Hehe, nee ik val niet per se op zwart hoor. Maar laatste paar keer dat ik een zwarte zag dacht ik toch "hmm, toch subtiel mooi, niet van die opvallende kleuren"quote:Op maandag 27 december 2004 12:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ghe ghe alweer een zwart freak erbij.![]()
Ja, ok hij is zwart dus veeeel meer waard.![]()
![]()
Reken eens die prijs om, meer dan 5.000 gulden voor een motor van 14 jaar oud.![]()
En omdat hij er nog amper mee gereden heeft zit er vast nog wel wat werk aan te komen.
Pas als je iets gaat gebruiken dan komen de gebreken namelijk naar boven.
En ik vind het vaag dat hij nu een soes gekocht heeft.![]()
Amen to thatquote:Op maandag 27 december 2004 12:41 schreef Patrick281 het volgende:
Ja, ok hij is zwart dus veeeel meer waard.![]()
![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 12:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
En jij rijdt op het randje...
Omdat jij niet harder dan 40 kunt (wat op zich hard genoeg is om goed te verongelukken) doet de rest van het verkeer dat ook nietquote:Op maandag 27 december 2004 12:42 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nee, op de brommer kom ik niet harder dan 40, en kun je geen klaverbladen nemen.
Ik vind die bandjes op die scootâh vaak wel mooi, zien er tenminste uit als plakbandjes.quote:Op maandag 27 december 2004 12:42 schreef Youssef het volgende:
Nee, op de brommer kom ik niet harder dan 40, en kun je geen klaverbladen nemen.
Niks hoor, als het een Ferrari isquote:
Dus jij had gisteren het echte kerstgevoelquote:Weet je wat ik gisteren had als Kerstdiner..... een Big Tasty![]()
80 tot 120 km/u (eigen ervaringquote:Op maandag 27 december 2004 12:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Omdat jij niet harder dan 40 kunt (wat op zich hard genoeg is om goed te verongelukken) doet de rest van het verkeer dat ook nieteen auto die nog niet even door oranje wilt maar eigenlijk te laat is doet nog es wat extra gas bij...hoe hard zal hij dan gaan??
quote:Op maandag 27 december 2004 12:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Heb je hem ook weer....
We weten nu wel dat je een wegpiraat Sjonnie ben![]()
![]()
Is wel bekend idd, maar omdat Pepijn zei dat zwart meer waard is dan roodquote:Op maandag 27 december 2004 12:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Niks hoor, als het een Ferrari is![]()
(zwart is gewoon mijn favo kleur, is wel bekend onderhand toch)
[..]
Dus jij had gisteren het echte kerstgevoel
Die brommer crimineel begon hoor.quote:Op maandag 27 december 2004 12:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Is wel bekend idd, maar omdat Pepijn zei dat zwart meer waard is dan rood
Lol, het spijt me om te zeggen, maar voorlopig zit het brommer bloed nog wel in mijn aderen. Zodra ik de auto pak van mijn ouders is het plankgas, omdat ik dat nu eenmaal gewend ben van de brommer. Dus lege weg zonder auto's gaat al snel richting de 120quote:Op maandag 27 december 2004 12:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Wel grappig Youssef om te horen hoe jij rijdt. Ik dacht dat jij in het begin altijd commentaar op mijn rijstijl had, terwijl je daar niks van wist, maar goed
Ik zou niet bij de motorrijders horen omdat ik een keer gezegd heb een spiegeltje eraf te trappen wanneer ik bijv. een peuk op me krijg..... of dat ik soms wellis rechts inhaal....
Maar als ik jou zo hoor, ben jij geloof ik niet echt toe aan een motor![]()
No offence...
quote:Op maandag 27 december 2004 13:04 schreef Youssef het volgende:
Dus lege weg zonder auto's gaat al snel richting de 120![]()
Volgens Rietvaerder ben je een wegpiraat als je dat doet wanneer je een stoplichtje wil pakkenquote:Op maandag 27 december 2004 13:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
Wegpiraat .. 120 dan wordt je bewusteloos hoor .. da's veel te hard.
![]()
Dat doen wij echt nooit hoor.![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 13:08 schreef Makster het volgende:
Ben van plan om ook niet meer dan 75% van mijn maximale inspanning te leveren
Heb wel meer een paar dagen alleen gezeten, maar nu dus gelijk heel de week. Vind het niet erg, ben nu goed genoeg ingewerkt om de unit te laten draaien. Maar moet nog VEEEEEL leren dus 1 week is meer dan genoegquote:Op maandag 27 december 2004 13:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook weinig werk op je afkomt deze week.
Bij mij is de zaak alleen nog maar open voor de scheepvaart, die handel staat alleen in de zomervakantie maar even stil.
Onze afdeling heeft gelukkig weinig met die scheepvaart te maken (zijn 4 andere collegá die daar de verkoop doen)
Onze afdeling kon dus eigenlijk wel dicht zei de chef.![]()
Wel apart dat je daar nu alweer alles alleen moet bemannen Mark. Wel lekker.![]()
Vorig jaar had ik dat ook nog, grote vakantie 2 maandjes alles gewerkt, herfstvakantie enz.
Toen kreeg ik ook nog leuk bezoek die o.a. op schoot kwam zitten terwijl ik de zakelijke telefoontjes afhandelde.![]()
Niet in de bebouwde kom en op een kruispunt nee....quote:Op maandag 27 december 2004 13:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
Wegpiraat .. 120 dan wordt je bewusteloos hoor .. da's veel te hard.
![]()
Dat doen wij echt nooit hoor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |