abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 december 2004 @ 10:57:27 #252
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_24293635
quote:
Op donderdag 30 december 2004 09:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

niks aan die 400tjuh nee hoor, het mag ondertussen best wat sneller gaan (onderin) maar het hoeft niet (komt wel). ik rijd nog steeds met veel plezier op mijn 400 en nog lang niet alles eruit gehaald wat erin zit. plus heb ik enorme zin om es op een circuit te gaan rijden (moet nog op zoek gaan naar een stille demper )
Amen to that !!
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  donderdag 30 december 2004 @ 11:07:41 #253
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24293814
quote:
Op woensdag 29 december 2004 22:34 schreef yup het volgende:
Wie is die gast met die Fiero. Gewoon dumpen dat kuthok en een MR2 kopen verdomme.

Je koopt een Amerikaanse sportwagen, denk je dat die betrouwbaar zijn ?

Dumpen dat hok en gewoon een MR2 kopen, sneller mooier beter EN BETROUWBAARDER !
Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om Toyota te gaan rijden.

Verder rijden er al teveel MR2's rond, ik kom ze dagelijks tegen.

Tja wie (onbewust) apart wil zijn moet pijn lijden.
  donderdag 30 december 2004 @ 11:13:36 #254
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24293938
quote:
Op donderdag 30 december 2004 08:47 schreef Makster het volgende:
En een turbo op je Beemer Volgens mij is Pep een beetje de weg kwijt
Gehoord bij MotorXtra .. maat van die gasten heeft er 1 .. 140 pk aan het achterwiel.
En anders wordt het een stage 5 kit bij BBtuning.de
quote:
Op donderdag 30 december 2004 09:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
plus heb ik enorme zin om es op een circuit te gaan rijden (moet nog op zoek gaan naar een stille demper )
Zou cool zijn als dat doorgaat, maar dan moeten de anderen dat er ook allemaal voor over hebben.
Ik moet ook DB killers kopen, schijnen voor deze uitlaten te bestaan volgens Ralph/VTR-1000.

Verder moeten er leren pakken komen. Ik heb gelukkig nog iets in de kast hangen.
Daar moet alleen een rugprotector bij.

Of we gaan natuurlijk naar Spa Franchorchamps of Croix, lekker met open dempers knallen.
Kledingeisen daar ken ik nog niet, maar ga maar uit van dezelfde eisen wat dat betreft.

[ Bericht 8% gewijzigd door Patrick281 op 30-12-2004 11:24:49 ]
  donderdag 30 december 2004 @ 12:26:45 #255
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24295370
quote:
Op donderdag 30 december 2004 08:47 schreef Makster het volgende:
Mag ik mij afvragen wat hier in godsnaam kwijl aan is

Enige reden van kwijlen die ik kan bedenken is dat je de door de lelijkheid van het betreffende hok bewusteloos raakt en daardoor hier en daar wat kwijl verliest
Ik heb eens een keer wat foto's van zo'n ding geplaatst.
Toen kreeg hij al een aanval van impotentie. Vandaar.
  donderdag 30 december 2004 @ 13:32:07 #256
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_24296739
Heb opzich ook wel zin om eens een keer op een circuit te raggen, in principe heb ik alles behalve legale uitlaten

Misschien ook wel leuk om dan een andere kuipset te scoren voor een paar tientjes....scheelt toch een hoop maocht ik op mijn bakkes gaan

Klinkt trouwens wel leuk een trubo op je Beemer . maar ik begrijp dus dat de beemer blijft?

Opzich geen gek idee, maar om er nu een turbo op te schroeven Beter koop je gewoon een leuk project en ga je daarmee aan de slag. Een FZR1000 als basis voor streetfighter ofzo, ik zie dat ook wel zitten, alleen mijn portemonnee werkt niet zo goed mee
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  donderdag 30 december 2004 @ 13:49:50 #257
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24297093
quote:
Op donderdag 30 december 2004 13:32 schreef Makster het volgende:
Klinkt trouwens wel leuk een trubo op je Beemer . maar ik begrijp dus dat de beemer blijft?
Ik vind de gemiddelde Jap toch te saai of te gewoontjes. Can't help it.
De Beemer rijdt fantastisch, stuurt zo licht als een brommer en de afwerking/cardan is top.
Het enige wat ik mis (en andere R1100S rijders die dan maar een Blade kopen las ik) is een spectaculair eindschot.
Turbo'tje could do the job en zal tegelijk voor een leuk 2 takt achtig karaktertje erbij kunnen zorgen.
quote:
Opzich geen gek idee, maar om er nu een turbo op te schroeven Beter koop je gewoon een leuk project en ga je daarmee aan de slag. Een FZR1000 als basis voor streetfighter ofzo, ik zie dat ook wel zitten, alleen mijn portemonnee werkt niet zo goed mee
Tja is eerder gedaan blijkbaar van die turbo.
Alternatief is een paar dagen een hotel boeken in de buurt van die BB tuning.
Kunnen zij ondertussen de Beemer onder handen nemen.

Een sleutelprojectje zit ik niet op te wachten, daar ontbreekt de tijd maar vooral een sleutelplaats voor.
Overmorgen al wat sleutelwerk aan de Fiero te doen .. en ik ben niet echt een hobbyist wat dat betreft.
Zou een sleutelfreak moet kennen die mij wat kan ondersteunen en motiveren, dan komt dat enthousiasme vanzelf.
quote:
Op donderdag 30 december 2004 10:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Minibike te koop:

http://forum.bikepower.nl/viewtopic.php?t=7459
Blijven heele coole dingetjes, maar de eerste "minibike" die ik koop is een KTM senior.



Maar het uitgavepatroon is nu als volgt..
1) Fiero fixen 2) SM kopen 3) crossbike voor junior 4) Beemer tunen.
Een sportieve minibike staat nog wel in de top 10 van wannahave's.

Die man van de KTM 450 cc vanochtend nog even gemaild met de stand van zaken.
En .. dat ik hem voor 3.000 euro wel direct op kom halen sowiezo.
  donderdag 30 december 2004 @ 14:21:25 #258
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24297695
Tof, morgen zijn we tot 12:00 open.

De chef melde net dat hij maar een halve dag vrij nam, zodat hij de hele dag vrij heeft.
En hij voegde er gelijk aan toe of er nog iemand zin had in een vrije dag.

Toevallig wilde ik dat nog de hele week vragen.
Dinsdag was ik iets te laat, en vandaag 2 uurtjes zelfs dus ik had het nog niet voorgesteld.
pi_24297847
quote:
Op donderdag 30 december 2004 11:07 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om Toyota te gaan rijden.

Verder rijden er al teveel MR2's rond, ik kom ze dagelijks tegen.

Tja wie (onbewust) apart wil zijn moet pijn lijden.
Nou ok ik vind dat er te weinig MR2's zijn hier in Amsterdam, Fiero's heb ik ook weinig gezien maar dan nog... Had ik al gezegd dat MR2 sneller betrouwbaarder en wendbaarder is ?
  donderdag 30 december 2004 @ 14:35:34 #260
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24297968
quote:
Op donderdag 30 december 2004 14:28 schreef yup het volgende:
Nou ok ik vind dat er te weinig MR2's zijn hier in Amsterdam, Fiero's heb ik ook weinig gezien maar dan nog... Had ik al gezegd dat MR2 sneller betrouwbaarder en wendbaarder is ?
Ik hoef geen MR2, al was die 2 of 3 keer zo snel.
Zet ze maar eens naast elkaar, enige overeenkomst is de motor achterin.
Het uiterlijk is persoonlijke smaak, maar de Fiero vind ik vanaf de achterkant gezien 1 van de mooiste auto's die er bestaan.

Wat de rijeigenschappen betreft heb ik wel eens een vergelijkingstest gezien.
Daar kwam de Fiero helemaal niet zo slecht uit, het was zelfs overall de beste auto.
pi_24298029
quote:
Op donderdag 30 december 2004 13:49 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik vind de gemiddelde Jap toch te saai of te gewoontjes. Can't help it.
De Beemer rijdt fantastisch, stuurt zo licht als een brommer en de afwerking/cardan is top.
Het enige wat ik mis (en andere R1100S rijders die dan maar een Blade kopen las ik) is een spectaculair eindschot.
Turbo'tje could do the job en zal tegelijk voor een leuk 2 takt achtig karaktertje erbij kunnen zorgen.
[..]

Tja is eerder gedaan blijkbaar van die turbo.
Alternatief is een paar dagen een hotel boeken in de buurt van die BB tuning.
Kunnen zij ondertussen de Beemer onder handen nemen.
...
Je kunt ook doorsparen voor een turbo boxer van metisse, 155pk, 166nm
http://www.metisse.de/deutsch/umgebaut/bmw%20turbo%20boxer.html
  donderdag 30 december 2004 @ 14:48:55 #262
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24298221
quote:
Op donderdag 30 december 2004 14:39 schreef Yakult het volgende:
Je kunt ook doorsparen voor een turbo boxer van metisse, 155pk, 166nm
http://www.metisse.de/deutsch/umgebaut/bmw%20turbo%20boxer.html
Nice link.

Leuk taaltje ook ..
quote:
Wir haben weder Kosten noch Mühe gescheut
Minder leuk:
quote:
Entwicklungs- und Herstellungskosten: Euro 80.000,--
En die topsnelheid valt ook wel tegen.
Ik haal nu al in mum van tijd 240 km/u.

Kuipwerk is niet zo geslaagd trouwens.
  donderdag 30 december 2004 @ 15:26:31 #263
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_24298934
quote:
Op donderdag 30 december 2004 14:48 schreef Patrick281 het volgende:

En die topsnelheid valt ook wel tegen.
Ik haal nu al in mum van tijd 240 km/u.
Das liegen, wat gaf de dynorun ook alweer aan

Its all about koppel toch
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  donderdag 30 december 2004 @ 15:47:46 #264
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24299322
quote:
Op donderdag 30 december 2004 15:26 schreef Makster het volgende:

[..]

Das liegen, wat gaf de dynorun ook alweer aan

Its all about koppel toch
Volgens de laatste dubbelblind test met een VFR-750 op 11 december 2004 op de Maasvlakte.
Volgens de Dyno was het 225 km/u.
De gearing van de R1100GS is echter iets langer in de 6'de versnelling, verder zelfde versnellingsbak.
Dus daar kan ik ook nog iets aanpassen.
  donderdag 30 december 2004 @ 15:51:59 #265
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_24299418
quote:
Op donderdag 30 december 2004 15:47 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Volgens de laatste dubbelblind test met een VFR-750 op 11 december 2004 op de Maasvlakte.
Volgens de Dyno was het 225 km/u.
De gearing van de R1100GS is echter iets langer in de 6'de versnelling, verder zelfde versnellingsbak.
Dus daar kan ik ook nog iets aanpassen.
Ik heb via de dyno vernomen dat mijn officiele max ook op 220 ligt, echter reedt ik op de Maasvlakte ook 234 / 240 op de teller

Maar moet er nodig andere sproeiers in ketsen, in het boven gebied (waar dus mijn vermogen vrijkomt, staat ie te arm ). Helaas staat dat even op een laag pitje, heb naar alle waarschijnlijkhied een huis gevonden en moet dus ff zuinig doen met mijn geld.

Maar ben het nog wel steeds van plan, maar eerst maar even afwachten. Gelukkig is bijna al het poser spul al besteld binnen, scheelt toch weer
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  donderdag 30 december 2004 @ 15:57:15 #266
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24299524
quote:
Op donderdag 30 december 2004 15:51 schreef Makster het volgende:
Ik heb via de dyno vernomen dat mijn officiele max ook op 220 ligt, echter reedt ik op de Maasvlakte ook 234 / 240 op de teller
Waar bleef je dan ..
  donderdag 30 december 2004 @ 16:01:49 #267
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_24299603
quote:
Op donderdag 30 december 2004 15:57 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Waar bleef je dan ..
Niet ver achter je, serieus zeg maar. Jullie liepen op topsnelheid maar langzaam uit. Alleen voor die flauwe bocht gas eraf gehaald en langzamer gaan rijden. Was maar beter ook ivm die kut woutenauto

3 auto´s op de maasvlakte is er nog 1 van een wout ook
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  donderdag 30 december 2004 @ 16:09:23 #268
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24299768
Ik zag helemaal niemand meer in mijn spiegels op een gegeven moment.

Maar op de terugweg hadden we ook nog even getopt, toen bleef Mercy wel achter mij hangen maar was jij ook weer uit het zicht verdwenen uit de achtergrond.

Verder niet zo boeien natuurlijk.

Affijn turbo of stage 5 tuning in 2005 voor mij.
De R1100S~blade overstapper miste zijn Beemer ook.
(ging nu notabene langzamer rond op Assen )
  donderdag 30 december 2004 @ 16:22:19 #269
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_24300043
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:09 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zag helemaal niemand meer in mijn spiegels op een gegeven moment.

Maar op de terugweg hadden we ook nog even getopt, toen bleef Mercy wel achter mij hangen maar was jij ook weer uit het zicht verdwenen uit de achtergrond.

Verder niet zo boeien natuurlijk.

Affijn turbo of stage 5 tuning in 2005 voor mij.
De R1100S~blade overstapper miste zijn Beemer ook.
(ging nu notabene langzamer rond op Assen )
Klopt, toen ben ik gaan wachten op Reetpseerder om niet alleen naar huis te hoeven ofzo. Ben niet zo bekend op de maasvlakte.
Geloof mij nou maar dat jullie op top echt niet hard weg liepen

Maar inderdaad lekker boeien, van 0 tot 200 blaas je me dik schijt natuurlijk

Stage 5, wat houdt dat allemaal in? Ook andere nokkenassen en onstekingsvervroeger ofzo?
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  donderdag 30 december 2004 @ 16:45:04 #270
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24300512
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:22 schreef Makster het volgende:
Stage 5, wat houdt dat allemaal in? Ook andere nokkenassen en onstekingsvervroeger ofzo?
Ik denk dat ik iets te makkelijk praat dat ik dit wel even doe.

http://home.t-online.de/home/bbpower/bmw.htm

Stage 4 leggen ze nog helemaal uit.
quote:
113 PS am Hinterrad
+ 8 PS Verlust
--------------------------------
121 PS Motorleistung

Das höchste Drehmoment bei 7500 U/min ist hervorragend

10.6 kg/m am Hinterrad entsprechen rund 116 Nm Drehmoment an der Kurbelwelle!

notwendige Teile: bearbeitete Flow optimierte Drosselklappen
spez. Kolben hoch komprimierend
Zylinder 1150ccm
Köpfe mit vergrößerten Ventilen, Kanäle Flow optimiert
spezielle bbpower Nockenwelle
Tune-Up Eprom
BBP Sport Auspuffanlage (auch mit Tüv möglich)
Check het commentaar van de benodigde materialen onderaan.
quote:
Ducati-Killer...
124 PS am Hinterrad
+ 8 PS Verlust
----------------------------
132 PS Motorleistung


11,8 kg/m
+ 9% Verlust
-------------------------------
12,86 kg/m / 7300 U/min

128 NM Drehmoment


Benötigte Teile:

leider sehr viele...
  donderdag 30 december 2004 @ 16:47:18 #271
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24300560
quote:
Das Tune-Up Eprom hat 8 verschiedene Programme, diese werden über die vorhandene Codiersteckdose umgeschaltet
Stage 1 serienmäßiger Auspuff, auch mit K&N Filter, 8100 U/min
Stage 2 Vorschalldämpfer oder Verbindungsrohr ohne Kat, mit Seriendämpfer oder Zubehördämpfer EG/ABE, 8100 U/min
Stage 3 Racing Auspuffanlage, mit oder ohne Kat, offene Dämpfer, 8100 U/min
Stage 4 mit BBPower Nockenwelle, 8100 U/min
Stage 1 für Normalbenzin angepasst, 7900 U/min
Stage 2 für Normalbenzin angepasst, 7900 U/min
Stage 3 für Normalbenzin angepasst, 7900 U/min
Stage 1-3 für Benzin schlechter als Normalbenzin, 7900 U/min
Hinweis:
Dringend abzuraten ist vom Gebrauch von Benzindruckreglern mit höherem Druck (K-Regler)
Große Luftschnorchel, sogenannte Air Charger, verschlechtern das Drehmoment im unteren Bereich,
diese sind erst ab Stufe 4 von Nutzen.
Spezielle Zündkabel sind für die Leistungsausbeute bedeutungslos und aus unserer Sicht reine Geldverschwendung.
pi_24300855
Net bij een Bandit600S uit 2004 met 13500km wezen kijken. Moet 4150 kosten vanwege " hele lichte omvalschade''

Opzich net dingetje... maar weet niet wat ik er van moet denken

-Krasje op voorspatbord
-Deukje in tank
-Stepjes beschadigd (ok, duid ws. eerder op sportief rijden dan een glijer )
-Andere demper (een originele demper van een ouder Bandit model, helemaal gedeukt, net een oude oliefilter, je weet wel, die zijn soms ook helemaal gedeukt Maar geen krassen )

O ja, beetje speling op balhoofd

Paar krasjes op rechtspiegel...... verder zag ie er goed uit, nog 2 jaar fabrieksgarantie.... geeft 1700 voor de mijne

O ja.... hijj is al 25kw

Dus nu particulier zien te verkopen voor ca. 2500 en dan moet er zeg maar 1350 bij (300 euro van die 4150 zien af te lullen, als je toch niks in te ruilen hebt plus die schade )

Dussss... met een beetje geluk rijd Rietje binnenkort op een vrijwel nieuwe zwarte Bandit600S uit 2004 rond

Zo 1 dus

  donderdag 30 december 2004 @ 17:05:31 #273
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24300962
Reactie van de KTM SM.
quote:
hallo,


helaas hebben we dan allebei veel pech, mijn auto is gisteren uitgebrand. ik
waardeer je bod van 3000e maar ik wil er toch echt 3500 voor hebben gezien
mijn toekomstige gezinssituatie en gezien de staat van de motor .
ik wacht geduldig af
ook een fijn uiteinde gewenst en misschien tot in het komende jaar
quote:
Op donderdag 30 december 2004 17:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Dussss... met een beetje geluk rijd Rietje binnenkort op een vrijwel nieuwe zwarte Bandit600S uit 2004 rond
Nu weer een zwarte je was ook al met een blauwe bezig ..

Op zich een goede zaak, met niet al teveel geld overstappen, maar waarom dan toch weer een Bandit?
Ik vind dit wel hele mooie uitvoeringen moet ik zeggen.
pi_24301176
Ja, die gast van die blauwe vond het teveel gedoe om zo een koop te doen, graag of niet

Heb je moeite met bijhouden Pepijn Moet jij zeggen Elke dag 4 verschillende KTM's ofzo

Tja, wat heb je nog meer voor 4000 euro? 25kw, jong, weinig km's, enigzins sportief EN mooi? en Suzuki

Dus ja waarom niet......

Maare er is nog niks zeker hoor, eerst mn motor particulier zien te verkopen, want inruil moet je het niet van hebben heb ik gemerkt
pi_24301852
Zwart !

And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')