Die branden inderdaad soms wel, soms niet.. dit lijkt mij de gouden greep.quote:Hallo,
Ik heb ook eens weer nagedacht.
Maakt de schakelaar voor de achteruitrijlampen geen kortsluitiing of zijn ze
verkeerd aangesloten?
Met de groeten van, Mazzel.
Natuurlijk kan je dat zelf fixen, kwestie van willen he?quote:Op woensdag 29 december 2004 21:16 schreef Patrick281 het volgende:
10 uur afwezig en maar 2 postjes gedaan voor mij om na te lezen.
![]()
![]()
Ik had nog een slimme mail:
[..]
Die branden inderdaad soms wel, soms niet.. dit lijkt mij de gouden greep.
Van het weekend dus maar even het werkplaatsboek inkijken en zien of ik dat zelf kan fixen.![]()
Ik zie mijzelf nog niet de hele draadboom nalopen, dashboard eruit slopen enz.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je dat zelf fixen, kwestie van willen he?
Ik vraag me overigens af waarom je motor zou afslaan doordat je kortsluiting maakt, kan aan mij liggen hoor.
Normaal gesproken zou er inderdaad een zekering uit moeten klappen. Kunnen twee dingen aan de hand zijn:quote:Op woensdag 29 december 2004 22:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf nog niet de hele draadboom nalopen, dashboard eruit slopen enz.
verder ben ik vrij lui aangelegd als ik nog niet zeker weet wat ik aan het doen ben.
Tja zou er eigenlijk geen zekering uit moeten klappen.![]()
Zaterdag eens checken zonder te starten of het dimlicht enzo wel blijft branden als ik hem in zijn achteruit zet. Volgens mij viel inderdaad alles uit.![]()
Maar ja er zit natuurlijk een schakelaar daar die iets regelt, zodra de handle naar links gaat <poef> motor uit.
En ik dacht de eerste 2 maanden dat ik geen achteruitrijlichten had.
Pas 2 weken geleden gingen die ineens branden (zie ik branden via de achterspoiler) maar daarna heb ik ze ook niet meer gezien.
Het verklaart nog niet het gebrek van vermogen, en het niet meer goed stationair lopen met koude motor.
Maar misschien zit er wat betreft dat probleem wel een bougiekabel los ofzo.![]()
Even duimen voor droog weer..
De zekering van de knipperlichten heb ik ook al 3 keer vervangen.quote:Op woensdag 29 december 2004 22:29 schreef hollander172 het volgende:
[.....]
quote:Op woensdag 29 december 2004 22:34 schreef yup het volgende:
Wie is die gast met die Fiero. Gewoon dumpen dat kut koekblik en een SM erbij kopen verdomme.
Je koopt een Amerikaans koekblik, denk je dat die betrouwbaar zijn ?
Dumpen die koekblikken en een SM erbij kopen, meer fun, mooier beter EN STOERDER !
Hey jij clown niet verpesten die gast hij rijd gelukkig nog koekblik.quote:
Mag ik mij afvragen wat hier in godsnaam kwijl aan isquote:Op woensdag 29 december 2004 22:57 schreef Patrick281 het volgende:
Lars, speciaal voor jou een kwijltopic.![]()
Klik!
What's newquote:Op donderdag 30 december 2004 08:47 schreef Makster het volgende:
En een turbo op je BeemerVolgens mij is Pep een beetje de weg kwijt
Wanneer ga je airco aanschaffenquote:Op donderdag 30 december 2004 09:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga vandaag naar de GPS-Shop in NotterGarmin Streetpilot III of Garmin 2610 scoren
www.gps.nl
Streetpilot III
[afbeelding]
2610
[afbeelding]
eigenwijsquote:Op woensdag 29 december 2004 21:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoi![]()
Zat net weer eens dat topic van OPM te lezen (staat bookmarked) , zeker humor om weer eens opnieuw te lezen
Gelukkig istie nu wat slimmer (door ons ?)
Wat was jouw 1e motor?
Niks hee, komt op pa's FJRquote:Op donderdag 30 december 2004 09:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Wanneer ga je airco aanschaffen![]()
niks aan die 400tjuhquote:Op donderdag 30 december 2004 09:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Verveelt die 400 je nog niet? Want een 600cc ging toch ook snel vervelen dacht je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |