!stalkquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:57 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nou ja... dan is ie straks best wel een beetje stoer !
Zonder ..... dan
			
			
			
			En zoveel rijden er niet eens in Nederlandquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:28 schreef Patrick281 het volgende:
Ze rekenen 45 euro excl. btw per uur.
En ze doen alleen maar aan Fiero's sleutelen dus een andere monteur komt er met zijn klauwen niet aan.![]()
			
			
			
			Werken ook maar 3 man.. en als ze gaan sleutelen komen er altijd leuke prijzen uit.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 07:50 schreef ZX9R het volgende:
En zoveel rijden er niet eens in Nederland![]()
			
			
			
			
			
			
			
			Tja ieder zijn smaak.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:44 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik snap niet dat je een Fiero prefereert boven een Firebird...
			
			
			
			1.000 euro ex.btw.quote:Op zondag 24 oktober 2004 05:13 schreef KonnieKipke het volgende:
wat moest je nou in totaal aftikken?
			
			
			
			Helaas wel ..quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:53 schreef KonnieKipke het volgende:
naja, was mn voorspelling van 1200 euro toch aardig goed
			
			
			
			Ik vind het persoonlijk zelfs kicken .. op de (gsm)foto komt het niet helemaal over.. maar ik probeer het toch.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:18 schreef Tjabbo het volgende:
Als ik jou was, valt me nu ineens op, zou ik eerst dat lelijke 'PONTIAC' dat achterop staat mooi strak maken.
Maar dat is persoonlijk natuurlijk.
			
			
			
			Altijd leuk als je naar mijn kontje moet kijken op een eventuele meet.quote:Op maandag 25 oktober 2004 14:14 schreef Tjabbo het volgende:
Het is verlicht
Haha da's wel kicken ja.
			
			
			
			Nee, maar ik ben wel 3 maanden geleden met die Colt even in een week heen-en terug Kroatie geweest .. viel nu ineens op dat die dus veeeel soepeler en gemakkelijker rijdt.quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:14 schreef Tjabbo het volgende:
nou zo lang heb je hem ook nog niet
			
			
			
			Precies waar ik de Fiero niet voor gekocht heb dus.quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:40 schreef Tjabbo het volgende:
Luxe is een relatief begrip. dat blijkt wel weer
			
			
			
			quote:Car fans mourn mechanic killed in crash.
BY ELIZABETH HAYS
DAILY NEWS STAFF WRITER
Car lovers across the country are mourning the death of Alexandre Koulygine, a Red Hook mechanic who was known for his "hands of gold."
Koulygine, 51, who emigrated from Russia eight years ago, dedicated his professional life to working on cars and creating a highly acclaimed modified car called the Plazma.
He was killed in a tragic accident last week while riding his motorcycle to his Red Hook workshop from his home in Cypress Hills.
"He had so many talents, it's unbelievable," said his wife, Barbara, 46, as she recalled the years Koulygine spent creating the electric-blue, one-of-a-kind Plazma from a Pontiac Fiero.
"That was his life, his passion," she said. "I just lost the love of my life. The pain I feel right now, you can't even describe."
Koulygine was killed instantly Dec. 13 when a sport-utility vehicle making a left turn rammed into his motorcycle on Atlantic Ave. at Crescent St. - just blocks from his home.
Koulygine, who has a stepson in Brooklyn and an adult daughter in Russia, was buried last weekend in St. Michael's Cemetery in Queens.
"He was an ace mechanic," said Mario Sciacca of Etna Maintenance in Red Hook, which is next door to Koulygine's Walcott St. workshop. "He had hands of gold."
Sciacca's partner, Peter Testagrossa, said Koulygine "was an artist. You could send him an old car and he could create a beautiful car."
Though Koulygine performed detailing on cars and bought and sold cars at auction to pay the bills, among car enthusiasts he was most known as the creator of the Plazma - which won first place at the Fieros at Carlisle car show in Pennsylvania in May.
"The car is a jewel. It is a work of art," said friend and landlord Dan Bicu, who said the Plazma is valued at more than $150,000. "It was like a spaceship. He built this car from scratch, from zero."
Koulygine was revered on Fiero-enthusiast Web sites for crafting the Plazma. Many were eagerly waiting for Koulygine to make molds of the Plazma that he could then sell to others who wanted to build their own cars.
Koulygine's brother-in-law, Angelo Gonzalez, said yesterday it is too soon to know what the family will decide to do with the Plazma. "He put too much love into that for us to let it go to waste," said Gonzalez.
Originally published on December 21, 2004
Bron
Alexandre Koulygine
			
			
			
			quote:
			
			
			
			
			
			
			
			Klopt .. check deze foto (en die van de openingspost iddquote:Op woensdag 29 december 2004 21:29 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Die achterramen hebben helemaal geen nut als ik het goed zie? Behalve esthetisch dan.
			
			
			
			
			
			
			
			quote:Op woensdag 29 december 2004 23:10 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Zou het dan niet veel leuker zijn als je die raampjes er gewoon uit tikt? Kun je gelijk de c-stijl afzagen![]()
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |