abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24233225
Hey maar rijden de motorfappers wel in dit weer? Beetje gevaarlijk of niet zelfs met de koekblik glij je alle kanten uit
pi_24233248
t is 3 graden...... ff wachten en tis weer ontdooid

Maar ja, geen zin om telkens die motor te gaan afspoelen na het rijden ivm pekel
pi_24233264
quote:
Op maandag 27 december 2004 11:50 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Helaas voor jou istie verkocht,
Heb je het over die roze bling bling? Ja duh, dat had ik allang gelezen dat ie verkocht was Lijkt me ook niet echt een geschikt motortje voor mij kijkend naar de kleuren. Maar dat had ik al gezegd, alleen is de scootah jeugd weer te lui om goed te lezen
  maandag 27 december 2004 @ 12:22:22 #30
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24233278
quote:
Op maandag 27 december 2004 12:19 schreef yup het volgende:
Hey maar rijden de motorfappers wel in dit weer?
Beetje gevaarlijk of niet zelfs met de koekblik glij je alle kanten uit
Je moet gewoon betere rijkwaliteiten bezitten dan de koekblikkers.
  maandag 27 december 2004 @ 12:24:30 #31
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24233309
quote:
Op maandag 27 december 2004 12:21 schreef Youssef het volgende:
Heb je het over die roze bling bling? Ja duh, dat had ik allang gelezen dat ie verkocht was
Ach ja beter communiceren leer je ook als je ouder wordt.

Ik las trouwens iets over een zwarte CBR idd, en zie een blauw/rode of zoiets.
Waar is die zwarte dan?
pi_24233324
quote:
Op maandag 27 december 2004 11:40 schreef yup het volgende:

[..]

Totdat je de op de motorkap van de space wagon ligt
Geloof me, de meeste automobilisten doen stoer met al dat blik om hen heen, maar als puntje bij paaltje komt gaan ze toch volledig in de ankers. Heb ik al vaker mee gemaakt dat ik strak voor me uitkeek, doorknalde, terwijl ik de auto al van meters ver zag aankomen (maar ik kwam van rechts ) en dan op het laatste moment, kijkend naar links onder mijn voeten en de koplampen van een auto, schreeuwende banden denkend "shit, nou is het gebeurd "

Maar tis nooit 'gebeurd' En met de brommer kan je je dat risico permiteren, vaak genoeg dat ding laten vallen, alles blijft heel, niet net als een motor. Voor je daarmee in paniek remt, dat risico neemt, kan je nooit meer uitwijken of je ligt al op je bek of tegen de auto aan
pi_24233343
En ook gewoon vol op de rem he Niks zo kort mogelijke remweg proberen te houden, HOPPA, met blokkerde banden, dat remt toch immers het best?
pi_24233362
quote:
Op maandag 27 december 2004 12:24 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ach ja beter communiceren leer je ook als je ouder wordt.

Ik las trouwens iets over een zwarte CBR idd, en zie een blauw/rode of zoiets.
Waar is die zwarte dan?
Hehe, die stond uiteraard in het andere motortopic. Maargoed, dat weten alleen die hard MC'ers

http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/82351
  maandag 27 december 2004 @ 12:26:54 #35
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24233364
quote:
Op maandag 27 december 2004 12:19 schreef yup het volgende:
Beetje gevaarlijk of niet zelfs met de koekblik glij je alle kanten uit
Kijk maar naar Youp, Yup.
pi_24233402
quote:
Op maandag 27 december 2004 12:26 schreef Rietvaerder het volgende:
En ook gewoon vol op de rem he Niks zo kort mogelijke remweg proberen te houden, HOPPA, met blokkerde banden, dat remt toch immers het best?
Met lessen vaak ook de achterband blokkerend tot stilstand laten komen 1 keer de voorband laten blokkeren, toen heb ik toch maar even alles losgelaten en de noodstop overgeslagen
pi_24233421
Goed gehandeld
pi_24233423
Hey ik heb geen RWD maar FWD ik zie de boom die me gaat vermoorden Youp zag het niet

Youssef geloof me ik heb liever dat ik die scooterboyz niet raak dan dat ik met die papierwerk enzo moet kloten. Maar als ik niet meer kan remmen is het bye bye scootahboy, en het mooie is dat ze geen wettelijke bescherming net als voetgangers en fietsers hebben
  maandag 27 december 2004 @ 12:31:19 #39
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24233450
quote:
Op maandag 27 december 2004 12:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Hebben sommige onder ons ook last van.
quote:
Op maandag 27 december 2004 12:26 schreef Youssef het volgende:
Hehe, die stond uiteraard in het andere motortopic. Maargoed, dat weten alleen die hard MC'ers

http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/82351
Jij bent echt een diehard: een maandje MC fokken en brommeren.
Als je trouwens zo goed kan rijden als die pizzabezorger die ik gisteren zag.
Niet normaal zoals die gozer op die smalle harde bandjes reed.
Hij zal ws ook geen gevaar kennen of zien.

Die CBR-600 vind ik trouwens veel te duur met die vage onderhoudshistorie en import.
Ik zou meer iets aan 3.000 gulden denken, maar ja we kennen geen normale prijzen meer voor oude motoren sinds de euro.
pi_24233471
quote:
Op maandag 27 december 2004 12:31 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Hebben sommige onder ons ook last van.

Is ook niet echt een man van zijn woord he, hij zou toch permanent niet meer Fok!ken
  maandag 27 december 2004 @ 12:34:14 #41
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24233491
En op motorforum had hij ook al afscheid genomen op een bepaalde manier.

Maar jij was ook al een keer vertrokken hier.
pi_24233508
quote:
Op maandag 27 december 2004 12:29 schreef yup het volgende:
Hey ik heb geen RWD maar FWD ik zie de boom die me gaat vermoorden Youp zag het niet

Youssef geloof me ik heb liever dat ik die scooterboyz niet raak dan dat ik met die papierwerk enzo moet kloten. Maar als ik niet meer kan remmen is het bye bye scootahboy, en het mooie is dat ze geen wettelijke bescherming net als voetgangers en fietsers hebben
Ik neem de risico's alleen wanneer ik daar recht op heb Voor de rest, zig zaggen enzo doe ik ook, door rood knallen ook, gekke manoevres uithalen ook. Maar altijd op zo een manier dat het kan Dus als het druk is dan rem ik wel voor het rode stoplicht, maar rij ik vervolgens door. Maar ik zit er soms ook wel 5 uur op, echt niet dat je dan na al die bijna ongelukken met auto's die je proberen te irriteren, of stoplichten die op rood staan etc. etc. op zo een wendbaar ding dan nog netjes blijft rijden.
pi_24233528
quote:
Op maandag 27 december 2004 12:31 schreef Patrick281 het volgende:
Die CBR-600 vind ik trouwens veel te duur met die vage onderhoudshistorie en import.
Ik zou meer iets aan 3.000 gulden denken, maar ja we kennen geen normale prijzen meer voor oude motoren sinds de euro.
Duur? Voor een rode motor misschien, maar deze is zwárt.

pi_24233541
quote:
Op maandag 27 december 2004 12:34 schreef Patrick281 het volgende:
En op motorforum had hij ook al afscheid genomen op een bepaalde manier.

Maar jij was ook al een keer vertrokken hier.
Maar had niet in mijn ondertitel "Fokt definitief niet meer'' staan
pi_24233557
quote:
Op maandag 27 december 2004 12:35 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ik neem de risico's alleen wanneer ik daar recht op heb Voor de rest, zig zaggen enzo doe ik ook, door rood knallen ook, gekke manoevres uithalen ook. Maar altijd op zo een manier dat het kan Dus als het druk is dan rem ik wel voor het rode stoplicht, maar rij ik vervolgens door. Maar ik zit er soms ook wel 5 uur op, echt niet dat je dan na al die bijna ongelukken met auto's die je proberen te irriteren, of stoplichten die op rood staan etc. etc. op zo een wendbaar ding dan nog netjes blijft rijden.

Ga je dat met je motor ook doen?
  maandag 27 december 2004 @ 12:38:52 #46
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24233567
Net mail ..
quote:
U ontving 7 dagen of langer geleden een e-mail met de mededeling dat er een
verouderde advertentie op Marktplaats.nl staat met uw e-mail adres. Deze
advertentie in de groep Auto's en de rubriek Pontiac is vandaag verwijderd.
Hieronder staat een kopie van de advertentie.
Vorige week mailde er nog een belangstellende voor het ding.
Maar ik melde gelijk dat ik hem wilde houden, tenzij er iemand een heeeel goed bod zou doen.
Hij deed een bod 800 euro lager dan waarvoor ik hem al verkocht had eerder.
(en dat was 1.500 euro meer dan waarvoor ik hem gekocht had)
Maar die kneus kon niet tijdens openingstijden van het postkantoor komen overschrijven.
  maandag 27 december 2004 @ 12:41:51 #47
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24233615
quote:
Op maandag 27 december 2004 12:36 schreef Youssef het volgende:
Duur? Voor een rode motor misschien, maar deze is zwárt.

Ghe ghe alweer een zwart freak erbij.

Ja, ok hij is zwart dus veeeel meer waard.

Reken eens die prijs om, meer dan 5.000 gulden voor een motor van 14 jaar oud.
En omdat hij er nog amper mee gereden heeft zit er vast nog wel wat werk aan te komen.
Pas als je iets gaat gebruiken dan komen de gebreken namelijk naar boven.
En ik vind het vaag dat hij nu een soes gekocht heeft.
pi_24233634
quote:
Op maandag 27 december 2004 12:38 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ga je dat met je motor ook doen?

Nee, op de brommer kom ik niet harder dan 40, en kun je geen klaverbladen nemen.
  maandag 27 december 2004 @ 12:44:57 #49
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24233668
quote:
Op maandag 27 december 2004 12:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar had niet in mijn ondertitel "Fokt definitief niet meer'' staan
Emotioneel momentje, zijn ondertitel was er niet zo lang daarna alweer uit.
Jij zegt nooit dingen waar je later toch op terugkomt of zou willen komen?
pi_24233675
quote:
Op maandag 27 december 2004 12:35 schreef Youssef het volgende:
zie mijn eerdere post over het in acht nemen van verkeersregels en veiligheid wat brommah rijders doen oftewel: je denkt dat je het op plaatsen doet waar het kan...in het verkeer moet je altijd een veiligheidsmarge hanteren als je je op 2 wielen voortbeweegt want je wordt erg makkelijk over het hoofd gezien. En jij rijdt op het randje...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')