen.
pi_24232528
Hmm, ik heb de eigenaar van de zwarte CBR600f2 even gemailed. Wil toch eens even mooie foto's zien van dat ding. Dit motortje ziet er trouwens wel ongelovelijk mooi uit: Maar het zou toch iets meer zijn als ik vrouw was.
quote:
Op maandag 27 december 2004 08:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

Hier een voormalig scootah rijder heb zelf zo'n 3 jaar scooter gehad voordat ik illegaal in een auto stapte ik denk dat scooter/brommerrijders wel een kleine voorsprong hebben omdat ze een beetje hebben geproefd van het gevoel van op 2 wielen rijden. Zo ben ik wel es onderuit gegaan met me scootah toen het erg glad was; daar leer je enorm van na die ene glijer nooit meer onderuit gegaan nl.

Maar als ex-scootah rijder weet ik ook hoe de gemiddelde scootah rijder zich voortbeweegt op zo'n ding en dat is vaak niet best verkeersregels hebben ze meestal geen benul van of hebben ze volledig sch**t aan en veiligheid is iets om stoer over te doen, dus vooral niet in acht nemen (denk aan een helm).
. Hier een fox rijdende krantenbezorger. De brommer gebruik ik tevens voor mijn ritjes naar school, maar ik heb dus mijn brommer niet als pimp ding gekocht maar meer als rag ding Dus ik zie mezelf niet als de scootah rijdende jeugd.

Ik weet zeker dat ik door de brommer een zeer grote voorsprong heb gehad op het auto en motorrijden. Voor het autorijden ben was ik al voorbereid op alle verkeerssituaties en dit geldt tevens voor het motorrijden. En voor het motorrijden heb ik tenminste het swing gevoel al gehad, en het hand-gas mechanisme, het doseren ervan etc. had ik al helemaal door.

Ik heb nu bijna geen lessen nodig om op examen te gaan, en het enige wat we doen met lessen is nu toeren. Ondertussen rag ik me brommertje nog een beetje verder. Ik begrijp wel wat ze verder bedoelen met het kotsen op de scootah jeugd, maar ja, je hebt 1 gashendel die OF open OF dicht kan, je bent wendbaar en past overal tussen door, en daar maak je lekker gebruik van!
pi_24232554
Ik rij ook auto als rag ding maar deze mensen zien me toch als gevaarlijke sjonnie
pi_24232576
Volgens mij moet je een motor ook onderhouden, dat heb ik dus nog nooit gedaan met mijn brommer

Ik is overigens 2 weken vrij, ben nog middelbaar kutscholiertje
pi_24232621
quote:
je hebt 1 gashendel die OF open OF dicht kan, je bent wendbaar en past overal tussen door, en daar maak je lekker gebruik van!
Totdat je de op de motorkap van de space wagon ligt
  maandag 27 december 2004 @ 11:50:46 #20
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_24232766
quote:
Op maandag 27 december 2004 11:33 schreef Youssef het volgende:
Hmm, ik heb de eigenaar van de zwarte CBR600f2 even gemailed. Wil toch eens even mooie foto's zien van dat ding. Dit motortje ziet er trouwens wel ongelovelijk mooi uit: Maar het zou toch iets meer zijn als ik vrouw was.
Helaas voor jou istie verkocht,
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  maandag 27 december 2004 @ 11:56:23 #21
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24232852
quote:
Op maandag 27 december 2004 11:50 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Helaas voor jou istie verkocht,
Die scootâh'achtige jeugd is altijd te lui om even alles te lezen he.
pi_24232918
Ik heb ook een scootah gehad maar had er ook nog iets naast
pi_24233079
vieze breezer boy
pi_24233159
Gelukkig ben ik niet overgestapt naar koekblikken, dat is nóg fouter
pi_24233192

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')