Hehe, nee ik val niet per se op zwart hoor. Maar laatste paar keer dat ik een zwarte zag dacht ik toch "hmm, toch subtiel mooi, niet van die opvallende kleuren"quote:Op maandag 27 december 2004 12:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ghe ghe alweer een zwart freak erbij.![]()
Ja, ok hij is zwart dus veeeel meer waard.![]()
![]()
Reken eens die prijs om, meer dan 5.000 gulden voor een motor van 14 jaar oud.![]()
En omdat hij er nog amper mee gereden heeft zit er vast nog wel wat werk aan te komen.
Pas als je iets gaat gebruiken dan komen de gebreken namelijk naar boven.
En ik vind het vaag dat hij nu een soes gekocht heeft.![]()
Amen to thatquote:Op maandag 27 december 2004 12:41 schreef Patrick281 het volgende:
Ja, ok hij is zwart dus veeeel meer waard.![]()
![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 12:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
En jij rijdt op het randje...
Omdat jij niet harder dan 40 kunt (wat op zich hard genoeg is om goed te verongelukken) doet de rest van het verkeer dat ook nietquote:Op maandag 27 december 2004 12:42 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nee, op de brommer kom ik niet harder dan 40, en kun je geen klaverbladen nemen.
Ik vind die bandjes op die scootâh vaak wel mooi, zien er tenminste uit als plakbandjes.quote:Op maandag 27 december 2004 12:42 schreef Youssef het volgende:
Nee, op de brommer kom ik niet harder dan 40, en kun je geen klaverbladen nemen.
Niks hoor, als het een Ferrari isquote:
Dus jij had gisteren het echte kerstgevoelquote:Weet je wat ik gisteren had als Kerstdiner..... een Big Tasty![]()
80 tot 120 km/u (eigen ervaringquote:Op maandag 27 december 2004 12:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Omdat jij niet harder dan 40 kunt (wat op zich hard genoeg is om goed te verongelukken) doet de rest van het verkeer dat ook nieteen auto die nog niet even door oranje wilt maar eigenlijk te laat is doet nog es wat extra gas bij...hoe hard zal hij dan gaan??
quote:Op maandag 27 december 2004 12:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Heb je hem ook weer....
We weten nu wel dat je een wegpiraat Sjonnie ben![]()
![]()
Is wel bekend idd, maar omdat Pepijn zei dat zwart meer waard is dan roodquote:Op maandag 27 december 2004 12:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Niks hoor, als het een Ferrari is![]()
(zwart is gewoon mijn favo kleur, is wel bekend onderhand toch)
[..]
Dus jij had gisteren het echte kerstgevoel
Die brommer crimineel begon hoor.quote:Op maandag 27 december 2004 12:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Is wel bekend idd, maar omdat Pepijn zei dat zwart meer waard is dan rood
Lol, het spijt me om te zeggen, maar voorlopig zit het brommer bloed nog wel in mijn aderen. Zodra ik de auto pak van mijn ouders is het plankgas, omdat ik dat nu eenmaal gewend ben van de brommer. Dus lege weg zonder auto's gaat al snel richting de 120quote:Op maandag 27 december 2004 12:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Wel grappig Youssef om te horen hoe jij rijdt. Ik dacht dat jij in het begin altijd commentaar op mijn rijstijl had, terwijl je daar niks van wist, maar goed
Ik zou niet bij de motorrijders horen omdat ik een keer gezegd heb een spiegeltje eraf te trappen wanneer ik bijv. een peuk op me krijg..... of dat ik soms wellis rechts inhaal....
Maar als ik jou zo hoor, ben jij geloof ik niet echt toe aan een motor![]()
No offence...
quote:Op maandag 27 december 2004 13:04 schreef Youssef het volgende:
Dus lege weg zonder auto's gaat al snel richting de 120![]()
Volgens Rietvaerder ben je een wegpiraat als je dat doet wanneer je een stoplichtje wil pakkenquote:Op maandag 27 december 2004 13:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
Wegpiraat .. 120 dan wordt je bewusteloos hoor .. da's veel te hard.
![]()
Dat doen wij echt nooit hoor.![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 13:08 schreef Makster het volgende:
Ben van plan om ook niet meer dan 75% van mijn maximale inspanning te leveren
Heb wel meer een paar dagen alleen gezeten, maar nu dus gelijk heel de week. Vind het niet erg, ben nu goed genoeg ingewerkt om de unit te laten draaien. Maar moet nog VEEEEEL leren dus 1 week is meer dan genoegquote:Op maandag 27 december 2004 13:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook weinig werk op je afkomt deze week.
Bij mij is de zaak alleen nog maar open voor de scheepvaart, die handel staat alleen in de zomervakantie maar even stil.
Onze afdeling heeft gelukkig weinig met die scheepvaart te maken (zijn 4 andere collegá die daar de verkoop doen)
Onze afdeling kon dus eigenlijk wel dicht zei de chef.![]()
Wel apart dat je daar nu alweer alles alleen moet bemannen Mark. Wel lekker.![]()
Vorig jaar had ik dat ook nog, grote vakantie 2 maandjes alles gewerkt, herfstvakantie enz.
Toen kreeg ik ook nog leuk bezoek die o.a. op schoot kwam zitten terwijl ik de zakelijke telefoontjes afhandelde.![]()
Niet in de bebouwde kom en op een kruispunt nee....quote:Op maandag 27 december 2004 13:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
Wegpiraat .. 120 dan wordt je bewusteloos hoor .. da's veel te hard.
![]()
Dat doen wij echt nooit hoor.![]()
Wat een ventje ben jij zeg, eersteklas brommersletje die zijn helm half op zjin harses heeft omdat dat stoer is ofzo. Vooral doorgaan zo en helemaal als je op een motor gaat rijden, maar niet gaan huilen als je met je kapotte bek op mijn motorkap ligt he.quote:Op maandag 27 december 2004 12:35 schreef Youssef het volgende:Ik neem de risico's alleen wanneer ik daar recht op heb
Voor de rest, zig zaggen enzo doe ik ook, door rood knallen ook, gekke manoevres uithalen ook. Maar altijd op zo een manier dat het kan
Dus als het druk is dan rem ik wel voor het rode stoplicht, maar rij ik vervolgens door. Maar ik zit er soms ook wel 5 uur op, echt niet dat je dan na al die bijna ongelukken met auto's die je proberen te irriteren, of stoplichten die op rood staan etc. etc. op zo een wendbaar ding dan nog netjes blijft rijden.
quote:Op maandag 27 december 2004 15:49 schreef _MeIIon_ het volgende:
[..]
Wat een ventje ben jij zeg, eersteklas brommersletje die zijn helm half op zjin harses heeft omdat dat stoer is ofzo. Vooral doorgaan zo en helemaal als je op een motor gaat rijden, maar niet gaan huilen als je met je kapotte bek op mijn motorkap ligt he.
Vanmiddag nog bijna eentje op me bumper geplakt.quote:Op maandag 27 december 2004 16:01 schreef _MeIIon_ het volgende:
Valt me mee dan. Maar je bent afhankelijk in het verkeer, jij bent zo'n ongeleidt projectiel waarvan niemand verwacht dat ie om de hoek komt.
En trouwens, voorrang opeisen is het domste wat je kunt op een brommer of motor.
quote:Op maandag 27 december 2004 20:11 schreef hollander172 het volgende:
Deuken heb ik toch al in de auto zitten dus als ik er eentje voor op kan laten draaien om dit te vergoed te krijgen zal ik het natuurlijk niet laten.
Voel je vandaag vooral niet alleenquote:Op dinsdag 28 december 2004 08:04 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Ik mag mij vandaag weer onder de werkenden rekenen.
![]()
Lekker weertje hier buiten, combinatie van veel regen en veel natte sneeuw.
quote:Op dinsdag 28 december 2004 08:28 schreef Makster het volgende:
Wel leuk met de auto, beetje glijden hier, beetje slippen daar, handrempje hier slippende koppeling daar, altijd leuk een paar airbags en een kreukelzone
Heb jij een naam voor je auto?quote:Op dinsdag 28 december 2004 08:28 schreef Makster het volgende:
[..]
Voel je vandaag vooral niet alleenBullet tooth Tony en ik zijn uiteraard ook de sjaak
900 km in een jaar woon-werk verkeer en een versleten achterband.quote:TE koop: ZEER MOOIE EN BIJNA NIEUWE KTM 450 (MET SUPERMOTARD WIELEN)
Wegens gezinsuitbreiding te koop en met pijn in het hart , motor is van bouwjaar 2003 en heeft net 900km gelopen , achterband is slecht aan het worden maar daar komen we wel uit. motor is niet afgeragd en altijd alleen gebruikt voor woon /werk verkeer. incl. extra demper.
Dan leen ik maar wat bij de bank als hij erop ingaat.quote:Merk: KTM
Type(nummer): lc4
Soort: Cross / Offroad
Kleur: oranje
Cylinderinhoud: 601 - 750cc
Aantal cylinders: 1-cilinder
Bouwjaar: sep - 1999
Kilometerstand: <10000 km
Opties: 25 KW / Geschikt voor klein rijbewijs
Advertentie tekst: ktm lc4 bj 1999 met kenteken. supermotardwielen en endurowielen fpe uitlaat motor is perfekt en rijd goed
Nee driekus, Bullet Tooth Tony = One Punch Micky = Freddy Four Fingers = Pikey´s = Lachen = Snatchquote:Op dinsdag 28 december 2004 08:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heb jij een naam voor je auto?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2004 09:48 schreef Makster het volgende:
Nee driekus, Bullet Tooth Tony = One Punch Micky = Freddy Four Fingers = Pikey´s = Lachen = Snatch
M.a.w. OPM is ook de sjaak
quote:En toffe SM, als je er nou een heb moet ik er ZEKER op rijden![]()
Dat zou dan betekenen dat je EN de Beemer en die KTM hebquote:Op dinsdag 28 december 2004 09:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
Oook vandaag werken bedoel je dus.
[..]
Kan jij wel met je voeten bij de grond dan als je erop zit.
![]()
Zijn vraagprijs is ¤ 3.295,00 en dat is zeker niet teveel in de uitvoering, maar ik heb ¤ 2.750,00 geboden.
Misschien zit hij er mee omhoog, en ik heb ook wel mijn eigen spychologische grens met lenen.![]()
(moet er nu 1.750,00 voor bijlenen, dat vind ik nog wel te doen)
quote:Op dinsdag 28 december 2004 09:48 schreef Makster het volgende:
Nee driekus, Bullet Tooth Tony = One Punch Micky = Freddy Four Fingers = Pikey´s = Lachen = Snatch
Yepquote:M.a.w. OPM is ook de sjaak
* One_Punch_Mickey meldtquote:En toffe SM, als je er nou een heb moet ik er ZEKER op rijden![]()
Ik leef zuinig.quote:Op dinsdag 28 december 2004 10:06 schreef Makster het volgende:
Dat zou dan betekenen dat je EN de Beemer en die KTM hebLucky fuck, en OOK nog is een Fierro, some guys have all the good shit
![]()
Dan komt het door mijn grote ego; verkeerde inschatting.quote:En zou klein ben ik ook weer niet, toch zeker 1.75 meter, kan menig Italiaan een puntje aan zuigen
Best prijzig(niet te duur ofzoquote:Op dinsdag 28 december 2004 10:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Vandaag heb ik mijn druppellader: de Optimate III voor 50 euro
quote:TE koop: ZEER MOOIE EN BIJNA NIEUWE KTM 450 (MET SUPERMOTARD WIELEN)
Wegens gezinsuitbreiding te koop en met pijn in het hart , motor is van bouwjaar 2003 en heeft net 900km gelopen , achterband is slecht aan het worden maar daar komen we wel uit. motor is niet afgeragd en altijd alleen gebruikt voor woon /werk verkeer. incl. extra demper.
900km = slechte band = afgeragdquote:TE koop: ZEER MOOIE EN BIJNA NIEUWE KTM 450 (MET SUPERMOTARD WIELEN)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |