Amen to that !!quote:Op donderdag 30 december 2004 09:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niks aan die 400tjuh![]()
nee hoor, het mag ondertussen best wat sneller gaan (onderin) maar het hoeft niet (komt wel). ik rijd nog steeds met veel plezier op mijn 400
en nog lang niet alles eruit gehaald wat erin zit. plus heb ik enorme zin om es op een circuit te gaan rijden (moet nog op zoek gaan naar een stille demper
)
Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om Toyota te gaan rijden.quote:Op woensdag 29 december 2004 22:34 schreef yup het volgende:
Wie is die gast met die Fiero. Gewoon dumpen dat kuthok en een MR2 kopen verdomme.
Je koopt een Amerikaanse sportwagen, denk je dat die betrouwbaar zijn ?
Dumpen dat hok en gewoon een MR2 kopen, sneller mooier beter EN BETROUWBAARDER !
quote:Op donderdag 30 december 2004 08:47 schreef Makster het volgende:
En een turbo op je BeemerVolgens mij is Pep een beetje de weg kwijt
Zou cool zijn als dat doorgaat, maar dan moeten de anderen dat er ook allemaal voor over hebben.quote:Op donderdag 30 december 2004 09:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
plus heb ik enorme zin om es op een circuit te gaan rijden (moet nog op zoek gaan naar een stille demper)
Ik heb eens een keer wat foto's van zo'n ding geplaatst.quote:Op donderdag 30 december 2004 08:47 schreef Makster het volgende:
Mag ik mij afvragen wat hier in godsnaam kwijl aan is
Enige reden van kwijlen die ik kan bedenken is dat je de door de lelijkheid van het betreffende hok bewusteloos raakt en daardoor hier en daar wat kwijl verliest
Ik vind de gemiddelde Jap toch te saai of te gewoontjes. Can't help it.quote:Op donderdag 30 december 2004 13:32 schreef Makster het volgende:
Klinkt trouwens wel leuk een trubo op je Beemer. maar ik begrijp dus dat de beemer blijft?
Tja is eerder gedaan blijkbaar van die turbo.quote:Opzich geen gek idee, maar om er nu een turbo op te schroevenBeter koop je gewoon een leuk project en ga je daarmee aan de slag. Een FZR1000 als basis voor streetfighter ofzo, ik zie dat ook wel zitten, alleen mijn portemonnee werkt niet zo goed mee
![]()
Blijven heele coole dingetjes, maar de eerste "minibike" die ik koop is een KTM senior.quote:Op donderdag 30 december 2004 10:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Minibike te koop:
http://forum.bikepower.nl/viewtopic.php?t=7459
Nou ok ik vind dat er te weinig MR2's zijn hier in Amsterdam, Fiero's heb ik ook weinig gezien maar dan nog... Had ik al gezegd dat MR2 sneller betrouwbaarder en wendbaarder is ?quote:Op donderdag 30 december 2004 11:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om Toyota te gaan rijden.![]()
![]()
![]()
Verder rijden er al teveel MR2's rond, ik kom ze dagelijks tegen.
Tja wie (onbewust) apart wil zijn moet pijn lijden.![]()
![]()
Ik hoef geen MR2, al was die 2 of 3 keer zo snel.quote:Op donderdag 30 december 2004 14:28 schreef yup het volgende:
Nou ok ik vind dat er te weinig MR2's zijn hier in Amsterdam, Fiero's heb ik ook weinig gezien maar dan nog... Had ik al gezegd dat MR2 sneller betrouwbaarder en wendbaarder is ?![]()
![]()
![]()
Je kunt ook doorsparen voor een turbo boxer van metisse, 155pk, 166nmquote:Op donderdag 30 december 2004 13:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik vind de gemiddelde Jap toch te saai of te gewoontjes. Can't help it.
De Beemer rijdt fantastisch, stuurt zo licht als een brommer en de afwerking/cardan is top.
Het enige wat ik mis (en andere R1100S rijders die dan maar een Blade kopen las ik) is een spectaculair eindschot.
Turbo'tje could do the job en zal tegelijk voor een leuk 2 takt achtig karaktertje erbij kunnen zorgen.
[..]
Tja is eerder gedaan blijkbaar van die turbo.
Alternatief is een paar dagen een hotel boeken in de buurt van die BB tuning.
Kunnen zij ondertussen de Beemer onder handen nemen.
...
quote:Op donderdag 30 december 2004 14:39 schreef Yakult het volgende:
Je kunt ook doorsparen voor een turbo boxer van metisse, 155pk, 166nm![]()
http://www.metisse.de/deutsch/umgebaut/bmw%20turbo%20boxer.html
Minder leuk:quote:Wir haben weder Kosten noch Mühe gescheut
En die topsnelheid valt ook wel tegen.quote:Entwicklungs- und Herstellungskosten: Euro 80.000,--
Das liegen, wat gaf de dynorun ook alweer aanquote:Op donderdag 30 december 2004 14:48 schreef Patrick281 het volgende:
En die topsnelheid valt ook wel tegen.
Ik haal nu al in mum van tijd 240 km/u.
quote:Op donderdag 30 december 2004 15:26 schreef Makster het volgende:
[..]
Das liegen, wat gaf de dynorun ook alweer aan![]()
Its all about koppel toch![]()
Ik heb via de dyno vernomen dat mijn officiele max ook op 220 ligt, echter reedt ik op de Maasvlakte ook 234 / 240 op de tellerquote:Op donderdag 30 december 2004 15:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgens de laatste dubbelblind test met een VFR-750 op 11 december 2004 op de Maasvlakte.
![]()
Volgens de Dyno was het 225 km/u.
De gearing van de R1100GS is echter iets langer in de 6'de versnelling, verder zelfde versnellingsbak.
Dus daar kan ik ook nog iets aanpassen.
quote:Op donderdag 30 december 2004 15:51 schreef Makster het volgende:
Ik heb via de dyno vernomen dat mijn officiele max ook op 220 ligt, echter reedt ik op de Maasvlakte ook 234 / 240 op de teller
Niet ver achter je, serieus zeg maar. Jullie liepen op topsnelheid maar langzaam uit. Alleen voor die flauwe bocht gas eraf gehaald en langzamer gaan rijden. Was maar beter ook ivm die kut woutenautoquote:
Klopt, toen ben ik gaan wachten op Reetpseerder om niet alleen naar huis te hoeven ofzo. Ben niet zo bekend op de maasvlakte.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:09 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zag helemaal niemand meer in mijn spiegels op een gegeven moment.
Maar op de terugweg hadden we ook nog even getopt, toen bleef Mercy wel achter mij hangen maar was jij ook weer uit het zicht verdwenen uit de achtergrond.
Verder niet zo boeien natuurlijk.![]()
Affijn turbo of stage 5 tuning in 2005 voor mij.![]()
De R1100S~blade overstapper miste zijn Beemer ook.
(ging nu notabene langzamer rond op Assen)
quote:Op donderdag 30 december 2004 16:22 schreef Makster het volgende:
Stage 5, wat houdt dat allemaal in? Ook andere nokkenassen en onstekingsvervroeger ofzo?
Check het commentaar van de benodigde materialen onderaan.quote:113 PS am Hinterrad
+ 8 PS Verlust
--------------------------------
121 PS Motorleistung
Das höchste Drehmoment bei 7500 U/min ist hervorragend
10.6 kg/m am Hinterrad entsprechen rund 116 Nm Drehmoment an der Kurbelwelle!
notwendige Teile: bearbeitete Flow optimierte Drosselklappen
spez. Kolben hoch komprimierend
Zylinder 1150ccm
Köpfe mit vergrößerten Ventilen, Kanäle Flow optimiert
spezielle bbpower Nockenwelle
Tune-Up Eprom
BBP Sport Auspuffanlage (auch mit Tüv möglich)
quote:Ducati-Killer...
124 PS am Hinterrad
+ 8 PS Verlust
----------------------------
132 PS Motorleistung
11,8 kg/m
+ 9% Verlust
-------------------------------
12,86 kg/m / 7300 U/min
128 NM Drehmoment
Benötigte Teile:
leider sehr viele...
quote:Das Tune-Up Eprom hat 8 verschiedene Programme, diese werden über die vorhandene Codiersteckdose umgeschaltet
Stage 1 serienmäßiger Auspuff, auch mit K&N Filter, 8100 U/min
Stage 2 Vorschalldämpfer oder Verbindungsrohr ohne Kat, mit Seriendämpfer oder Zubehördämpfer EG/ABE, 8100 U/min
Stage 3 Racing Auspuffanlage, mit oder ohne Kat, offene Dämpfer, 8100 U/min
Stage 4 mit BBPower Nockenwelle, 8100 U/min
Stage 1 für Normalbenzin angepasst, 7900 U/min
Stage 2 für Normalbenzin angepasst, 7900 U/min
Stage 3 für Normalbenzin angepasst, 7900 U/min
Stage 1-3 für Benzin schlechter als Normalbenzin, 7900 U/min
Hinweis:
Dringend abzuraten ist vom Gebrauch von Benzindruckreglern mit höherem Druck (K-Regler)
Große Luftschnorchel, sogenannte Air Charger, verschlechtern das Drehmoment im unteren Bereich,
diese sind erst ab Stufe 4 von Nutzen.
Spezielle Zündkabel sind für die Leistungsausbeute bedeutungslos und aus unserer Sicht reine Geldverschwendung.
quote:hallo,
helaas hebben we dan allebei veel pech, mijn auto is gisteren uitgebrand. ik
waardeer je bod van 3000e maar ik wil er toch echt 3500 voor hebben gezien
mijn toekomstige gezinssituatie en gezien de staat van de motor .
ik wacht geduldig af
ook een fijn uiteinde gewenst en misschien tot in het komende jaar
Nu weer een zwartequote:Op donderdag 30 december 2004 17:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Dussss... met een beetje geluk rijd Rietje binnenkort op een vrijwel nieuwe zwarte Bandit600S uit 2004 rond![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |